Hé, nou niet de dj's de schuld geven hè. Dat klopt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, leuk. Anouk.
Kunnen die dj's niet eens op 3fmfan.nl gewezen worden? Da's handiger met plannen......
Ik doelde ook meer op de ' muziek'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Ik val toch echt op vrouwen. Niet iets onzijdigs.
Oh ja, dat moest ik nog doen, uploadenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja, Piles of Sirolf, toevallig 'n linkje van Stenders, Van Inkel en Siebelink? Heb 't gemist..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen, uploaden
3 kwartier
Dan stond de muziek wel hardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat Safri Duo leuk was kan goed aan de sfeer gelegen hebben.
Ik was behoorlijk 'ver weg'
Die stond 'oerend hard'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan stond de muziek wel hard
Maar dat klopt, bij mij was de sfeer tijdens Safri Duo live echt niet gezellig...
Dat kan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, ik bedenk me ineens dat we ook het eerdere werk van Robyn kunnen aanvragen: Show me love & Don't Stop The Music....
Choices, choices, aiiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan.Maar, ga je dat ook doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |