Jazekerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
(tenzij 10 jaar klarinetles en 7 jaar orkest-ervaring meetelt).
quote:Oh, en ik weet niet of het al bekend was, maarrr...
Avro pakt uit met Joseph en Evita tijdens Kerst
Het is de Avro weer gelukt om een show te maken waar elke zondagavond een miljoenenpubliek voor thuisblijft. Op Zoek Naar Joseph is de tweede gigantische musical-kijkcijferhit, zoals vorig jaar Op Zoek Naar Evita dat was. Nederland 1 heeft dat heel goed in de gaten en heeft de Avro gevraagd om rond de Kerstdagen met een special te komen.
Tegen die tijd is allang bekend wie de nieuwe Joseph is geworden en zal er gespeculeerd worden naar welke musical-zoektocht de Avro ons volgend jaar brengt.
Maar eerst wordt nog even geprofiteerd van de status die de tv-zoektochten hebben opgebouwd. De Avro komt met een special waarin zowel nummers van Joseph als Evita voorbij komen, vermoedelijk met de finalisten en ook enkele populaire afvallers. En natuurlijk de jury, waarvan met name Willem Nijholt bekend is om zijn 'Pezaaaaz'.
(bron: zappen.blog)
Zoals BBC's 'When Joseph met Maria' dus..![]()
![]()
ik wil geen verpiswedstrijd houden over wie muzikaler is, jij begon met te vragen wat er mis was met mijn oren. ik vind dat er niks mis mee is. en ik vond het tevens een beledigende opmerking.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
knip knip knip
Wat ik hier dus maar mee aan wil tonen is dat zang die jou rottig in de oren klinkt omdat je niet van de stemkleur houdt niet perse vals hoeft te zijn, en dat de échte valserikken bij hun eerste auditie al zijn geëlimineerd.
Als ik zo de nummers zie gok ik op een sing off tussen Mathijs en Robin, waarna Robin er wel uit zal gaan. Freek en John zal het wel lukken, en wat Roy doet maakt toch niet uit, het panel zorgt wel dat iedereen m goed vindtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafels
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song glory
hocus pocus
bron: josephmail.
Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het toch een beetje jammer dat Roy Lege stoelen, Lege tafels zingt. Hij is mijn minst favoriete Joseph en zingt dan een liedje uit mijn favoriete musical...... Ik ben erg benieuwd, maar ik houd mijn hart vast![]()
Precies, maar stel het niet als voldongen feit dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mijn fundamentele punt met je verhaal is dat ik nog altijd zelf bepaal wat ik vals vind.
Wij hadden de eerste keer niet Jamai, misschien de volgende keer welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:08 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ik ga ook vrezen dat ie het liedje gaat verkloten, ik heb het op youtube gezien hoe jamai het zingt., nou ., dat was netjes hoor![]()
Leuk om de discussie te lezen over het vals zingen..
Mathijs + robin zingen niet zo vals.. ...roy zingt valsals hij zingt gaat de geluidsknop altijd wat lager..
verder word die pa irritant ..
En freekie heeft leuke liedjes behalve Ga nou maar gewoon.. dat liedje gaat zo snel
chim chim cher-ee is niet z'n klote liedje. is wel geinig ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Roy: lege stoelen, lege tafelsWáárom hij, zucht....
jailhouse rock
Freek: this is the moment
ga nou maar gewoon
Mathijs: copacabana (engels)
mary poppins liedje (in het nederlands)Ik pies bijna in mijn broek
Robin: crazy little thing called love
sinds een dag of 2
John: one song gloryIk verheug me erop![]()
hocus pocus
bron: josephmail.
Zou het toch wel jammer vinden als Mathijs eruit ging hoor.. Roy kan ik missen als kiespijn, en Robin missen ook wel een beetje (liever niet). Maar toch blijf ik in Mathijs wel een Joseph zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Nou inderdaad, arme Mathijs. Ik had in het vorige topic al gekscherend gezegd dat de jury wel een pesthekel moet hebben aan iemand als ze hem juist die twee liedjes geven, et voila.
Tja, je wil de sterren-cast misschien willen maar het blijft altijd een gok he! Freek speelt in ieder geval niet op zaterdag en zondag. Dus je hebt nog kans dat hij er de 17e is. Ik vond Jamai een hele goede zanger, qua acteren vond ik zijn understudy Pieter weer beter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
Maarem.. op welke dagen is freek nog aan het zingen in lis mis ?? want ik wil en als het kan op vrijdag de 17de gaan..
maar dan wil ik wel jamai en de Sterren-cast zeg maar..
jamai is best goed
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb voor mezelf een klein idee wie Joseph gaat worden...
Ik denk Freek
Iedereen denkt hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
yeps, Freek wordt Joseph..denk ik dus!
Op wie bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:46 schreef booo het volgende:
[..]
Iedereen denkt hetZelfs de mensen die hopen op iemand anders
Ben benieuwd..
Was wel compleetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef Susi het volgende:
Sinds 1 dag of 2 - Doe maar - Robin
Lege stoelen, lege tafels - Les Miserables (musical) - Roy
One song glory - Rent (musical) - John
Copacabana - Barry Manilow - Mathijs
Chim chim cheree - Mary Poppins - Mathijs
Jailhouse rock - All shook up (musical) - Roy
This is the moment - Jekyll & Hyde (musical) - Freek
Crazy little thing called love - Michael Buble - Robin
Hocus pocus - Chicago (musical) - John
Ga nou maar gewoon - The Wiz (musical) - Freek
/ het vorige lijstje was nog niet compleet, of ik heb wat gemist/
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:45 schreef Naamah het volgende:
Vind de verdeling van de nummers een beetje jammer, had het liever gezien zoals we het in het vorige topic bedacht hadden!
Die jij had bedacht en die ik daarvoor ook al ongeveer zo bedacht had waardoor ik het met je eens was? Zo beter? Vond dat alleen een beetje veel typen en ik had ook geen zin om terug te zoeken wie dat ook alweer was, maar dat was jij dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
'we' bedacht?!? Damn, mij wordt echt te weinig eer aangedaan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |