Goed hè, Bostonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over TOP-nummers gesproken. Potverdorie zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Was goed. Ik negeer deze bagger maar even.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik teer deze middag nog ff opWinter
.
2x eensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb er niet zoveel mee.
Evenals met dat eeuwige Blind Melon.
Deze live vind ik echt meesterlijk. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar dit is gewoon een feest live. Net als Insomnia. (de rest vind ik live een beetje tegenvallen)quote:
Is Kate Bush '80 of '90?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik teer deze middag nog ff opWinter
.
Ik denk niet dat ik er van kan genieten. Ik vind die hits in iedergeval veel te simpel en voorspelbaar in elkaar zitten. Voorts vond ik die Rollo net nog irritanter dan op plaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze live vind ik echt meesterlijk. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar dit is gewoon een feest live. Net als Insomnia. (de rest vind ik live een beetje tegenvallen)
Kun je beter een Dj-set van Bliss hebben
Faithless is ook zeker niet het beste wat ik ooit live heb meegemaakt qua dance(achtig). Alleen doen ze het live wel goed, vind ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er van kan genieten. Ik vind die hits in iedergeval veel te simpel en voorspelbaar in elkaar zitten. Voorts vond ik die Rollo net nog irritanter dan op plaat.
Heb vroegah wel eens een Speedy J (met Maurits - Gateway Experience - Paardekoper) livesessie meegemaakt.. nou, daaaymnm, chickenskin all over! Rockte als een gek!
Vooral 80s. vrees ik...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is Kate Bush '80 of '90?
Anders kunnen we ook nog een paar mooie platen uit de kast trekken.
Ook van Boogie Nights natuurlijk. Zag 'm laatst nog (matig) in het winderige The Happening.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
De meeste mensen kennen die Marky Mark van the Italian Job (ofzo) niet eens van zijn muziek.
Zater best leuke platen tussen
allebeide.. tis maar net welk nummer je pakt. Alhoewel in de jaren '90 nog weinig mooie nummers maakte.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is Kate Bush '80 of '90?
Anders kunnen we ook nog een paar mooie platen uit de kast trekken.
Safri Duo vond ik niks. Prodigy helaas 3x gemist (vraag me niet hoe dat kan, 1x was met I love Techno en dan gaan de deuren gewoon dicht.) Een live dance act is bij mij ook vooral een dj. En dan in combi met de sfeer. (Mooiste dj set is met stip: Marco V op Innercity the Russian Edition.)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Beste Live Dance Act?
Hmmm, dat waren DJ's
Prodigy was wel leuk, Chemical Brothers swingde wel, maar Safri Duowas bijvoorbeeld ook best grappig
Zijn broer zat toch in New Kids on the Block? Of was dat Marky Mark zelf?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
De meeste mensen kennen die Marky Mark van the Italian Job (ofzo) niet eens van zijn muziek.
Zater best leuke platen tussen
En binnenkort komt er de Brazilian Job bij
In het voorjaar van 1989 deed hij samen met zijn broer Donnie Wahlberg auditie voor de jongensgroep New Kids on the Block, ze werden beiden aangenomen. Maar vlak voor het succes verliet Mark de groep, later zou hij wel als eventuele vervanger willen terugkeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn broer zat toch in New Kids on the Block? Of was dat Marky Mark zelf?
Er gaat wel een klein lichtje branden. Maar kan er geen antwoord op geven..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar de bron is wikipedia, dus misschien moet je bovenstaande niet geloven..quote:In het voorjaar van 1989 deed hij samen met zijn broer Donnie Wahlberg auditie voor de jongensgroep New Kids on the Block, ze werden beiden aangenomen. Maar vlak voor het succes verliet Mark de groep, later zou hij wel als eventuele vervanger willen terugkeren.
of deze, die was net iets eerder....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
In het voorjaar van 1989 deed hij samen met zijn broer Donnie Wahlberg auditie voor de jongensgroep New Kids on the Block, ze werden beiden aangenomen. Maar vlak voor het succes verliet Mark de groep, later zou hij wel als eventuele vervanger willen terugkeren.
Ah, duidelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
In het voorjaar van 1989 deed hij samen met zijn broer Donnie Wahlberg auditie voor de jongensgroep New Kids on the Block, ze werden beiden aangenomen. Maar vlak voor het succes verliet Mark de groep, later zou hij wel als eventuele vervanger willen terugkeren.
Dat was z'n broer Donniequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat Safri Duo leuk was kan goed aan de sfeer gelegen hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Safri Duo vond ik niks. Prodigy helaas 3x gemist (vraag me niet hoe dat kan, 1x was met I love Techno en dan gaan de deuren gewoon dicht.) Een live dance act is bij mij ook vooral een dj. En dan in combi met de sfeer. (Mooiste dj set is met stip: Marco V op Innercity the Russian Edition.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |