Oeh..... duimen draaien dan maar!quote:[b]
Mikoxx, sterker nog: je staat eigenlijk al bovenaan! Ik verwacht de 16e gewoon ongi te worden, manlief was de gehele vruchtbare periode zo ziek als een hond![]()
Nee hoor, gebruik het meer als richtlijn voor hetzelfde geld is alles een dag of 2 later. Dat weet je nooit!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef Poppejans het volgende:
Wat leuk Kersjes dat de verloskundige zon leuke vrouw was, zou toch geweldig zijn als je ook echt weer bij haar terecht zou kunnen komen!
Wat heeft Devin trouwens een leuke stoere papa, ik zag hem ergens voorbij komen in een topic
Bumba, niet ALLES uitdoen op zon calculator he (deed ik ook hoor), luister ook naar je lichaam wanneer je afscheiding e.d hebt of dat je misschien zelf je ei voelt op net een andere dag dan die calculator.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts![]()
pfff das wel erg flauw van hem zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kersjes het volgende:
Iom, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Poppejans, dat stoere is maar schijn: hij wilde niet eens klussen met 40 graden koorts![]()
![]()
Bumbaloe, handig zo'n calculator, ik ga ook eens kijken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.phpquote:Op zondag 12 oktober 2008 01:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
Welke calculator is dat dames? Linkje?
Nou inderdaad, ik weet hoe het ook kan gaan...quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:55 schreef bumbaloe het volgende:
Prinses, vind het niet erg hoor. Dit was ook ronde nul. Was aan het wachten op mn cyclus. Was te mooi om waar te zijn als het nu al raak was geweest.
Nu weet ik in ieder geval dat ik een cyclus hebHihi, na al die maanden de pil geslikt te hebben.
En dus ook een eisprong als het goed is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |