alleen nu is dat strafbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:07 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, hij was toch al van plan met een kloon te komen
Haha, jij was dus eerder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1098: Voor de tweede keer naar Twente
Kan iemand de gehele OP er neerzetten?
Klopt, bedankt Vaduzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. Hij was bij de 2 voorgaande delen ook niet compleet zag ik.
Omdat mensen hem niet in zijn geheel erin zetten en andere mensen kopieren gewoon de vorige OPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. Hij was bij de 2 voorgaande delen ook niet compleet zag ik.
Het is de mening van 1 iemand, en de vorige was ook al dat Bosz moest oprotten.. En hij kan het ook zonder capslockquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef BB-boy het volgende:
Wat is er mis mee? Bosz is een huichelaar en Greene steekt z'n middelvinger op naar de eigen fans.
Capslock is veranderd en op dit moment mag deze TT van mij wel in het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is de mening van 1 iemand, en de vorige was ook al dat Bosz moest oprotten.. En hij kan het ook zonder capslock
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:08 schreef denthemen het volgende:
Volgende keer moet je ff sweet 16 er van makenOf zullen ze niet in zijn voor een grap?
quote:Op zondag 2 november 2008 00:02 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale
Mag slotje op
Joehoe, hier; Het grote RayMania's statshoekje #1.quote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Breach het volgende:
Ik kan het statistieken-topic van RM niet vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |