Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Kees kwam door mijn slotje heenEn ik heb al vaker dubbele OP's gehad,...
Dubbele OP'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Kees kwam door mijn slotje heenEn ik heb al vaker dubbele OP's gehad,...
Neuh, komt gewoon omdat je op hetzelfde moment postquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeft![]()
![]()
En ik kon geen TT bedenken
Nee, deze keer nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, komt gewoon omdat je op hetzelfde moment post
Heeft G een post verwijderd danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet
Want ik zag Yesse post, en toen dacht ik: huh, geen slotje
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft G een post verwijderd dan
Tuurlijk. Geef de allochtoon maar weer de schuldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeft![]()
![]()
En ik kon geen TT bedenken
I did? Wow, how cool am Iquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft G een post verwijderd dan
Oeh, mijn handen jeukenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
Die mods van tegenwoordigDat doet maar
Wat wil je doen dan?quote:
Knuffelallochtoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Geef de allochtoon maar weer de schuld
Krabben aan mijn handen, duhhquote:
Ok, je hebt permissiequote:
KnuffelYessequote:
oh gelukkig ik werd bijna gek van het gejeukquote:
Ja sorry, de interwebs is wat traag hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oh gelukkig ik werd bijna gek van het gejeuk
Goh goh goh, wat gaat de dag toch langzamer als je zoveel aan je hoofd hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Bravebart het volgende:
Goh goh goh, wat gaat verslag maken toch een stuk sneller met puicke muziek op de achtergrond!
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goh goh goh, wat gaat de dag toch langzamer als je zoveel aan je hoofd hebt..
Dit is je eerste post in dit topic?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil in de OP
Ik loop momenteel stage bij een marketingbureau (eerste stage, 3e jaar HBO Marketing & Communicatie)
Dalijk wordt Bartje boos :$quote:
Ik word niet zo snel boos hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dalijk wordt Bartje boos :$
Niet te veel flirten!
If you only knew the half of itquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos hoorFlirt ik wel weer met Pillie
OMG! Tong postquote:
quote:
jewaitzquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos hoorFlirt ik wel weer met Pillie
Bartje wordt niet boos omdat het binnen de cirkel is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dalijk wordt Bartje boos :$
Niet te veel flirten!
Dat ligt aan hoe ver je van dat ding verwijderd zit waar je internet vandaan komt.. Probleem heb je alleen bij alle bedrijven omdat je altijd even ver van die server verwijderd zitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
Nog een vraag
Zit net dat Tele2 pakket te bekijken:
http://www.tele2.nl/shop/TV/alle_pakketten.htm en dan Tele2 TV Plus...
Maar dat tot 20mb/s.. waar slaat dat op? Dat er dagen zijn dat ik geen 20 haal? Ik kan verder ook niet kiezen uit bijv pakketten met 5, 10 of 20 ofzo... dus vind dat wat een vage term...
Die smileyquote:
Wow! 3 man? kun je dat wel aan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Bartje wordt niet boos omdat het binnen de cirkel is.We zijn zo leuk met zn vieren
Makkie, geloof mequote:
Ja he! Hij is fucking briljantquote:
Damn! You've got some lady therequote:
I sure have!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Damn! You've got some lady there
Dus als ik met mijn laptops door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe ver je van dat ding verwijderd zit waar je internet vandaan komt.. Probleem heb je alleen bij alle bedrijven omdat je altijd even ver van die server verwijderd zit
Pardon mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I sure have!
Stop eens met Engels praten joh mafkees
Ja, dat hangt van je router af, niet van je internetverbinding.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dus als ik met mijn laptop door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?
Nee, dat ligt aan het kastje wat jij in huis hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
Dus als ik met mijn laptop door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?
Juist!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pardon me
Naja volgende meet is snel
Krijg een draadloos modem van hen, dus zal wel goed zitten toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat hangt van je router af, niet van je internetverbinding.
Mwa, dat zijn vaak rukdingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Krijg een draadloos modem van hen, dus zal wel goed zitten toch?
Past maar 1 smiley bij toch:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
Ik kan ze handelen. Zolang mijn regels maar worden aangehouden
Jou regels? Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze handelen. Zolang mijn regels maar worden aangehouden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jouregels? Waar kan ik die vinden?
Onder de J. van jouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jou regels? Waar kan ik die vinden?
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het kastje wat jij in huis hebt
Er staat ergens een ADSL-centrale, met een verbinding naar jouw huis. Hoe verder weg, hoe trager
Je kan het opzoeken geloof ik ...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?
Toch maar kabel? Waarom is dat kiezen altijd zo moeilijk?
Kiekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?
Toch maar kabel? Waarom is dat kiezen altijd zo moeilijk?
quote:
quote:
Hoi! Heb jij hier al eerder gepost? Stel je even voor anders...quote:
http://www.speedtest.nl/ADSL/quote:
??quote:
Ahh. Word je zo erg in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. Refje wordt steeds slordiger met Fok wegklikken!!
Oppassen!
ik ga even lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onder de J. van jou![]()
En mijn regels zijn te vinden in het handboek van Yenice.
Haha kijk je uit?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. Refje wordt steeds slordiger met Fok wegklikken!!
Oppassen!
Plan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi! Heb jij hier al eerder gepost? Stel je even voor anders...
Niet nog 1 hèquote:
Pas? 5?quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
Dat is het nou juist, ik heb veel te doen buiten mn werk om
Heroesquote:
Laat dr nou in de waanquote:
Jezusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heroes
House
America's Next Top Model
Pushing Daisies
The Ghost Whisperer
Bones
Gooische Vrouwen
De Co-Assistent
One Tree Hill
Straks weer lost
Ja maar ik kan daar dus niks mee terwijl het nog wel gedaan moet worden. Snap je? Nee. Nou kijk: ik moet nog wat verzinnen voor mn verjaardag, denken aan de vakantie/regelen, zorgen dat mn financiën goed zijn geregeld, mijn telefoonabonnement in de gaten houden, mijn schoolboek kopen + lezen en fitnessen. Alleen dat laatste kan ik écht nu gelijk doen.Ga ik vanavond ook doen. Plus kijk ik de series in de treinquote:
Zou ik op 760 meter zitten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://www.speedtest.nl/ADSL/
En hier kun je het opzoeken hoe ver je van de centrale afzit
[..]
??
Wát. Zijn allemaal heel erg leuk en verslavend hoor. Ze hebben allemaal wel wat..quote:
Helemaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
Ja maar ik kan daar dus niks mee terwijl het nog wel gedaan moet worden. Snap je?
Dus dan zit je ruim binnen het gebied dat je egwoon volle snelheid hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik op 760 meter zitten...
http://www.speedtest.nl/ADSL/default.asp?txtPostcode=9104DS&cmdZoek=Zoek+%3E%3E
Volgens mij zit je dan goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik op 760 meter zitten...
http://www.speedtest.nl/ADSL/default.asp?txtPostcode=9104DS&cmdZoek=Zoek+%3E%3E
Mjaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Zijn allemaal heel erg leuk en verslavend hoor. Ze hebben allemaal wel wat..
Heroes is gewoon irritant omdat ik wil weten wat er gaat gebeuren
House is tof punt.
America's next top model is leuk omdat je geen hersenactiviteit nodig hebt om het te kijken.
Pushing Daisies is lief![]()
The Ghost Whisperer is spannend en tof
Bones is tof, beetje zoals House
Gooische vrouwen kijk jij ook altijd mee dus niet zeuren
De co-assistent dito
One Three Hill is lief
Lost is zoals heroes irritant.
Ja wat moet ik dan, slapenquote:
Whehe, Kees kijkt vrouwen series zonder vrouw die hem dwingtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon te veel om te onthoudenquote:
Fuck the EBU
Dan word het dat Tele2 pakket denk ik... zat net ook even bij KPN te kijken, met dat InteractieveTV enzo, icm met internet, maar dat kan bij mij nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus dan zit je ruim binnen het gebied dat je egwoon volle snelheid hebt
Daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Ja wat moet ik dan, slapenEn trouwens, jij kijkt het ook
Goed puntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
Whehe, Kees kijkt vrouwen series zonder vrouw die hem dwingt![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de trein kan ik moeilijk een boek kopen, fitnessen of mn financiën bijhoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJe zou in die tijd ook nuttige dingen kunnen doen waardoor je niet zo enorm hoeft te stressen.
Ja en dit heet vrouwlijk onvermogen tot plannenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
In de trein kan ik moeilijk een boek kopen, fitnessen of mn financiën bijhouden![]()
![]()
Oja en ik moet ook nog eens die albumpagina's afmaken enzo, en dat doe ik ook tijdens het kijken van series. Dat heet vrouwelijke krachten.
Mooi meegenomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
Oe, en nog een gratis toffe minilaptop ook
http://tele2.nl/shop/TV/Specificaties-laptop.htm
Ik plan heel goed. Alleen heb ik nnu te veel om in te plannenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dit heet vrouwlijk onvermogen tot plannen
Ja, dat is dan toch onvermogen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik plan heel goed. Alleen heb ik nnu te veel om in te plannen
Welk nummer is dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef Yesse het volgende:
Wat een kutnummer nu zeg.. "Until thrday I die" Zit (nu?) een soort tandarts boor heel zachtjes op de achtergrond. Brrr.
Heeft ie om wat over te pratenquote:
van Septemberquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Until the day i die ofzo van December? Was op de radio
Ahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Until the day i die ofzo van December? Was op de radio
Kan ookquote:
In het refrein op de achtergrond een beetje.. Het is niet echt een tandartsboor het is alleen een irritant geluid..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
van September
En September is lief![]()
en ik weet niet waar je die tandartsboor hoort.... komt wel een paar keer een gong voorbij..
Thank God there were the sixties, seventies and eighties.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
Oja SeptemberVan Cry For You dat enorme huilnummer
En Satellite
Thank God there are remixes
Ja, want toen was alles beter!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Thank God there were the sixties, seventies and eighties.
Nee, thank god is er echte muziek.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
En Satellite
Ik ken dat nummer ondertussen ruim een jaar... maar dat is me dus nooit opgevallen.quote:
Akoestiek klinkt ze zeker niet slecht.. CD is behoorlijk 13 in een dozijn.. maar how caresquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef Bravebart het volgende:
En Satellite
Dan blijft er weinig meer over tegenwoordigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, thank god is er echte muziek.
Alles wat ze met de computer maken is neppe shit.
A Capella is het prima, maar het hele nummer is zo huilwaardigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Akoestiek klinkt ze zeker niet slecht.. CD is behoorlijk 13 in een dozijn.. maar how cares
Toen was er nog muziek i.p.v. piep piep piep piep boef boef boef..quote:
Precies.. maar 538 moet het zonodig... elke uur draaien, onder de noemer.. NIEUW OP 538quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
A Capella is het prima, maar het hele nummer is zo huilwaardig
Nu niet meer danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toen was er nog muziek i.p.v. piep piep piep piep boef boef boef..
Waren er nog instrumenten
538 is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies.. maar 538 moet het zonodig... elke uur draaien, onder de noemer.. NIEUW OP 538
Alles wat ze eventueel kunnen nadoen op een podium zonder extra materiaal (dus met instrumenten) is echte muziek. Alles wat uit een computer komt rollen is geen echte muziek maar achter elkaar gezette piepjes.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig meer over tegenwoordigEn waar reken jij dingen als synthesizers onder?
Ze kunnen alles nadoen op podiaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles wat ze eventueel kunnen nadoen op een podium zonder extra materiaal (dus met instrumenten) is echte muziek. Alles wat uit een computer komt rollen is geen echte muziek maar achter elkaar gezette piepjes.
Zo'n nummer als die van September ofzo zet ik niet op voor de lol. Ik ben nog steeds helemaal gek van Frank Sinatra en Percy Sledge ende zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu niet meer danAfgezien van de dance scene gebeurt er nog veel met instrumenten toch?
Kijk, opnemen met de computer is tegenwoordig standaard, dat snap ik, dat doet iedereen. Maar bv een Triesto of DJ Jean gaan een half uur achter de pc zitten en hebben een album klaar. Gooien wat beats en loops bij elkaar, en klaar is kees. Dat is gewoon neppe meukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig meer over tegenwoordigEn waar reken jij dingen als synthesizers onder?
Dan nog. When a man loves a woman blijft beter dan alle dance, trance, blabla-blabla hoe heten die dingen bij elkaar..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze kunnen alles nadoen op podia
Juistquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles wat ze eventueel kunnen nadoen op een podium zonder extra materiaal (dus met instrumenten) is echte muziek. Alles wat uit een computer komt rollen is geen echte muziek maar achter elkaar gezette piepjes.
Frank Sinatra was amper een zangerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zo'n nummer als die van September ofzo zet ik niet op voor de lol. Ik ben nog steeds helemaal gek van Frank Sinatra en Percy Sledge ende zo.
Eens op het punk/rock/metal na, ik heb liever rustige muziekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, opnemen met de computer is tegenwoordig standaard, dat snap ik, dat doet iedereen. Maar bv een Triesto of DJ Jean gaan een half uur achter de pc zitten en hebben een album klaar. Gooien wat beats en loops bij elkaar, en klaar is kees. Dat is gewoon neppe meuk
Neem bijvoorbeeld een band. Stuk of wat muziekanten die samen moeten werken om tot een goed lied te komen, stuk instrumentbeheersing, muzikaal inzicht, originaliteit, dat soort dingen.
Geef mij maar punk/rock/metal en dat soort. Nu zit daar natuurlijk ook wel 13 in een dozijn bands tussen, maar de echt goede/originele zijn ook echt goed, en pik je er zo uit.
Niks is zo inwisselbaar als dance muziek.
Daar vergis je je inquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, opnemen met de computer is tegenwoordig standaard, dat snap ik, dat doet iedereen. Maar bv een Triesto of DJ Jean gaan een half uur achter de pc zitten en hebben een album klaar. Gooien wat beats en loops bij elkaar, en klaar is kees. Dat is gewoon neppe meuk
Neem bijvoorbeeld een band. Stuk of wat muziekanten die samen moeten werken om tot een goed lied te komen, stuk instrumentbeheersing, muzikaal inzicht, originaliteit, dat soort dingen.
Geef mij maar punk/rock/metal en dat soort. Nu zit daar natuurlijk ook wel 13 in een dozijn bands tussen, maar de echt goede/originele zijn ook echt goed, en pik je er zo uit.
Niks is zo inwisselbaar als dance muziek.
Mooie muziek is het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Frank Sinatra was amper een zangerDie droeg een beetje op een zangerige toon zn teksten voor
Bijna een soort rapper van de jaren 60
Najawel, maar ging over bands ansich, wat voor stijl dan ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens op het punk/rock/metal na, ik heb liever rustige muziek
Ja?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist
Neem bijvoorbeeld [weer] zo'n Triesto... die draait 80% van zijn set vanaf een MiniDisc, handig verstopt in/onder zijn DJ meubel.
Dat hoor je mij ook niet ontkennenquote:
Ja maar wat heb ik er aan dat dat éne piepje nu 2 seconden later komt omdat het gefinetuned is? Als hij het niet had gedaan had ik het vast niet gehoord. Ik analyseer mn muziek niet ik wil dat het me rustig maakt of dat ik er vrolijk van wordt of dat ik wil huppelen er van.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar vergis je je inDe mainstream dance, dat is inderdaad wat jij zegt saai en snelklaar muziek, maar het onbekendere werk kan echt enorm origineel en goed zijn hoor. Waar het ook maanden duurt voor een album klaar is omdat het allemaal gefinetuned moet worden.
Kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
538 is ook niet meer wat het geweest isTegenwoordig vind ik alleen Slam, Fresh en Q-Music nog goed te doen, de rest is maar bagger
Die kan je 1 keer live horenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
Nu gaat het hier wel over Dance en computers enzo, maar hebben jullie Amy McDonald al eens live gehoord
De meeste pop-vrouwtjes van tegenwoordig kunnen inderdaad niet zingen en zijn allemaal "mooi"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef Piles het volgende:
Nu gaat het hier wel over Dance en computers enzo, maar hebben jullie Amy McDonald al eens live gehoord
Zij allebei nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:22 schreef Yesse het volgende:
De meeste pop-vrouwtjes van tegenwoordig kunnen inderdaad niet zingen en zijn allemaal "mooi"
Kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar vergis je je inDe mainstream dance, dat is inderdaad wat jij zegt saai en snelklaar muziek, maar het onbekendere werk kan echt enorm origineel en goed zijn hoor. Waar het ook maanden duurt voor een album klaar is omdat het allemaal gefinetuned moet worden.
Nou goedendag dames en heren, ik ben Matthijsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi! Heb jij hier al eerder gepost? Stel je even voor anders...
Hoi Matthijs!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou goedendag dames en heren, ik ben Matthijs![]()
En je kunt mij vooral vinden in KLB(maar ik lurk veel in SES en WGR)
Halloquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik analyseer mn muziek toch ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wat heb ik er aan dat dat éne piepje nu 2 seconden later komt omdat het gefinetuned is? Als hij het niet had gedaan had ik het vast niet gehoord. Ik analyseer mn muziek niet ik wil dat het me rustig maakt of dat ik er vrolijk van wordt of dat ik wil huppelen er van.
Hoi Matthijsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Checkquote:
Das toch logisch.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Bravebart het volgende:
Waarom, val ik nou weer net binnen de Harde Knip![]()
![]()
Moet ik eerste mn complete bachelor hebben om aan mn master te mogen beginnen
Hoezo? Iets met pre-master enzo...quote:
wat je bachelor? of wat bedoel je? tis toch logisch dat je je bachelor moet hebben om aan je master te kunnen beginnen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo? Iets met pre-master enzo...
Neuh, normaal kan je prima aan je (pre-)master beginnen als je je bachelor nog niet hebt. Maar dat is dus sinds 1 september 2006 veranderdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
wat je bachelor? of wat bedoel je? tis toch logisch dat je je bachelor moet hebben om aan je master te kunnen beginnen...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, normaal kan je prima aan je (pre-)master beginnen als je je bachelor nog niet hebt. Maar dat is dus sinds 1 september 2006 veranderd
Nu moet ik hopen dat ik in 1 keer al mn vakken ga halenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu moet ik hopen dat ik in 1 keer al mn vakken ga halenAnders heb ik sowieso een jaar uitloop
werk je bij de Fortis ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is iedereen toch?
En waarom worden wij zovaak gebeld
nee, maar waarom zouden ze me dan nog thuis bellen?quote:
Heb ik ook nog ff gedaan.quote:
Ik kon met de auto naar Amersfoort, maar ben met de trein gegaan... achteraf, liever met de auto gegaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vandaag ook meegedaan aan die filevrije dag, vandaag met de bus naar mijn werk gegaan
whhequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:33 schreef eer-ik het volgende:
ik dacht net: wtf, wie zijn al die nieuwe mensen in SC hier?
Zat in ik SES SC
Ik ga sowieso altijd met de bus naar mijn werk. Dus voor mij maakte het niet uit. Maar het was niet echt drukker dan anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon met de auto naar Amersfoort, maar ben met de trein gegaan... achteraf, liever met de auto gegaan
Dit schijnt alleen voor stage te zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef mash_ het volgende:
whheik vind die sc maar onzin
die mensen kunnen ne tzo goed hier komen
Naar de kamelen.quote:
is ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
whheik vind die sc maar onzin
die mensen kunnen ne tzo goed hier komen
quote:
Uh nee. Dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef Florian_ het volgende:
Zitten jullie ook de halve dag op je stage te fok!ken?
en dan rond lopen als een baas in de clubquote:
ja, was ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan rond lopen als een baas in de club
En dan under age drinken... met een paar breezers in je hand.. Toen kon je nog gerust breezers drinkenquote:
Dat is op zich geen slecht idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga zo lekker m'n warme bed in!
Dat vraag ik me al weken afquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Ik verveel me de tering, terwijl ik bakken met huiswerk heb. Wat doe ik fout?
Deed ik ook hoor, zal ik niet over liegen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dan under age drinken... met een paar breezers in je hand.. Toen kon je nog gerust breezers drinken
superskillzquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
Pure paint skills jeweet, respect the skills.
Hij voelt vast heel zacht als ie over je heen looptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef Reflectionne het volgende:
En bedankt, eng ding!
Ik wou slapen :S
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij voelt vast heel zacht als ie over je heen loopt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nu heb je het verpest bij mij!
Ik zou nu nooit meer durven te slapen, daarom ga ik dood. Want een mens kan niet zonder slaap! En dat is jouw schuld!quote:
Nu kan ik ook niet meer slapenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik zou nu nooit meer durven te slapen, daarom ga ik dood. Want een mens kan niet zonder slaap! En dat is jouw schuld!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm, als we samen dood gaan wil ik het je wel vergeven denk ik..
Hooiwagens en andere kleine dunne spinnetjes mag hij laten leven trouwens.. Ik ben alleen bang voor dikke en grote brrr!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is Jackson mijn redder?? Gaat hij alle spinnen in een straal van 10km van mij vermoorden??
Hmm, goed puntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Vind je samen dood gaan makkelijk?
Succes en slaap lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga nu slapen wakker liggen, wachten tot ik te weinig slaap heb!
Ik ben je redder... In barre tijdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is Jackson mijn redder?? Gaat hij alle spinnen in een straal van 10km van mij vermoorden??
Sweet dreans dan maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga nu slapen wakker liggen, wachten tot ik te weinig slaap heb!
quote:
Klopt ja.... dik design, ander blok erin graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
wat een verschrikkelijk mooie wagen is dit toch
Correctie... blok is primaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt ja.... dik design, ander blok erin graag
Nee klopt... zat net een stukje review te lezen en dat blok is prima. Vind persoonlijk de nieuwe Alfa's niet zo bijzonder lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef eer-ik het volgende:
ik wou zeggen, wat is er mis met die ronkende V8 van dat ding?
Dat er wat meer uit pk uit zou moeten kunnen komen vind ik wel, maar goed, 't is nog niet te zunig!
Oude alfa's ( heb er zelf 1 gehad) liepen wel tofjes op hoge toeren. Tegenwoordig wil het niet echt meer doordat die dingen veel zwaarder zijn geworden. Gelukkig maar want nu heb je wat meer kwaliteitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
weet niet, nooit in gereden.
Wel in alfa's gereden maar nooit in de huidige lineup.
Vind ze altijd wel lekker klinkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Oude alfa's ( heb er zelf 1 gehad) liepen wel tofjes op hoge toeren. Tegenwoordig wil het niet echt meer doordat die dingen veel zwaarder zijn geworden. Gelukkig maar want nu heb je wat meer kwaliteit
Dat dan weer welquote:
De enige dag dat ik niet uit mag slapen. Om 7 uur zat ik op de fietsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:03 schreef Reflectionne het volgende:
Mag iedereen vandaag uitslapen ofzo?
quote:Ben op kantoor, vandaag waarschijnlijk een dagje wel veel Fokken!
Jij mocht helemaal niet slapen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
De enige dag dat ik niet uit mag slapen. Om 7 uur zat ik op de fiets
[..]
Jawelquote:
Ik moet eigenlijk niet meedoen, maar ja![]()
Niet geslapen, zo voelt het wel nu jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen Piles!! Jij hebt toch niet geslapen he??
Aah..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet geslapen, zo voelt het wel nu ja
Van half 2 tot half 7 is niet erg lang
Niet meer eng gedroomd vannacht?![]()
Omdat ik je zou vergeven als we beide dood zouden gaan omdat jij mij bang had gemaakt voor een grote spin, zodat ik niet meer kon slapen en dood zou gaan. En jij zou meedoen!quote:
quote:[..]
Vooruit dan maar
Ik wel, maar daar mag ik het niet meer over hebbenquote:
Oh ja, ik wist dat ik vergeten wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:36 schreef Reflectionne het volgende:
Omdat ik je zou vergeven als we beide dood zouden gaan omdat jij mij bang had gemaakt voor een grote spin, zodat ik niet meer kon slapen en dood zou gaan. En jij zou meedoen!
Ja ook goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:30 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen Piles!! Jij hebt toch niet geslapen he??
Met mij prima hoor B.Met jou??
Vertel je droom!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar mag ik het niet meer over hebben
[..]
Oh ja, ik wist dat ik vergeten was
Morgenochtend 7 uur voel ik me best dood denk ik, telt dat ook?
Lekker joh!!quote:
Daarom mag ik het er dus niet meer over hebben, want vertellen doe ik het (bijna) nooitquote:
quote:Hmm vooruit maar weer, ik ben veel te makkelijk!
Waarom niet??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom mag ik het er dus niet meer over hebben, want vertellen doe ik het (bijna) nooit
quote:[..]![]()
Iemand moest vandaag wel werkenquote:
Waarom kan het niet dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Stop maar met zeuren, want kan echt niet![]()
Dat wel ja, alleen de rest nietquote:
Ja, en daarna gelijk weer verder slapen jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:50 schreef Reflectionne het volgende:
Echt niet! Vriendje hoort te helpen met wakker maken
Echt nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:51 schreef Reflectionne het volgende:
Anders zeg je het gewoon, fluisteren..
Haha jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en daarna gelijk weer verder slapen ja![]()
Piles! Je doet weer gemeen weet je dat!quote:[..]
Echt niet
En daarom mag ik dus niet meer over dromen beginnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:56 schreef Reflectionne het volgende:
Piles! Je doet weer gemeen weet je dat!
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarom mag ik dus niet meer over dromen beginnen![]()
Ja goed! Een beetje bijgekomen van gisteravondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |