abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62256504
Sorry was de laatste
pi_62256532
BE, misschien wel goed idee inderdaad! Ik heb nog wel een felgekleurd klein halsbandje! Als hij een baasje heeft, moet hij die wel zien.

En nee inderdaad, je bent niet gek een hond op kantoor is raar!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:10:50 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62256569
Ja. En als dat halsbandje dan ineens weg is, zonder dat je wat hoort, weet je iig ook dat er wrsch wel iemand zich met het beestje bezig houdt.
pi_62256681
hahaha, oooeeeh modellen

En nee ik vind huisdieren op kantoor heel typisch.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die er letterlijk last van hebben, en als ik er bewust voor kies om thuis geen huisdier te hebben vanwege een allergie dan zit ik er natuurlijk niet op te wachten om dan op het werk wel 40 uur per week geconfronteerd te worden met een harig iets.
Beetje hetzelfde imho als met roken. Vroeger mocht er ook nog gerookt worden op de werkplek, mag nu ook niet meer omdat niet iedereen erop zit te wachten om andermans nicotineverslaving te delen. en gelukkig maar.

Ik ben ook allergisch voor stof maar ik heb mn kamertje voor mij alleen dus het valt redelijk schoon te houden, want als ik op de schoonmakers hier moet wachten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62256956
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef huuphuup het volgende:

Ik ben ook allergisch voor stof maar ik heb mn kamertje voor mij alleen dus het valt redelijk schoon te houden, want als ik op de schoonmakers hier moet wachten
En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doet
pi_62257033
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef freecell het volgende:

[..]

En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doet

haha, vandaar!!

Nee maar serieus, ik werk op de universiteit in Leiden; schoonmakers zijn hier op de bezuiniging gegaan en ze komen nu dus nog maar 1 keer per week langs, en het enige wat ze dan doen is alle kamertjes langsgaan om de vuilniszakjes te verwisselen, meer dus niet... en ik gok dat daar nog steeds een fors bedrag voor betaald wordt
Ik ben hier niet zo heel erg vaak, uurtje of 20 tot 25 per week, dus ik heb gewoon zo'n pak van die vochtige doekjes om zo nu en dan mn bureau mee te 'dweilen'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62257374
Hier was vandaag de opzichter van de schoonmakers er om te controleren en klachten aan te horen. Geloof dat we allemaal de nodige noten op onze zang hadden. Je kon bij mij op het beeldscherm schrijven in het stof. En afstoffen doet ie volgens mij om de spullen heen. Ik ben wel heel erg netjes dus alles is altijd aan mijn kant van het kantoor op orde en netjes, wat het niet moeilijk maakt om even gauw een doekje langs te halen. Alleen neemt de schoonmaker het woord "LANGS" erg letterlijk.

Oh ik heb net zo een lekker broodje gehaald waardoor ik nu nog meer trek heb. Broodje met pesto, mozarella, sla, tomaat en iets dat lijkt op tauge maar dan dunner (kom niet op de naam). En mijn man blijft toch wel uit mijn buurt van de knoflooklucht, hahaha die heeft nachtdienst dus slaapt als ik wakker ben en andersom.

Overigens zit dat harrige mormel nu in de kantine onder de eettafel te wachten tot iemand iets met hem deelt.
pi_62257478
...of tot iemand sateh van hem maakt

Je broodje klinkt heerlijk! Is dat dunne niet alfalfa?
Ik heb een kopje soep van die cup-a-soup specials, geroosterde paprika & tomaat, met een broodje. Die soep is ook heerlijk en een mandarijntje. Hoe kleiner hoe lekkerder en ik krijg er altijd zo'n sinterklaas-gevoel van.

Dat van die schoonmaker is vervelend zeg, als je dan een baan hebt doe het dan goed. Hier komt het schoonmaakbedrijf echt niet langs om te vragen hoe en wat, behalve misschien bij de rector magnificus op zn kamertje, maar die wordt dan weer wél dagelijks flink schoongemaakt... en ik krijg nog een portemonnee en telefoon van ze terug!! bitches...
Ach ja, zo gaat het ook, en nu ruikt mn bureau naar sinaasappels van die jif-vloerdoekjes die je bij de xenos kunt kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 oktober 2008 @ 12:51:53 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62257554
Dieren op t werk, lijkt me niet de bedoeling, hoewel ik t wel gezellig vind kan ik me voorstellen dat er ook mensen niet blij mee zijn

vandaag weer een gesprek gehad bij het UWV. errug top allemaal, moet nog een aantal dingen uitzoeken en dan kan ik echt voor mezelf beginnen
heel spannend allemaal, ergens ook doodeng, maar ben er zo trots op!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 oktober 2008 @ 12:52:56 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62257577
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je kon bij mij op het beeldscherm schrijven in het stof.
Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62257940
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komen
Dat klopt, dat mogen ze idd niet. Ze mogen ook geen dingen van je bureau verplaatsen. En ze mogen niet onder kasten zuigen bij ons. Ik heb ook een huisstofmijtallergie en die is dus echt veel en veel erger geworden twee keer per jaar stoffen ze hier de bovenkant van alle kasten af, daar ben ik dus een week ziek van. Mijn taak is eigenlijk ook het schuiven van boeken in de kasten, maar de laatste keer dat ik dat deed kon ik naar de huisarts omdat ik zo ontzettend benauwd geworden was.

Ik raak dus geen kast meer aan, met toestemming van de baas. En nu moet ik met lede ogen aanzien hoe de rommel maar groter en groter wordt omdat mijn collega's te beroerd zijn een vinger uit te steken wat dat betreft
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62258177
En ik ben sjaggo Ik baal van m'n werk en m'n huishouden en van wat er in m'n huis huist. En van IceSave baal ik ook. En nu wil ik mensen slaan. Hard
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:28:45 #13
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62258431
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:18 schreef Syrena het volgende:
En ik ben sjaggo Ik baal van m'n werk en m'n huishouden en van wat er in m'n huis huist. En van IceSave baal ik ook. En nu wil ik mensen slaan. Hard
Sla de dommerik.
Mep de Duitser.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62258456
Ynske wat gaaf zeg! Ik wil ook voor me zelf beginnen maar eerst nog over een jaartje als de jongste iets ouder is mijn vakopleiding gaan doen. Nu nog bezig met basisopleiding.

Chagie ben ik niet, ik baal wel als een stekker van die hond. Ik geloof dat ik omgedoopt ben tot zijn favo persoon hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 oktober 2008 @ 13:34:47 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62258578
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske wat gaaf zeg! Ik wil ook voor me zelf beginnen maar eerst nog over een jaartje als de jongste iets ouder is mijn vakopleiding gaan doen. Nu nog bezig met basisopleiding.
Ja he
tis voor mij nu de uitgelezen kans, zit nu toch thuis, dus heb geen baan te verliezen
heb er nog over zitten denken om de fotovakschool/fotoacademie te gaan doen, maar tijdens mijn grafische studie en later ook bij CMD heb ik heel veel gehad, dus houd het bij cursussen.
En ga nu de gok maar gewoon wagen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62258779
Je hebt groot gelijk. Ik wacht nog even een re-organisatie af hier en dan ga ik verder zoeken naar een andere baan misschien binnen de fotografie (eerst even een soort van betaalde stage) en dan als ik eenmaal het begeerde papiertje op zak heb wil ik ook die stap maken naar een eigen toko.
pi_62259150
leuk voor jezelf beginnen spannend ook!

Trouwens: Leander net uit de draagdoek geknoopt, omdat hij echt in een hele maffe houding lag. Nu ligt hij gewoon bij mij op schoot en pit lekker door
Ik had hem een half uur geleden al voor zijn voeding verwacht, maf kind
pi_62259160
en ik druk op invoeren en word aangekeken door 2 wijd-open ogen
pi_62259514
Ik ben de enveloppen van de geboortekaartjes aan het schrijven .

*terugkeert naar aarde* Ik zou er ook niet echt blij van worden als iemand een hond mee zou nemen naar kantoor als ik er een allergie voor had. Bij een ex-baan had mijn baas een golden retriever, zo'n echte lobbes. Die lag op kantoor bij mijn baas, in de mand. En niet in mijn kantoor. En hij scharrelde ook niet rond. Dat vond ik prima, zag dat beest misschien 2x per dag. Maar, ik heb dan ook geen allergie.

Mijn mama komt zo langs om de babykamer te bekijken, !
pi_62259570
Ooooooh en ik heb de nieuwe Nigella!!!!

Ik had m gereserveerd bij Paagman en heb 'm net opgehaald.
pi_62259973
uhm wat is de Nigella?
pi_62260077
ooooooooooh gebak en koken en lekkers en mmmmm!!!!
Lekker het hele weekend in de keuken staan dan

Ik ga morgen bosbessen-cupcakes maken als je mazzel hebt blijft er nog over faja

Edit: Nigella = Nigella Lawson denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62260108
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62260117
Ik was nog van plan om te vragen of je toevallig van chocolade hield
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:40:48 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_62260180
Ik ben heel blij dat er hier wel goed schoongemaakt wordt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62260184
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik was nog van plan om te vragen of je toevallig van chocolade hield
hahaha
jaaaaa
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62260261
Bij mijn vorige baan hadden we twee Jack Russels rondlopen. Handig ook dat toen mijn ouders' Jack Russel bij mij logeerde ik haar gewoon mee kon nemen naar het werk. Toen ik van baan wisselde heb ik dat echt wel gemist. Gelukkig werk ik nu thuis en heb ik mijn eigen hondenbeest aan mijn voeten liggen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62260396
Ik snap dat mensen een voorliefde hebben voor huisdieren maar ik kan niet begrijpen dat je je viervoeter mee neemt naar kantoor. Prima als je een eenmanszaak hebt of desnoods personeel maar in goed overleg. En niet je viervoeter aan het personeel opdringen en dan commentaar geven dat ik maar de deur van ons kantoor moet dicht doen. Persoonlijk vind ik een hond of kat niet thuis horen op de werkvloer.
pi_62260575
Het is ook niet zoals het hoort Faja. Als iedere werknemer ermee akkoord is moet het kunnen maar ik vind ook dat zodra er maar iemand bezwaar maakt het dier niet meer mee kan.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62262164
Faja, Nigella is idd Nigella Lawson, en met de nieuwe Nigella bedoelde ik haar nieuwste kookboek,
Nigella Christmas. Ik heb al haar boeken in hardcover en in het Engels, zo heb ik kookboeken het liefste .
Toen ik in Londen woonde heb ik me helemaal ongans gekocht aan kookboeken, echt mijn grote passie . Nigella is mijn favoriete kookboeken-auteur, dus een nieuwe is net alsof het mijn verjaardag is!
pi_62262957
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je hebt groot gelijk. Ik wacht nog even een re-organisatie af hier en dan ga ik verder zoeken naar een andere baan misschien binnen de fotografie (eerst even een soort van betaalde stage) en dan als ik eenmaal het begeerde papiertje op zak heb wil ik ook die stap maken naar een eigen toko.
Ik zou je willen adviseren die stap al eerder te maken Het is namelijk kei- en keihard werken om er echt wat brood mee te kunnen verdienen. Of nouja, een beetje beleg dan Wanneer je nu al begint een klantenkring op te bouwen (naamsbekendheid) heb je daar straks met het papiertje op zak alleen maar profijt van!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_62264488
Ik wordt binnen mijn vrienden en familie kring wel regelmatig gevraagd foto's te maken maar echt een bedrijf op poten zetten ben ik nog niet aan toe gekomen. Wil het wel heel graag, eerst maar eens beginnen met een site waarop ik foto's kan laten zien. Ik snap dat het heel hard werken is en dat iedereen tegenwoordig fotograaf lijkt te worden maar ik wil wel graag iets kunnen en dat ook kunnen laten zien. Nou zijn er zat mensen die het kunnen zonder daar een opleiding voor de te hebben gevolgd en zat die een opleiding hebben gevolgd maar er geen ene **** van bakken. En ik moet nog uitzoeken hoe en wat als je er naast blijft werken.
pi_62264784
Wie weet wat er tegenwoordig in de mode is qua haar? Morgen naar de kapper. Misschien alleen de puntjes, misschien iets heel anders, maar weet niet wat.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:46:09 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_62265105
De kapper weet dat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62265183
Ja dat is zo. Maar wil me voorbereiden zeg maar. Dat ik neit met een dom kapsel naar buiten kom waar ik me voor doodschaam.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 17:54:20 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_62265302
Ja, maar het probleem is toch altijd dat iets wat in de mode is, je wel moet staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62266480
Persoonlijk zou ik eerder iets kiezen wat bij je past qua model en qua hoeveel tijd wil je er aan besteden iedere morgen dan wat de laatste trend is op haarmode gebied.

Ik heb mijn haar redelijk kort inmiddels en laat het nu weer groeien tot een bobline. Alles op 1 lengte.
pi_62266796
Ingrid, er zijn van die sites waarbij je een foto van jezelf kunt uploaden en dan verschillende kapsel en kleuren en modellen kunt proberen. K zal hem eens even opzoeken. Best geinig, niet heel reëel natuurlijk, maar wel leuk om te zien hoe een pony zou staan bijvoorbeeld.
Je moet ervoor een foto hebben van je gezicht waarbij je je eigen haar naar achter hebt, uit je gezicht. Recht van voren dus.

deze site bedoel ik --> Hollywood hair make-over

Kun je kapsels van celebrities bij jezelf proberen enzo. Staan vrij veel dingen in. Is ook leuk als je niet naar de kapper gaat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:23:51 #39
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62267192
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
BE, misschien wel goed idee inderdaad! Ik heb nog wel een felgekleurd klein halsbandje! Als hij een baasje heeft, moet hij die wel zien.

En nee inderdaad, je bent niet gek een hond op kantoor is raar!
Ik zou het wel in de gaten houden maar niet zomaar die kat toe-eigenen! Sowieso als ie al met je meeloopt is ie mensen gewend,en zal die wel een thuis hebben,als ie er verder goed uitziet en niet eng mager is hetzelfde verhaal!

Ik heb ook regelmatig jonge katten gehad,die ik vanaf een week of 7 in huis had...tegen de tijd dat ze 15 weken waren liepen ze ook gewoon buiten...zolang die niet dag en nacht buiten zit,zal het wel goedzitten denk ik Zo'n bandje zou ik dus echt,als eigenaar, te gek voor woorden vinden en dus bang zijn dat iemand mijn kat probeert te 'stelen' .
pi_62267801
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik snap dat mensen een voorliefde hebben voor huisdieren maar ik kan niet begrijpen dat je je viervoeter mee neemt naar kantoor. Prima als je een eenmanszaak hebt of desnoods personeel maar in goed overleg. En niet je viervoeter aan het personeel opdringen en dan commentaar geven dat ik maar de deur van ons kantoor moet dicht doen. Persoonlijk vind ik een hond of kat niet thuis horen op de werkvloer.
Behalve natuurlijk, zoals bij een collega van mij, als het om een blindegeleidehond gaat

Hoewel ik het nog steeds een vreemd gezicht vind, die golden retriever door de gangen te zien lopen
pi_62268246
Jullie hebben gelijk, het moet je idd wel staan.
Ik laat mijn haar groeien, misschien moet ik er gewoon doorheen. Ik wil wel iets met mijn pony doen, dan lijkt het ook een stuk anders. Ik laat het morgen wel weten wat het is geworden.
pi_62268949
Lilly, een blinde geleide hond zal vast heel erg trouw naast of vlakbij het baasje blijven waardoor andere collega's er dan geen hinder van ondervinden. Ik heb zeker een keer of 8 die hond van mijn collega terug moeten brengen naar zijn plek omdat hij mij steeds opzocht. Te gek voor woorden gewoon. Hij zat onder mijn bureau, onder de tafel in de kantine, als ik naar het kopieerhok ging liep ie achter mij aan, ging ik thee halen zat ie naast me. Te freaky gewoon.
pi_62268997
Soms doet een kleurspoeling al wonderen voor de manier hoe je tegen je kapsel aan kijkt en ja soms moet je er even doorheen bijten. Ik zit nu ook met wilde plukken haar die niet naar mijn zin zitten maar dan had ik niet zo stom moeten zijn om heel rigoreus alles heel kort te laten knippen in een vlaag van verstandsverbijstering.
pi_62269072
Hahaha, soort evil-dog-from-hell
stof voor een nieuwe horror film... stalker-dog ofzo...:P

En als ie dan ook nog op die ene ugliest dog lijkt dan is je nachtmerrie compleet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62269237
Voor wie hem niet kent --> De lelijkste hond ter wereld

En vanuit een andere hoek is hij nog veel sexier...

niet op klikken als je snel schrikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62269375
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lilly, een blinde geleide hond zal vast heel erg trouw naast of vlakbij het baasje blijven waardoor andere collega's er dan geen hinder van ondervinden.
ja, uiteraard. Ze wijkt niet van zijn zijde.
pi_62269390
Die hond van mijn collega is zo een boomer hondje.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 oktober 2008 @ 20:39:10 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62269465
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie hem niet kent --> De lelijkste hond ter wereld

En vanuit een andere hoek is hij nog veel sexier...

niet op klikken als je snel schrikt

vind m minder erg dan die filmpjes van gister
Today is life -

Dale Carnegie
pi_62269730
Dat mormel zou zo rechtstreeks uit een horror film kunnen komen wandelen. Damn die is echt lelijk!
pi_62269744
ja, die heb ik dus bewust niet gekeken; ik ben wel echt super-schrikachtig en ik schrok me eerst ook wezenloos van dit beest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')