Welkom in dit topic, mijn naam is Sackboy, ik ben uw gastheer en zal u vergezellen tijdens het posten in dit topic. Dit topic heeft als bestemming Lapo, waar wij over ongeveer 300 posts zullen arriveren, mits alles meezit. De gezagvoerder gedurende dit topic is Juup, u herkent hem aan z'n kinderachtige posts en absurde moderatie.
De film die we tijdens dit topic zullen draaien is Blackzilla, u kunt hiervoor de koptelefoontjes gebruiken die zich in de stoel voor u bevinden, alsmede enkele tissues om vlekken in de stoelbekleding te voorkomen. Gedurende dit topic zullen wij enkele keren bij u langskomen met bier en fapmateriaal.
Om veiligheidsredenen vraag ik u onderstaande regels door te lezen die wij tijdens dit topic hanteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet vooral ook niet uw riem vast te maken, onze hoofdsteward meester Argos zal straks langskomen om dit te controleren. Ik wens u een prettig topic en zie u ook in de toekomst graag terug bij KLB SC Airlines!
[ Bericht 1% gewijzigd door Juup© op 09-10-2008 20:25:54 ]
Kwaliteitspost |
Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).