SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet vooral ook niet uw riem vast te maken, onze hoofdsteward meester Argos zal straks langskomen om dit te controleren. Ik wens u een prettig topic en zie u ook in de toekomst graag terug bij KLB SC Airlines!
[ Bericht 1% gewijzigd door Juup© op 09-10-2008 20:25:54 ]Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:
Daarstraksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Wanneer heb je die onzin in de OP verzint?
What else is new..quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:27 schreef LudoSanders het volgende:
Goh wat doe jij in het dagelijks leven?
- ik ben directeur
Directeur van wat?
- een snackbar
wie?quote:
Owjaquote:
Groetjes, en regel de smatjes he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:04 schreef reetveter het volgende:
jonges, reetvetert heeft een party, ajuus. kusjes
Jij of een andere mod heeft de normale OP als plaatje erin gezetquote:
Inderdaad. Zelfs ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
OwjaWat een mooi topic was dat ! En iedereen trapte erin
Doeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
Ik niet anders had jij het wel kunnen zien aan de edit tekst die je dan te zien krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij of een andere mod heeft de normale OP als plaatje erin gezet
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juupquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik niet anders had jij het wel kunnen zien aan de edit tekst die je dan te zien krijgt.
Maar wat moet er veranderd worden dan?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Doei
Waarom zou je iets willen leren wat toch al gebeurt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gesnapt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wat een belhamelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juup
WA-WA-WAAAAT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh laat maar, ik denk dat BobbyB zit te kloten. Sorry Juup
Jij hebt de header veranderdquote:
Haha, en jij gaf Juup de schuld.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zou je iets willen leren wat toch al gebeurt is.Nooit gesnapt.
/carequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha, en jij gaf Juup de schuld.arme Juup.
Zet hem weer terug. Moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |