abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:06:54 #161
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62338967
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef mefke79 het volgende:
editje...coca cola zelf meldt voor light 5 mg meer glas van 250 liter..dus dat dan mag je 3 liter op een dag. Lijkt me genoeg, voor mij iig.
(en nou hou ik er over op, maar ik wil het dan ook effe precies uitgezocht hebben)
Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends . Dus reken jezelf niet te gek .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:09:06 #162
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339021
Ach het is de pil niet gewoon innemen dus.
EDIT: als je die multi dingen neemt en daar zit al foliumzuur in dan laat je die kleine tablet links liggen!
Te veel foliumzuur hoeft nou ook weer niet.

Cola en koffie drink ik al praktisch nooit, filet american en alcohol lust ik niet, maar inderdaad dat gemier over dit mag wel dat mag niet, tuurlijk let ik er op maar ik eet echt wel eens een boterham met leverworst hoor, daar word je kind echt niet ziek van.
Pas als je een hele leverworst eet dan moet je je eens achter de oren krabben denk ik
Mama van Isa en Ties
pi_62339027
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends . Dus reken jezelf niet te gek .
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:09:56 #164
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62339050
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:10:48 #165
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62339068
Jeetje meiden, wat een gezellige drukte hier!! Welkom nieuwe meiden! Moet nog flink wat teruglezen zie ik al.

Hier weer terug van een heerlijk vakantie. Helaas geen internetcafé voor mij tijdens de vakantie want duivels kwamen na een keurige cyclus van 31 dagen. Lijkt er toch op dat mijn cyclus iets veranderd, een paar dagen korter en afgelopen cyclus had duidelijke verhoging dus vermoedelijk ook een eisprong.

Ik ga dus voor een eisprong aankomende cyclus en ook maar weer een NOD in het lijstje, want ik zie het weer helemaal zitten Mijn NOD mag op 6 november.
pi_62339095
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ohw... ik ben lactose-intolerant, en soya vind k goor

Ik had trouwens net zoveel haar toen ik een baby was. Zou het erfelijk zijn? hoop hoop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:13:06 #167
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339123
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Serieus 2 pakken chocomel per dag....
Mama van Isa en Ties
pi_62339145
WB happyme!!
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad
Jammer van de duvels, maar blij te horen dat je het helemaal ziet zitten voor komende maand
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:14:51 #169
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62339169
Happyme, wat fijn dat je blij bent met je keurige cyclus, jammer dat je geen i-netcafe nodig had.
maar succes de komende ronde, op naar 6 november!
Mama van Isa en Ties
pi_62343013
Gister was het streepje op de ovu test weer heel licht. Dus hopen dat het dan nu goed is gegaan

Jammer dat er geen internetcafe op gezocht hoefde te worden
pi_62343093
Happyme, jammer maar wel een nette cyclus. Fijn dat je vakantie leuk was, lekker hoor.

Mysterygirl, dan is je eisprong nu echt achter de rug. Duimen draaien maar!

Mocht ik ooit zwanger zijn, dan laat ik de rauwe kaasjes staan en de alcohol. Verder neem ik altijd al zo weinig koffie (en nooit cola) dat dat geen kwaad kan. Filet enzo neem ik nooit, want vega. Kaneel... tsja ik neem gewoon appeltaart hoor. Ik heb een schoonzus die echt doorschiet in het niet eten van dingen, heel irritant. Dus zo wil ik niet zwanger zijn. Dan krijg ik een heel zielige !

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 13-10-2008 08:37:03 (bijlezen miep!) ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:38:50 #172
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62343112
Hihi wat een heerlijke discussie over Cola. Nou drink ik gelukkig niet zo heel veel cola. En zo nu en dan een glaasje dus wel.
Mijn ochtendkoffie kan maar 1 persoon van me afnemen, en dat is vriend WC. Zolang ik koffie kan verdragen zal ik 's ochtends een kopje nemen En gelukkig was dat de vorige keer niet het geval. Ben toen maar paar keer op bezoek geweest bij vriend wc.

happyme, wat jammer nou dat je duiveltjes om de hoek kwamen kijken. Maar je kijkt er positief tegen aan, doet me goed! Klusserdeklus deze maand. WIj moeten ongeveer tegelijk klussen gheghe.

MG81, spannend! Ik duim voor je.

Babies met haar zijn gaaf. Ik weet nog van mezelf dat ik vroeg of ze op de echo haar kon zien En ze kon geen haar zien maar wel de haarzakjes. Nou ik had gelukkig een beebje met haar. En wat ik het allermooiste vond (sowieso de hele baby natuurlijk) was dat mijn beebje wenkbrouwtjes had
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62343114
Ik lust helemaal geen cola maar tijdens mijn zwangerschap van Amber heb ik elke dag een glas cola gedronken, ik had het gewoon nodig...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:57:57 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62347134
Happyme, wat jammer joh!
Ik heb het lijstje aangepast!
pi_62347317
Volgens het lijstje zou dit zo'n beetje mijn schema zijn:
1e dag laatste menstruatie:
29 september 2008
Gemiddelde duur cyclus:
28 dagen
Vruchtbaarste dag:
12 oktober 2008
Datum van eisprong (ovulatie): 13 oktober 2008

Nu had ik de op de ovu test van vandaag weer een heeeeel licht streepje. Net als de allereerste. Dus mijn eisprong was echt de 11de. Dus paar dagen eerder. Dus we zaten hier ook steeds verkeerd te klussen

[ Bericht 7% gewijzigd door Mysterygirl81 op 13-10-2008 12:16:00 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:24:15 #176
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62347705
Hoop dat het toch gelukt is dan. Heb je VEEL geklust?
Ik heb dus nooit geweten dat de innesteling pas ruim een week later plaatsvindt.
Ik niet slim.
pi_62347708
Jeetje wat duidelijk zo inderdaad Mysterygirl!
Nouja, zo zie je maar weer dat we ons eigenlijk vooral niet teveel door lijstjes moeten laten leiden enzo.

Ik zit erover te denken om ook zo'n "zwanger worden" pakketje aan te schaffen, dus met verschillende ovulatie testen erin en een paar zwangerschapstesten. Ik twijfel tussen die van MatCare en die van Sensitest.
Iemand ervaringen of voorkeuren? Ik ga dan voor die dingen met een plastic omhulsel want ik ben niet knoei-proof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:27:35 #178
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62347780
Ik heb daar geen ervaring mee huuphuup. De vorige keer heb ik het 1 keer zonder voorbehoedsmiddel gedaan en was direct zwanger.
Nu gaan we even kijken wat er de komende maanden gebeurt, en dan kunnen we altijd nog zo'n pakketje kopen als het niet lukt.
pi_62347837
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt

Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzo Vond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:38:44 #180
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62348044
Mja, dan zou ik die van matcare nemen. (zegt maar wat )
pi_62348101
Haha... Ik vind ze ook heftig spannend, die gekleurde plastic gevalletjes...

Maar het zou zo overbodig zijn als ik dat wilde gaan doen, want wij bevinden ons nog in de comfortabele fase waarin je nog niet hoeft te timen, zeg maar.... En ik denk dat mijn eigen ex-drogist me dan ook een beetje zal uitlachen als ik zo'n pakketje voor de kerst vraag.

Voor de niet teruglezers: mijn wachten op een tweede streepje gaat nog minimaal tot januari duren...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62348124
Ik was ook helemaal blij met de duidelijke 2 streepjes. Maar toch maar goed dat we dat ook gedaan hebben. Nu weet ik zeker dat we dat goed gedaan hebben. Nu maar afwachten!!
pi_62348186
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt

Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzo Vond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem

Project X.

Het ziet er inderdaad wel heel erg interessant uit, die rij testen met streepjes en data.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62348207
Ik had de ovulatietesten van de kruidvat.
Bij Amber had ik die via de premomshop, waren ook prima.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62348310
Errug interessant! Ik zou ook wel willen weten of we nu op je juiste momenten klussen... Al is het geen straf natuurlijk, het zou wel fijn zijn om te weten. Volgende ronde doe ik mee met de ovutest. (Al hoop ik dat het niet nodig is en dit de tweede en laatste ronde is...)
Misschien kan de gyn ook wel zien wanneer mijn eisprong was, daar moet ik volgende week toch heen...
pi_62348451
Dat hoop ik ook voor je Prinses, dat het niet nodig gaat zijn!

Ik vind het inderdaad gewoon een leuke gedachte om te weten dat je inderdaad op het juiste moment geklust hebt enzo, en om erachter te komen hoe je cyclus dan een beetje in elkaar zit.
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites. Niet dat het mij uitmaakt, ik ga voor die verkleurende dingen, hierrr met die twee streepjes

Oh vicky die premomshop had ik nog niet gezien, thuis ook maar eens checken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62348710
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef huuphuup het volgende:
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites.
Ik had 's morgens al gemerkt dat ik veel slijm had. Toen 's middags die test deed was het voor mij wel duidelijk dat mijn eisprong echt gewoon eerder was ipv 3 dagen later zoals ik verwacht had. Toen ik later die dag ook rugpijn kreeg was het helemaal duidelijk. Want nu is de streep zo goed als weg en geen slijm en rugpijn meer. Dus denk dat ie in dit geval wel goed heeft gewerkt. Nu moet alleen het zaad van zijn werk nog doen!!
pi_62348758
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu

en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62348823
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu

en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?
Die van mij helaas niet. Maar 1 voordeel is dat we dat al weten
pi_62348996
Haha, ohja dat is ook zo, sorry daarvoor; niet zo'n handige opmerking.
Ach nouja, je kent het type man wel waar ik op doel

Maar het is in dat geval wel erg fijn lijkt me dat je alle andere zaken kunt uitsluiten dankzij die ovulatie-testjes, of nouja uitsluiten, dat het hoogstwaarschijnlijk nergens anders vanaf hangt.

Ik blijf duimen iig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:18:22 #191
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349104
huuphuup, heb jij een miskraam gehad dan?

ow ik vind het echt spannend MG81

Calamity Jane. Waarom pas in januari?
pi_62349241
Ja, 2 jaar geleden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:29:19 #193
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349402
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja, 2 jaar geleden.
Ow, dat is vervelend.
Hoever was je toen?
pi_62349459
Huuphuup hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. We kunnen er zelf ook grapjes over maken. En tis ook niet zo dat we er echt mee zitten. Klinkt beetje raar maar we hebben er al 1 en daar zijn we heel blij mee. Als er 1 bij komt is het mooi maar lukt het niet dan is het ook goed. We hebben gewoon al afspraken gemaakt over hoever we gaan in het "zomaar" krijgen van kinderen!!
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:35:23 #195
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62349578
Oh Nijna, nog met terugwerkende kracht met de 1e verjaardag van je meisje. Hoe was het? Heb je het leuk gevierd?
pi_62349630
Dat klinkt als een gezonde houding Mysterygirl
Ja, het is altijd een beetje vervelend met dit soort situaties omdat je niet precies weet in hoeverre het gevoelig ligt voor iemand zelf.
Maar eh, om nog even op die ovulatie-testen terug te komen welke had jij gebruikt, en heb je toen zo'n hele set aangeschaft?

@Bumbaloe, een week of 6, ben er behoorlijk ziek van geweest, heb weken nagevloeid en krampen gehad en uiteindelijk ijzer-pillen gekregen van de HA. Maar ach, dat soort dingen gebeuren helaas. Het was wat men een "ongelukje" zou noemen, dus niet bewust geplanned zwanger ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:43:23 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62349793
Ik gebruik de sensitest al een paar maandjes, ze bevallen goed en dat dipstickie daar knoei je ook niet mee.
De test geeft goede duidelijke lijnen aan.
pi_62349803
Goeiemiddag. Ik ben weer bij de gyn geweest en mn folikel is 23 mm en mijn baarmoederslijmvlies is klaar voor 'gebruik' hij is 7.5 en dus dik genoeg

Vanavond dus maar weer klussen en dan moet ik woensdag weer heen om te kijken of ie al gesprongen is.

Spannend weer!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62349957
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef bumbaloe het volgende:
...
Calamity Jane. Waarom pas in januari?
Omdat wij graag eerst willen trouwen en dat gaat pas in mei volgend jaar gebeuren. Bovendien wachten wij nog op een ander huisje ('t wordt een beetje vol anders met de twee van mijn lief er ook nog deeltijd bij) en dat zal wellicht ook rond de zomer volgend jaar worden. Een drukke tijd dus, zowel geestelijk en lichamelijk als financieel.

M.a.w. het is nu al gewenst, maar niet praktisch als het gelijk zou lukken. Om dat te voorkomen doen we ons best om het uit te stellen tot januari. Maar dat is geen verplichting, hoor. Als een van ons het niet meer uithoudt, beginnen we eerder...
[. [__] .]
[+[__]◊]
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:52:44 #200
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62350034
Hey Vlindur, welkom terug! Wat super dat Clomid zo aanslaat bij jou joh! Dit klinkt weer goed, dus dat wordt weer duimen deze maand. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
pi_62350321
Huuphuup ik heb gewoon die van de kruidvat. Zitten er 5 in een verpakking en kosten 10 euro! Zijn precies als de zwangerachaptesten dus gewoon over staafje piesen. Of in een potje
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:10:32 #202
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62350446
Klinkt goehoed Vlindur!

CJ ; zwanger trouwen is anders ook leuk hoor
pi_62350452
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Hey Vlindur, welkom terug! Wat super dat Clomid zo aanslaat bij jou joh! Dit klinkt weer goed, dus dat wordt weer duimen deze maand. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
He hoi

Ik zit op dag 14 nu. De vorige keer duurde het 29 dagen. Maar toen had ik geen goeie eisprong en dus gewoon ongesteld geworden.

Ik verwacht precies het zelfde eigenlijk deze ronde. Heb zo'n gevoel van, dit wordt toch niks..
pi_62350524
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef bumbaloe het volgende:

CJ ; zwanger trouwen is anders ook leuk hoor
Oh ja? Vertel...

CJ is serieus van plan zwanger te trouwen, als de natuur meewerkt. Alleen niet hoooooogzwanger, ze trouwt namelijk over 7 maanden...
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62350547
He vlindur, join the club! Dat gevoel heb ik ook, deze ronde. Dat het toch niet lukt bedoel ik... Misschien is het gewoon de ronde-2-clomid-dip? Kop op, we gaan er voor!
pi_62350673
Vlindur, ik duim mee voor je!

Bumba, verjaardag van kleine meid was leuk ze is gruwelijk verwend . Ikzelf trouwens ook, ben vlak voor haar jarig, dus we hebben het in 1 keer gevierd.
Volgens mij zit er hier weer een ei aan te komen een dezer dagen...
Fake it till you make it...
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:20:25 #207
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62350693
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef CalamityJane het volgende:

[..]

Oh ja? Vertel...

CJ is serieus van plan zwanger te trouwen, als de natuur meewerkt. Alleen niet hoooooogzwanger, ze trouwt namelijk over 7 maanden...
Nou ja het is gewoon leuk.
Ik was 12 wk zwanger van de 1e.
Zoals ik al zei was ik meteen zwanger. Het was echter niet de planning om in die maand zwanger te raken. IK wilde eigenlijk in de maand van de bruiloft of de maand ervoor zwanger raken (proberen althans).
Ik heb nog heel wat afgepaniekeerd omdat ik bang was dat de jurk niet zou passen. Maar die paste gelukkig. Is toen in de laatste week nog een klein beetje uitgenomen.
Maar een topdagje gehad. Gewoon een glaasje champagne om te toosten.
Verder drink ik sowieso uit principe geen alcohol, dus dat heb ik ook niet gemist.
pi_62350808
Mijn jurk heeft en rijglint aan de achterkant, dus ruimte zat... (Toevallig een week geleden nog eens aangetrokken en kritisch gekeken.)

Nee, het is ook voornamelijk lastig ivm de geplande verhuizing en huwelijksreis (vliegen). Maar zoals ik al aangaf: geen verplichting.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62350971
Wow. Mijn cyclus dit jaar:

22/28 jan. 8 dagen.
6/10 feb. 5 dagen.
16/20 feb. 8 dagen.
29/6 maa. 4 dagen .
11 maart/ 22 april 15 dagen.
8/11 mei. 8 dagen.
20/22 mei. 6 dagen.
1 juni/ 1 juli. (1e keer provera via dokter.) 27 dagen.
28/29 juli. (2e keer provera via gynaecoloog.) 9 dagen. (Dokter heeft niet langer gewacht en gelijk doorgestuurd.)
7/15 aug. 16 dagen. (van 15 t/m 24e DE pil gehad)
1/3 sep. 1e ronde Clomid. 29 dagen.
30/03 okt. 2e ronde Clomid. .. dagen.

Het is wat...

Edit:
Misschien handig voor de gene die het niet weten. Mijn geschiedenis:

Ik ben hiervoor 5 jaar aan de pil geweest en daarna heb ik 4 keer de PrikPil gehad. Hier ben ik in maart 2007 mee gestopt, (De laatste gehad) want we wilden, in een relatie van 6 jaar, graag een kindje. In januari 2008 werd ik dus de 1e keer 'ongesteld'
Omdat ik op een gegeven moment een hele maand vloeide ben ik naar de dokter gegaan. Na 2 keer een provera kuur ben ik doorgestuurd naar de gyn. Ik blijk dus PCOS te hebben. In november dit jaar hebben we al weer 8 jaar verkering De tijd gaat snel

[ Bericht 21% gewijzigd door Vlinder op 14-10-2008 15:34:36 ]
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:43:49 #210
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62351328
Vlinder, die eerste cycli zijn wel erg kort. Fijn dat je het met meds een beetje goed kunt krjigen.

CJ. Vliegen heb ik ook gewoon gedaan.
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:48:24 #211
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62351482
Bedankt voor de uitleg Vlindur, maakt het wat duidelijker.
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:25:28 #212
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62354192
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef Vlindur het volgende:

[..]

He hoi

Ik zit op dag 14 nu. De vorige keer duurde het 29 dagen. Maar toen had ik geen goeie eisprong en dus gewoon ongesteld geworden.

Ik verwacht precies het zelfde eigenlijk deze ronde. Heb zo'n gevoel van, dit wordt toch niks..
Dag 14 is netjes dan met zo'n follikel. Ik was benieuwd omdat ik vorige maand dus een cyclus van 31 dagen had, maar pas op dag 21 mijn eisprong (als het al een 'goede' was) en nu heb ik de 21e een afspraak bij de gyn en dat is dag 16 van de cyclus dus hoop dat hij dan kan zien of er een ei zit en hoe groot deze is.

Hoezo denk je (en prinses) dat het geen goede cyclus is?? Positief blijven hoor! Omdat het vorige maand niet raak was, kan het deze maand wel jullie maand zijn! Ik duim voor jullie in ieder geval.
pi_62354418
Ik ben een vreselijk ongeduldig mens voor mezelf, als iets in mijn hoofd zit dan moet het meteen. Dus ook met zwanger worden, lastig dat je daar geen invloed op hebt. Dat maakt het ongrijpbaar en dan heb ik bij vlagen de neiging pessimistisch te zijn. Al is het totaal niet gerechtvaardigd, immers is het pas ronde 2. Na mijn gynbezoek van volgende week ben ik hopelijk weer wat rustiger en positiever ben ik nu eigenlijk alweer. Bedankt voor de reactie happeme, dat zet me weer even op de grond.
pi_62354480
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dag 14 is netjes dan met zo'n follikel. Ik was benieuwd omdat ik vorige maand dus een cyclus van 31 dagen had, maar pas op dag 21 mijn eisprong (als het al een 'goede' was) en nu heb ik de 21e een afspraak bij de gyn en dat is dag 16 van de cyclus dus hoop dat hij dan kan zien of er een ei zit en hoe groot deze is.

Hoezo denk je (en prinses) dat het geen goede cyclus is?? Positief blijven hoor! Omdat het vorige maand niet raak was, kan het deze maand wel jullie maand zijn! Ik duim voor jullie in ieder geval.

Ik weet het niet. Ze zei dat mn eisprong niet goed was gegaan, Ik had een waarde van 8 en die moest minstens 30 zijn. Nou, dat is niet hoopgevend. Daarom denk ik dat het deze keer weer niet goed zal gaan.

Nog even over het drinken en eten van 'not done' dingen.
Ik blijf alles eten en drinken totdat mn ei is gesprongen, daarna doe ik alles minder. Ik drink dan niet meer, rook nog wel maar minder. Rauw vlees enzo laat ik dan ook staan. Zodra ik weer ongesteld ben pak ik alles weer.
Koffie blijf ik wel gewoon drinken. Prik lust ik niet. Ik heb sapjes.
pi_62357215
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben een vreselijk ongeduldig mens voor mezelf, als iets in mijn hoofd zit dan moet het meteen. Dus ook met zwanger worden, lastig dat je daar geen invloed op hebt. Dat maakt het ongrijpbaar en dan heb ik bij vlagen de neiging pessimistisch te zijn. Al is het totaal niet gerechtvaardigd, immers is het pas ronde 2. Na mijn gynbezoek van volgende week ben ik hopelijk weer wat rustiger en positiever ben ik nu eigenlijk alweer. Bedankt voor de reactie happeme, dat zet me weer even op de grond.
Ja dat heb ik ook. Wil het liefst ook nu (of eigenlijk al een paar maanden geleden ). En omdat je er helemaal geen controle op hebt is het zo frustrerend vind ik...

Ik had er eigenlijk nog helemaal niet zo over nagedacht om nu al bepaalde dingen niet te eten... Dacht dat meer pas na het 2e streepje te doen.. Maar misschien toch maar eens heroverwegen. Koffie/cola/alcohol drink ik sowieso niet, dus moet dan alleen filet schrappen geloof ik....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62357226
Wat is er een hoop geschreven op 1 dag De hormonen spatten echt van dit topic af.
Iedereen was natuurlijk vrij en ik moest natuurlijk weer werken

Ik kan nog geen spoor van een aankomend ei traceren dus ik denk dat deze cyclus weer een 'normale' qua lengte gaat wezen. En dat is mooi genoeg
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_62357582
Ik moest ook gewoon werken hoor
Mijn hoop op een kortere cyclus heb ik trouwens ook al opgegeven... nog steeds niet ongesteld, en donderdag is gewoon al dag 38....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62357622
Nuh, GK ik heb ook gewoon gewerkt hoor (maar ik was gisteren ook wel heeeeel erg actief). Happy, jammer dat het niet gelukt is, maar hee, een mooie cyclus is ook heel wat waard.
Prinses, kreeg je maar vast te horen wanneer het dan wel raak zou zijn he. Als ik nou zou weten 'het wordt februari' dan zou dat een keer slikken zijn, maar daarna zou ik er goed mee kunnen leven. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar helaas, zo werkt het niet.
Ik heb met mijn afgesproken dat ik pas twee dagen voor mijn nod iets mag roepen over kwaaltjes, anders maak ik mezelf helemaal gek. Dat is natuurlijk een leuk voornemen, nou nog even zien vol te houden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 13 oktober 2008 @ 18:55:30 #219
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62357795
Oh dames, wat moet het enorm frusterend voor jullie zijn om zo'n lange cyclussen te hebben. Ik vind 27 dagen al zo lang. Ik mag echt niet klagen.
Was het maar zo dat je wist wanneer je zwanger kon worden, dan hoefden we niet elke maand zo te stressen nietwaar?
Ik hoop in ieder geval vóór december met jullie allen in ZenG te zitten. En ook met de dames die pas in januari willen beginnen
pi_62357801
*grinnik* Mefke, dat komt vast van de Cola dat actieve posten, cafeïne wordt je hyper van hihi

Ik heb ook gewerkt hoor Maar mijn baas liet erg lang op zich wachten met een werkbespreking waardoor mijn werk stil kwam te liggen dus tsja...

Mooi dat je cyclus 'normaal' is van lengte G_K, t is toch fijn om iets te hebben waar je zeg maar voor zeker vanuit kunt gaan.
En Mefke, ik denk dat ik me ook in moet gaan houden hoor en vooral niet iedere dwarszittende boer gaan googelen + zwanger ofzo en dan voor jezelf bevestigen van zie je wel! dit hoort ook bij een zwangerschap!
Maar nu niet in gedachten gaan tandenknarsen hè
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62359145
Mefke, ik heb je gisteren nog een PM gestuurd. Ik weet niet of je dat al gelezen hebt.

huuphuup, eerst maar eens afwachten of het echt zo gaat als ik nu denk. Mijn ovu-testjes geven nog niets aan behalve dat de test correct gedaan is. Vorige maand gaven ze op dag 10 al aan dat er een ei aan kwam en die streep werd elke dag een beetje donkerder.
pi_62359923
Ik mag me hier ook melden
Sinds 7weken gestopt met de pil en vorige week weer voor het 1st in maanden menstrustie.
Helaas ben ik een erg ongeduldig type maar kan ik nog niet uitrekenen wanneer mijn vruchtbare periode is.Ik hou de boel een beetje bij maar verder zien we wel
01-08-2008
pi_62360319
Welkom Pure-Poison!! Dat je maar snel door mag naar Z&G

Waarom kun je je vruchtbare periode niet uitrekenen? In principe kun je toch min of meer uitgaan van 14 dagen na de 1e dag van je laatste menstruatie? Dus als je vorige week ongesteld bent geweest dan hup hup klussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62360535
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Welkom Pure-Poison!! Dat je maar snel door mag naar Z&G

Waarom kun je je vruchtbare periode niet uitrekenen? In principe kun je toch min of meer uitgaan van 14 dagen na de 1e dag van je laatste menstruatie? Dus als je vorige week ongesteld bent geweest dan hup hup klussen
Doen we ook wel hoor Maar ik weet mijn cyclus nog niet precies omdat ik al jaren de pil heb geslikt.Dus kan ik het nu nog niet zo nauwkeurig uitrekenen,maar we doen ons best
01-08-2008
pi_62360614
Oh op die fiets, och nouja, dan scheelt het een paar dagen inderdaad, dan maakt het ook niet zoveel uit.
Veel succes in elk geval
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 13 oktober 2008 @ 20:36:36 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62360619
Welkom pure posion.
pi_62361604
GK: nou wel gelezen. You've got mail!
Pure Poison: welkom en hopelijk mogen we je al snel weer uitzwaaien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62362305
Welkom Pure Poison!
pi_62362370
Welkom PP!
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:39:44 #230
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62362499
Dames, ik knijp er even een paar dagen tussenuit. Herfstvakantie enzo.
Tot snel!
pi_62364909
Zie net dat ik van het lijstje af ben..! Heb mijn eerste echo achter de rug en alles is goed.
Bedankt dat ik hier zo lang mee mocht wachten en iedereen heel veel succes!!!
Hoop jullie snel te zien in zwangerschap en geboorte.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:19:46 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62365462
Fijne vakantie Bumba!
Wat wordt het druk hier, welkom PP en snel doorschuiven hoor!
Mammamia van harte wat heerlijk dat je echo goed is! Hopelijk kan je gaan genieten van een zorgeloze en fijne zwangerschap
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62365600
Welkom Pure-Poison!

Fijne vakantie Bumba, veel plezier!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:48:21 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62368861
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Mammamia het volgende:
Zie net dat ik van het lijstje af ben..! Heb mijn eerste echo achter de rug en alles is goed.
Bedankt dat ik hier zo lang mee mocht wachten en iedereen heel veel succes!!!
Hoop jullie snel te zien in zwangerschap en geboorte.
Ja, ik zag je er gisteren nog tussenstaan, maar ik had ook al van je goeie echo gelezen dus vandaar dat ik je ertussenuit gehaald heb.
pi_62368948
Mammamia, een hele goede zwangerschap gewenst .

PP, welkom .
Fake it till you make it...
pi_62370415
Bumbaloe: fijne vakantie!
mammamia: Tijd voor het grote genieten, tot snel in z&g!
pi_62370774
Fijna vakantie Bumbaloe.

Mammamia wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, ga er lekker van genieten nu! En hopelijk kunnen we je snel allemaal volgen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62373101
Hoe werkt dat nou met die vruchtbaarheids testen? Moet je dan rond je vruchtbare periode iedere dag zo'n test doen ofzo?
01-08-2008
pi_62373481
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe werkt dat nou met die vruchtbaarheids testen? Moet je dan rond je vruchtbare periode iedere dag zo'n test doen ofzo?
Je moet op de 11de dag na je eerste dag van de laatste ongi beginnen. Das bij een cyclus van 28 dagen trouwens. En dan paar dagen rond zelfde tijdstip testen.
pi_62374702
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef bumbaloe het volgende:
Ik hoop in ieder geval vóór december met jullie allen in ZenG te zitten. En ook met de dames die pas in januari willen beginnen
Haha, dank je. Ik hoop het stiekem met je mee; wat stikt mij al dat ongemak bij de bruiloft, huwelijksreis en verhuizing nou... Mijn eierstokken rammelen dat het een lieve lust is en ik voel bijna elke maand een eisprong (heb namelijk gewoon een ouderwetsch koperspiraaltje).

Ik ben wel blij dat ik niet, zoals zo velen hier, jaren aan de pil of prikpil ben geweest (tenminste: niet de afgelopen 5 jaar), zodat ik niet eerst een half jaar zou moet wachten voor ik weer een normale cyclus heb. Ik geloof niet dat ik dat zou trekken...
[. [__] .]
[+[__]◊]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')