abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:05:52 #1
130755 Kinga
versier hier
pi_62265577

Over het programma Op zoek naar Joseph Van 30 augustus tot 26 oktober. Elke zondag (m.u.v. 30 en 31 aug.), 20:30 uur, Ned. 1 In Op zoek naar Joseph wordt gezocht naar een hoofdrolspeler voor de musical ‘Joseph and the amazing technicolor dreamcoat’. Entertainer/ tv presentator Paul de Leeuw, musicalster Pia Douwes en theaterproducent Erwin van Lambaart vormen het panel van dit programma.

Producent Erwin van Lambaart en internationale musicalster Pia Douwes waren ook panellid bij het succesvolle AVRO-programma Op zoek naar Evita. Paul de Leeuw maakt voor het eerst deel uit van het panel. Frits Sissing presenteert Op zoek naar Joseph.

Uitzendingen
Vanaf zaterdag 30 augustus kun je 9 weken lang genieten van Op zoek naar Joseph. De 1ste uitzending is op zaterdag 30 augustus rond 20:30 uur op Ned. 1. De 2e uitzending is direct de dag erna, op zondag 31 augustus, rond dezelfde tijd en op dezelfde zender.
Vanaf zondag 7 september is er 8 weken lang een live-show rond 20:20 uur op Ned. 1.

Herhalingen
De herhaling is elke zaterdag na de uitzending rond 11 uur of 13:30 uur op Ned. 1. Check je tv-gids/ de krant voor de precieze aanvangstijd.

Op zoek naar Joseph!
Op zoek naar Joseph! #2
Op zoek naar Joseph! #3
Op zoek naar Joseph #4
Op zoek naar Joseph #5 Pezzaazz!!!
Op Zoek Naar Joseph #6 Dag, Baer
Op Zoek Naar Joseph #7
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:31:31 #2
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_62266077
Dat over dat vals zingen is bijna een verpis wedstrijd " Ik heb een muzikale opleiding" " Nee, ik heb een nog greotere muzikale opleiding"

Agree to diagree, for the love of het topic en de sfeer hier. Ik vind ze ook niet altijd zuiver zingen. Robin is vanaf het begin al in bijna elk nummer een dweil wat betreft de goede noten. Mathijs hoor ik het minder bij. En nee, ik heb geen muzikale opleiding (tenzij 10 jaar klarinetles en 7 jaar orkest-ervaring meetelt ).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_62266120
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
(tenzij 10 jaar klarinetles en 7 jaar orkest-ervaring meetelt ).
Jazeker
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:34:59 #4
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_62266144
topic volg joseph
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_62266170
pvt
pi_62266185
Tvp
pi_62266226
Woeii alvast 1 door mij geraden liedje goed en dat zónder muzikale opleiding !
pi_62266281
terugvindjoseph

Ja, ik had toch ook maar mooi alvast één nummer goed voorspeld.

Oh, en nog even mn laatste berichtje van t vorige topic..
quote:
Oh, en ik weet niet of het al bekend was, maarrr...

Avro pakt uit met Joseph en Evita tijdens Kerst

Het is de Avro weer gelukt om een show te maken waar elke zondagavond een miljoenenpubliek voor thuisblijft. Op Zoek Naar Joseph is de tweede gigantische musical-kijkcijferhit, zoals vorig jaar Op Zoek Naar Evita dat was. Nederland 1 heeft dat heel goed in de gaten en heeft de Avro gevraagd om rond de Kerstdagen met een special te komen.

Tegen die tijd is allang bekend wie de nieuwe Joseph is geworden en zal er gespeculeerd worden naar welke musical-zoektocht de Avro ons volgend jaar brengt.

Maar eerst wordt nog even geprofiteerd van de status die de tv-zoektochten hebben opgebouwd. De Avro komt met een special waarin zowel nummers van Joseph als Evita voorbij komen, vermoedelijk met de finalisten en ook enkele populaire afvallers. En natuurlijk de jury, waarvan met name Willem Nijholt bekend is om zijn 'Pezaaaaz'.

(bron: zappen.blog)

Zoals BBC's 'When Joseph met Maria' dus..
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 18:44:07 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_62266321
One song glory door John. Dat gaat super worden. Hoop ik tenminste.
Ooh en een kerst-uitzending van Joseph/Evita! Daar wil ik bij zijn. Als het kan.
pi_62266341
tvfreekp
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:45:27 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62266352
tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_62266388
Roy: lege stoelen, lege tafels
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song glory
hocus pocus

bron: josephmail .
pi_62266405
Mathijs is dus genaaid door de jury .
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 18:50:19 #14
87554 Cee
Welluk?
pi_62266447
Jezus Christus superstar, van alle kandidaten naaien ze hun favoriete Joseph! *shock*
  donderdag 9 oktober 2008 @ 18:57:05 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62266611
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:

knip knip knip

Wat ik hier dus maar mee aan wil tonen is dat zang die jou rottig in de oren klinkt omdat je niet van de stemkleur houdt niet perse vals hoeft te zijn, en dat de échte valserikken bij hun eerste auditie al zijn geëlimineerd.
ik wil geen verpiswedstrijd houden over wie muzikaler is, jij begon met te vragen wat er mis was met mijn oren. ik vind dat er niks mis mee is. en ik vond het tevens een beledigende opmerking.

mijn fundamentele punt met je verhaal is dat ik nog altijd zelf bepaal wat ik vals vind. en dan bedoel ik toch echt vals vanwege afwijkende toonhoogte en NIET vanwege klankkleur of stemtype. ik hoef toch niet te verantwoorden wat voor mij de grens is voor wat ik als vals ervaar? misschien ben ik wel strenger op valsheid dan jij omdat ik t gewoon een naar gevoel vind om te horen. bij álle deelnemers overigens. prima.

dat negatieve kippenvel komt niet van Matthijs' stemtype, maar is exact t zelfde als wanneer die ene mezzo naast me in t koor volledig op kopstem schiet en een paar herz boven de toon zweeft. of wanneer de ene groep zakt en de andere groep ter compensatie maar omhoog gaat trekken en je bij een inzet t complete toonsoortgevoel kwijtraakt.

maar goed, je gelooft me toch niet als ik zeg dat t niet vanwege matthijs' onprettige stem is dat ik hem vals vind. zelfs niet als ik ook zeg dat mijn favorieten, john en freek, regelmatig vals zingen. en ook niet als ik aangeef dat iemand met een walgelijke stem ook best zuiver kan zingen (paul de leeuw)

ben er wel klaar mee nu. eigenlijk. ik heb t recht om iets vals te vinden. en er is niks mis met mijn oren.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:12:22 #16
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_62266937
Ik heb voor mezelf een klein idee wie Joseph gaat worden...
Ik denk Freek
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_62267340
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafels
jailhouse rock
ga nou maar gewoon
mary poppins liedje (in het nederlands)
sinds een dag of 2
John: one song glory
hocus pocus

Als ik zo de nummers zie gok ik op een sing off tussen Mathijs en Robin, waarna Robin er wel uit zal gaan. Freek en John zal het wel lukken, en wat Roy doet maakt toch niet uit, het panel zorgt wel dat iedereen m goed vindt
Ik heb er in ieder geval weer zin in!

Bij het zien van 'hocus pocus' moet ik steeds aan K3 denken, heel vervelend
pi_62268099
Ik vind het toch een beetje jammer dat Roy Lege stoelen, Lege tafels zingt. Hij is mijn minst favoriete Joseph en zingt dan een liedje uit mijn favoriete musical...... Ik ben erg benieuwd, maar ik houd mijn hart vast
I'm Fucking Brilliant!
pi_62268359
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer dat Roy Lege stoelen, Lege tafels zingt. Hij is mijn minst favoriete Joseph en zingt dan een liedje uit mijn favoriete musical...... Ik ben erg benieuwd, maar ik houd mijn hart vast
Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoor

Leuk om de discussie te lezen over het vals zingen..
Mathijs + robin zingen niet zo vals.. ...roy zingt vals als hij zingt gaat de geluidsknop altijd wat lager..
verder word die pa irritant ..

En freekie heeft leuke liedjes behalve Ga nou maar gewoon.. dat liedje gaat zo snel
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:11:54 #20
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62268488
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mijn fundamentele punt met je verhaal is dat ik nog altijd zelf bepaal wat ik vals vind.
Precies, maar stel het niet als voldongen feit dan.

Whahahaha, arme Mathijs
Twee kutnummers.

Ik ben benieuwd zondag.
pi_62268626
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:08 schreef Treezz het volgende:

[..]

Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoor

Leuk om de discussie te lezen over het vals zingen..
Mathijs + robin zingen niet zo vals.. ...roy zingt vals als hij zingt gaat de geluidsknop altijd wat lager..
verder word die pa irritant ..

En freekie heeft leuke liedjes behalve Ga nou maar gewoon.. dat liedje gaat zo snel
Wij hadden de eerste keer niet Jamai, misschien de volgende keer wel Maar goed.. We zullen het zondag zien...

Over de vals-niet vals discussie.... mijn moeder en ik zaten bij mathijs bij de laatste zinnen ook even van... Oeh, die zat er naast... maar goed, ik heb geen muzikale opleiding, dus waarschijnljk geen verstand van zaken volgens de discussie maatstaven

Ik heb wel erg veel zin in zondag
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:17:03 #22
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_62268672
Vals is natuurlijk objectief want elke zuivere noot heeft zijn eigen frequentie. Dus dat kun je METEN en het is dus niet iemands mening of iemand vals is of niet.

Ik heb van de afgelopen weken alleen de resultshows gezien, dus ik doe er verder geen uitspraak over verder, maar dit wil ik toch wel even kwijt.

A.s. zondag kan ik ook al niet kijken... Dan zit ik bij Tarzan (en heb ik gelukkig in ieder geval niet John ).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 20:17:42 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_62268693
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:21:52 #24
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_62268842
Copacabana Moet Mathijs nu ook met 'yellow feathers in his hair'? had ik Robin nog wel zien doen
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_62268879
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
chim chim cher-ee is niet z'n klote liedje. is wel geinig ..

Maarem.. op welke dagen is freek nog aan het zingen in lis mis ?? want ik wil en als het kan op vrijdag de 17de gaan..

maar dan wil ik wel jamai en de Sterren-cast zeg maar..

jamai is best goed
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:37:31 #26
130755 Kinga
versier hier
pi_62269416
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafelsWáárom hij, zucht....
jailhouse rock
ga nou maar gewoon
mary poppins liedje (in het nederlands) Ik pies bijna in mijn broek
sinds een dag of 2
John: one song gloryIk verheug me erop
hocus pocus

pi_62269541
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Zou het toch wel jammer vinden als Mathijs eruit ging hoor.. Roy kan ik missen als kiespijn, en Robin missen ook wel een beetje (liever niet). Maar toch blijf ik in Mathijs wel een Joseph zien.

Als ik het voor het zeggen had zou het nu zo worden :
1. Freek
2. Mathijs
3. John
4. Robin
5. Roy
En dan durf ik bij dezen wel te zeggen dat ik er hoog op inzet dat mijn nummer 1 en 3 uitkomen, de rest zal wel niet kloppen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:59:47 #28
130755 Kinga
versier hier
pi_62270010
Heb net die nummers van Mathijs nog eens geluisterd, oh man, ik weet al meteen hoe hij dat gaat zingen...
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:07:09 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_62270234
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Treezz het volgende:

[..]
Maarem.. op welke dagen is freek nog aan het zingen in lis mis ?? want ik wil en als het kan op vrijdag de 17de gaan..

maar dan wil ik wel jamai en de Sterren-cast zeg maar..

jamai is best goed
Tja, je wil de sterren-cast misschien willen maar het blijft altijd een gok he! Freek speelt in ieder geval niet op zaterdag en zondag. Dus je hebt nog kans dat hij er de 17e is. Ik vond Jamai een hele goede zanger, qua acteren vond ik zijn understudy Pieter weer beter.
pi_62271510
Is het eigenlijk niet zo dat ze het altijd verdelen, en dat je nooit de complete originele cast heb? Zodat het dus in principe ook niet voorkomt dat je alleen maar understudy's hebt?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  ESF Reporter donderdag 9 oktober 2008 @ 21:56:35 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_62271810
Als je alleen maar understudy's hebt, betekent het dat er een heleboel vakanties en ziektes vallen op 1 dag. Dan moet het wel heel raar lopen wil dat ooit gebeuren, maar het zou dus kunnen.
In feite gaat de originele cast altijd 'voor', in sommige gevallen wordt er stuivertje gewisseld zoals bijvoorbeeld Grizabella in Cats (de ene keer was het Vera Mann, dan weer Anita Meyer) en nu Pia Douwes en Simone Kleinsma in hun hoofdrol in Sunset Boulevard. Die spelen dus allemaal de zelfde rol op vaste data (bijvoorbeeld di t/m do en dan vr t/m zo), de ene is niet iemand anders haar understudy.

Op verschillende Les Mis/musical fora kan je vaak vinden wanneer bepaalde mensen vakantie hebben en wie voor hen in de plaats speelt. Ziektes kun je natuurlijk nooit voorspellen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:14:34 #32
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62274620
Ik kan niet eens een filmpje terug kijken die ik van de JosephMail hebt gekregen..welke de jongens moeten gaan zingen. Hebben jullie dat ook.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:30:23 #33
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62275082
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb voor mezelf een klein idee wie Joseph gaat worden...
Ik denk Freek
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!
pi_62275488
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!
Iedereen denkt het Zelfs de mensen die hopen op iemand anders Ben benieuwd..
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:48:57 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62275565
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef booo het volgende:

[..]

Iedereen denkt het Zelfs de mensen die hopen op iemand anders Ben benieuwd..
Op wie bedoel je
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 00:05:30 #36
202348 Susi
Temple of Love
pi_62275956
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar - Robin
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical) - Roy
One song glory - Rent (musical) - John
Copacabana - Barry Manilow - Mathijs
Chim chim cheree - Mary Poppins - Mathijs
Jailhouse rock - All shook up (musical) - Roy
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical) - Freek
Crazy little thing called love - Michael Buble - Robin
Hocus pocus - Chicago (musical) - John
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical) - Freek

/ het vorige lijstje was nog niet compleet, of ik heb wat gemist /
pi_62276030
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op wie bedoel je
Gewoon de andere vier
pi_62276299
Mijn god wat voor nummers zijn dat nou voor Matthijs, serieus! Nou wedden dat hij in de singoff staat, dat kun je eigenlijk nu al zeggen.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:32:29 #39
130755 Kinga
versier hier
pi_62285794

Freek trekt weer diezelfde kop als altijd...
pi_62287815
Vind de verdeling van de nummers een beetje jammer, had het liever gezien zoals we het in het vorige topic bedacht hadden!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_62291642
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef Susi het volgende:
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar - Robin
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical) - Roy
One song glory - Rent (musical) - John
Copacabana - Barry Manilow - Mathijs
Chim chim cheree - Mary Poppins - Mathijs
Jailhouse rock - All shook up (musical) - Roy
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical) - Freek
Crazy little thing called love - Michael Buble - Robin
Hocus pocus - Chicago (musical) - John
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical) - Freek

/ het vorige lijstje was nog niet compleet, of ik heb wat gemist /
Was wel compleet . Als ik, miss perfection, oncomplete lijstjes laat zien !
pi_62291659
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Naamah het volgende:
Vind de verdeling van de nummers een beetje jammer, had het liever gezien zoals we het in het vorige topic bedacht hadden!
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hier .
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:44:09 #43
130755 Kinga
versier hier
pi_62292779
Holy shit, hebben jullie de repetitie beelden al gezien... poe hey, krijg je het toch wel warm van
pi_62293738
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hier .
Die jij had bedacht en die ik daarvoor ook al ongeveer zo bedacht had waardoor ik het met je eens was? Zo beter? Vond dat alleen een beetje veel typen en ik had ook geen zin om terug te zoeken wie dat ook alweer was, maar dat was jij dus
pi_62293861
Weet ik, i was just kidding
pi_62297385
Nieuw filmpje op de joseph ite .. moet veel langer duren maar het is leuk matriaal .. vooral op het laatst
  ESF Reporter vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:11:40 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_62299839
Woah woah woah explooooode. Wiens butt-ock was dat op 't eind? John's?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 00:13:22 #48
130755 Kinga
versier hier
pi_62301082
John ja.
pi_62301201
Wat een héérlijk repetitiefilmpje!
pi_62301753
Ik vind de uitspraak van Robin echt een draaaama! En de jury zegt er maar niets over. Echt, die jongen had er allang uitgemoeten!
"I often regret that I have spoken; never that I have been silent." — Publilius Syrus
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:57:49 #51
71919 wonderer
pi_62304817
Na het zien van Remko als Marius vind ik dat ie er meer dan terecht uit is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_62306029
http://www.telegraaf.nl/p(...)ulevard__.html?p=5,1

Leuke foto pia met de jongens en mooie sjaals ...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:41:33 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62306660
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef booo het volgende:
Wat een héérlijk repetitiefilmpje!
Zoals jullie weten lukt mij dat sinds donderdag niet meer Ik baal stevig
pi_62306849
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zoals jullie weten lukt mij dat sinds donderdag niet meer Ik baal stevig
Wat lukt niet, afspelen?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:04:40 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62307034
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:52 schreef booo het volgende:

[..]

Wat lukt niet, afspelen?
Ja afspelen.
pi_62307079
Wat worden de openingsnummers?
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:33:27 #57
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62307542
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Treezz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ulevard__.html?p=5,1

Leuke foto pia met de jongens en mooie sjaals ...
Pia's tieten vallen er weer bijna uit! Als je 44 bent moet je toch wat gaan oppassen met wat je aantrekt vind ik, zeker als je tepels graag naar je tenen kijken.

Verder had ik graag bij de première geweest van SB. Maar ja, je ken niet alles hebbuh
pi_62309346
Leuke foto gevonden op musicals.nl

leuk he
pi_62311331
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling .
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:16:19 #60
88233 Steve
Still the best.
pi_62311442
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:59:07 #61
71919 wonderer
pi_62312318
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Robin de leukste Hij heeft tenminste gezichtsuitdrukking
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:02:42 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_62312387
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 10:57 schreef wonderer het volgende:
Na het zien van Remko als Marius vind ik dat ie er meer dan terecht uit is.
Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:11:12 #63
71919 wonderer
pi_62312564
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef Cee het volgende:

[..]

Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.
Hij zat te grijnzen bij Eponines dood en Lege stoelen, lege tafels, omdat afgezien van neutraal die grijns zijn enige gezichtsuitdrukking is. Dus nee, erg overtuigend was ie niet. Bij LSLT probeerde hij het nog wel op een gegeven moment, maar het hele nummer deed me niks meer, terwijl bij Pieter en Jamai ik echt wel ontroerd was.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:08:19 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62313780
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:21 schreef Treezz het volgende:
Leuke foto gevonden op musicals.nl
[ afbeelding ]
leuk he
Heb ik sinds vanmiddag als achtergrond van mijn buro
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:37:19 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_62315798
Amir net bij Paul de Leeuw.
Ik weet het, 't joch is amper 18. Maar....DAMN Zo had ik 'm nog nooit bekeken.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:39:50 #66
130755 Kinga
versier hier
pi_62315850
Cee, ik zag het net ook. Hij is echt om op te vreten he!!!
pi_62315891
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
Amir net bij Paul de Leeuw.
Ik weet het, 't joch is amper 18. Maar....DAMN Zo had ik 'm nog nooit bekeken.
Vind het een schatje hoe hij daar stond.. hij is wel breed geworden..
maar dat ik nou ga kwijlen als ik 'm zie..nou nee.. haha.. schattig hoe die puber meisjes + scouting meisjes helemaal hysterisch werden
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:45:55 #68
87554 Cee
Welluk?
pi_62315960
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Cee, ik zag het net ook. Hij is echt om op te vreten he!!!
Ik zou me zo in een Scouting-outfitje hijsen!
Dacht niet eerder bij Amir zo van "woah, mmrrrrowr" etc. maar die combinatie van goede hairstylist en kekke zwarte kleding bracht me in vervoering.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:47:03 #69
71919 wonderer
pi_62315993
Beetje jammer van dat hoofd verder
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:50:51 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_62316059
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Beetje jammer van dat hoofd verder

Nog een dag! * Cee doet steeds stapje naar voren en stapje terug en zwaait met rode Amir-vlag
pi_62316238
ik ga eerder bij het filmpje dat op internet te zien hoe ze daar lekker dansen..
en als freek zo geil in de camera kijkt dan ga ik dan voel ik met net z'n puber meisje dat helemaal hysterisch word
pi_62316347
Ohnoes, ik was weer te laat met Mooi! Weer de leeuw aanzetten.. Is het nou zo dat Amir straks nog een keer langskomt in de uitzending?

En ik sluit me aan bij Treezz, alleen, ik ben dan nog een pubermeisje ook, shit
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:19:21 #73
130755 Kinga
versier hier
pi_62316651
Ik erger me trouwens dood aan de campagne voor Mathijs voor Joseph hier in Limburg. Elke krant staat er vol van en overal posters
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:22:25 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_62316708
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan de campagne voor Mathijs voor Joseph hier in Limburg. Elke krant staat er vol van en overal posters
Ik heb nog geen poster voor Freekie boy gezien hier! Misschien vinden ze niet dat hij 't nodig heeft, kat in 't bakkie.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:24:58 #75
71919 wonderer
pi_62316752
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Nog een dag! * Cee doet steeds stapje naar voren en stapje terug en zwaait met rode Amir-vlag
Heheheh. Ben benieuwd wie er nu sneuvelt. Ik zit morgen bij Tarzan dus kan het weer niet zien
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:27:24 #76
130755 Kinga
versier hier
pi_62316779
Ow, op de wiki van Mathijs staat dat ie al in het ensemble zit voor Joseph. Apart.
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:28:39 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_62316802
He bah, slingerende torsos in nietsverhullende kleding, wonderer, wat een straf!
  ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:29:09 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_62316812
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, op de wiki van Mathijs staat dat ie al in het ensemble zit voor Joseph. Apart.
Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:33:19 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62316899
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.
Dat wist ik dat Hein in de Ensemble zit..ook Robin en Mathijs volgens mij !
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:02:26 #80
71919 wonderer
pi_62317402
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
He bah, slingerende torsos in nietsverhullende kleding, wonderer, wat een straf!
Ja, ik vind het ook niet erg dat ik "moet"
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:42:08 #81
130755 Kinga
versier hier
pi_62319282
Awww, kijk nouuu

ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:50:38 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_62319421
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
Awww, kijk nouuu

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sweet mother of Joseph.

Cee, STOP DAARMEE.
pi_62319454
Net teruggekeken! Wat issie toch leuk..
pi_62323720

kijk de overige josephs
pi_62323983
Wie heeft die foto's gemaakt eigenlijk

Zin in vanavond !
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:50:42 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62324172
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:

Zin in vanavond !
Leo Vogelzang
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 12:28:50 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_62324767
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja! Ben ook zeer benieuwd ernaar, als iemand meer info heeft, al is het maar een voornaam, LAAT HET ME WETEN!

Heb ook zin in vanavond. Moet twee vriendinnen op de hoogte houden die vakantie aan het vieren zijn in Florida en stiekum een beetje balen dat ze zo twee uitzendingen missen. Niet dat ik niet met ze zou willen ruilen hoor.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:44:43 #88
88233 Steve
Still the best.
pi_62325056
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Leo Vogelzang
.
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:22:13 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62330411
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:44 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

.
Staat toch op de foto's Leo Vogelzang !! Copyright: Foto Leo Vogelzang
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:27:00 #90
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62330522
ik denk dat S_S een beetje sarcastisch was
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 12 oktober 2008 @ 17:59:32 #91
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62331117
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

pi_62331376

Maar nog 2 uur een een beetje
know'm sayin?
word? word.
pi_62331475
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:52 schreef booo het volgende:
Net teruggekeken! Wat issie toch leuk..
Link? Ik kan dat soort dingen nooit vinden op uitzendinggemist. Is het die warming-up?
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:29:26 #94
88233 Steve
Still the best.
pi_62331609
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Link? Ik kan dat soort dingen nooit vinden op uitzendinggemist. Is het die warming-up?
Je kunt ook even op mooiweerdeleeuw.vara.nl kijken.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 18:54:28 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_62332052
quote:

[..]

Nog een klein anderhalf uur!
pi_62332503
quote:

[..]

Mein Himmel...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62332933
Als je al een kijkje in de nog llege) studio/kleedkamers wilt nemen:
http://webcast.joseph.avro.nl/

Er is alleen nog geen geluid (edit: nu wel), maar het is wel leuk om te kijken: daarnet was Mathijs aan zijn nummer + dansje aan het repeteren en verder zijn de mensen van de productie en de bedrijvigheid voor zo'n show ook wel lollig om naar te kijken

Edit; En whaha, Renate die de onzichtbare vriendin van Mathijs interviewt, die denkbeeldig Freek opzoekt in zijn kleedkamer en een interview houdt met iemand van de productie die zich voordoet als Pia en daarna als Gerald is toch wel echt grappig om naar te kijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Marissje op 12-10-2008 19:56:30 ]
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 19:53:19 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_62333323
Oh leuk, goed gevonden Marissje!
pi_62333393
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
Oh leuk, goed gevonden Marissje!
grappig he
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:08:11 #100
130755 Kinga
versier hier
pi_62333688
Ben benieuwd of we straks wel gewoon de backstage kunnen kijken...
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:08:33 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_62333699
Ik heb geen beeld maar de mensen van licht en audio zitten nu onderling diepte-interviews te houden over elkaars werk en slechte stage-vergoedingen.
pi_62333728
http://www.foto-janssen.nl/images/details.php?image_id=224915&mode=search

Nog meer foto's van de jongens op de rode loper

+
backstage doet het bij mij niet
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:10:54 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_62333757
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Treezz het volgende:
http://www.foto-janssen.nl/images/details.php?image_id=224915&mode=search

Nog meer foto's van de jongens op de rode loper
En wie heeft deze foto's gemaakt?
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:11:31 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_62333768
Ja, weer beeld, de jongens worden bijgepoederd!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:12:24 #105
130755 Kinga
versier hier
pi_62333790
Ik heb ook geen beeld. Blijft op 0 staan...
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:12:45 #106
123170 alors
zlata1234
pi_62333803
Hahah reneetje reneetje, testinng wan toe wan toe
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:14:08 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_62333837
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef alors het volgende:
Hahah reneetje reneetje, testinng wan toe wan toe

Best lollig dit. Random, maar lollig.
pi_62333986
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:10 schreef Cee het volgende:

[..]

En wie heeft deze foto's gemaakt?

Edwin Janssen, er staat toch copyright Edwin Janssen
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:20:40 #109
123170 alors
zlata1234
pi_62333987
Maar kunnen we hier de normale show ook op zien of alleen backstage beelden..? Anders moet ik naar de tv boven, met mn theeset
know'm sayin?
word? word.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:21:42 #110
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62334007
Zit er helemaal klaar voor!
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:21:56 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_62334015
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Edwin Janssen, er staat toch copyright Edwin Janssen

Pia en Erwin hebben een onderonsje over Sunset Boulevard.

Hé m'n 8000e post!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:22:23 #112
130755 Kinga
versier hier
pi_62334024
Waarom krijg ik geen beeld? Hebben jullie iets anders ingesteld?
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:22:46 #113
123170 alors
zlata1234
pi_62334034
Hij is nu uit, dan ga ik maar naar de tv. Oh het geluid werkt wel... maarja
know'm sayin?
word? word.
pi_62334064
Thee + pure chocola met sinaasappel + dekentje
Veel plezier allemaal met kijken
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:25:57 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_62334113
Wat klinken ze maar.... zacht
pi_62334132
En we zijn weer begonnen
Freek heeft echt een scheve mond als ie zingt
pi_62334140
Ik ga vanavond cheeren voor Robin !
En roy vind ik ineens ook best irritant

John valt trouwens een beetje uit de toon he, als enige hetereau (tenminste, dat denk ik zo)
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:29:00 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_62334196
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga vanavond cheeren voor Robin !
En roy vind ik ineens ook best irritant

John valt trouwens een beetje uit de toon he, als enige hetereau (tenminste, dat denk ik zo)
Believe it or not, Mathijs blijkt ook hetero te zijn!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:29:41 #119
331 Merel
Be here now.
pi_62334219
Daar zijn we weer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62334220
Dat meen je niet
Oke, dan vind ik hem weer lekker
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:30:20 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_62334239
Zoals altijd de eerste 10 minuten weer vergeten.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:30:48 #122
130755 Kinga
versier hier
pi_62334249
vre-se-lijk.
pi_62334254
Verneuk Queen even

Zelden zo'n slechte versie gehoord van dit nummer. Hij zingt ook ontzettend geforceerd.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:31:25 #124
88233 Steve
Still the best.
pi_62334260
Robin gaat goeeeeeeed.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:31:35 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_62334265
En daar ging het geluid! Reneetje reneetje!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:31:36 #126
130755 Kinga
versier hier
pi_62334267
lmao. geen geluid
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:31:39 #127
331 Merel
Be here now.
pi_62334271
Oeps geluid!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62334281
En toen hoorde je 'm niet meer
pi_62334283
Hehe, laatste stuk werd microfoon uitgeslagen... (Was maar goed ook overigens...wat slecht)
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:32:17 #130
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62334285
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Robin gaat goeeeeeeed.
pi_62334292
Goede geluidsmensen met smaak gelukkig!
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:32:35 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_62334299
Oh fuck John is de weg kwijt!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:32:54 #133
130755 Kinga
versier hier
pi_62334307
Oe, lekker nummer dit.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:33:14 #134
130755 Kinga
versier hier
pi_62334316
Was ie nou de tekst kwijt?
pi_62334320
John
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:33:40 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_62334329
Nou. Twee dikke missers. Die van Robin buiten z'n schuld. Bij John wel z'n schuld.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:33:55 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_62334338
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:33 schreef Kinga het volgende:
Was ie nou de tekst kwijt?
Ganz, compleet.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:34:41 #138
130755 Kinga
versier hier
pi_62334348
LOL. Luister nou. Valt niet op he wat Paul nu doet he, na die singoff van vorige week...
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:36:19 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_62334395
Jury, het is te laat om John nu op te hemelen. Jullie hebben hem te veel neergeknuppeld om hem nog op te poetsen zodat het publiek op hem gaat stemmen. Jullie eigen stomme schuld.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:36:19 #140
130755 Kinga
versier hier
pi_62334396
Wat een John promotie opeens....
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:37:03 #141
130755 Kinga
versier hier
pi_62334412
Het is toch lachwekkend dit?
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:37:42 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_62334425
Testosteron door je onderlijf laten razen, zegt Willem tegen Robin. Of all people!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:38:01 #143
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62334511
Zn stem past niet bij dit nummer...
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:41:22 #145
130755 Kinga
versier hier
pi_62334518
Jammer dat die stem van Freek niet meer speciaal is. Die vibrato is ook vet irritant.
pi_62334533
Ook niet zo'n best optreden.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:41:36 #147
87554 Cee
Welluk?
pi_62334535
FREEKIE MOTHERFUCKING BARTELSSSSSSS
pi_62334544
Zag ik Amir daar zitten?
pi_62334550
Ja het is 'm
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:42:09 #150
88233 Steve
Still the best.
pi_62334552
Hoe Jort Kelder Mathijs nu.

Freek is echt zó de winnaar.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:42:16 #151
87554 Cee
Welluk?
pi_62334555
AMIR!!! Ik zag 'm.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:42:41 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_62334566
LMAO. Die Mathijs toch...
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:43:14 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_62334583
Ik lig in een deuk hier.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:43:42 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_62334590
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik lig in een deuk hier.
Alsof er een streaker met kleren aan het publiek in rende.
pi_62334599
Chim chim stom gedaan.. maarja.. kan Matthijs ook niks aan doen
pi_62334613
Vond die Matthijs nog het beste tot nu toe.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:44:59 #157
130755 Kinga
versier hier
pi_62334618
LMFAO. Dat haar als een gordijntje voor je hangt... Ik kom niet meer bij.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:45:10 #158
88233 Steve
Still the best.
pi_62334624
Arme Mathijs. Nu zo'n debiel dansje, dadelijk Copacabana.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:45:18 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_62334629
alwaysthebest, Mathijs/Jort Kelder, scherpe analyse! Hahahaha!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:47:23 #160
130755 Kinga
versier hier
pi_62334681
Ik wil nou toch eens weten waarom Freek de gedoodverfde winnaar is... Hoe meer ik van hem hoor, hoe minder ik hem vind!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:49:15 #161
88233 Steve
Still the best.
pi_62334723

.
pi_62334726
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik wil nou toch eens weten waarom Freek de gedoodverfde winnaar is... Hoe meer ik van hem hoor, hoe minder ik hem vind!
Omdat hij de meeste stemmen krijgt...
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:49:35 #163
130755 Kinga
versier hier
pi_62334731
Oh verdomd, dit klinkt goed, of komt dat door die echo?
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:49:38 #164
87554 Cee
Welluk?
pi_62334734
Ik wil wel eens weten waarom bij Roy altijd alles uit de kast wordt getrokken qua licht, show en props.
pi_62334737
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ]

.
pi_62334741
Ik versta hem niet met dat geslis van hem...
pi_62334770
Robin eruit, dat lijkt me duidelijk...
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:50:59 #168
130755 Kinga
versier hier
pi_62334773
Nogmaals. Vre-se-lijk.
pi_62334775
Oeh Robin
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:51:28 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_62334787
Foei, die broek van Robin.
pi_62334790
Hee, wat doet de homofiele zoon van Ernst Jansz op dat podium?
pi_62334798
Oehh vals die hoge noten...
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:51:55 #173
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62334802
Hij brent het totaal niet leuk
Hij mag eruit
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:52:00 #174
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62334806
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:51 schreef VegaKip het volgende:
Oeh Robin
Daar moet je door heen kijken.....
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:52:32 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_62334822
Ik krijg kriebels van v-halzen bij jongens. *ril*
pi_62334836
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef hexje het volgende:

[..]

Daar moet je door heen kijken.....
Ohja vergeten

Volgensmij geven ze vandaag geen negatief commentaar...
pi_62334840
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik krijg kriebels van v-halzen bij jongens. *ril*
Nou die v-hals van Pia is anders prima.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:53:23 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_62334842
De pa van Roy lijkt op Fortuyn, z'n zus op Monique Smit, het moet niet gekker worden!
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:54:41 #179
88233 Steve
Still the best.
pi_62334876
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef daWeasel het volgende:

[..]

Nou die v-hals van Pia is anders prima.
Ik verbaas me altijd wel weer over die prammen eerlijk gezegd.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:54:57 #180
87554 Cee
Welluk?
pi_62334885
Wat meegaand is de jury vandaag zeg! Eerst duldden ze geen tegenspraak m.b.t. vergeten teksten of danspasjes, en nu is het allemaal begrijpelijk?
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:55:19 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_62334895
"Je was een dik, dik jongetje."
pi_62334896
Paul
pi_62334938
´Jij bent een dikke man!´
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:56:53 #184
88233 Steve
Still the best.
pi_62334941
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat meegaand is de jury vandaag zeg! Eerst duldden ze geen tegenspraak m.b.t. vergeten teksten of danspasjes, en nu is het allemaal begrijpelijk?
Ik vind ze echt een stuk minder kritisch als bij Evita, of ligt dat aan mij?
pi_62334965
Dis is de moment?
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:57:54 #186
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62334971
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik vind ze echt een stuk minder kritisch als bij Evita, of ligt dat aan mij?
Het niveau is ook een stuk lager.
pi_62334975
Waarom moet dat bloesje zo ver open?
pi_62334981
Kippevel bij Freek..
pi_62334993
Wat een irritante kutstem heeft die Freek eigenlijk...
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 20:58:46 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_62334996
Tsja, tsja, ik weet het niet, die hoge noten, maar toch he, ladies and gentlemen, we got ourselves a winner.
  zondag 12 oktober 2008 @ 20:59:09 #191
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335002
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:58 schreef VegaKip het volgende:
Waarom moet dat bloesje zo ver open?
hebben ze wss weinig over te zeggen zelf..
vond de zang trouwens wel goed
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_62335018
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

hebben ze wss weinig over te zeggen zelf..
vond de zang trouwens wel goed
Dan snap ik het nog niet
Inderdaad
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:00:13 #193
130755 Kinga
versier hier
pi_62335034
John
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:00:15 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_62335035
Godverdorie, vergeet Joseph, Chicago revival en John als Billy Flynn!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:00:27 #195
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335045
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Dan snap ik het nog niet
Inderdaad
Nee ik ook niet hoor
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:01:38 #196
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335069
John was wel oke ja.. het zal toch tussen freek en john moeten gaan mag ik hopen strax
pi_62335072
John zeer goed hersteld! Eerste nummer van hem was ook goed gezongen, maar jammer van die tekst.

Hij heeft gewoon de prettigste en beste stem van het stel.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:02:03 #198
88233 Steve
Still the best.
pi_62335084
John was echt tof.
pi_62335085
John was goed
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:04:38 #200
88233 Steve
Still the best.
pi_62335150
Freek mag volgende keer weer eens een zoals ze het in het programma een klein liedje horen. Yesterday was nl. niet zo fantastisch grandioos.

edit: ik was dit aan het typen onder Willems commentaar. Wat hij zegt dus eigenlijk.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:04:39 #201
130755 Kinga
versier hier
pi_62335152
Oh, heb onderhand de backstage aangekregen in media player...
pi_62335193
En weer geen normaal beeld bij Roy
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:06:22 #203
130755 Kinga
versier hier
pi_62335194
Weer met dat licht bij Roy he..
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:06:49 #204
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335204
En vals...
pi_62335206
Inderdaad
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:07:18 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_62335218
Jamai zingt dit vele malen beter. Roy acteert 't een beetje beter.
En alweer dat licht.
pi_62335219
Ik snap nog steeds niet wat zij in hem zien...
pi_62335222
Pfff... houd niet over.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:07:47 #209
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335229
Mag hopen dat dit muzikaal een heel moeilijk lied is om te zingen want het komt niet lekker z'n strot uit
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:07:52 #210
130755 Kinga
versier hier
pi_62335231
Ik vond het niet slecht op zich...
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:08:05 #211
88233 Steve
Still the best.
pi_62335234
Cee heeft inderdaad gelijk. De productie wil een gebrek aan josephigheid van Roy compenseren ofzo? Hem meer laten lijken dan hij is?
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:08:06 #212
130755 Kinga
versier hier
pi_62335238
Daar gaan we dan mensen
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:08:22 #213
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335244
yellow fethers mooi wit
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:08:25 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_62335245
Oh my God. Mathijs, so royally screwed.
pi_62335247
Ik vind het allemaal maar niks vandaag Maar kan ook aan mij liggen..
pi_62335261
Zong Danny dit in de Nl'se musical?
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:09:14 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_62335268
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef Kinga het volgende:
Daar gaan we dan mensen
Hupsakee, kont de lucht in, veren in je waffel en swingen met die heupjes!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:09:18 #218
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335270
Matthijs beweegt wat meer en nu is er niks meer van z'n stem over
pi_62335275
Wat een zwakke stem heeft hij voor dit nummer...

Niveau valt me niet mee. Beste optreden van vanavond was het tweede nummer van John.
pi_62335276
Mathijs....
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:09:50 #221
88233 Steve
Still the best.
pi_62335292
Ik heb medelijden met Mathijs. Dit moet wel een sing-off zijn...
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:10:08 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_62335302
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag hopen dat dit muzikaal een heel moeilijk lied is om te zingen want het komt niet lekker z'n strot uit
Dit is inderdaad het heftigste lied dat Marius (het personage in Les Miserables) moet zingen. Jamai doet dit met veel meer power.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:10:45 #223
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335327
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het heftigste lied dat Marius (het personage in Les Miserables) moet zingen. Jamai doet dit met veel meer power.
Die power moet je er ook in hebben anders blijft er niks van je stem over
pi_62335357
Roy Robin en Matthijs vechten voor de singoffs...
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:11:41 #225
130755 Kinga
versier hier
pi_62335359

Ter vergelijking. Moet elke keer janken als ik het zie.
pi_62335361
Mathijs gaat het niet redden vrees ik.. Sing off tussen Robin en Mathijs?
pi_62335363
'Dit was vocaal ook niet het sterkste, maar je was de laatste.'

Dus...?
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:12:51 #228
88233 Steve
Still the best.
pi_62335397
Mathijs en Roy naar de sing-off. Ik gok Mathijs weg, ik hoop Roy weg ( goh! ).
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:13:10 #229
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335411
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Nilasha het volgende:
Mathijs gaat het niet redden vrees ik.. Sing off tussen Robin en Mathijs?
of met roy..
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:13:12 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62335413
Toch ben ik er voor mezelf nu wel uit. Roy is voor mij toch de Joseph. Bij gebrek aan beter, dat moet ik er wel bij zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:13:37 #231
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62335426
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef VegaKip het volgende:
'Dit was vocaal ook niet het sterkste, maar je was de laatste.'

Dus...?
Ik snap het ook niet
pi_62335427
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef livelink het volgende:
Toch ben ik er voor mezelf nu wel uit. Roy is voor mij toch de Joseph
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:14:14 #233
130755 Kinga
versier hier
pi_62335438
Daaaaaag Robin

Hoop ik.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:14:15 #234
87554 Cee
Welluk?
pi_62335444
OMFG Willem zegt nu dus precies hoe hij het tegen mij zei. STEMMM VOOR TALENNNT!
pi_62335458
Als John en Freek maar door gaan...
pi_62335465
Ik vind dit soort programma's normaal niet zo, maar Willem Nijholt is zo tof
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:15:22 #237
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62335484
Ik ben geen fan van Freek maar ik vind hem wel de beste van de vijf die nu over zijn.
pi_62335499
Doen ze net dat valse stuk erin
pi_62335531
John de beste overall...

Freek is nep.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:17:22 #240
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62335548
Freek heeft in iedergeval een goede stemming (op de hoge noten wat vaag klinkt na dan haha)
John kan ook goed zingen en z'n acteren is ook goed.
Mathijs was leuk in het begin, de mooi-boy en is nu matig
Roy is altijd matig geweest, wordt beter maar z'n zang is bagger
En robin was ook beetje mooi-boy met z'n glanzende ogen, maar is teveel hetzelfde in z'n gezicht qua uitdrukkingen
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:18:10 #241
87554 Cee
Welluk?
pi_62335580
Zo, eens kijken of ik backstage aangezwengeld krijg.
pi_62335584
Straks
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:18:33 #243
37150 livelink
pi_62335591
Freek danste wel echt goed, vandaag.
pi_62335595
Oké, ik ben er uit. Freek gaat winnen en Robin gaat er vanavond uit
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:19:02 #245
130755 Kinga
versier hier
pi_62335607
Amiiiiiiiir
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:19:35 #246
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_62335616
Ik stoorde mij aan de oproep van Willem.
pi_62335617
1 x op John gestemd
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:20:03 #248
37150 livelink
pi_62335637
Robin en John in de singoff, gok ik.
John zingt wel goed, maar ik blijf er bij dat hij niks uitstraalt. Ik ben hem alweer vergeten als hij nog staat te zingen, bij wijze van spreken.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:20:49 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_62335662
"Dat mag u dus missen....eh, NIET missen!" Frits.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:21:23 #250
130755 Kinga
versier hier
pi_62335679
Is dat niet dat meisje van de YT filmpjes? Saressa of hoe heet ze...
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:22:34 #251
130755 Kinga
versier hier
pi_62335710
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef VegaKip het volgende:
1 x op John gestemd
Doe ook ene voor mij Ik stem uit principe niet.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:23:54 #252
130755 Kinga
versier hier
pi_62335755
Ach gos, meisje die verliefd was op Freek.
pi_62335756
Mathijs en Robin in de sing-off.
Zou opzich wel raar zijn als Willem Robin voor een derde keer zou redden als hij er weer in staat.
Mathijs viel echt door de mand.
Freek en John moeten gewoon in die finale staan.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:24:14 #254
88233 Steve
Still the best.
pi_62335763
Ik vind die hardcore fans toch altijd een beetje jammer.
pi_62335791
Heb me echt kapot zitten ergeren aan Roy... Was helaas precies op tijd thuis om alles te missen behalve hem
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:25:51 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_62335806
Wie moet nou de laatste beslissing maken, wie de winnaar is? Het publiek of de jury?

Als de jury het doet wéét je gewoon dat Freek het wordt.
pi_62335812
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:

[..]

Doe ook ene voor mij Ik stem uit principe niet.
Alsof 1 stem wat uitmaakt
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:26:57 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_62335834
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
Wie moet nou de laatste beslissing maken, wie de winnaar is? Het publiek of de jury?

Het publiek.
pi_62335837
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:

Publiek toch?
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:27:34 #260
130755 Kinga
versier hier
pi_62335860
Zie je wel. Renate zegt het al. Freek is de gedoodverfde winnaar.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:27:41 #261
123170 alors
zlata1234
pi_62335866
Sorry hoor maar Freek is gewoon zooo goed en zoo

know'm sayin?
word? word.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:28:23 #262
130755 Kinga
versier hier
pi_62335891
Oe het publiek? Dan heb ik toch nog hoop dat John het wordt
pi_62335909
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef Kinga het volgende:
Oe het publiek? Dan heb ik toch nog hoop dat John het wordt
Dan zul je toch moeten gaan stemmen in de finale
pi_62335927
Mijn moeder Wat moet ik nu intypen op de computer
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:32:13 #265
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62336014
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel. Renate zegt het al. Freek is de gedoodverfde winnaar.
Dat heb ik nooit gezegd
al denk/hoop ik het wel ja
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:33:35 #266
130755 Kinga
versier hier
pi_62336071
Volgens mij is groen de thema kleur vandaag.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:37:22 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_62336172
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is groen de thema kleur vandaag.
Ode aan Remko.
Ik ben van de conspiracy-theories en verwacht dat ze met kleuren ook het publiek sterk kunnen beïnvloeden. Geef iemand een knalkleur als oranje en die persoon valt extra op. Ik bedoel, wat voor kleur is Robin ook weer? Beetje onbestemd groenig blauw.
pi_62336198
Ik vind dat Renate backstage goed doet.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:41:17 #269
88233 Steve
Still the best.
pi_62336283
De Evita's moesten degelijk zijn? Er zijn toch wel wat ondegelijke dansjes geweest.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:43:38 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_62336354
Thom Hoffman. *kwijl*
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:45:28 #271
130755 Kinga
versier hier
pi_62336412
Robin in de finale. Laat me niet lachen.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:45:51 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_62336429
WTF Thom wordt Billy Flynn! Geweldige casting!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:48:11 #273
130755 Kinga
versier hier
pi_62336506
KIJK NOU. Pakt ze de GROENE jas
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:49:44 #274
88233 Steve
Still the best.
pi_62336560
De eigen kleur onderbroek, want de onderbroek komt boven de jeans, want dat is hip.

.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:50:05 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_62336580
Amir
Oh, wacht, lust onderdrukken Cee.
Amir
Zo, da's beter.

Shit.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:50:34 #276
123170 alors
zlata1234
pi_62336600
Amir, wat een schatje is het ook
know'm sayin?
word? word.
pi_62336610
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef Kinga het volgende:
KIJK NOU. Pakt ze de GROENE jas
Petrol
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:50:58 #278
130755 Kinga
versier hier
pi_62336618
Wát een schatje.
pi_62336663
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef alors het volgende:
Sorry hoor maar Freek is gewoon zooo goed en zoo

Freek is zo fake met een superirritante stem en een vreselijke rotkop met die uitpuilende ogen en scheve bek!

Enne... Cee... AMIRRRR!
Nothing takes the past away like the future!
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:52:12 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_62336667
Ik ben nu m'n laptop aan het aaien.
pi_62336672
Hij had echt verder moeten komen.
pi_62336700
Amir
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:53:46 #283
88233 Steve
Still the best.
pi_62336711
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik ben nu m'n laptop aan het aaien.
. Ceetje toch.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:54:11 #284
130755 Kinga
versier hier
pi_62336725
Die glimlach van hem is echt aanstekelijk.
pi_62336732
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Freek is zo fake met een superirritante stem en een vreselijke rotkop met die uitpuilende ogen en scheve bek!

jaloers
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:54:58 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_62336750
't Is wel een beetje raar, hij's maar 18 jaar
Trillend op m'n benen
Sinds hij is verdwenen

Ooohlalalalalala
Amir Amir Amir
pi_62336766
Roy verveelt me.
pi_62336768
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
't Is wel een beetje raar, hij's maar 18 jaar
Trillend op m'n benen
Sinds hij is verdwenen

Ooohlalalalalala
Amir Amir Amir

Hou je in Cee
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:56:42 #289
130755 Kinga
versier hier
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 21:57:46 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_62336820
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:56 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Hou je in Cee
Goes Goes Goes Joseph you know what they saaaay.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:18 #291
123170 alors
zlata1234
pi_62336839
backstage nu al afgeopen
know'm sayin?
word? word.
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:43 #292
130755 Kinga
versier hier
pi_62336850
Cee hoe oud ben jij dan?
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:55 #293
123170 alors
zlata1234
pi_62336861
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Goes Goes Goes Joseph you know what they saaaay.
Dat heb ik straks weer een week in mn hoofd
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 22:00:06 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_62336897
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Cee hoe oud ben jij dan?

't Is wel een beetje raar 32 jaar.
Min 1.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:01:44 #295
130755 Kinga
versier hier
pi_62336939
Boeien, wat maakt dat nou uit... Hij heeft gewoon een goeie kop.
  ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 22:02:22 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_62336965
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Kinga het volgende:
Boeien, wat maakt dat nou uit... Hij heeft gewoon een goeie kop.
Dè bedoel ik!
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:05:43 #297
130755 Kinga
versier hier
pi_62337049
Ben al zeer benieuwd naar de schuddende billen
pi_62337205
Don't stop me now is 1 van mijn favoriete liedjes, dus ik ben erg benieuwd
I'm Fucking Brilliant!
pi_62337279
Deze dan maar even volmaken??? Kom op mensen!
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:16:25 #300
130755 Kinga
versier hier
pi_62337353
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:16:30 #301
37150 livelink
pi_62337359
Ik help wel even mee naar het volgende topic.
  zondag 12 oktober 2008 @ 22:17:03 #302
88233 Steve
Still the best.
pi_62337385
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')