Nah, moet nog wat aan school doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Mooi. Daar gaat een biertje op gedronken worden?
gloeiende kankerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:50 schreef qu63 het volgende:
Fles: [Upd] Twee treinen botsen bij Gouda
hoor je dat nu pas?quote:
ja ook zoietsquote:
Nee, ik wist dat er wkz waren tussen Delft en Gv en ik hoorde dat er rond een uur of 2 een "aanrijding" was @Gd. Nou ja, dan denk je, okee, een springer, staat anderhalf-twee uur voor, maar toen ik na zessen een thalys zag passeren tussen Bd en Tb had ik wel iets van "WTF zijn ze nou weer mee bezig???"quote:
Ga eens vertellenquote:
Ik probeer morgen wat uit de vingers te halenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nah, moet nog wat aan school doen
Dat zou ik eigenlijk gisteravond en vanmorgen al gedaan hebben, maar toen heb ik geen letter getikt
gewoon klotequote:
Mja, dat mag hier ook wel eens gebeurenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik probeer morgen wat uit de vingers te halen.
Ben net nog bezig geweest om schoon te maken. Wat ik had afgenomen was grijs/zwart
Mja, huisgenoten hoef ik ook niet mee aan te komen denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon klote
tis weekend
zit alleen thuis, alles en iedereen is ver weg
ben utrecht behoorlijk zat
Echt nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, dat mag hier ook wel eens gebeuren
Als je nog tijd over hebt?
Al 20 jaar probeer ik anderen mn kamer op te laten ruimen. Het is alleen gelukt bij mn moeder, maar die gaat dan dingen weg gooien enzoquote:
Zak chips ligt nog steeds dicht naast mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef Sjowhan het volgende:
2de beugeltje en zakkie chips. Tevens ook laatste biertje aangezien ik morgen F1 wil kijken (06:30)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Al 20 jaar probeer ik anderen mn kamer op te laten ruimen. Het is alleen gelukt bij mn moeder, maar die gaat dan dingen weg gooien enzo
Ik heb enkel kleine zakjes. Zo hoef ik me niet vol te vreten of oude chips te hebbenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zak chips ligt nog steeds dicht naast me
Schenk zo (na mn energy drankje) nog ff een jonge cola in
Ik heb gisteren pas de zak van vorig weekend opgemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb enkel kleine zakjes. Zo hoef ik me niet vol te vreten of oude chips te hebben
Ranzigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas de zak van vorig weekend opgemaakt
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon dagelijks het bovenste laagje eten
Jaquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:42 schreef qu63 het volgende:
Ynske!
Gewoon laten liggen en kijken wie het op ruimt?
Smoesjesquote:Op zondag 12 oktober 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in tijden niet ZO heerlijk geslapen
Nu maar eens douchen en koffie zetten. Voor zwemmen is het al rte laat eigenlijk, maar goed.
Oh, dat moet dan maar even wachten, want nu ga ik eerst zelf bouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:29 schreef leonieke het volgende:
btw, ik heb eigenlijk nog andere plannen voor na het bouwen...
Arme jijquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat moet dan maar even wachten, want nu ga ik eerst zelf bouwen
Concrete plannenquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:08 schreef leonieke het volgende:
Arme jij![]()
Heb je al concrete plannen of nog aan het uitkijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |