abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62313242
Hoi

8 september was de laatste dag van mijn menstruatie en heb van de week een test gedaan. 2 streepjes!!!! Vandaag weer getest en de streep is nu zelfs duidelijker dan de controlestreep.
Heb een afspraak gemaakt met verloskundepraktijk. 4 november ben ik aan de beurt. Erg spannend
pi_62313293
Gefeliciteerd iom ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap
Misschien kun je je anders gelijk melden in zwangerschap&geboorte? Daar zitten verschillende zwangere dames met uiteenlopende zwangerschaps-duren. Kun je zenuwen over je eerste echo en afspraak enzo *grin*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62313565
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic

Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:08:22 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62313781
Gefeliciteerd iom!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:07 #105
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62314003
quote:
[b]

Mikoxx, sterker nog: je staat eigenlijk al bovenaan! Ik verwacht de 16e gewoon ongi te worden, manlief was de gehele vruchtbare periode zo ziek als een hond
Oeh..... duimen draaien dan maar!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:33:52 #106
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62314294
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic

Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
Nee hoor, gebruik het meer als richtlijn voor hetzelfde geld is alles een dag of 2 later. Dat weet je nooit!

Ion, wat leuk! Snel naar ZenG dan meid! Proficiat!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62314664
Iom van harte, op naar Z&G dan maar .

Kers, wat leuk van die verloskundige, hopelijk kan je haar snel bellen omdat je hardstikke zwanger bent!
Fake it till you make it...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:39:10 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62315843
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts

Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
.... met gevoel voor drama....
pi_62316037
Gefeliciteerd Iom!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 33 van mn cyclus. Kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik die zwangerschapstest heb gedaan. Geloof dinsdag of woensdag en toen was ie negatief. Of ik heb te vroeg getest of ik blijk een erg onregelmatige cyclus te hebben. Hoop het eerste! Heb nu trouwens ook geen mentruatiekrampen meer...

Morgenochtend first thing weer maar eens testen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 11-10-2008 21:50:26 ]
pi_62318236
iom; gefeliciteerd!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:

Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts

En wat een leuke reactie van je VK Ik hoop dat ze helemaal gelijk heeft en je snel je 2e streepje hebt
pi_62319320
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
pfff das wel erg flauw van hem zeg
Die calculator vind ik ook altijd leuk, kan je zelfs al zien wanneer je uitgerekent zou zijn haha
Ik dacht weer even ongesteld te worden, maar wederom niks, en ook niks op de ovulatietest te zien.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:59:51 #112
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62320261
ik heb de calculator van www.zwangerschapspagina.nl
en inderdaad, hij geeft ook de uitgerekende datum aan
pi_62320266
Welke calculator is dat dames? Linkje?
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:00:42 #114
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62320272
de rode duivels hebben hier flink doorgezet in ieder geval!
pi_62322684
Op naar de volgende ronde Bumbaloe!
Fake it till you make it...
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:37:22 #116
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62322774
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welke calculator is dat dames? Linkje?
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php
pi_62323082
Bedankt voor de link! Dan ga ik maar weer eens klussen vandaag...
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:52:12 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62323383
Ik heb gereageerd hier, een uur geleden al

iom gefeliciteerd met je streepjes, op naar ZenG
Kersjes, ik kom regelmatig mijn vk tegen (niet zo moeilijk als ze bijna buren van mijn ouders is) maar hier heeft dat nog niet geholpen hopelijk voor jou wel!
Succes prinseszondererwt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62323934
Sserpente!!!
Kom je bed es uit joh!
Ik wil jompelen voor een positieve test
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62323994
iom, gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62324034
Jammer bumbaloe, op naar de volgende ronde!
Ssserpente, waar ben je? Vertel vertel.
pi_62324036
gefelciiteerd iom!

Ik moet volgende week pas ongesteld worden, maar heb nu al een paar dagen steeds buikpijn enzo.. Vreemd! Misschien wordt mijn cyclus toch wat korter... ik hoop het...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:55:25 #123
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62324249
Ja inderdaad, serpente kom eens gauw!

Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus heb Hihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!

Saffier! Jammer dat het tegenkomen van je oude VK niet voor jou opgaat Wellicht moet je eens op zoek gaan naar je gyn, als je die hebt gehad tijdens de bevalling, of je kraamvrouw ofzo.

Tessie. Dat zou fijn zijn ja, als je cyclus wat korter zou worden!
pi_62324772
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef bumbaloe het volgende:
Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus heb Hihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!
Nou inderdaad, ik weet hoe het ook kan gaan... Ik zou er ook heel blij mee zijn als ik jou was!
pi_62324858
He, wat een rotusername heb ik toch. Ik herken mezelf er helemaal niet in. Zal er eens een leuke avatar bijzoeken, misschien helpt dat.

Jammer Bumba. Maar des te eerder begint de volgende ronde!

Vanochtend test gedaan. Ben niet zwanger. Hoewel ik na een uur denk ik toch, alleen in het licht, en als ik me er heeel erg op concentreerde, een lichtroze streepje zag. Maar dat geldt niet meer natuurlijk.

Jammer hoor, vooral de kans nu groot is dat ik een onregelmatige cyclus heb. Dat wordt dus temperaturen... Iemand van jullie daar al ervaring mee?
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:36:26 #126
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62324902
Zoooo, Serpente doet graag aan uitslapen zo te zien! Of zou ze, uitzinnig van geluk, een feestje aan het bouwen zijn?

Tessie, een kortere cyclus is goed! Hopelijk is dat het en word je gauw ongi. Hetzelfde geldt voor alle dames die ook zo'n zenuwslopend lange cyclus hebben

Bumbaloe, gefeliciteerd met je cyclus! En sterkte met de

Prinses, veel plezier en succes vandaag

We hebben weer eens wat hoor, M. heeft zonder aanwijsbare reden sinds gisteravond een scherpe pijn aan zijn za(a)kje. Het is vandaag een stuk erger en zit alleen links. Nu hebben we net zitten googlen en kwamen allerlei ziekten en kwalen tegen waar je niet blij van wordt Het woord "(leidend tot) onvruchtbaarheid" kwam opvallend vaak voorbij (om het even on-topic te houden)... Hij wil het nog even aankijken, maar als het om 2 uur nog niet beter gaat belt hij even met de hap.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:41:16 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62324988
Jammer Serpente
Hier geen ervaring met tempen, kan je niet helpen helaas.
pi_62325152
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:36 schreef Kersjes het volgende:
Zoooo, Serpente doet graag aan uitslapen zo te zien! Of zou ze, uitzinnig van geluk, een feestje aan het bouwen zijn?

Tessie, een kortere cyclus is goed! Hopelijk is dat het en word je gauw ongi. Hetzelfde geldt voor alle dames die ook zo'n zenuwslopend lange cyclus hebben

Bumbaloe, gefeliciteerd met je cyclus! En sterkte met de

Prinses, veel plezier en succes vandaag

We hebben weer eens wat hoor, M. heeft zonder aanwijsbare reden sinds gisteravond een scherpe pijn aan zijn za(a)kje. Het is vandaag een stuk erger en zit alleen links. Nu hebben we net zitten googlen en kwamen allerlei ziekten en kwalen tegen waar je niet blij van wordt Het woord "(leidend tot) onvruchtbaarheid" kwam opvallend vaak voorbij (om het even on-topic te houden)... Hij wil het nog even aankijken, maar als het om 2 uur nog niet beter gaat belt hij even met de hap.
Haha, ik ben wakker hoor. Net ff lekker op het gemakje ontbeten. Danerolles met kaas erin gepropt. Op de vorige bladzij staat m'n post.

Wat gek joh, die pijn. Heeft ie iets dergelijks wel vaker gehad? Fietst ie veel of draagt ie strakke boxers? Zou me niet meteen heel druk maken hoor. De kans is groot dat het iets heel onschuldigs is. Op andere plekken voel je ook wel eens steken, zonder dat je daar meteen waarde aan hecht. Maar kan me voorstellen dat jullie het wel even in de gaten willen houden.

Heeft ie 'm trouwens vannacht in z'n slaap niet per ongeluk afgekneld of zo? Misschien is het wel zoiets stoms.

Veel sterkte!
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:08:08 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62325483
Neuh, allemaal niet van toepassing...
Nou ja, hij kan zich alvast verheugen op een genant lichamelijk onderzoekje
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:11:08 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62325536
Ssserpente, temperaturen is op zich prima te doen, als je je er beetje op in stelt.

Het moet elke dag op dezelfde tijd, nog voor je je bed uit gegaan bent om te plassen.
Wat ik deed was dus een wekker zetten, elke dag, ook in het weekend.
De meeste digitale thermometers hebben een 'geheugen' dus ding in je kont, wachten op het piepje, ding er weer uit, licht uit en verder slapen, en dan als je later wakker wordt kan je even kijken wat je temp was en opschrijven.
Ik had een schriftje naast mijn bed liggen en daar hield ik het in bij.

Je temperatuur heeft, als het goed is een dipje vlak voor je eisprong en daarna gaat hij dan omhoog.
Hij blijft hoog als je zwanger bent. Als dat niet zo is zakt hij, meestal dan, op de dag dat je menstruatie begint.
pi_62326159
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ssserpente, temperaturen is op zich prima te doen, als je je er beetje op in stelt.

Het moet elke dag op dezelfde tijd, nog voor je je bed uit gegaan bent om te plassen.
Wat ik deed was dus een wekker zetten, elke dag, ook in het weekend.
De meeste digitale thermometers hebben een 'geheugen' dus ding in je kont, wachten op het piepje, ding er weer uit, licht uit en verder slapen, en dan als je later wakker wordt kan je even kijken wat je temp was en opschrijven.
Ik had een schriftje naast mijn bed liggen en daar hield ik het in bij.

Je temperatuur heeft, als het goed is een dipje vlak voor je eisprong en daarna gaat hij dan omhoog.
Hij blijft hoog als je zwanger bent. Als dat niet zo is zakt hij, meestal dan, op de dag dat je menstruatie begint.
Thanx, wat je vertelt heb ik idd her en der al gelezen. Het gekke was, dat ik tijdens de dagen van m'n menstruatiepkrampen, afscheiding had waarvan ik sterk vermoedde dat het cervixslijm was. Excuses voor de plasticiteit.

Maar omdat ik verwachtte snel ongesteld te worden, ging ik ervan uit dat het een voorbode was van m'n menstruatie. En Google bevestigde dit : vlak voor je menstruatie kun je namelijk ook meer afscheiding hebben.

Ik zit er nu aan te denken dat ik toen misschien een eisprong had. Wat zou betekenen dat ik over ca een week ongesteld word.

Als dat zo is, zal ik volgende keer toch maar wat beter naar mn lichaam luisteren ipv voornamelijk uit te gaan van getalletjes, kalenders en grafiekjes.
pi_62326375
Ik heb ook geteperatuurd. Vond het helemaal niet zo vervelend. En ik had niet eens een thermometer met geheugen. Gewoon idd elke dag je wekker op dezelfde tijd zetten en dan ff meten, 1 oog open doen om te kijken en dan weer verder slapen. En niet vergeten op te schrijven wanneer je echt wakker bent
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62327203
pff dat lijkt me zo'n gedoe dat temperaturen.....daar beginnen we hier voorlopig echt niet aan.

Jammer Bumbaloe, maar welkom in ronde 1 dan maar.
Ssssssserpente, heel jammer dat de test negatief was. Nog even afwachten, en anders over een paar dagen nog een testje?

Kersjes, wat naar voor je man (en jou) hopelijk geeft een bezoekje aan de HAP wat duidelijkheid, en is het iets onschuldigs.

Hier gaat alles oke, geen bijzonderheden. Gister naar Marco B geweest, echt super!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 12 oktober 2008 @ 15:44:57 #134
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62328465
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:36 schreef Kersjes het volgende:
Een zakbreuk of een gedraaide bal misschien
pi_62331952
En Kersjes, al bij de HAP geweest?

Ik kom net terug van kraamvisite. Een jongetje. En wat een poepje!

* Rammel rammel
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:39:12 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62334471
Vervelend Kersjes! Hebben jullie al meer nieuws?

Hier alles oke, nog een weekje en dan mogen we hier weer zenuwslopen. Ik moet zeggen dat ik t zo langzamerhand lang vind duren, steeds zo'n cyclus afwachten.... ! Nu zes maand onderweg, dus daar kan je nog niks van zeggen natuurlijk, maar toch... En dan roept iedereen: als je je er te druk om maakt lukt t sowieso niet, mag je mij vertellen hoe dat dan moet!
pi_62334749
ahw Mikoxx
Vervelend die situatie inderdaad. En dat van als je je te druk maakt dat het dan niet lukt dat geloof ik niet, het is geen rij-examen ofzo. Plan anders wat leuke ontspannende dingetjes in voor jezelf en je lief zodat je daar naar uit kunt kijken.
Ga ik ook doen lekker uit eten en dagjes weg enzo, hopelijk neemt dat het randje wat af van het wachten op...

Hier wordt het spannend, nog anderhalve week en dan gaan we er voor! K ben zo blij. Heb vandaag een tournedos op, medium-rare, zoals ik hem lekker vind, en toen bedacht ik me dat dat voorlopig wel de laatste zou zijn hopelijk die ik neem. Zelfde geldt voor de fles cola light die nu naast me staat.

*zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:01:06 #138
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62335053
1 keer is voldoende

[ Bericht 96% gewijzigd door bumbaloe op 12-10-2008 21:07:52 ]
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:01:06 #139
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62335054
Serpenteah, een jongen wat leuk. Natuurlijk gaat het daar van kriebelen.

Kersjes Hmmm ik heb natuurlijk wel makkelijk praten maar ik zou niet meteen gaan googlen en jezelf gek maken. Waarschijnlijk is het niks ernstigs. Ben je al bij de HA geweest?

Huuphuup Geniet van die Tournedinges en ook van je cola. Enneh, zo nu en dan een glaasje cola kan geen kwaad hoor. Weet ik zeker. Pin je niet te vast op die verboden. (alcholol en tabak WEL OVERIGENS!!!!)

Hmmm. 2 dames uit mijn vriendenkring zijn nu zwanger. 1 is tien weken en de andere is 19 weken.
En ik wil ook!
Want.......... de vorige keer waren we ook met zn 3en tegelijk zwanger en ik kan natuurlijk niet achterblijven nu!
Ja, ik heb dus al een kindje en ben bezig voor nr 2. De grootste angsten overmannen mij. En als het nu niet lukt? Of als ik nou jaren jaren jaren moet wachten?
Mijn man zegt, we hebben 1 gezond kindje, als het niet lukt dan lukt hetniet. Maar ik zie dat zo niet..
Maar ik moet positief blijven. En voor februari (om maar een streven te nemen) plas ik een 2de streepje.

[ Bericht 0% gewijzigd door bumbaloe op 12-10-2008 21:07:26 ]
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:03:17 #140
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62335111
Sorry Mikoxx. Ik las verkeerd. Ik begrijp je gevoel volkomen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:11:12 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62335340
Het is een beginnende bijbal-ontsteking. Geen sporen te vinden in urine, dus morgen nog even aankijken en als het niet beter wordt kan hij antibiotica halen. Voorlopig zit hij aan de pijnstillers.
De vruchtbaarheid is iig niet in gevaar, de volgende ronde kunnen we dus volop gaan klussen

Mikoxx, dat "je maakt je er te druk om dus lukt het niet" is natuurlijk grote onzin, maar dat hoef ik je zeker niet te vertellen

Hihi Karin, ga je een toekomstige zoon dan ook Marco noemen straks?
pi_62335521
@bumbaloe, er zijn een boel onderzoeken gedaan de laatste paar jaar die er sterk op wijzen dat cafeïne verband houdt met miskramen. Natuurlijk krijg je van een glas cola geen spontane miskraam; maar tot de 16e week haal ik gewoon liever geen cola in huis. Hetzelfde geldt voor rood vlees, en leverpastei en dat soort zaken.
Ik ben zelf vrij makkelijk met dingen resoluut uit mijn menu schrappen, daar heb ik verder geen moeite mee ofzo, dus vandaar dat ik voorlopig gewoon alle "verboden" dingen gewoon even laat staan. Better safe than sorry.

Kersjes, wat fijn dat het allemaal goed is met je lief! Zal voor jullie beiden vast een opluchting zijn geweest
Zorg goed voor hem zodat ie niet weer ziek wordt rond de klusdagen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:17:34 #143
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62335559
Als je dat zo voelt huuphuup dan moet je dat natuurlijk ook doen. Beter safe than sorry inderdaad.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:18:41 #144
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62335594
Rood vlees en lever heb ik de vorige keer ook braaf laten staan. Maar ik heb gewoon elke dag 1 kopje koffie gedronken en zo nu en dan een glas cola. Maar nogmaals, dat is ieder voor zich.
pi_62335726
Oh jawel dat is ook zo hoor dat je heus wel een glaasje kunt drinken, maar ik heb het vooral over de eerste 16 weken. Ik wil de kans op een miskraam zo klein mogelijk maken dus vandaar

En tsja, ik ken mensen (echt! ) die een pakje per dag hebben gerookt en minstens 1 blikje bier per dag hebben gedronken en die twee gezonde kinderen hebben. Het is niet eerlijk maarja

Ik heb nu al zin in het zenuwen volgende maand zeg kan echt niet meer wachten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62336233
@ Bumbaloe: weer met d'n drieen zwanger zou idd wel erg leuk zijn weer! Dan kunnen jullie met z'n drieen in de "Wij Jonge Ouders".

Ik zou er ook geen moeite mee hebben om risicoproducten te schrappen hoor. Sommige mensen doen alsof dat zo'n opoffering is. Ik laat liever iets te veel weg dan dat ik eet waarvan achteraf blijkt dat het schade aanricht. Na die negen maanden kun je je weer te buiten gaan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:41:13 #147
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62336280
Toen ik beviel van de 1e vroeg mij vader wat ik wilde. Ik zei, ik wil maar 1 ding, en dat is filet americain. En toen is mijn vader naar de supermarkt gereden en heeft hij filet americain voor me gekocht.
Vind het niet eens SUPER SUPER lekker, maar ik had het negen maanden laten staan en droomde er al weken van
pi_62336426
Hihi, dat kan ik me wel voorstellen ja ik denk dat ik dan voor een blikje cola ga met strikje eromheen uiteraard! Mijn moeder heeft me op jonge leeftijd effectief bang gemaakt voor rauwe producten door hele levendige verhalen over wormpjes en dergelijke op te hangen; resultaat, ik heb nog nooit filet americain op, dus die kan ik alvast niet missen
Maar inderdaad Sserpente wat je zeg, kijk als je al 10 jaar rookt kan ik me voorstellen dat je het even zwaar hebt als je van de ene op andere dag stopt met roken; maar je broodbeleg wat aanpassen of voorzichtig zijn met kaas eten ofzo is toch niet zo'n moeite?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:47:05 #149
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62336474
Alles voor de baby!
pi_62336664
Psies!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:21 #151
100412 mefke79
komt goed!
pi_62336842
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou er ook geen moeite mee hebben om risicoproducten te schrappen hoor. Sommige mensen doen alsof dat zo'n opoffering is.
pff..maar als je alle onderzoeken gaat geloven mag je helemaal niets meer. Cola light heeft mij de vorige keer door de meest misselijke momenten gehaald en ondanks mijn miskraam ga ik daar de volgende keer echt niet minder van drinken. Alcohol ja, roken ja, rood vlees ja...maar er is ergens een grens en voor mij ligt die dus daar. Net zoals ik echt geen appeltaart van mijn menu ga schrappen want de hoeveelheid kaneel die daar in zit is gewoon nooit genoeg om aan de gevaarlijke dosis te komen. Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening en stoor je er verder niet aan.
TE is altijd niet goed, liters cola en koffie zijn voor niet zwangeren ook niet oke, maar hee, ik heb het over een paar glazen, niet een paar liter.
Enne, ik schrap pas iets nadat ik dat streepje gezien heb. Ik merk aan mezelf dat ik me anders gek maak in die twee weken tussen eisprong en ongesteld worden. En ondanks dat ik heeeel graag zwanger wordt, is het me niet waard om de helft van de maand met niets anders bezig te zijn. Ik word er gewoonweg sjacho van en dat is voor ook niet gezellig .

Oja, klusdagen zouden hier voorbij moeten zijn. Geen eisprong gevoeld deze keer, wel ander slijm, dus ik ga er maar vanuit dat ik een eisprong gehad heb. Dus ik zit weer in de wachtkamer. Fysio heeft ondertussen zijn werk goed gedaan. Alles wat vast zat is los, maar fijn voelt het nog niet spierpijn!

en dan nog even iets (en daar wil ik ook niemand mee voor het hoofd stoten) maar als alle klonen nou niet melden dat ze klonen zijn, dan hoeven we ook niet te raden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:05:06 #152
100412 mefke79
komt goed!
pi_62337032
ha... zie het nou pas op een andere site. Maximaal aangerade cafeine inname is 300 ml mg per dag. In cola zit max 45 mg per 300 ml. Jemig dan mag ik dus meer dan 6 blikjes op een dag. Dat haal ik never nooit niet, komt de cola me al lang en breed de neus uit.
Het gaat me trouwens niet alleen om die cola, maar om alle gedoe er omheen. Jemig, je wilt zwanger raken, je krijgt geen enge ziekte.
(en ja, misschien kom ik wat stellig over, maar zo voelt het gewoon. Ik heb na mijn miskraam heel even gedacht: "oeoe misschien had ik niet dit of niet dat" maar daar kom je geen steek verder mee, je maakt jezelf alleen maar helemaal gek met het idee.)
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:09:39 #153
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62337151
@ Mikoxx: maak je vooral niet druk om wat anderen zeggen lijkt me beter gezegd.. ik heb dat ook vaak gehoord wat jij te horen krijgt, en ik vond het ook hoe langer het duurde, hoe zenuwslopender en hoe meer je ermee bezig was (zal het nu deze keer dan wel?? het gaat gewoon door je koppie als de vruchtbare dagen er eenmaal zijn)
ik kon dan ook vreselijk kwaad worden als er werd gezegd dat het misschien daarom zolang duurde... ik vind het namelijk toch vrij normaal dat je er zo mee bezig bent als je graag zwanger wilt worden, dan is het vanaf die dagen nou eenmaal ook erg spannend!

@Kersjes: ben blij dat het allemaal meevalt met je lief... dus gewoon lekker klussen straks

voor iedereen succes
No more games, no more drama...
pi_62337266
Ja Mefke van die cafeine hoeveelheden enzo had ik ook gelezen, maar 6 blikjes is iets meer dan anderhalve liter, en bij tijd en wijle drink ik best in mijn eentje zo'n fles leeg... Das natuurlijk uberhaupt niet goed voor je, maar das weer wat anders
Ik kan me voorstellen dat je daar voor jezelf de grens trekt, nouja ik trek hem dus iets verder/hoger/lager hoe je het wilt noemen, denk dat dat voor iedereen persoonlijk ligt verder dus ik vind niet dat je er stellig mee overkomt ofzo, gewoon een persoonlijke voorkeur

Succes met het wachten!

ongepast en weg...

[ Bericht 2% gewijzigd door huuphuup op 12-10-2008 23:02:25 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:15:46 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_62337339
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:39 schreef mikoxx het volgende:
En dan roept iedereen: als je je er te druk om maakt lukt t sowieso niet, mag je mij vertellen hoe dat dan moet!
Mikkox Ik begrijp je helemaal...tis gewoon soms niet leuk.
Kersjes: gelukkig valt het mee voor je lief (al heb ik wel eens gehoord & gezien dat zo'n ontsteking echt gemeen zeer kan doen) succes er nog mee!
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:19:05 #156
100412 mefke79
komt goed!
pi_62337453
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:13 schreef huuphuup het volgende:
Ja Mefke van die cafeine hoeveelheden enzo had ik ook gelezen, maar 6 blikjes is iets meer dan anderhalve liter, en bij tijd en wijle drink ik best in mijn eentje zo'n fles leeg... Das natuurlijk uberhaupt niet goed voor je, maar das weer wat anders
Enne huuphuup, dat was nog de meest pesimistische hoeveelheid. Andere sites hebbet het maar over 5mg per 300 ml. Moet je bedenken, dan zou je nog veeeeel meer mogen drinken (ik ben geen kei in rekenen op dit uur, maar ik kom uit op zo'n 18 liter!)
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:22:54 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_62337566
editje...coca cola zelf meldt voor light 5 mg meer glas van 250 liter..dus dat dan mag je 3 liter op een dag. Lijkt me genoeg, voor mij iig.
(en nou hou ik er over op, maar ik wil het dan ook effe precies uitgezocht hebben)
pi_62337598
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:19 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Enne huuphuup, dat was nog de meest pesimistische hoeveelheid. Andere sites hebbet het maar over 5mg per 300 ml. Moet je bedenken, dan zou je nog veeeeel meer mogen drinken (ik ben geen kei in rekenen op dit uur, maar ik kom uit op zo'n 18 liter!)
dat red ik zelfs niet!

Och ik heb gewoon voor mezelf die keuze gemaakt zo en ik vind dat een fijn gevoel dus ik denk dat ik het maar gewoon zo laat, ondanks dat het dus duidelijk inderdaad wel meevalt als ik dit zo lees.

Even iets anders hè, over foliumzuur, ik ben wat aan het zoeken geweest maar ik kan het niet zo vinden.
Op het potje staat dat je je pilletje 's morgens vroeg moet innemen, maar ik ben het vanmorgen vergeten. Maakt het uit als ik het nu nog neem? Of kan ik het net zo goed laten gaan en morgenochtend de volgende nemen? Ik dacht dat het iets met betere opname in je bloed te maken had ofzo, maar is het dan nu zinloos om deze alsnog in te nemen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62338377
Gewoon innemen, Huup huup.
Baat het niet, schaadt het niet. Wordt het niet beter opgenomen als je er bij eet?
De capsules die ik inneem zijn 2-dagelijks (die van de Etos - zwanger worden pillen).
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62338914
Oh, die van mij zijn maar 1 maal per dag gewoon bij het onbijt?
Ik zag trouwens net dit, sinds een maand slik ik ook vitamine pillen, om een soort van optimaal in topvorm te zijn , maar ik heb dus van die vrouw-vitamine pillen. Nu zag ik dat in mijn foliumzuur tabletten 200mcg foliumzuur zit, maar in mn vitaminetabletten zit dit ook Zit er nu zo'n enorm hoge dosis in nm vitamine pillen of een lage dosis in mn foliumzuur tabletten? Want in theorie zou ik dus afkunnen met alleen die multivitamine?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:06:54 #161
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62338967
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef mefke79 het volgende:
editje...coca cola zelf meldt voor light 5 mg meer glas van 250 liter..dus dat dan mag je 3 liter op een dag. Lijkt me genoeg, voor mij iig.
(en nou hou ik er over op, maar ik wil het dan ook effe precies uitgezocht hebben)
Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends . Dus reken jezelf niet te gek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:09:06 #162
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339021
Ach het is de pil niet gewoon innemen dus.
EDIT: als je die multi dingen neemt en daar zit al foliumzuur in dan laat je die kleine tablet links liggen!
Te veel foliumzuur hoeft nou ook weer niet.

Cola en koffie drink ik al praktisch nooit, filet american en alcohol lust ik niet, maar inderdaad dat gemier over dit mag wel dat mag niet, tuurlijk let ik er op maar ik eet echt wel eens een boterham met leverworst hoor, daar word je kind echt niet ziek van.
Pas als je een hele leverworst eet dan moet je je eens achter de oren krabben denk ik
Mama van Isa en Ties
pi_62339027
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends . Dus reken jezelf niet te gek .
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:09:56 #164
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62339050
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:10:48 #165
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62339068
Jeetje meiden, wat een gezellige drukte hier!! Welkom nieuwe meiden! Moet nog flink wat teruglezen zie ik al.

Hier weer terug van een heerlijk vakantie. Helaas geen internetcafé voor mij tijdens de vakantie want duivels kwamen na een keurige cyclus van 31 dagen. Lijkt er toch op dat mijn cyclus iets veranderd, een paar dagen korter en afgelopen cyclus had duidelijke verhoging dus vermoedelijk ook een eisprong.

Ik ga dus voor een eisprong aankomende cyclus en ook maar weer een NOD in het lijstje, want ik zie het weer helemaal zitten Mijn NOD mag op 6 november.
pi_62339095
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ohw... ik ben lactose-intolerant, en soya vind k goor

Ik had trouwens net zoveel haar toen ik een baby was. Zou het erfelijk zijn? hoop hoop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:13:06 #167
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339123
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Serieus 2 pakken chocomel per dag....
Mama van Isa en Ties
pi_62339145
WB happyme!!
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad
Jammer van de duvels, maar blij te horen dat je het helemaal ziet zitten voor komende maand
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:14:51 #169
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339169
Happyme, wat fijn dat je blij bent met je keurige cyclus, jammer dat je geen i-netcafe nodig had.
maar succes de komende ronde, op naar 6 november!
Mama van Isa en Ties
pi_62343013
Gister was het streepje op de ovu test weer heel licht. Dus hopen dat het dan nu goed is gegaan

Jammer dat er geen internetcafe op gezocht hoefde te worden
pi_62343093
Happyme, jammer maar wel een nette cyclus. Fijn dat je vakantie leuk was, lekker hoor.

Mysterygirl, dan is je eisprong nu echt achter de rug. Duimen draaien maar!

Mocht ik ooit zwanger zijn, dan laat ik de rauwe kaasjes staan en de alcohol. Verder neem ik altijd al zo weinig koffie (en nooit cola) dat dat geen kwaad kan. Filet enzo neem ik nooit, want vega. Kaneel... tsja ik neem gewoon appeltaart hoor. Ik heb een schoonzus die echt doorschiet in het niet eten van dingen, heel irritant. Dus zo wil ik niet zwanger zijn. Dan krijg ik een heel zielige !

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 13-10-2008 08:37:03 (bijlezen miep!) ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:38:50 #172
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62343112
Hihi wat een heerlijke discussie over Cola. Nou drink ik gelukkig niet zo heel veel cola. En zo nu en dan een glaasje dus wel.
Mijn ochtendkoffie kan maar 1 persoon van me afnemen, en dat is vriend WC. Zolang ik koffie kan verdragen zal ik 's ochtends een kopje nemen En gelukkig was dat de vorige keer niet het geval. Ben toen maar paar keer op bezoek geweest bij vriend wc.

happyme, wat jammer nou dat je duiveltjes om de hoek kwamen kijken. Maar je kijkt er positief tegen aan, doet me goed! Klusserdeklus deze maand. WIj moeten ongeveer tegelijk klussen gheghe.

MG81, spannend! Ik duim voor je.

Babies met haar zijn gaaf. Ik weet nog van mezelf dat ik vroeg of ze op de echo haar kon zien En ze kon geen haar zien maar wel de haarzakjes. Nou ik had gelukkig een beebje met haar. En wat ik het allermooiste vond (sowieso de hele baby natuurlijk) was dat mijn beebje wenkbrouwtjes had
pi_62343114
Ik lust helemaal geen cola maar tijdens mijn zwangerschap van Amber heb ik elke dag een glas cola gedronken, ik had het gewoon nodig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:57:57 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62347134
Happyme, wat jammer joh!
Ik heb het lijstje aangepast!
pi_62347317
Volgens het lijstje zou dit zo'n beetje mijn schema zijn:
1e dag laatste menstruatie:
29 september 2008
Gemiddelde duur cyclus:
28 dagen
Vruchtbaarste dag:
12 oktober 2008
Datum van eisprong (ovulatie): 13 oktober 2008

Nu had ik de op de ovu test van vandaag weer een heeeeel licht streepje. Net als de allereerste. Dus mijn eisprong was echt de 11de. Dus paar dagen eerder. Dus we zaten hier ook steeds verkeerd te klussen

[ Bericht 7% gewijzigd door Mysterygirl81 op 13-10-2008 12:16:00 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:24:15 #176
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62347705
Hoop dat het toch gelukt is dan. Heb je VEEL geklust?
Ik heb dus nooit geweten dat de innesteling pas ruim een week later plaatsvindt.
Ik niet slim.
pi_62347708
Jeetje wat duidelijk zo inderdaad Mysterygirl!
Nouja, zo zie je maar weer dat we ons eigenlijk vooral niet teveel door lijstjes moeten laten leiden enzo.

Ik zit erover te denken om ook zo'n "zwanger worden" pakketje aan te schaffen, dus met verschillende ovulatie testen erin en een paar zwangerschapstesten. Ik twijfel tussen die van MatCare en die van Sensitest.
Iemand ervaringen of voorkeuren? Ik ga dan voor die dingen met een plastic omhulsel want ik ben niet knoei-proof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:27:35 #178
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62347780
Ik heb daar geen ervaring mee huuphuup. De vorige keer heb ik het 1 keer zonder voorbehoedsmiddel gedaan en was direct zwanger.
Nu gaan we even kijken wat er de komende maanden gebeurt, en dan kunnen we altijd nog zo'n pakketje kopen als het niet lukt.
pi_62347837
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt

Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzo Vond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:38:44 #180
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62348044
Mja, dan zou ik die van matcare nemen. (zegt maar wat )
pi_62348101
Haha... Ik vind ze ook heftig spannend, die gekleurde plastic gevalletjes...

Maar het zou zo overbodig zijn als ik dat wilde gaan doen, want wij bevinden ons nog in de comfortabele fase waarin je nog niet hoeft te timen, zeg maar.... En ik denk dat mijn eigen ex-drogist me dan ook een beetje zal uitlachen als ik zo'n pakketje voor de kerst vraag.

Voor de niet teruglezers: mijn wachten op een tweede streepje gaat nog minimaal tot januari duren...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62348124
Ik was ook helemaal blij met de duidelijke 2 streepjes. Maar toch maar goed dat we dat ook gedaan hebben. Nu weet ik zeker dat we dat goed gedaan hebben. Nu maar afwachten!!
pi_62348186
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt

Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzo Vond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem

Project X.

Het ziet er inderdaad wel heel erg interessant uit, die rij testen met streepjes en data.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62348207
Ik had de ovulatietesten van de kruidvat.
Bij Amber had ik die via de premomshop, waren ook prima.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62348310
Errug interessant! Ik zou ook wel willen weten of we nu op je juiste momenten klussen... Al is het geen straf natuurlijk, het zou wel fijn zijn om te weten. Volgende ronde doe ik mee met de ovutest. (Al hoop ik dat het niet nodig is en dit de tweede en laatste ronde is...)
Misschien kan de gyn ook wel zien wanneer mijn eisprong was, daar moet ik volgende week toch heen...
pi_62348451
Dat hoop ik ook voor je Prinses, dat het niet nodig gaat zijn!

Ik vind het inderdaad gewoon een leuke gedachte om te weten dat je inderdaad op het juiste moment geklust hebt enzo, en om erachter te komen hoe je cyclus dan een beetje in elkaar zit.
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites. Niet dat het mij uitmaakt, ik ga voor die verkleurende dingen, hierrr met die twee streepjes

Oh vicky die premomshop had ik nog niet gezien, thuis ook maar eens checken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62348710
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef huuphuup het volgende:
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites.
Ik had 's morgens al gemerkt dat ik veel slijm had. Toen 's middags die test deed was het voor mij wel duidelijk dat mijn eisprong echt gewoon eerder was ipv 3 dagen later zoals ik verwacht had. Toen ik later die dag ook rugpijn kreeg was het helemaal duidelijk. Want nu is de streep zo goed als weg en geen slijm en rugpijn meer. Dus denk dat ie in dit geval wel goed heeft gewerkt. Nu moet alleen het zaad van zijn werk nog doen!!
pi_62348758
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu

en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62348823
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu

en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?
Die van mij helaas niet. Maar 1 voordeel is dat we dat al weten
pi_62348996
Haha, ohja dat is ook zo, sorry daarvoor; niet zo'n handige opmerking.
Ach nouja, je kent het type man wel waar ik op doel

Maar het is in dat geval wel erg fijn lijkt me dat je alle andere zaken kunt uitsluiten dankzij die ovulatie-testjes, of nouja uitsluiten, dat het hoogstwaarschijnlijk nergens anders vanaf hangt.

Ik blijf duimen iig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:18:22 #191
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349104
huuphuup, heb jij een miskraam gehad dan?

ow ik vind het echt spannend MG81

Calamity Jane. Waarom pas in januari?
pi_62349241
Ja, 2 jaar geleden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:29:19 #193
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349402
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja, 2 jaar geleden.
Ow, dat is vervelend.
Hoever was je toen?
pi_62349459
Huuphuup hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. We kunnen er zelf ook grapjes over maken. En tis ook niet zo dat we er echt mee zitten. Klinkt beetje raar maar we hebben er al 1 en daar zijn we heel blij mee. Als er 1 bij komt is het mooi maar lukt het niet dan is het ook goed. We hebben gewoon al afspraken gemaakt over hoever we gaan in het "zomaar" krijgen van kinderen!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:35:23 #195
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349578
Oh Nijna, nog met terugwerkende kracht met de 1e verjaardag van je meisje. Hoe was het? Heb je het leuk gevierd?
pi_62349630
Dat klinkt als een gezonde houding Mysterygirl
Ja, het is altijd een beetje vervelend met dit soort situaties omdat je niet precies weet in hoeverre het gevoelig ligt voor iemand zelf.
Maar eh, om nog even op die ovulatie-testen terug te komen welke had jij gebruikt, en heb je toen zo'n hele set aangeschaft?

@Bumbaloe, een week of 6, ben er behoorlijk ziek van geweest, heb weken nagevloeid en krampen gehad en uiteindelijk ijzer-pillen gekregen van de HA. Maar ach, dat soort dingen gebeuren helaas. Het was wat men een "ongelukje" zou noemen, dus niet bewust geplanned zwanger ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:43:23 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62349793
Ik gebruik de sensitest al een paar maandjes, ze bevallen goed en dat dipstickie daar knoei je ook niet mee.
De test geeft goede duidelijke lijnen aan.
pi_62349803
Goeiemiddag. Ik ben weer bij de gyn geweest en mn folikel is 23 mm en mijn baarmoederslijmvlies is klaar voor 'gebruik' hij is 7.5 en dus dik genoeg

Vanavond dus maar weer klussen en dan moet ik woensdag weer heen om te kijken of ie al gesprongen is.

Spannend weer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62349957
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef bumbaloe het volgende:
...
Calamity Jane. Waarom pas in januari?
Omdat wij graag eerst willen trouwen en dat gaat pas in mei volgend jaar gebeuren. Bovendien wachten wij nog op een ander huisje ('t wordt een beetje vol anders met de twee van mijn lief er ook nog deeltijd bij) en dat zal wellicht ook rond de zomer volgend jaar worden. Een drukke tijd dus, zowel geestelijk en lichamelijk als financieel.

M.a.w. het is nu al gewenst, maar niet praktisch als het gelijk zou lukken. Om dat te voorkomen doen we ons best om het uit te stellen tot januari. Maar dat is geen verplichting, hoor. Als een van ons het niet meer uithoudt, beginnen we eerder...
[. [__] .]
[+[__]◊]
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:52:44 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62350034
Hey Vlindur, welkom terug! Wat super dat Clomid zo aanslaat bij jou joh! Dit klinkt weer goed, dus dat wordt weer duimen deze maand. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')