Oké , mn moeder vereffend de rekening wel evenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jawel, maar dan komen er ¤ 13,90 administratiekosten bij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oké , mn moeder vereffend de rekening wel even
ik heb vandaag alleen maar zin om te bankhangenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL;Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
* Sm0keZ wil weer terug z'n bed inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb vandaag alleen maar zin om te bankhangen
mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:44 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Even tvp voor zo op het werk![]()
Best hendig een coupe voor jezelf hebben
quote:
Sgele besloot naar de wc te gaan, maar de geur was zo ondraaglijk dat de twee coupe's om de wc heen plotseling leeg warenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
ja ? heb je wéér iedereen eruit gepest ?
Van mij wel, maar ze wil niet meer bij me wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , mag ik mn moeder ooit terug ja ?
Hah dat lijkt net op een pool/rus . die stinken ook nlquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sgele besloot naar de wc te gaan, maar de geur was zo ondraaglijk dat de twee coupe's om de wc heen plotseling leeg waren
Vervolgens besloot Sgele dat hij te lui was om terug te gaan naar z'n eigen plek, en nam daarom maar plaats in de lege coupé, naast de wc
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik begon je net wat aardiger te vinden
moet je wel de sleutel vd handboeien geven. je bed past niet door de deuropening.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ze wil niet meer bij me weg
maar je zit toch binnen ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat het serieus koud is buiten?
Deuropening? Ze ligt in de kelder hoor, die is alleen toegankelijk via het speciale luik onder de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je wel de sleutel vd handboeien geven. je bed past niet door de deuropening.
nou ok. maar daar past het bed ook niet doorheenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deuropening? Ze ligt in de kelder hoor, die is alleen toegankelijk via het speciale luik onder de vloerbedekking
Ja dat wel, alleen besloot ik vanmorgen om maar weer eens op de motor naar het werk te komenquote:
Owquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok. maar daar past het bed ook niet doorheen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veeeeeeeeeeeeel minder zin
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ach ik heb toch lang weekend dus
![]()
ik heb superveel zinquote:
quote:
Mja, afgelopen maandag. En zaterdag natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]maar heb je dan wel andere dag vrij?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, afgelopen maandag. En zaterdag natuurlijk...
Maar toch, één dag weekend is niet zo heel relaxed
Zaterdag school?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]i know ik moet ook weleens naar school op zaterdag
jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zaterdag school?
Dan wordt je toch spontaan misselijk? Denk je éindelijk weekend te hebben....
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh help, ik kan m'n ogen echt niet meer openhouden.
Vandaag maar ff eerder naar huis ofzo... Dit is geen succes
Gewoon, 3 dagen lang vroege dienst, alleen niet vroeg naar bed gaan.quote:
neej snap ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon, 3 dagen lang vroege dienst, alleen niet vroeg naar bed gaan.
Gevalletje eigen schuld, i know, maar toch is het niet relaxed
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
over 5 minuten maar eens richting werk.. *gaap*
en ik heb ook geen zin.. afgelopen nacht niet geslapen.. de nacht er voor hooguit een uurtje.. de nacht er voor.. euh niet meer als 1 uur.. en de nacht daar voor kan ik me niet meer herinneren.. schiet wel op ..
ahhuh.. bijna weekend
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:05 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh help, ik kan m'n ogen echt niet meer openhouden.
Vandaag maar ff eerder naar huis ofzo... Dit is geen succes
Meestal slaap ik 's middags nog ffies een uurtje oid, maar echt genoeg is het ook niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej snap ikmaar ja je bent daardoor wel iedere dag lekker vroeg thuis
Maar je moet wel rekening houden met je slapen ja
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:10 schreef Crazy-p het volgende:
goeie morgen mensen..
over 5 minuten maar eens richting werk.. *gaap*
en ik heb ook geen zin.. afgelopen nacht niet geslapen.. de nacht er voor hooguit een uurtje.. de nacht er voor.. euh niet meer als 1 uur.. en de nacht daar voor kan ik me niet meer herinneren.. schiet wel op ..
ahhuh.. bijna weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:13 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal , voor mij is het niet zo'n goede morgen want ik ben fakking ziek geworden , ik zal ook vandaag niet naar mijn stage (kunnen) gaan, ik weet niet hoe de dag zal verlopen voor mij als ik me iets beter voel zal ik hier weer gaan spammen
![]()
jullie hoeven dus geen vermissing topic te maken voor mij![]()
ik wens jullie allen een prettige dag en een nog prettigere weekend alvast
en dit is voor jullie
Hij is vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij niet
-edit:
Oja, ik bedoel ehm, mogguh![]()
ik ben ziekquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij is vrij
Wij niet
-edit:
Oja, ik bedoel ehm, mogguh
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
ja ? heb je wéér iedereen eruit gepest ?
Smokez een allochtoon...dat wil ik meemakenquote:
Nee klavots, ik bedoel ziek zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Smokez een allochtoon...dat wil ik meemaken
Ohquote:
Heyy lynquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:18 schreef lynda het volgende:
*verrot is..
En we gaan gewoon weer vrolijk wel 45 minuten naar een verplicht hoorcollege om daarna een uur niets te doen en daarna te werken tot 6 uur
Lekker dagje dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:18 schreef lynda het volgende:
*verrot is..
En we gaan gewoon weer vrolijk wel 45 minuten naar een verplicht hoorcollege om daarna een uur niets te doen en daarna te werken tot 6 uur
Het is goed dat ik nog geen koffie heb gehaaldquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja een echte ja
Beter één klavots in de hand, dan 10 in je huig!
Beter één bak koffie in je hand...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is goed dat ik nog geen koffie heb gehaald![]()
uuuuuuuuuuhm.. ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter één lekker dagje in de hand, dan 10 in de lucht
Hij's fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beter één bak koffie in je hand...
Okee ik stop al
Is het al 14:30?
Kerel... krijg jeuk tussen je schouderbladen ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij's fijn
Bijna!![]()
hebben we er uberhaupt nog zin in vandaag???![]()
(je vergeet er bij te vermelden dat je dan ook te korte armpjes moet hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel... krijg jeuk tussen je schouderbladen ofzo
Da's toch vet lullig, dan kun je niet krabbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
(je vergeet er bij te vermelden dat je dan ook te korte armpjes moet hebben)
Smokiequote:
Nee niet echt... Gister ook al vroeg weg, hele dag weg en pas 's avonds weer thuisquote:
yes pleasequote:
altijd weer die collegaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
Mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
Da's vervelend, ik kom nét terug, en ik ga het komende uur sowieso niet halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
Mogguhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
mogge sgelequote:
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoe kan dat nâh!
Ik zeg... opknopen die vent
Allochtonen he...die doen alles om maar niet te hoeven werkenquote:
Wat is er mis met tot half 3 werken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?
You stole my linequote:
* Sm0keZ valt in slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er mis met tot half 3 werken?
Oh wacht ff..jij begint veel te vroeg natuurlijk
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
You stole my line
Druk enzoAlles goed daar?
* Sgele mompelt iets met dashbordkastje en een mespuntje...quote:
Mja vooral druk met projecten binnen halen en opzetten, maar alles goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testendt zal wel lukken
en daarzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |