Jazekerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
(tenzij 10 jaar klarinetles en 7 jaar orkest-ervaring meetelt).
quote:Oh, en ik weet niet of het al bekend was, maarrr...
Avro pakt uit met Joseph en Evita tijdens Kerst
Het is de Avro weer gelukt om een show te maken waar elke zondagavond een miljoenenpubliek voor thuisblijft. Op Zoek Naar Joseph is de tweede gigantische musical-kijkcijferhit, zoals vorig jaar Op Zoek Naar Evita dat was. Nederland 1 heeft dat heel goed in de gaten en heeft de Avro gevraagd om rond de Kerstdagen met een special te komen.
Tegen die tijd is allang bekend wie de nieuwe Joseph is geworden en zal er gespeculeerd worden naar welke musical-zoektocht de Avro ons volgend jaar brengt.
Maar eerst wordt nog even geprofiteerd van de status die de tv-zoektochten hebben opgebouwd. De Avro komt met een special waarin zowel nummers van Joseph als Evita voorbij komen, vermoedelijk met de finalisten en ook enkele populaire afvallers. En natuurlijk de jury, waarvan met name Willem Nijholt bekend is om zijn 'Pezaaaaz'.
(bron: zappen.blog)
Zoals BBC's 'When Joseph met Maria' dus..![]()
![]()
ik wil geen verpiswedstrijd houden over wie muzikaler is, jij begon met te vragen wat er mis was met mijn oren. ik vind dat er niks mis mee is. en ik vond het tevens een beledigende opmerking.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
knip knip knip
Wat ik hier dus maar mee aan wil tonen is dat zang die jou rottig in de oren klinkt omdat je niet van de stemkleur houdt niet perse vals hoeft te zijn, en dat de échte valserikken bij hun eerste auditie al zijn geëlimineerd.
Als ik zo de nummers zie gok ik op een sing off tussen Mathijs en Robin, waarna Robin er wel uit zal gaan. Freek en John zal het wel lukken, en wat Roy doet maakt toch niet uit, het panel zorgt wel dat iedereen m goed vindtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafels
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song glory
hocus pocus
bron: josephmail.
Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer dat Roy Lege stoelen, Lege tafels zingt. Hij is mijn minst favoriete Joseph en zingt dan een liedje uit mijn favoriete musical...... Ik ben erg benieuwd, maar ik houd mijn hart vast![]()
Precies, maar stel het niet als voldongen feit dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn fundamentele punt met je verhaal is dat ik nog altijd zelf bepaal wat ik vals vind.
Wij hadden de eerste keer niet Jamai, misschien de volgende keer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:08 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoor![]()
Leuk om de discussie te lezen over het vals zingen..
Mathijs + robin zingen niet zo vals.. ...roy zingt valsals hij zingt gaat de geluidsknop altijd wat lager..
verder word die pa irritant ..
En freekie heeft leuke liedjes behalve Ga nou maar gewoon.. dat liedje gaat zo snel
chim chim cher-ee is niet z'n klote liedje. is wel geinig ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafelsWáárom hij, zucht....
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)Ik pies bijna in mijn broek
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song gloryIk verheug me erop![]()
hocus pocus
bron: josephmail.
Zou het toch wel jammer vinden als Mathijs eruit ging hoor.. Roy kan ik missen als kiespijn, en Robin missen ook wel een beetje (liever niet). Maar toch blijf ik in Mathijs wel een Joseph zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
Tja, je wil de sterren-cast misschien willen maar het blijft altijd een gok he! Freek speelt in ieder geval niet op zaterdag en zondag. Dus je hebt nog kans dat hij er de 17e is. Ik vond Jamai een hele goede zanger, qua acteren vond ik zijn understudy Pieter weer beter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Maarem.. op welke dagen is freek nog aan het zingen in lis mis ?? want ik wil en als het kan op vrijdag de 17de gaan..
maar dan wil ik wel jamai en de Sterren-cast zeg maar..
jamai is best goed
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb voor mezelf een klein idee wie Joseph gaat worden...
Ik denk Freek
Iedereen denkt hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!
Op wie bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef booo het volgende:
[..]
Iedereen denkt hetZelfs de mensen die hopen op iemand anders
Ben benieuwd..
Was wel compleetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef Susi het volgende:
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar - Robin
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical) - Roy
One song glory - Rent (musical) - John
Copacabana - Barry Manilow - Mathijs
Chim chim cheree - Mary Poppins - Mathijs
Jailhouse rock - All shook up (musical) - Roy
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical) - Freek
Crazy little thing called love - Michael Buble - Robin
Hocus pocus - Chicago (musical) - John
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical) - Freek
/ het vorige lijstje was nog niet compleet, of ik heb wat gemist/
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Naamah het volgende:
Vind de verdeling van de nummers een beetje jammer, had het liever gezien zoals we het in het vorige topic bedacht hadden!
Die jij had bedacht en die ik daarvoor ook al ongeveer zo bedacht had waardoor ik het met je eens was? Zo beter? Vond dat alleen een beetje veel typen en ik had ook geen zin om terug te zoeken wie dat ook alweer was, maar dat was jij dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hier.
Wat lukt niet, afspelen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zoals jullie weten lukt mij dat sinds donderdag niet meerIk baal stevig
Pia's tieten vallen er weer bijna uit! Als je 44 bent moet je toch wat gaan oppassen met wat je aantrekt vind ik, zeker als je tepels graag naar je tenen kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:07 schreef Treezz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ulevard__.html?p=5,1
Leuke foto pia met de jongensen mooie sjaals ...
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling.
Ik vind Robin de leukstequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo naar doen over Robin, hij heeft juist een lieve uitstraling.
Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:57 schreef wonderer het volgende:
Na het zien van Remko als Marius vind ik dat ie er meer dan terecht uit is.
Hij zat te grijnzen bij Eponines dood en Lege stoelen, lege tafels, omdat afgezien van neutraal die grijns zijn enige gezichtsuitdrukking is. Dus nee, erg overtuigend was ie niet. Bij LSLT probeerde hij het nog wel op een gegeven moment, maar het hele nummer deed me niks meer, terwijl bij Pieter en Jamai ik echt wel ontroerd was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Verklaar je nader! Viel z'n spel heel erg tegen of was ie overall een niet echt overtuigende Marius? Zou hem graag in die rol zien. Ik heb zo'n zwak voor 't joch.
Heb ik sinds vanmiddag als achtergrond van mijn buroquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:21 schreef Treezz het volgende:
Leuke foto gevonden op musicals.nl
[ afbeelding ]
leuk he
Vind het een schatje hoe hij daar stond.. hij is wel breed geworden..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:37 schreef Cee het volgende:
Amir net bij Paul de Leeuw.
Ik weet het, 't joch is amper 18. Maar....DAMN![]()
![]()
![]()
Zo had ik 'm nog nooit bekeken.
Ik zou me zo in een Scouting-outfitje hijsen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Cee, ik zag het net ook. Hij is echt om op te vreten he!!!
quote:
Ik heb nog geen poster voor Freekie boy gezien hier!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan de campagne voor Mathijs voor Joseph hier in Limburg. Elke krant staat er vol van en overal posters
Heheheh. Ben benieuwd wie er nu sneuvelt. Ik zit morgen bij Tarzan dus kan het weer niet zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog een dag! * Cee doet steeds stapje naar voren en stapje terug en zwaait met rode Amir-vlag
Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, op de wiki van Mathijs staat dat ie al in het ensemble zit voor Joseph. Apart.
Dat wist ik dat Hein in de Ensemble zit..ook Robin en Mathijs volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.
Ja, ik vind het ook niet erg dat ik "moet"quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
He bah, slingerende torsos in nietsverhullende kleding, wonderer, wat een straf!
Sweet mother of Joseph.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
Awww, kijk nouuu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leo Vogelzangquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt eigenlijk
Zin in vanavond!
Ja! Ben ook zeer benieuwd ernaar, als iemand meer info heeft, al is het maar een voornaam, LAAT HET ME WETEN!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt eigenlijk
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat toch op de foto's Leo Vogelzang !! Copyright: Foto Leo Vogelzang
Je kunt ook even op mooiweerdeleeuw.vara.nl kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Link? Ik kan dat soort dingen nooit vinden op uitzendinggemist. Is het die warming-up?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mein Himmel...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
grappig hequote:
En wie heeft deze foto's gemaakt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Treezz het volgende:
http://www.foto-janssen.nl/images/details.php?image_id=224915&mode=search
Nog meer foto's van de jongens op de rode loper
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef alors het volgende:
Hahah reneetje reneetje, testinng wan toe wan toe
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Edwin Janssen, er staat toch copyright Edwin Janssen
Believe it or not, Mathijs blijkt ook hetero te zijn!quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga vanavond cheeren voor Robin!
En roy vind ik ineens ook best irritant
John valt trouwens een beetje uit de toon he, als enige hetereau(tenminste, dat denk ik zo)
Omdat hij de meeste stemmen krijgt...quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik wil nou toch eens weten waarom Freek de gedoodverfde winnaar is... Hoe meer ik van hem hoor, hoe minder ik hem vind!
Daar moet je door heen kijken.....quote:
Nou die v-hals van Pia is anders prima.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef Cee het volgende:
Ik krijg kriebels van v-halzen bij jongens. *ril*
Ik verbaas me altijd wel weer over die prammen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Nou die v-hals van Pia is anders prima.
Ik vind ze echt een stuk minder kritisch als bij Evita, of ligt dat aan mij?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:54 schreef Cee het volgende:
Wat meegaand is de jury vandaag zeg! Eerst duldden ze geen tegenspraak m.b.t. vergeten teksten of danspasjes, en nu is het allemaal begrijpelijk?
Het niveau is ook een stuk lager.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik vind ze echt een stuk minder kritisch als bij Evita, of ligt dat aan mij?
hebben ze wss weinig over te zeggen zelf..quote:
Dan snap ik het nog nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hebben ze wss weinig over te zeggen zelf..
vond de zang trouwens wel goed
Nee ik ook niet hoorquote:
Dit is inderdaad het heftigste lied dat Marius (het personage in Les Miserables) moet zingen. Jamai doet dit met veel meer power.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag hopen dat dit muzikaal een heel moeilijk lied is om te zingen want het komt niet lekker z'n strot uit
Die power moet je er ook in hebben anders blijft er niks van je stem overquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het heftigste lied dat Marius (het personage in Les Miserables) moet zingen. Jamai doet dit met veel meer power.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef Nilasha het volgende:
Mathijs gaat het niet redden vrees ik.. Sing off tussen Robin en Mathijs?
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:11 schreef VegaKip het volgende:
'Dit was vocaal ook niet het sterkste, maar je was de laatste.'
Dus...?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef livelink het volgende:
Toch ben ik er voor mezelf nu wel uit. Roy is voor mij toch de Joseph
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe ook ene voor mijIk stem uit principe niet.
Het publiek.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
Wie moet nou de laatste beslissing maken, wie de winnaar is? Het publiek of de jury?
Als de jury het doet wéét je gewoon dat Freek het wordt.
Publiek toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Kinga het volgende:
Wie moet nou de laatste beslissing maken, wie de winnaar is? Het publiek of de jury?
Als de jury het doet wéét je gewoon dat Freek het wordt.
Dan zul je toch moeten gaan stemmen in de finalequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef Kinga het volgende:
Oe het publiek? Dan heb ik toch nog hoop dat John het wordt
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
Zie je wel. Renate zegt het al. Freek is de gedoodverfde winnaar.
Ode aan Remko.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is groen de thema kleur vandaag.
Freek is zo fake met een superirritante stem en een vreselijke rotkop met die uitpuilende ogen en scheve bek!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef alors het volgende:
Sorry hoor maar Freek is gewoon zooo goed en zoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:52 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Freek is zo fake met een superirritante stem en een vreselijke rotkop met die uitpuilende ogen en scheve bek!![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
't Is wel een beetje raar, hij's maar 18 jaar
Trillend op m'n benen
Sinds hij is verdwenen
Ooohlalalalalala
Amir Amir Amir
Dat heb ik straks weer een week in mn hoofdquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Goes Goes Goes Joseph you know what they saaaay.
Dè bedoel ik!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Kinga het volgende:
Boeien, wat maakt dat nou uit... Hij heeft gewoon een goeie kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |