Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Kees kwam door mijn slotje heenEn ik heb al vaker dubbele OP's gehad,...
Dubbele OP'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Kees kwam door mijn slotje heenEn ik heb al vaker dubbele OP's gehad,...
Neuh, komt gewoon omdat je op hetzelfde moment postquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeft![]()
![]()
En ik kon geen TT bedenken
Nee, deze keer nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, komt gewoon omdat je op hetzelfde moment post
Heeft G een post verwijderd danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, deze keer niet
Want ik zag Yesse post, en toen dacht ik: huh, geen slotje
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft G een post verwijderd dan
Tuurlijk. Geef de allochtoon maar weer de schuldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door G., omdat die mijn post verwijderd heeft![]()
![]()
En ik kon geen TT bedenken
I did? Wow, how cool am Iquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft G een post verwijderd dan
Oeh, mijn handen jeukenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
Die mods van tegenwoordigDat doet maar
Wat wil je doen dan?quote:
Knuffelallochtoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Geef de allochtoon maar weer de schuld
Krabben aan mijn handen, duhhquote:
Ok, je hebt permissiequote:
KnuffelYessequote:
oh gelukkig ik werd bijna gek van het gejeukquote:
Ja sorry, de interwebs is wat traag hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oh gelukkig ik werd bijna gek van het gejeuk
Goh goh goh, wat gaat de dag toch langzamer als je zoveel aan je hoofd hebt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Bravebart het volgende:
Goh goh goh, wat gaat verslag maken toch een stuk sneller met puicke muziek op de achtergrond!
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goh goh goh, wat gaat de dag toch langzamer als je zoveel aan je hoofd hebt..
Dit is je eerste post in dit topic?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil in de OP
Ik loop momenteel stage bij een marketingbureau (eerste stage, 3e jaar HBO Marketing & Communicatie)
Dalijk wordt Bartje boos :$quote:
Ik word niet zo snel boos hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dalijk wordt Bartje boos :$
Niet te veel flirten!
If you only knew the half of itquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos hoorFlirt ik wel weer met Pillie
OMG! Tong postquote:
quote:
jewaitzquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos hoorFlirt ik wel weer met Pillie
Bartje wordt niet boos omdat het binnen de cirkel is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dalijk wordt Bartje boos :$
Niet te veel flirten!
Dat ligt aan hoe ver je van dat ding verwijderd zit waar je internet vandaan komt.. Probleem heb je alleen bij alle bedrijven omdat je altijd even ver van die server verwijderd zitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
Nog een vraag
Zit net dat Tele2 pakket te bekijken:
http://www.tele2.nl/shop/TV/alle_pakketten.htm en dan Tele2 TV Plus...
Maar dat tot 20mb/s.. waar slaat dat op? Dat er dagen zijn dat ik geen 20 haal? Ik kan verder ook niet kiezen uit bijv pakketten met 5, 10 of 20 ofzo... dus vind dat wat een vage term...
Die smileyquote:
Wow! 3 man? kun je dat wel aan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Bartje wordt niet boos omdat het binnen de cirkel is.We zijn zo leuk met zn vieren
Makkie, geloof mequote:
Ja he! Hij is fucking briljantquote:
Damn! You've got some lady therequote:
I sure have!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Damn! You've got some lady there
Dus als ik met mijn laptops door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe ver je van dat ding verwijderd zit waar je internet vandaan komt.. Probleem heb je alleen bij alle bedrijven omdat je altijd even ver van die server verwijderd zit
Pardon mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I sure have!
Stop eens met Engels praten joh mafkees
Ja, dat hangt van je router af, niet van je internetverbinding.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dus als ik met mijn laptop door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?
Nee, dat ligt aan het kastje wat jij in huis hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
Dus als ik met mijn laptop door het huis wandel heb ik wel overal een lekkere verbinding?
Juist!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Pardon me
Naja volgende meet is snel
Krijg een draadloos modem van hen, dus zal wel goed zitten toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat hangt van je router af, niet van je internetverbinding.
Mwa, dat zijn vaak rukdingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Krijg een draadloos modem van hen, dus zal wel goed zitten toch?
Past maar 1 smiley bij toch:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
Ik kan ze handelen. Zolang mijn regels maar worden aangehouden
Jou regels? Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ze handelen. Zolang mijn regels maar worden aangehouden
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jouregels? Waar kan ik die vinden?
Onder de J. van jouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jou regels? Waar kan ik die vinden?
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat ligt aan het kastje wat jij in huis hebt
Er staat ergens een ADSL-centrale, met een verbinding naar jouw huis. Hoe verder weg, hoe trager
Je kan het opzoeken geloof ik ...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?
Toch maar kabel? Waarom is dat kiezen altijd zo moeilijk?
Kiekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar hoe hard gaat dat achteruit? En hangt ook van de aantal gebruikers die er op zitten af, ofniet?
Toch maar kabel? Waarom is dat kiezen altijd zo moeilijk?
quote:
quote:
Hoi! Heb jij hier al eerder gepost? Stel je even voor anders...quote:
http://www.speedtest.nl/ADSL/quote:
??quote:
Ahh. Word je zo erg in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. Refje wordt steeds slordiger met Fok wegklikken!!
Oppassen!
ik ga even lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onder de J. van jou![]()
En mijn regels zijn te vinden in het handboek van Yenice.
Haha kijk je uit?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Reflectionne het volgende:
Pff.. Refje wordt steeds slordiger met Fok wegklikken!!
Oppassen!
Plan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoi! Heb jij hier al eerder gepost? Stel je even voor anders...
Niet nog 1 hèquote:
Pas? 5?quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
Dat is het nou juist, ik heb veel te doen buiten mn werk om
Heroesquote:
Laat dr nou in de waanquote:
Jezusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heroes
House
America's Next Top Model
Pushing Daisies
The Ghost Whisperer
Bones
Gooische Vrouwen
De Co-Assistent
One Tree Hill
Straks weer lost
Ja maar ik kan daar dus niks mee terwijl het nog wel gedaan moet worden. Snap je? Nee. Nou kijk: ik moet nog wat verzinnen voor mn verjaardag, denken aan de vakantie/regelen, zorgen dat mn financiën goed zijn geregeld, mijn telefoonabonnement in de gaten houden, mijn schoolboek kopen + lezen en fitnessen. Alleen dat laatste kan ik écht nu gelijk doen.Ga ik vanavond ook doen. Plus kijk ik de series in de treinquote:
Zou ik op 760 meter zitten...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://www.speedtest.nl/ADSL/
En hier kun je het opzoeken hoe ver je van de centrale afzit
[..]
??
Wát. Zijn allemaal heel erg leuk en verslavend hoor. Ze hebben allemaal wel wat..quote:
Helemaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Yesse het volgende:
Ja maar ik kan daar dus niks mee terwijl het nog wel gedaan moet worden. Snap je?
Dus dan zit je ruim binnen het gebied dat je egwoon volle snelheid hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik op 760 meter zitten...
http://www.speedtest.nl/ADSL/default.asp?txtPostcode=9104DS&cmdZoek=Zoek+%3E%3E
Volgens mij zit je dan goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik op 760 meter zitten...
http://www.speedtest.nl/ADSL/default.asp?txtPostcode=9104DS&cmdZoek=Zoek+%3E%3E
Mjaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Zijn allemaal heel erg leuk en verslavend hoor. Ze hebben allemaal wel wat..
Heroes is gewoon irritant omdat ik wil weten wat er gaat gebeuren
House is tof punt.
America's next top model is leuk omdat je geen hersenactiviteit nodig hebt om het te kijken.
Pushing Daisies is lief![]()
The Ghost Whisperer is spannend en tof
Bones is tof, beetje zoals House
Gooische vrouwen kijk jij ook altijd mee dus niet zeuren
De co-assistent dito
One Three Hill is lief
Lost is zoals heroes irritant.
Ja wat moet ik dan, slapenquote:
Whehe, Kees kijkt vrouwen series zonder vrouw die hem dwingtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon te veel om te onthoudenquote:
Fuck the EBU
Dan word het dat Tele2 pakket denk ik... zat net ook even bij KPN te kijken, met dat InteractieveTV enzo, icm met internet, maar dat kan bij mij nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus dan zit je ruim binnen het gebied dat je egwoon volle snelheid hebt
Daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Ja wat moet ik dan, slapenEn trouwens, jij kijkt het ook
Goed puntquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Yesse het volgende:
Whehe, Kees kijkt vrouwen series zonder vrouw die hem dwingt![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de trein kan ik moeilijk een boek kopen, fitnessen of mn financiën bijhoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJe zou in die tijd ook nuttige dingen kunnen doen waardoor je niet zo enorm hoeft te stressen.
Ja en dit heet vrouwlijk onvermogen tot plannenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
In de trein kan ik moeilijk een boek kopen, fitnessen of mn financiën bijhouden![]()
![]()
Oja en ik moet ook nog eens die albumpagina's afmaken enzo, en dat doe ik ook tijdens het kijken van series. Dat heet vrouwelijke krachten.
Mooi meegenomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
Oe, en nog een gratis toffe minilaptop ook
http://tele2.nl/shop/TV/Specificaties-laptop.htm
Ik plan heel goed. Alleen heb ik nnu te veel om in te plannenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dit heet vrouwlijk onvermogen tot plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |