abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62313242
Hoi

8 september was de laatste dag van mijn menstruatie en heb van de week een test gedaan. 2 streepjes!!!! Vandaag weer getest en de streep is nu zelfs duidelijker dan de controlestreep.
Heb een afspraak gemaakt met verloskundepraktijk. 4 november ben ik aan de beurt. Erg spannend
pi_62313293
Gefeliciteerd iom ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap
Misschien kun je je anders gelijk melden in zwangerschap&geboorte? Daar zitten verschillende zwangere dames met uiteenlopende zwangerschaps-duren. Kun je zenuwen over je eerste echo en afspraak enzo *grin*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62313565
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic

Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:08:22 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62313781
Gefeliciteerd iom!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:20:07 #105
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62314003
quote:
[b]

Mikoxx, sterker nog: je staat eigenlijk al bovenaan! Ik verwacht de 16e gewoon ongi te worden, manlief was de gehele vruchtbare periode zo ziek als een hond
Oeh..... duimen draaien dan maar!
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:33:52 #106
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62314294
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic

Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
Nee hoor, gebruik het meer als richtlijn voor hetzelfde geld is alles een dag of 2 later. Dat weet je nooit!

Ion, wat leuk! Snel naar ZenG dan meid! Proficiat!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_62314664
Iom van harte, op naar Z&G dan maar .

Kers, wat leuk van die verloskundige, hopelijk kan je haar snel bellen omdat je hardstikke zwanger bent!
Fake it till you make it...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:39:10 #108
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62315843
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts

Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
.... met gevoel voor drama....
pi_62316037
Gefeliciteerd Iom!

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 33 van mn cyclus. Kan me eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik die zwangerschapstest heb gedaan. Geloof dinsdag of woensdag en toen was ie negatief. Of ik heb te vroeg getest of ik blijk een erg onregelmatige cyclus te hebben. Hoop het eerste! Heb nu trouwens ook geen mentruatiekrampen meer...

Morgenochtend first thing weer maar eens testen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ssserpente op 11-10-2008 21:50:26 ]
pi_62318236
iom; gefeliciteerd!
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:

Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts

En wat een leuke reactie van je VK Ik hoop dat ze helemaal gelijk heeft en je snel je 2e streepje hebt
pi_62319320
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
pfff das wel erg flauw van hem zeg
Die calculator vind ik ook altijd leuk, kan je zelfs al zien wanneer je uitgerekent zou zijn haha
Ik dacht weer even ongesteld te worden, maar wederom niks, en ook niks op de ovulatietest te zien.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:59:51 #112
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62320261
ik heb de calculator van www.zwangerschapspagina.nl
en inderdaad, hij geeft ook de uitgerekende datum aan
pi_62320266
Welke calculator is dat dames? Linkje?
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:00:42 #114
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62320272
de rode duivels hebben hier flink doorgezet in ieder geval!
pi_62322684
Op naar de volgende ronde Bumbaloe!
Fake it till you make it...
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:37:22 #116
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62322774
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welke calculator is dat dames? Linkje?
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php
pi_62323082
Bedankt voor de link! Dan ga ik maar weer eens klussen vandaag...
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:52:12 #118
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62323383
Ik heb gereageerd hier, een uur geleden al

iom gefeliciteerd met je streepjes, op naar ZenG
Kersjes, ik kom regelmatig mijn vk tegen (niet zo moeilijk als ze bijna buren van mijn ouders is) maar hier heeft dat nog niet geholpen hopelijk voor jou wel!
Succes prinseszondererwt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62323934
Sserpente!!!
Kom je bed es uit joh!
Ik wil jompelen voor een positieve test
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62323994
iom, gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62324034
Jammer bumbaloe, op naar de volgende ronde!
Ssserpente, waar ben je? Vertel vertel.
pi_62324036
gefelciiteerd iom!

Ik moet volgende week pas ongesteld worden, maar heb nu al een paar dagen steeds buikpijn enzo.. Vreemd! Misschien wordt mijn cyclus toch wat korter... ik hoop het...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:55:25 #123
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_62324249
Ja inderdaad, serpente kom eens gauw!

Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus heb Hihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!

Saffier! Jammer dat het tegenkomen van je oude VK niet voor jou opgaat Wellicht moet je eens op zoek gaan naar je gyn, als je die hebt gehad tijdens de bevalling, of je kraamvrouw ofzo.

Tessie. Dat zou fijn zijn ja, als je cyclus wat korter zou worden!
pi_62324772
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef bumbaloe het volgende:
Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus heb Hihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!
Nou inderdaad, ik weet hoe het ook kan gaan... Ik zou er ook heel blij mee zijn als ik jou was!
pi_62324858
He, wat een rotusername heb ik toch. Ik herken mezelf er helemaal niet in. Zal er eens een leuke avatar bijzoeken, misschien helpt dat.

Jammer Bumba. Maar des te eerder begint de volgende ronde!

Vanochtend test gedaan. Ben niet zwanger. Hoewel ik na een uur denk ik toch, alleen in het licht, en als ik me er heeel erg op concentreerde, een lichtroze streepje zag. Maar dat geldt niet meer natuurlijk.

Jammer hoor, vooral de kans nu groot is dat ik een onregelmatige cyclus heb. Dat wordt dus temperaturen... Iemand van jullie daar al ervaring mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')