En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook allergisch voor stof maar ik heb mn kamertje voor mij alleen dus het valt redelijk schoon te houden, want als ik op de schoonmakers hier moet wachten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doet
Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je kon bij mij op het beeldscherm schrijven in het stof.
Dat klopt, dat mogen ze idd niet. Ze mogen ook geen dingen van je bureau verplaatsen. En ze mogen niet onder kasten zuigen bij ons. Ik heb ook een huisstofmijtallergie en die is dus echt veel en veel erger gewordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komen
Sla de dommerik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:18 schreef Syrena het volgende:
En ik ben sjaggoIk baal van m'n werk en m'n huishouden en van wat er in m'n huis huist. En van IceSave baal ik ook. En nu wil ik mensen slaan. Hard
Ja hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske wat gaaf zeg! Ik wil ook voor me zelf beginnen maar eerst nog over een jaartje als de jongste iets ouder is mijn vakopleiding gaan doen. Nu nog bezig met basisopleiding.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik was nog van plan om te vragen of je toevallig van chocolade hield
Ik zou je willen adviseren die stap al eerder te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je hebt groot gelijk. Ik wacht nog even een re-organisatie af hier en dan ga ik verder zoeken naar een andere baan misschien binnen de fotografie (eerst even een soort van betaalde stage) en dan als ik eenmaal het begeerde papiertje op zak heb wil ik ook die stap maken naar een eigen toko.
Ik zou het wel in de gaten houden maar niet zomaar die kat toe-eigenen! Sowieso als ie al met je meeloopt is ie mensen gewend,en zal die wel een thuis hebben,als ie er verder goed uitziet en niet eng mager is hetzelfde verhaal!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
BE, misschien wel goed idee inderdaad! Ik heb nog wel een felgekleurd klein halsbandje! Als hij een baasje heeft, moet hij die wel zien.![]()
En nee inderdaad, je bent niet gekeen hond op kantoor is raar!
Behalve natuurlijk, zoals bij een collega van mij, als het om een blindegeleidehond gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik snap dat mensen een voorliefde hebben voor huisdieren maar ik kan niet begrijpen dat je je viervoeter mee neemt naar kantoor. Prima als je een eenmanszaak hebt of desnoods personeel maar in goed overleg. En niet je viervoeter aan het personeel opdringen en dan commentaar geven dat ik maar de deur van ons kantoor moet dicht doen. Persoonlijk vind ik een hond of kat niet thuis horen op de werkvloer.
ja, uiteraard. Ze wijkt niet van zijn zijde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lilly, een blinde geleide hond zal vast heel erg trouw naast of vlakbij het baasje blijven waardoor andere collega's er dan geen hinder van ondervinden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie hem niet kent --> De lelijkste hond ter wereld
En vanuit een andere hoek is hij nog veel sexier...
niet op klikken als je snel schrikt![]()
je zou eventueel wel mijn reflectiescherm kunnen lenen mocht t niet meer lukken om er een te kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Super Icicle. Erg mooie foto ook geworden (een knappe tante die zus van je). Ik zit er aan te denken om nog even snel een reflectie scherm en grijskaart aan te schaffen voor ik zaterdag die foto ga maken.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie hem niet kent --> De lelijkste hond ter wereld
En vanuit een andere hoek is hij nog veel sexier...
niet op klikken als je snel schrikt![]()
..fijn zo'n collega.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
..een paar mensen hebben er niks mee maar die blijven dan gewoon weg van deze etage.
Ze hoeven niet op deze etage te komen werktechnisch hoorquote:
Dit, dus. Het zou geeneens in me opkomen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik snap dat mensen een voorliefde hebben voor huisdieren maar ik kan niet begrijpen dat je je viervoeter mee neemt naar kantoor.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb TWEE van zulke honden, maar dan knappe exemplaren, en die gaan 5 dagen in de week mee naar mijn werk, ondanks dat een van mijn bazen er doodsbang voor is. De meeste mensen vinden het onwijs leuk dat ze mee zijn, een paar mensen hebben er niks mee maar die blijven dan gewoon weg van deze etage. En bij de baas die bang is lijn ik de wilde aan, voor de rustige issie inmiddels na 4 jaar al niet meer hysterisch bang. Maar zelfs hij vindt het niet erg dat ze er zijn, hij vindt het gezellig en huiselijk.
Ja maar het was toch hun idee hoor, hij vond zelf dat ik die oudste mee moest nemen omdat ie t anders zielig vond als ie thuis wasquote:
Nee hoor, IK vond het niet zielig dat ie thuis bleef, bij zn twee vriendjes aldaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:
WTF.
Eerst vind je het zielig voor je hond dat hj alleen thuis zit, dús neem je 'm mee naar je werk, vervolgens vind jet het zielig dat hij alleen op je werk zit en NEEM JE ER NOG 1 BIJ?.
WHZquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:18 schreef Jarno het volgende:
WTF.
Eerst vind je het zielig voor je hond dat hj alleen thuis zit, dús neem je 'm mee naar je werk, vervolgens vind jet het zielig dat hij alleen op je werk zit en NEEM JE ER NOG 1 BIJ?.
Nogmaals, mijn bazen vonden het juist leuk, mij maakte het niks uit, beestjes bleven al 7 jaar probleemloos thuis.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
iksnaperniksmeervan
Als mijn personeel een hond mee zou nemen mochten ze die meteen weer naar huis brengen, en daar zelf ook meteen blijven. Gek zeg
dat verbaast me altijd zo he, heel vaak stinken honden, terwijl Daisy bij ons nooit vies rook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:38 schreef Webkim het volgende:
Ik ben laatst bij een kapper geweest, waar een natte hond lag te stinken in een mand in de zaak.
Even dacht ik dat ik per ongeluk bij een hondentrimsalon was binnengestapt, mijn hemel, wat een lucht..!
En dan had ik ook nog eens de bof in de stoel naast de mand te mogen, terwijl de stinkende eigenaar van de stinkende hond me knipte.
Dan mag het nog zo vlakbij zijn. Ik ga daar niet meer naartoe.
Het moet niet gekker worden. Tegenwoordig ben je voor het krijgen van een baan al afhankelijk of er een paar gekken zijn die hun huisdieren meeslepen naar het werk...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef oh-oh het volgende:
maar ik denk niet dat ze nog veel kans zouden maken als ze meteen over de honden zouden gaan zeuren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat verbaast me altijd zo he, heel vaak stinken honden, terwijl Daisy bij ons nooit vies rook.
Dat "mijn hond stinkt niet" kan ik dat in dezelfde categorie plaatsen als "mijn hond bijt niet?"quote:
Nee, er zijn echt honden die niet stinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Dat "mijn hond stinkt niet" kan ik dat in dezelfde categorie plaatsen als "mijn hond bijt niet?"
nou ja, als je ze regelmatig was ruiken ze iig niet naar een beerputquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Dat "mijn hond stinkt niet" kan ik dat in dezelfde categorie plaatsen als "mijn hond bijt niet?"
Hier zorgen de honden dus ook echt elke dag voor heel veel vrolijke collega'squote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:56 schreef Yoni het volgende:
Op mijn vorige werk nam een collega eens in de zoveel maanden haar Berner Sennen mee naar het werk op vrijdag. Ik vond het altijd wel leuk en gezellig! Nou had ze wel een eigen kantoor en hij zat altijd met zijn riem vast, dus hij kon niet zomaar naar buiten de gang op wandelen.
De meeste collega's vrolijkten er helemaal van op en de rest ontweek haar kantoortje gewoon die dag
Mijn naakthonden gaan elke week in bad en ze ruiken frisser dan een hoop mensen die ik kenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou ja, als je ze regelmatig was ruiken ze iig niet naar een beerput
Ik zou ze toch af en toe voeren hoor!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier zorgen de honden dus ook echt elke dag voor heel veel vrolijke collega's![]()
Gratis en voor niks doen ze dat.
Maar dat kost kantoor geen geld hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou ze toch af en toe voeren hoor!
dat is ook smerig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, ik zou geloof ik weggegaan zijn!![]()
Het is een van de luchtjes die ik echt het smerigst vind. Brrrr... ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat zo vies.
maar dat is toch wel weer een andere situatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Collega van ons is blind en neemt altijd zijn hond mee
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben net weer goedgekeurd door de huisarts.
hij vroeg of ik nog wel binnendurfde
Ooooh! Jij was dat met die hondjes met die schetige pakjes!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb helemaal niet gezegd waar ik werk.
Maar we hebben het personeel voor het uitzoeken normaal gezien.
En nogmaals tis niet mijn keuze, het is de keuze van mijn baas.
Mijn honden zijn haarloos en daar zijn zelden mensen allergisch voor.
Bovendien zitten ze op kantoor zo dat je er dus geen last van zou hoeven hebben al zou je allergisch zijn want je hoeft hier niet te komen op deze etage.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Collega van ons is blind en neemt altijd zijn hond mee
Hihi, Stevie, jij hier?!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Syrena, teckels zijnen
en
en
en soms ook
als ze in de ganzenstront liggen te rollen. Maar bovenal zijn ze
en heeeeeeeel fotogeniek!
Nu alleen nog een bepaalde link ergens in gooien naar R&P en dan is dit de perfecte post voor dit topic
Schnuppie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Syrena het volgende:
[..]Ja dat stelde ik me er al bij voor, bij een teckel. Beagles zijn ook zo, maar een teckel is handzamer. En ze lijken meer op mij, met hun wenkbrauwtjes
Onze Beagle is anders ook wel een lekker stuk
Fotoboek!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
foto!
Nu zit ik steeds als ik jouw naam voorbij zie komen met het naalden-verhaal in mn hoofd![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik* toch niet nee?
Ik ga strakjes naar een stoffenbeurs hier in Leiden stofjes kopen voor het verjaardagscadeautje van mn schoonmama. K ga een tas voor haar maken. Zo eentje
Ik heb er nu alweer zin in![]()
Had er ook al een voor mezelf gemaakt en die vond ze mooi dus nu wil ze ook
Die bestaan heul niet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Foto's zijn voornamelijk van veeeeel dieren en veeeel natuur
De uitzichten, het landschap, iedere keer weer geprobeerd vast te leggen op foto, maar de mooie vergezichten zijn zo moeilijk net zo mooi op foto te krijgen als ze in het echt zijn.
Ik zal zo even kijken naar wat leuke foto's van dieren. Heb er al een stel geselecteerd voor mijn neefje Jens. Hij vond het dan wel prima als we niet op zijn 4e verjaardag zouden zijn, als we dan wel foto's van wilde dieren voor hem wilden maken. Dus hebben we ook een grappig fotolijstje als souveniertje/verjaardagskadootje meegenomen en geven we er een stapeltje foto's bij zodat hij zelf kan bepalen wat er in het lijstje komt
Voor de liefhebbers van spinnen (brrr) zal ik ook nog een paar foto's plaatsen, maar die krijg ik nog van andere reisgenoten, want die durfde ik zelf niet te maken
Neehoor, zit nog steeds bij het zelfde bedrijf, alleen nu ben ik de "baas"zeg maar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef miss_sly het volgende:
Bar, heb je een switch gemaakt wat werk betreft? Klinkt iig alsof je het naar je zin hebt!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben een n00b hoor met een naaimachine, vind het wel heel erg leuk maar ik ben geen wonder ermee. Hiervoor was het enige wat ik gemaakt had een jurkje en een rokje, dus weinig ervaring.
Het patroon komt van www.naaipatronen.nl en heet "amy butler weekender bag"
Het kostte best veel tijd uiteindelijk maar het viel me mee met hoe moeilijk het was. Zolang je het stap voor stap doet en precies doet wat er in het patroon staat valt het wel mee.
Hier foto's van de mijnevoorkant , binnenkant en de zijkant
Zo leuk, dingen in elkaar zetten en het dan echt iets leuks zien worden, kan niet wachten tot ik kindjes heb, lekker tijdens de zwangerschap een luiertas in elkaar fröbelen
Ow, wel leuk dus! Altijd leuk om dat vertrouwen te krijgen en het ook nog eens goed te kunnen doen!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:44 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neehoor, zit nog steeds bij het zelfde bedrijf, alleen nu ben ik de "baas"zeg maar.
De eigenaren zijn een maandje naar Sydney Australië, en ik heb nu de leiding over de hele zaak.
En heb er leuke dingen bij gekregen, extra bestellingen, planning personeel, enz enz.
En meer verantwoording.
OMG.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:49 schreef oh-oh het volgende:
En bij nieuwe mensen die aangenomen worden worden de honden altijd al tijdens het sollicitatieproces voorgesteld tegenwoordig, tis nog niet voorgekomen maar ik denk niet dat ze nog veel kans zouden maken als ze meteen over de honden zouden gaan zeuren.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Syrena het volgende:
[..]Ja dat stelde ik me er al bij voor, bij een teckel. Beagles zijn ook zo, maar een teckel is handzamer. En ze lijken meer op mij, met hun wenkbrauwtjes
Onze Beagle is anders ook wel een lekker stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |