SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet vooral ook niet uw riem vast te maken, onze hoofdsteward meester Argos zal straks langskomen om dit te controleren. Ik wens u een prettig topic en zie u ook in de toekomst graag terug bij KLB SC Airlines!
[ Bericht 1% gewijzigd door Juup© op 09-10-2008 20:25:54 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:
Daarstraksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Wanneer heb je die onzin in de OP verzint?
What else is new..quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Goh wat doe jij in het dagelijks leven?
- ik ben directeur
Directeur van wat?
- een snackbar
wie?quote:
Owjaquote:
Groetjes, en regel de smatjes he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:04 schreef reetveter het volgende:
jonges, reetvetert heeft een party, ajuus. kusjes
Jij of een andere mod heeft de normale OP als plaatje erin gezetquote:
Inderdaad. Zelfs ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
OwjaWat een mooi topic was dat ! En iedereen trapte erin
Doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
Ik niet anders had jij het wel kunnen zien aan de edit tekst die je dan te zien krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij of een andere mod heeft de normale OP als plaatje erin gezet
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juupquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet anders had jij het wel kunnen zien aan de edit tekst die je dan te zien krijgt.
Maar wat moet er veranderd worden dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doei
Waarom zou je iets willen leren wat toch al gebeurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gesnapt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat een belhamelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juup
WA-WA-WAAAAT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juup
Jij hebt de header veranderdquote:
Haha, en jij gaf Juup de schuld.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen leren wat toch al gebeurt is.Nooit gesnapt.
/carequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha, en jij gaf Juup de schuld.arme Juup.
Zet hem weer terug. Moment.
HOAX, zij verkoopt wat anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
En komt zo bier en vette broodjes verkopen
Wie gaat dit nadoen/overtreffen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Juup© het volgende:
Zo is de OP weer eens leuk, simpel en toch duidelijk en grappig.
quote:
Ik niet, ik ben niet zo grappigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie gaat dit nadoen/overtreffen?
die andere waren te ingewikkeld voor jou ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Juup© het volgende:
Zo is de OP weer eens leuk, simpel en toch duidelijk en grappig.
Jij kijkt ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
Do the wall street shuffle
Hear the money rustle
Watch the greenbacks tumble
Feel the sterling crumble
You need a yen to make a mark
If you wanna make money
You need the luck to make a buck
If you wanna be getty, rothschild
Youve gotta be cool on wall street
Youve gotta be cool on wall street
When your index is low
Ik vlieg zo'n drie keer per week, is dat niet genoeg?quote:
Nee, dat is echt te weinig. Ik vlieg elke dag wel 2 of 3 keer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik vlieg zo'n drie keer per week, is dat niet genoeg?
Vraag deepart!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan dit soort OP's nooit verzinnen
Nee.quote:
Dan houdt het op hé, dan neem ik Alina welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is echt te weinig. Ik vlieg elke dag wel 2 of 3 keer.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
die andere waren te ingewikkeld voor jou ?
Wie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan houdt het op hé, dan neem ik Alina wel
quote:Vergeet vooral ook niet uw riem vast te maken, onze hoofdsteward meester Argos zal straks langskomen om dit te controleren. Ik wens u een prettig topic en zie u ook in de toekomst graag terug bij KLB SC Airlines!
Mensen met IEquote:
leuke beugel...quote:
Is niet mijn computer, maar ik heb geen verstand van dat soort dingen,quote:
quote:
Wat nouquote:
Tenzij je 4EBE bent natuurlijk.quote:
Ik zijt er, maar ik ga ff bakkie pleur doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
Geniale OP !
![]()
En waar is iedereen ?
Bier en tietenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
BT trekt nu haar stewardessenpakje aan![]()
Iedereen post gewoon hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Noorsbloed het volgende:
![]()
Geniale OP !
![]()
En waar is iedereen ?
Ik wilde de LAPO toch al nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij je 4EBE bent natuurlijk.![]()
Maar nu wil niemand meer de LAPO als ze steeds zo'n verhaal moeten verzinnen
Sorry ..quote:
Hoe kan dat nou? Ze mag niet eens vliegen met KLB SC airlinesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
BT trekt nu haar stewardessenpakje aan![]()
M'n copyright, wat doe je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Juup© het volgende:
De header uit de OP is nu ook hier te vinden: http://i.fokzine.net/upload/081009_2629_header-KLB-SC.jpg
Ik weet ook niet hoe dat kan, maar het is toch echt zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ze mag niet eens vliegen met KLB SC airlines
Hey BKquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
JONGENS, mijn eerste cijfer van de toetsweek is binnen.
Het is een mooie 4,1 voor Economie.
Och..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Florian_ het volgende:
FLO-FLO-FLORIAN IN DA HOUSE BITCHEZZZ
bleh, dat klinkt dom![]()
Had je er maar niet mee moeten klotenquote:
Ik heb geen google, ik heb mn abonnement niet betaald. Maar dat je het hier niet durft te posten zegt al genoegquote:
dat dan weer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die tieten laat ze alleen aan mij zien, maar ze wil je best een blikje () bier brengen.
rofl, je kunt zo bij een bank aan de slagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef BigKahuna het volgende:
JONGENS, mijn eerste cijfer van de toetsweek is binnen.
Het is een mooie 4,1 voor Economie.
Kan niet eens meer een geintje uithalenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Had je er maar niet mee moeten kloten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, je kunt zo bij een bank aan de slag
Copyright, lees de Policyquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, je kunt zo bij een bank aan de slag
Wie zegt dat ik dat niet durf, misschien is er wel iets anders aan de hand? Niet zo snel oordelen he?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen google, ik heb mn abonnement niet betaald. Maar dat je het hier niet durft te posten zegt al genoeg
Was maar een grapjequote:
Hoi lul!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Juup© het volgende:
Ohja, ik ben een lul. Even voor de duidelijkheid
Even quoten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Juup© het volgende:
Hey lul!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Juup© het volgende:
Chill.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Nog 1 nacht werken !
En dan heb ik een week vakantie
Wie was dat ook weer op FOK die dit posttequote:
Ach boeiend. Ik haal het toch wel weer opquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey BKAch ik had ook een 4 ---> "All good things come to an end"
Als mijn sterilisatie is mislukt welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh gek, zou maar zo kunnen....
Jij wordt chirurgquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef KingOfPop het volgende:
Als ik het doe, ben je zeker gesterilliseerd aan het eind van de sessie..
Nee. Ik studeer (quote:
Wist ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee. Ik studeer () nu medicijnen dat weet je toch
Groningen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:46 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wist ik. Vrienden van mij zijn ook ingeloot, waar studeer jij dat?
EN HIER IS IE WEER:
Ridder Rhythm en kompanen
Het sterke leger van de KLB-SC,
zat zoals gewoonlijk in hun kasteel KLB,
Maar wat gebeurt, owee,
Een invasie van modjes komt over zee.
De sterke krijgers zijn niet bang,
En drinken zich in met bier en zang,
Moedig wachten ze de schurken op,
"Die onverlaten krijgen de strop".
Als de mods dan het kasteel aanvallen,
Strijden onze helden als trouwe vazallen,
Helaas is al het verzet voor niets geweest,
Want de vijand is een beest.
Omdat vechten hun niet aanstaat,
zoeken ze hun heil in vuig verraad.
Daardoor krijgen ze het kasteel in bezit,
En delven onze helden het onderspit.
Nou, zij helemaal aan de andere kant van Nederlandquote:
Ik woon naast hem, binnenkortquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:50 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nou, zij helemaal aan de andere kant van Nederland.
Heb je Rickokun al gemeet trouwens?
Godver die chicks die hij over de vloer krijgtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Rhythm het volgende:
En jij gaat daar dan nog steeds wonen, ondanks geluidsoverlast?
quote:
Idee!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Godver die chicks die hij over de vloer krijgt![]()
Ik kan 1 ding spelen van Satrianiquote:
Hehehehe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Idee!
Ga de meisjes die het zat worden om in de rij te staan wachten voor zijn neus regelen!
Ja hallo hoe moest ik het dan zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kind heeft Bt bezwangerd? Pwnd.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja hallo hoe moest ik het dan zeggen.
Ik wilde eerst: "van mij" typen maar dan had je gezegd:
LOLZ BT IS JE MOEEDER@!#@@!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik ben de vader van haar nog ongeboren kind".quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja hallo hoe moest ik het dan zeggen.
Ik wilde eerst: "van mij" typen maar dan had je gezegd:
LOLZ BT IS JE MOEEDER@!#@@!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar Amerikaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
"Ik ben de vader van haar nog ongeboren kind".
Kom we gaan op rijs![]()
HAhaha een TienER M0eder en Vaderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
"Ik ben de vader van haar nog ongeboren kind".
Kom we gaan op rijs![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAhaha een TienER M0eder en Vader
111D1Ldd!D!!D!1dld1EEI
![]()
snS!11EI!EIe1
NSns!SN1S
Was ik maar al tienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HAhaha een TienER M0eder en Vader
111D1Ldd!D!!D!1dld1EEI
![]()
snS!11EI!EIe1
NSns!SN1S
Ik ben B-seksueel, of heb je dat hoofdstuk niet meegemaakt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:07 schreef Noorsbloed het volgende:
Speciaal een nummer voor de metrosexuelen onder ons !
Wel, neen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben B-seksueel, of heb je dat hoofdstuk niet meegemaakt?
quote:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat b-seksueel is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel, neen.
Maar weet nog steeds niet of je een kerel of een dame bent.![]()
Ik denk een kerel .. maar goed dat kan ik uiteraard ook goed fout hebben
En b-seksueel is niet zon ramp.
Jij komt er tenminste voor uit dat je kerels sexy vind.
Als is het niet mijn ding.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb wat b-seksueel is.[ afbeelding ]
Ik dacht, is weer is wat anders dan a-seksueel. [ afbeelding ]
Maar.. maar .. maar Rhythm .. Jij bent toch een lekker wijf ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef Rhythm het volgende:
Ik zou best een dag een heel lekker wijf willen zijn en dan lekk0re lesbi-seks met een ander lekker wijf willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar.. maar .. maar Rhythm .. Jij bent toch een lekker wijf ?
Zeg ben jij niet die zweed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar.. maar .. maar Rhythm .. Jij bent toch een lekker wijf ?
Whahahahahhaah ik ben een man hahahhaha al de hele tijd en jij wist het niet maar ik heb m'n piemel in jouw kont gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.![]()
En jij wist niet dat hij een man is, dat kon je niet zien..?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Whahahahahhaah ik was een man hahahhaha al de hele tijd en jij wist het niet maar ik heb m'n piemel in jouw kont gestopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die zweed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOORSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
N-O-O-R-S
NOORS
Niet zweeds.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !![]()
Ik wilde hem op aids trakterenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En jij wist niet dat hij een man is, dat kon je niet zien..?
.
Dan ben jij wel erg klein geschapen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Whahahahahhaah ik ben een man hahahhaha al de hele tijd en jij wist het niet maar ik heb m'n piemel in jouw kont gestopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb er namelijk niets van gemerkt ..
Arme jij.
Ja godver ik begon nog expres onderaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef KingOfPop het volgende:
Je hebt ze niet allemaal geopend hé?
.
Jawel !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef KingOfPop het volgende:
Je hebt ze niet allemaal geopend hé?
Maar daar staat ook niet in dat ik Noors ben !
Zweden..
Ik heb je ook eerst geinjecteerd met een morfine spuitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan ben jij wel erg klein geschapen.
Heb er namelijk niets van gemerkt ..
Arme jij.
.
Hehehehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja godver ik begon nog expres onderaan.
HOAX Morfine word je high van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik heb je ook eerst geinjecteerd met een morfine spuit.
Niet extreem duf.
Tenminste ik dan.![]()
Maar ik hoop wel dat je dan genoten hebt.
De hele 3 seconden.
Je weet dat ik weet dat jij Noors bent, en nu heb je een minuut van je leven aan mij besteedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jawel !
Maar daar staat ook niet in dat ik Noors ben !
Zweden..
!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je weet dat ik weet dat jij Noors bent, en nu heb je een minuut van je leven aan mij besteed
SATAN !
TIJDSTELER !
DEMOON !
![]()
QFT.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in ja
Ik wil mijn minuut terug !quote:![]()
Duivelsgebroed.Vikingen zijn niet dood !
quote:
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).![]()
Je bent wel naief of niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil mijn minuut terug !![]()
Duivelsgebroed.
Hehehe
M'n sexy stewardess wil geen nieuw fapmateriaal rondbrengen, helaas jongens.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Neen, niet naief..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je bent wel naief of niet?Hehehe
Wel achterdochtig !
Maar goed ik ga naar mijn werk.![]()
Who cares?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:31 schreef Sackboy het volgende:
M'n sexy stewardess wil geen nieuw fapmateriaal rondbrengen, helaas jongens.
I've got Alina here
Ik zie dr niet helemaal duidelijk, er zit wat textiel in de weg.quote:Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Fixedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef BigKahuna het volgende:
RHYHTHMRM STALKT ME OP HYVES EN FAPT OP M'N SMA's:'(![]()
![]()
.
Kun je dat even herhalen, want er zit een witte vlek voor je postquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zie dr niet helemaal duidelijk, er zit wat textiel in de weg.
.
Hey BT long time no talk!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
HEEik vraag me eigenlijk af hoe lang ik al unbanned ben, mn reageerbalkje is opeens terug
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kun je dat even herhalen, want er zit een witte vlek voor je post.
Hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kun je dat even herhalen, want er zit een witte vlek voor je post.
![]()
![]()
Diploma binnen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
HEEik vraag me eigenlijk af hoe lang ik al unbanned ben, mn reageerbalkje is opeens terug
0 topics op naam. 14.gif![]()
2019?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het zo 18 junii nog eens
Jemig..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vraag het zo 18 junii nog eens0 topics op naam. 14.gif![]()
M&O![]()
![]()
Topvak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
Ik heb geld nodig voor nieuwe in ears, dvd brander, gitaar+versterker, rijbewijs, abonnementskosten, snaren, boh.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik een vijf op mijn eindlijstquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef Rhythm het volgende:
M&O![]()
![]()
Topvak!
* Rhythm had op het examen een 8.8
Maar ik ben dan ook een übern00b, laat dat even duidelijk zijn.
übern00b!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik een vijf op mijn eindlijstMaar ik ben dan ook een übern00b, laat dat even duidelijk zijn.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Fipo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!@121!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Fipoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik verzin me net een grap, moment, ik post 'm zo.
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik weet er nog 1, let op.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fipo
[ afbeelding ]
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.0 topics op naam. 14.gif![]()
Haha mijn god, het niveau is weer hoogquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fipo
[ afbeelding ]
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.![]()
![]()
Ach ja, ik heb het eerste hertentamen ook al binnen. Binnenkort heb ik toch een kankertentamen.quote:
Mwoah....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha mijn god, het niveau is weer hoog0 topics op naam. 14.gif![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Geen ideequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wat is de intrinsieke waarde van je cijfer?
??
![]()
Ik zou me echt kapot schamen, ook voor je rentabiliteit_!
Daar ging mn m&o toets nou ook overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je solvabiliteit is ook gekelderdsolvabiliteit liquiditeit
bladiebladieblablablabla.
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Ik zou me echt kapot schamen, ook voor je rentabiliteit_!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ging mn m&o toets nou ook oversolvabiliteit liquiditeit
Maarja, normaal gesproken ben ik heel goed in m&o hoor. Vorig jaar, laatste toets, dacht ik ook dat ik het had verpest, had ik het hoogste v/d klasquote:![]()
![]()
Ik zette me toch alles in mijn rekenmachine...pfff Ken jij die notefolio's?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ging mn m&o toets nou ook oversolvabiliteit liquiditeit
Ja, doe ik ook. Maar dit keer had ik er niets aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zette me toch alles in mijn rekenmachine...pfff Ken jij die notefolio's?![]()
![]()
Dat is wel erg dan. Ken jij Mengele wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
Dat is wel erg dan. Ken jij Mengele wel?JA. Die man die een tweeling aan elkaar naaideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enzeau.
![]()
Ik vroeg het jou niet, aandachtshoer!quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Enzeauquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Die man die een tweeling aan elkaar naaideenzeau.
Dan ben je in ieder geval niet zo onwetend als Jitzzzzzze, maar dat had ik ook niet van je verwacht.
Leuke man was dat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Die man die een tweeling aan elkaar naaideenzeau.
![]()
Ik heb algemene kennis jeweets. Kan er niets aan doen.
Ik weet bv zonder te googlen dat Ouagodougou ofzoiets de hoofdstad van Burkino Faso is.
Wie wilt mij aanraken?De zoektocht naar Beverton!
Cabin crew, prepare for landing.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Bt, lapoqueen, opgelet. Dadelijk pak ik hem 'per ongelijk'.....
Nee.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik ben onwetend. Ik ben naief. Ik heb een ernstig gebrek aan algemene kennis. Ik heb geen greintje zelfdiscipline. En ik doe lekker vwoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
EnzeauDan ben je in ieder geval niet zo onwetend als Jitzzzzzze, maar dat had ik ook niet van je verwacht.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
Bt, lapoqueen, opgelet. Dadelijk pak ik hem 'per ongelijk'.....
Burkina Fasoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb algemene kennis jeweets. Kan er niets aan doen.
Ik weet bv zonder te googlen dat Ouagodougou ofzoiets de hoofdstad van Burkino Faso is.
Wie wilt mij aanraken?
Dan word ik echt pissig, ik heb het topic al klaar staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:09 schreef KingOfPop het volgende:
Bt, lapoqueen, opgelet. Dadelijk pak ik hem 'per ongelijk'.....![]()
![]()
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Bijna klaar met watquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar captain, je zei net dat je bijna klaar was?
Hallo!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Whehehehhequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:10 schreef afcajos het volgende:
http://www.ad.nl/rotterda(...)Kuip_meldt_zich.html
[ afbeelding ]
Is dit niet onze kankerlul?
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fipo.
[ afbeelding ]
Dusver mijn grappen.
_!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: