Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, op de wiki van Mathijs staat dat ie al in het ensemble zit voor Joseph. Apart.
Dat wist ik dat Hein in de Ensemble zit..ook Robin en Mathijs volgens mijquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hein zit ook al in het ensemble en volgens mij Robin ook.
Ja, ik vind het ook niet erg dat ik "moet"quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:28 schreef Cee het volgende:
He bah, slingerende torsos in nietsverhullende kleding, wonderer, wat een straf!
Sweet mother of Joseph.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:42 schreef Kinga het volgende:
Awww, kijk nouuu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leo Vogelzangquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt eigenlijk
Zin in vanavond!
Ja! Ben ook zeer benieuwd ernaar, als iemand meer info heeft, al is het maar een voornaam, LAAT HET ME WETEN!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt eigenlijk
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat toch op de foto's Leo Vogelzang !! Copyright: Foto Leo Vogelzang
Je kunt ook even op mooiweerdeleeuw.vara.nl kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:22 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Link? Ik kan dat soort dingen nooit vinden op uitzendinggemist. Is het die warming-up?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mein Himmel...quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
grappig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |