Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtendsquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef mefke79 het volgende:
editje...coca cola zelf meldt voor light 5 mg meer glas van 250 liter..dus dat dan mag je 3 liter op een dag. Lijkt me genoeg, voor mij iig.![]()
(en nou hou ik er over op, maar ik wil het dan ook effe precies uitgezocht hebben)
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpuntquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier ging er tijdens de zwangerschap een fles Cola Light per dag doorheen en dan dronk ik óók nog twee kopjes koffie 's ochtends. Dus reken jezelf niet te gek
.
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hmmm... Als ik daar dan net zo'n schattig prupke als Lilah voor terugkrijg dan moet ik misschien toch maar terugkomen op mn standpunt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?.
Serieus 2 pakken chocomel per dag....quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Voor dat haar moet je twee pakken chocomel per dag drinken he?.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik ben niet zo van het wachten en kijken wat er gebeurt![]()
Ik heb zelf liever iets meer zekerheid en stiekem vind ik het ook wel een beetje leuk dat soort testjes. Net alsof we met een heel geheim chemisch experiment bezig zijn ofzoVond vroeger die lakmoes-papiertjes ook altijd machtig interessant. Die ene keer dat ik zwanger was was het ook 1 keer zonder voorbehoedsmiddel dus ik weet dat het wel kan, maarja ach, die verkleurende streepjes hè, dat doet het hem
Ik had 's morgens al gemerkt dat ik veel slijm had. Toen 's middags die test deed was het voor mij wel duidelijk dat mijn eisprong echt gewoon eerder was ipv 3 dagen later zoals ik verwacht had. Toen ik later die dag ook rugpijn kreeg was het helemaal duidelijk. Want nu is de streep zo goed als weg en geen slijm en rugpijn meer. Dus denk dat ie in dit geval wel goed heeft gewerkt. Nu moet alleen het zaad vanquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:52 schreef huuphuup het volgende:
Hoewel die ovulatie-testen in theorie nog steeds niet alles zeggen. Ze meten een LH-piek maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk altijd een eisprong plaatsvind had ik begrepen van andere sites.
Die van mij helaas niet. Maar 1 voordeel is dat we dat al wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:05 schreef huuphuup het volgende:
Dat zijn inderdaad vrij duidelijke tekenen! Goed man, spannend!
Ik ga in ieder geval voor je duimen dan nu
en alle mannen hebben toch super-sperm als je ze zelf mag geloven?![]()
![]()
Omdat wij graag eerst willen trouwen en dat gaat pas in mei volgend jaar gebeuren. Bovendien wachten wij nog op een ander huisje ('t wordt een beetje vol anders met de twee van mijn lief er ook nog deeltijd bij) en dat zal wellicht ook rond de zomer volgend jaar worden. Een drukke tijd dus, zowel geestelijk en lichamelijk als financieel.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef bumbaloe het volgende:
...
Calamity Jane. Waarom pas in januari?
He hoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Hey Vlindur, welkom terug! Wat super dat Clomid zo aanslaat bij jou joh! Dit klinkt weer goed, dus dat wordt weer duimen deze maand. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
Oh ja? Vertel...quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef bumbaloe het volgende:
CJ ; zwanger trouwen is anders ook leuk hoor
Nou ja het is gewoon leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Oh ja? Vertel...
CJ is serieus van plan zwanger te trouwen, als de natuur meewerkt. Alleen niet hoooooogzwanger, ze trouwt namelijk over 7 maanden...
Dag 14 is netjes dan met zo'n follikel. Ik was benieuwd omdat ik vorige maand dus een cyclus van 31 dagen had, maar pas op dag 21 mijn eisprong (als het al een 'goede' was) en nu heb ik de 21e een afspraak bij de gyn en dat is dag 16 van de cyclus dus hoop dat hij dan kan zien of er een ei zit en hoe groot deze is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
He hoi
Ik zit op dag 14 nu. De vorige keer duurde het 29 dagen. Maar toen had ik geen goeie eisprong en dus gewoon ongesteld geworden.
Ik verwacht precies het zelfde eigenlijk deze ronde. Heb zo'n gevoel van, dit wordt toch niks..
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dag 14 is netjes dan met zo'n follikel. Ik was benieuwd omdat ik vorige maand dus een cyclus van 31 dagen had, maar pas op dag 21 mijn eisprong (als het al een 'goede' was) en nu heb ik de 21e een afspraak bij de gyn en dat is dag 16 van de cyclus dus hoop dat hij dan kan zien of er een ei zit en hoe groot deze is.
Hoezo denk je (en prinses) dat het geen goede cyclus is?? Positief blijven hoor! Omdat het vorige maand niet raak was, kan het deze maand wel jullie maand zijn!![]()
Ik duim voor jullie in ieder geval.
Ja dat heb ik ook. Wil het liefst ook nu (of eigenlijk al een paar maanden geledenquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben een vreselijk ongeduldig mens voor mezelf, als iets in mijn hoofd zit dan moet het meteen. Dus ook met zwanger worden, lastig dat je daar geen invloed op hebt. Dat maakt het ongrijpbaar en dan heb ik bij vlagen de neiging pessimistisch te zijn. Al is het totaal niet gerechtvaardigd, immers is het pas ronde 2. Na mijn gynbezoek van volgende week ben ik hopelijk weer wat rustiger en positiever ben ik nu eigenlijk alweer. Bedankt voor de reactie happeme, dat zet me weer even op de grond.
Doen we ook wel hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Welkom Pure-Poison!! Dat je maar snel door mag naar Z&G
Waarom kun je je vruchtbare periode niet uitrekenen? In principe kun je toch min of meer uitgaan van 14 dagen na de 1e dag van je laatste menstruatie? Dus als je vorige week ongesteld bent geweest dan hup hup klussen![]()
Ja, ik zag je er gisteren nog tussenstaan, maar ik had ook al van je goeie echo gelezen dus vandaar dat ik je ertussenuit gehaald heb.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:58 schreef Mammamia het volgende:
Zie net dat ik van het lijstje af ben..! Heb mijn eerste echo achter de rug en alles is goed.
Bedankt dat ik hier zo lang mee mocht wachten en iedereen heel veel succes!!!
Hoop jullie snel te zien in zwangerschap en geboorte.
Je moet op de 11de dag na je eerste dag van de laatste ongi beginnen. Das bij een cyclus van 28 dagen trouwens. En dan paar dagen rond zelfde tijdstip testen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoe werkt dat nou met die vruchtbaarheids testen? Moet je dan rond je vruchtbare periode iedere dag zo'n test doen ofzo?
Haha, dank je. Ik hoop het stiekem met je mee; wat stikt mij al dat ongemak bij de bruiloft, huwelijksreis en verhuizing nou...quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:55 schreef bumbaloe het volgende:
Ik hoop in ieder geval vóór december met jullie allen in ZenG te zitten. En ook met de dames die pas in januari willen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |