Da's toch vet lullig, dan kun je niet krabbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
(je vergeet er bij te vermelden dat je dan ook te korte armpjes moet hebben)
Smokiequote:
Nee niet echt... Gister ook al vroeg weg, hele dag weg en pas 's avonds weer thuisquote:
yes pleasequote:
altijd weer die collegaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
Mogguh!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
Da's vervelend, ik kom nét terug, en ik ga het komende uur sowieso niet halenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeee dit kan niet waar zijn
M'n collega is vandaag vrij, wat dus inhoudt dat ik dus niet lekker vroeg naar huis kan
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh!
koffie ?![]()
Sm0kez haalt wel even
Mogguhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:31 schreef crazy987 het volgende:
hey mensen, goeiemorgen
ik ben er vandaag weer
tenzij het druk wordt ><
mogge sgelequote:
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]Hoe kan dat nâh!
Ik zeg... opknopen die vent
Allochtonen he...die doen alles om maar niet te hoeven werkenquote:
Wat is er mis met tot half 3 werken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja daag, dan komt ie volgende week weer niet, en moet ik iedere dag gewoon tot half3 werken zeker?
You stole my linequote:
* Sm0keZ valt in slaapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is er mis met tot half 3 werken?
Oh wacht ff..jij begint veel te vroeg natuurlijk
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
You stole my line
Druk enzoAlles goed daar?
* Sgele mompelt iets met dashbordkastje en een mespuntje...quote:
Mja vooral druk met projecten binnen halen en opzetten, maar alles goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja hier wel redelijk, moet vandaag op een lapop werken om em te testendt zal wel lukken
en daarzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |