én userblocken. Geinteresseerd?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg torteltjes, kleffen jullie even dit topic vol? Dan wacht ik even op Leonieke
Elementair natuurlijk he, zoietsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef mcDavid het volgende:
Oeh, dat zou ik nog in moeten bouwen. Dat dat niet kan idd.
Dat waren mierentietjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
tieten posten of niks Ph, dit schiet niet op
Nou het zit erin hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elementair natuurlijk he, zoiets
Hmm. Toch minder. Aardige poging tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat waren mierentietjes
En in navolging van de belgen: http://boobsforbarack.com/
hij struikelde over de underscore?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou het zit erin hoor!
En gelijk een bug gefixt die zorgde dat ik jou niet kon blocken
Die had ik in het vorige topic al gepost iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef mcDavid het volgende:
wtf, dit dan!
http://www.nu.nl/news/178(...)p_duif_verhaald.html
Kun je niet iets bedenken tegen die antiscript "maatregelen" van meneer Roodbol?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef mcDavid het volgende:
Oh sorry ik zal je weer uit de userblock-lijst halen
Ik ook, gegeten en wel. En de filevrije dag is in de avond weer gefloptquote:
Alsof je zo maar vrij kan krijgen of even op andere tijden kan gaan werken. Ik had overigens zelf geen file, maar dta komt omdat ik de weg erg goed ken in midden nederland en niet afhankelijk ben van snelwegenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje jankhazenwordt er een filevrije dag afgekondigd, gewoon TOCH in je stinkbak gaan zitten en dan klagen dat het geflopt is omdat je toch weer in de file staat. Huilies.
Ik kan em net niet zien vanuit mn raamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De ondergaande zon weerspiegeld in antennes van de zendtoren in Hilversum, bijna 18 km verderop
Welke soep en broodjes?quote:
Oh de maanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:07 schreef qu63 het volgende:
Ik kan em net niet zien vanuit mn raam
Ik zie wel de maan
vermicelli soep en broodjes met kaas en komkommerquote:
Yeahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh de maanOok reflectie van de zon, en NOG verder weg
Jij wint
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
vermicelli soep en broodjes met kaas en komkommer
jewelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, als er een mooie vent in dat bad zat had je niet geëmmerd
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, als er een mooie vent in dat bad zat had je niet geëmmerd
Eiwitsoep?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
wat moet ik nu met een vent in bad als ik soep wil eten
Censuurquote:
gatverdammequote:
Whehehehquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme
nu weet ik ook weer waarom ik niet slik, IEEEEEEEEEEEEEEEEUW
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme
Troel maar even vragen?quote:
quote:
Zijn ze je aan het pesten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je die troep zelf al eens achter in je keel gespoten gekregen
quote:
Wacht maar af tot je vriendin je wat laat proeven van jouw goedje.quote:
Hoi.quote:
En dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Wacht maar af tot je vriendin je wat laat proeven van jouw goedje.![]()
Altijdquote:Hoi.En lief zijn he.
*pakt handtasjequote:
Het is voor Sjow te hopen dat hij geologie gestudeerd heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hoezo? Slaat zijn vriendin hem door alle aardlagen heen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is voor Sjow te hopen dat hij geologie gestudeerd heeft
Dan zal hij weten hoe "smakelijk" het kan zijn.quote:
Wil je ook een jurkje van mij passen?quote:
Ik maak me klaar voor de bitchfightquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
Wil je ook een jurkje van mij passen?
Neuh, maar een beetje geoloog doet niet zo moeilijk over een miljoen jaar meer of minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo? Slaat zijn vriendin hem door alle aardlagen heen?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, maar een beetje geoloog doet niet zo moeilijk over een miljoen jaar meer of minder.
* Dr_Flash geoloog is
Dat deed mijn ex heel af en toe (snowball heet 't geloof ik).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geloof jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deed mijn ex heel af en toe (snowball heet 't geloof ik).
Dat wist ik, maar dacht hou het netjes, anders krijg ik van die reclamebanners over seks hier onderin.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is alleen water nu zo te zien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dacht hou het netjes, anders krijg ik van die reclamebanners over seks hier onderin.
quote:Onrustige baby?
Advies & producten die echt helpen. Bfree, dr.Brown, babydragers & meer
www.ikbenmamashop.nl
quote:Leer uw Baby Doorslapen
Baby wil niet doorslapen? Leer nu uw baby doorslapen...
www.Baby-Lekker-Slapen.nl
huh?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar nu wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat snowball schijnt een algemeen bekende term te zijn, maar ik weet van niks
Slaap zequote:
Nou nee. Nog steeds niet. Het is iets met seks blijkbaar. Maar wat?quote:
In de mond van de vrouw spuiten en die passt het weer doorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Nog steeds niet. Het is iets met seks blijkbaar. Maar wat?
Wat is daar de gein van dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de mond van de vrouw spuiten en die passt het weer door
Ik zeg toch niet dat het gein is? Ask sjowhan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar de gein van dan?Ik snap het niet. Ze moet toch gewoon slikken dan?
* Dr_Flash schouders ophaaltquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het gein is? Ask sjowhan.
Was je ze ergens vergeten danquote:
Of waar bestel je ze?quote:
En waarom bezorgen ze niet?quote:
Ze hadden jouw maat niet meer?quote:
In de file door de filevrije dag?quote:
Het zal de stand van de maan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
O wat zijn jullie flauw.
Of een gebrek aan peper en zoutquote:
Das wel een hele rare maan ja!quote:
Zo zie ik em ook altijdquote:
Jaquote:
Kun je nagaan.quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
En binnen drie dagen zou de wereld vergaan. maar gelukkig had Link de Ocarina of Time nog.
Donderdagnachtscript !quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.
Geen nachtmerries gehad over de pm?
Maar het zonnetje schijnt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:
pfff wat zijn nachten lang als je zo enorm moe bent maar er niet van kunt slapen
en nu kan ik niets doen omdat t internet steeds loopt te flippen
de dag begint weer goed
Gisteren? Je bedoelt banenmarkt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:22 schreef Ynske het volgende:
hoe was t gister eigenlijk geweest bengels?
had je nog iets aan die dag?
ja dat kan ik wel proberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar het zonnetje schijnt.Kan je vanmiddag niet even een dutje doen?
[..]
jaquote:Gisteren? Je bedoelt banenmarkt?
Proberen is altijd goed.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proberen is altijd goed.
Ik mag een competentietest doen op hbo niveau, omdat ik de mbo redelijk makkelijk vond.
wrom niet?quote:das wel fijn
Maar weet niet of ik dat wel ga doen.
gelukkig maarquote:Ze geven hier wel meer hulp dan in Heerlen moet ik zeggen.
Dat is op universiteits niveau zei hij. Mja, dat vind ik toch wel extreem.quote:
Zal ik wel nodig hebben volgende maand.quote:gelukkig maar
Waarom moet 'ie me ophoudenquote:
hbo test op uniniveau? das wel raarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is op universiteits niveau zei hij. Mja, dat vind ik toch wel extreem.
Maar er werd ook vermeld mocht het geen redelijke resultaten zijn dan doen ze alsof ik die niet gemaakt heb.
Mja.
[..]
gaan ze dan echt zoeken of wat?quote:Zal ik wel nodig hebben volgende maand.
dubbelquote:Hoe is het met jou verder?
Qutiequote:
Hoe fijn is dat filter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
hbo test op uniniveau? das wel raar
maar ach als t toch niet vermeld word is t toch wie niet waagt wie niet wint?
[..]
gaan ze dan echt zoeken of wat?
[..]
dubbel
k moet zoveelmaar dr komt niets uit mn handen
moet iig de fotos op mn site aanvullen
de theaterfotos verder klaar maken voor afdrukken
nog wat uitzoeken bij kvk
en mn hersens zijn zo traag als dikke stront door een trechter met een koffiefilter erin
enorm fijnquote:
Ik bedoelde meer of het grote gaatjes, kleine gaatjes, veel gaatjes, weinig gaatjes enzo isquote:
Je weet toch wel hoe een koffiefilter eruit zietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of het grote gaatjes, kleine gaatjes, veel gaatjes, weinig gaatjes enzo is
Je hebt verschillende soortenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een koffiefilter eruit ziet.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
een KOFFIEFILTER, qu, is een hardplastic ding met 1, of hooguit 2 gaatjes. Jij bent in de war met filterZAKJES.
Toch zijn dit ook koffiefilters. http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffiefilterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
een KOFFIEFILTER, qu, is een hardplastic ding met 1, of hooguit 2 gaatjes. Jij bent in de war met filterZAKJES.
Zie je wel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch zijn dit ook koffiefilters. http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffiefilter
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook aan. Maar die zijn toch altijd even fijnquote:
Dacht ik wel, alleen qua formaat kan het wel eens verschillen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Maar die zijn toch altijd even fijn.
Dat dan weer niet volgens mij, maar ik ga ff zoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Maar die zijn toch altijd even fijn.
Dat is de koffiefilterHOUDER.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan is er ook nog de koffiefilterzakjeshouderquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik moet nog 2 uur en ik heb absoluut geen fut meer..
Die heb ik niet bij me op dit moment.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb ik niet bij me op dit moment.
Maar de filter is iig wel degelijk het papieren zakje. Want die plastic/RVS houder eromheen filtert niets. Die houdt alleen het papieren filter in vorm.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
En dan is er ook nog de koffiefilterzakjeshouder
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer praktisch helemaal OK gelukkig
Helpen die nieuwe pillen dan wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik jompel ff niet mee, heup wil hier nog niet
.
Er is eindelijk een pillencombi (pijnstillers) gevonden die de ergste pijn wegneemt en ik mag (alweer eindelijk) volgende week donderdag naar de orthopeed...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Helpen die nieuwe pillen dan wel?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is eindelijk een pillencombi (pijnstillers) gevonden die de ergste pijn wegneemt en ik mag (alweer eindelijk) volgende week donderdag naar de orthopeed...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dit is anders, en het is nog m'n eigen schuld ook
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ik had Qutie gisteren ook zo tuk.
quote:
Ik vraag me al tijden af waarom ik baby google ads krijg. Herkent dat ding ook dat ik onder een kloon daar postquote:
Daar had ik wel zin in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft weer te veel gemaakt
tast toe!!!
[ afbeelding ]
Dat bovenste laagje is naar zn neukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft weer te veel gemaakt
tast toe!!!
[ afbeelding ]
quote:Bedankjes kraamvisite
Bedankjes al vanaf 0,15 cent Badeendjes, Snoepjes, Lollies enz.
Niet zo zeuren chefkok.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bovenste laagje is naar zn neukDat heb ik ook eens verkeerd gedaan
Onderin de pagina in de light layoutquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderin de pagina in de light layout
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zo, ik heb mijn neus er vol van. Wie wil twee puberende jongens.
Een heeft de pc kapot, nu wil die graag op de pc van de ander, omdat toen de zijne kapot was ze ook moesten delen.quote:
Duim alvast dat het geen huilbaby wordt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin liever eerst met de baby fase B. Sorry.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een heeft de pc kapot, nu wil die graag op de pc van de ander, omdat toen de zijne kapot was ze ook moesten delen.
Nou ging het me net toch tekeer, ik heb zelfs gedreigt om een stuk zeep te nemen
en hun monden eens te spoelen op de manier hoe ze vroeger deden bij zo'n uitspraken.
En terecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
Een heeft de pc kapot, nu wil die graag op de pc van de ander, omdat toen de zijne kapot was ze ook moesten delen.
Wat begrijp je niet aan het onderste, het is geen tokkie huis hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En terecht.
En waar bemoeit die moeder zich nou ineems weer mee?
Met omkledenquote:
Zijn die twee al zo ver?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Duim alvast dat het geen huilbaby wordt.
Stuur ze maar langs hoor B!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zo, ik heb mijn neus er vol van. Wie wil twee puberende jongens.
Goedemorgen.quote:
Ik hoef geen toestemming te vragen, maar mn ouders willen wel graag weten wanneer ik thuis ben en dan voornamelijk omdat er dan rekening mee gehouden kan worden met het etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, vriendin die vraagt aan d'r ouders of ze evt een weekend weg mag met mij. Dat ze 't doet vanwege 't geld ala, maar toestemming vragen
.
Nja, dan heb ik waarschijnlijk er een veel andere gedachte over.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:54 schreef Ynske het volgende:
wacht even die volg ik niet
wat vanwege het geld?
ow trouwens dat van t toestemming vragen vind ik helemaal zo raar niet
ze woont toch nog bij haar ouders? dan vind ik t niet meer als normaal dan dingen in overleg te doen
maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
Dat kan ik dan wel begrijpen. Dat ze dan weten dat je niet thuis bent en dat ze dan niet voor je hoeven te koken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoef geen toestemming te vragen, maar mn ouders willen wel graag weten wanneer ik thuis ben en dan voornamelijk omdat er dan rekening mee gehouden kan worden met het eten
EEEEEVEN AAN MIJN MOEDER VRAGEN! IK ZWEER JE DAT ZE DAT ZEI! ZE LACHTE ER NIETEENS BIJHIJJJ!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, vriendin die vraagt aan d'r ouders of ze evt een weekend weg mag met mij. Dat ze 't doet vanwege 't geld ala, maar toestemming vragen
.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
EEEEEVEN AAN MIJN MOEDER VRAGEN! IK ZWEER JE DAT ZE DAT ZEI! ZE LACHTE ER NIETEENS BIJHIJJJ!!!!
Nah, moet nog wat aan school doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi. Daar gaat een biertje op gedronken worden?
gloeiende kankerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef qu63 het volgende:
Fles: [Upd] Twee treinen botsen bij Gouda
hoor je dat nu pas?quote:
ja ook zoietsquote:
Nee, ik wist dat er wkz waren tussen Delft en Gv en ik hoorde dat er rond een uur of 2 een "aanrijding" was @Gd. Nou ja, dan denk je, okee, een springer, staat anderhalf-twee uur voor, maar toen ik na zessen een thalys zag passeren tussen Bd en Tb had ik wel iets van "WTF zijn ze nou weer mee bezig???"quote:
Ga eens vertellenquote:
Ik probeer morgen wat uit de vingers te halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, moet nog wat aan school doen
Dat zou ik eigenlijk gisteravond en vanmorgen al gedaan hebben, maar toen heb ik geen letter getikt
gewoon klotequote:
Mja, dat mag hier ook wel eens gebeurenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik probeer morgen wat uit de vingers te halen.
Ben net nog bezig geweest om schoon te maken. Wat ik had afgenomen was grijs/zwart
Mja, huisgenoten hoef ik ook niet mee aan te komen denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon klote
tis weekend
zit alleen thuis, alles en iedereen is ver weg
ben utrecht behoorlijk zat
Echt nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, dat mag hier ook wel eens gebeuren
Als je nog tijd over hebt?
Al 20 jaar probeer ik anderen mn kamer op te laten ruimen. Het is alleen gelukt bij mn moeder, maar die gaat dan dingen weg gooien enzoquote:
Zak chips ligt nog steeds dicht naast mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
2de beugeltje en zakkie chips. Tevens ook laatste biertje aangezien ik morgen F1 wil kijken (06:30)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Al 20 jaar probeer ik anderen mn kamer op te laten ruimen. Het is alleen gelukt bij mn moeder, maar die gaat dan dingen weg gooien enzo
Ik heb enkel kleine zakjes. Zo hoef ik me niet vol te vreten of oude chips te hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zak chips ligt nog steeds dicht naast me
Schenk zo (na mn energy drankje) nog ff een jonge cola in
Ik heb gisteren pas de zak van vorig weekend opgemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel kleine zakjes. Zo hoef ik me niet vol te vreten of oude chips te hebben
Ranzigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas de zak van vorig weekend opgemaakt
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon dagelijks het bovenste laagje eten
Jaquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:42 schreef qu63 het volgende:
Ynske!
Gewoon laten liggen en kijken wie het op ruimt?
Smoesjesquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in tijden niet ZO heerlijk geslapen
Nu maar eens douchen en koffie zetten. Voor zwemmen is het al rte laat eigenlijk, maar goed.
Oh, dat moet dan maar even wachten, want nu ga ik eerst zelf bouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:29 schreef leonieke het volgende:
btw, ik heb eigenlijk nog andere plannen voor na het bouwen...
Arme jijquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat moet dan maar even wachten, want nu ga ik eerst zelf bouwen
Concrete plannenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef leonieke het volgende:
Arme jij![]()
Heb je al concrete plannen of nog aan het uitkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |