Hé, nou niet de dj's de schuld geven hè. Dat klopt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, leuk. Anouk.
Kunnen die dj's niet eens op 3fmfan.nl gewezen worden? Da's handiger met plannen......
Ik doelde ook meer op de ' muziek'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Ik val toch echt op vrouwen. Niet iets onzijdigs.
Oh ja, dat moest ik nog doen, uploadenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja, Piles of Sirolf, toevallig 'n linkje van Stenders, Van Inkel en Siebelink? Heb 't gemist..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, dat moest ik nog doen, uploaden
3 kwartier
Dan stond de muziek wel hardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat Safri Duo leuk was kan goed aan de sfeer gelegen hebben.
Ik was behoorlijk 'ver weg'
Die stond 'oerend hard'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan stond de muziek wel hard
Maar dat klopt, bij mij was de sfeer tijdens Safri Duo live echt niet gezellig...
Dat kan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe, ik bedenk me ineens dat we ook het eerdere werk van Robyn kunnen aanvragen: Show me love & Don't Stop The Music....
Choices, choices, aiiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan.Maar, ga je dat ook doen?
Misschien, maar niet bij de C&S show. Ik heb al hoofdpijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat kan.Maar, ga je dat ook doen?
Too much to choose from..quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Misschien, maar niet bij de C&S show. Ik heb al hoofdpijn.
En ik moet heden avond weer MetMichiel missen.
Ik laat me niet wegjagen hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Het nieuws van 16.00 uur hoeft maar te worden aangekondigd en iedereen is weer weg.....
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zou 't niet eens 'n "verhaaltje" willen noemen..
Ik moet nog 15 minutenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Het nieuws van 16.00 uur hoeft maar te worden aangekondigd en iedereen is weer weg.....
Geen idee. Ook ik luister maar half..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Over welk boek het Sander het?
Verre van..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ZInloze ethervervuiling. En niet eens grappig ofzo.
De 'doelgroep' kan er kennelijk wel om lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ZInloze ethervervuiling. En niet eens grappig ofzo.
Ook nog een andere....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van Gerard? Of ook nog over een andere?
Net als de "doelgroep" ook Giel een uur langer wilquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De 'doelgroep' kan er kennelijk wel om lachen
Geen idee of dat dezelfde 'groep' isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ook nog een andere....
[..]
Net als de "doelgroep" ook Giel een uur langer wil
Mijn dank is groot!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
Stenders Eetvermaak van vandaag
Graag even opslaan, en dan pas kijken
Dadelijk ff thuis binnenhalen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
Stenders Eetvermaak van vandaag
Graag even opslaan, en dan pas kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |