Oeh..... duimen draaien dan maar!quote:[b]
Mikoxx, sterker nog: je staat eigenlijk al bovenaan! Ik verwacht de 16e gewoon ongi te worden, manlief was de gehele vruchtbare periode zo ziek als een hond![]()
Nee hoor, gebruik het meer als richtlijn voor hetzelfde geld is alles een dag of 2 later. Dat weet je nooit!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic
Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts![]()
pfff das wel erg flauw van hem zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts![]()
![]()
Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.phpquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welke calculator is dat dames? Linkje?
Nou inderdaad, ik weet hoe het ook kan gaan...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef bumbaloe het volgende:
Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus hebHihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!
Haha, ik ben wakker hoor. Net ff lekker op het gemakje ontbeten. Danerolles met kaas erin gepropt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:36 schreef Kersjes het volgende:
Zoooo, Serpente doet graag aan uitslapen zo te zien! Of zou ze, uitzinnig van geluk, een feestje aan het bouwen zijn?
Tessie, een kortere cyclus is goed! Hopelijk is dat het en word je gauw ongi. Hetzelfde geldt voor alle dames die ook zo'n zenuwslopend lange cyclus hebben![]()
Bumbaloe, gefeliciteerd met je cyclus! En sterkte met de![]()
Prinses, veel plezier en succes vandaag![]()
We hebben weer eens wat hoor, M. heeft zonder aanwijsbare reden sinds gisteravond een scherpe pijn aan zijn za(a)kje. Het is vandaag een stuk erger en zit alleen links. Nu hebben we net zitten googlen en kwamen allerlei ziekten en kwalen tegen waar je niet blij van wordtHet woord "(leidend tot) onvruchtbaarheid" kwam opvallend vaak voorbij (om het even on-topic te houden)... Hij wil het nog even aankijken, maar als het om 2 uur nog niet beter gaat belt hij even met de hap.
Thanx, wat je vertelt heb ik idd her en der al gelezen. Het gekke was, dat ik tijdens de dagen van m'n menstruatiepkrampen, afscheiding had waarvan ik sterk vermoedde dat het cervixslijm was. Excuses voor de plasticiteit.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, temperaturen is op zich prima te doen, als je je er beetje op in stelt.
Het moet elke dag op dezelfde tijd, nog voor je je bed uit gegaan bent om te plassen.
Wat ik deed was dus een wekker zetten, elke dag, ook in het weekend.![]()
De meeste digitale thermometers hebben een 'geheugen' dus ding in je kont, wachten op het piepje, ding er weer uit, licht uit en verder slapen, en dan als je later wakker wordt kan je even kijken wat je temp was en opschrijven.
Ik had een schriftje naast mijn bed liggen en daar hield ik het in bij.
Je temperatuur heeft, als het goed is een dipje vlak voor je eisprong en daarna gaat hij dan omhoog.
Hij blijft hoog als je zwanger bent. Als dat niet zo is zakt hij, meestal dan, op de dag dat je menstruatie begint.
Een zakbreuk of een gedraaide bal misschienquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:36 schreef Kersjes het volgende:
We hebben weer eens wat hoor, M. heeft zonder aanwijsbare reden sinds gisteravond een scherpe pijn aan zijn za(a)kje. Het is vandaag een stuk erger en zit alleen links. Nu hebben we net zitten googlen en kwamen allerlei ziekten en kwalen tegen waar je niet blij van wordtHet woord "(leidend tot) onvruchtbaarheid" kwam opvallend vaak voorbij (om het even on-topic te houden)... Hij wil het nog even aankijken, maar als het om 2 uur nog niet beter gaat belt hij even met de hap.
pff..maar als je alle onderzoeken gaat geloven mag je helemaal niets meer. Cola light heeft mij de vorige keer door de meest misselijke momenten gehaald en ondanks mijn miskraam ga ik daar de volgende keer echt niet minder van drinken. Alcohol ja, roken ja, rood vlees ja...maar er is ergens een grens en voor mij ligt die dus daar. Net zoals ik echt geen appeltaart van mijn menu ga schrappen want de hoeveelheid kaneel die daar in zit is gewoon nooit genoeg om aan de gevaarlijke dosis te komen. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en stoor je er verder niet aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou er ook geen moeite mee hebben om risicoproducten te schrappen hoor. Sommige mensen doen alsof dat zo'n opoffering is.
Mikkoxquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:39 schreef mikoxx het volgende:
En dan roept iedereen: als je je er te druk om maakt lukt t sowieso niet, mag je mij vertellen hoe dat dan moet!![]()
Enne huuphuup, dat was nog de meest pesimistische hoeveelheid. Andere sites hebbet het maar over 5mg per 300 ml. Moet je bedenken, dan zou je nog veeeeel meer mogen drinken (ik ben geen kei in rekenen op dit uur, maar ik kom uit op zo'n 18 liter!)quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Ja Mefke van die cafeine hoeveelheden enzo had ik ook gelezen, maar 6 blikjes is iets meer dan anderhalve liter, en bij tijd en wijle drink ik best in mijn eentje zo'n fles leeg... Das natuurlijk uberhaupt niet goed voor je, maar das weer wat anders![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Enne huuphuup, dat was nog de meest pesimistische hoeveelheid. Andere sites hebbet het maar over 5mg per 300 ml. Moet je bedenken, dan zou je nog veeeeel meer mogen drinken (ik ben geen kei in rekenen op dit uur, maar ik kom uit op zo'n 18 liter!)
Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtendsquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef mefke79 het volgende:
editje...coca cola zelf meldt voor light 5 mg meer glas van 250 liter..dus dat dan mag je 3 liter op een dag. Lijkt me genoeg, voor mij iig.![]()
(en nou hou ik er over op, maar ik wil het dan ook effe precies uitgezocht hebben)
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpuntquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends. Dus reken jezelf niet te gek
.
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?.
Serieus 2 pakken chocomel per dag....quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt![]()
Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzoVond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem
Ik had 's morgens al gemerkt dat ik veel slijm had. Toen 's middags die test deed was het voor mij wel duidelijk dat mijn eisprong echt gewoon eerder was ipv 3 dagen later zoals ik verwacht had. Toen ik later die dag ook rugpijn kreeg was het helemaal duidelijk. Want nu is de streep zo goed als weg en geen slijm en rugpijn meer. Dus denk dat ie in dit geval wel goed heeft gewerkt. Nu moet alleen het zaad vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef huuphuup het volgende:
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites.
Die van mij helaas niet. Maar 1 voordeel is dat we dat al wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu
en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?![]()
![]()
Omdat wij graag eerst willen trouwen en dat gaat pas in mei volgend jaar gebeuren. Bovendien wachten wij nog op een ander huisje ('t wordt een beetje vol anders met de twee van mijn lief er ook nog deeltijd bij) en dat zal wellicht ook rond de zomer volgend jaar worden. Een drukke tijd dus, zowel geestelijk en lichamelijk als financieel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef bumbaloe het volgende:
...
Calamity Jane. Waarom pas in januari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |