En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook allergisch voor stof maar ik heb mn kamertje voor mij alleen dus het valt redelijk schoon te houden, want als ik op de schoonmakers hier moet wachten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En de schoonmakers doen dan dus bij jou helemaal niks meer, omdat ze zien dat je het zelf doet
Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je kon bij mij op het beeldscherm schrijven in het stof.
Dat klopt, dat mogen ze idd niet. Ze mogen ook geen dingen van je bureau verplaatsen. En ze mogen niet onder kasten zuigen bij ons. Ik heb ook een huisstofmijtallergie en die is dus echt veel en veel erger gewordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Toen ik bij KPN werkte was het zelfs zo dat de schoonmaakploeg niet aan de pc, beeldscherm, toetsenbord, muis mocht komen, daar moest een aparte ploeg voor komen
Sla de dommerik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:18 schreef Syrena het volgende:
En ik ben sjaggoIk baal van m'n werk en m'n huishouden en van wat er in m'n huis huist. En van IceSave baal ik ook. En nu wil ik mensen slaan. Hard
Ja hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ynske wat gaaf zeg! Ik wil ook voor me zelf beginnen maar eerst nog over een jaartje als de jongste iets ouder is mijn vakopleiding gaan doen. Nu nog bezig met basisopleiding.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik was nog van plan om te vragen of je toevallig van chocolade hield
Ik zou je willen adviseren die stap al eerder te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Je hebt groot gelijk. Ik wacht nog even een re-organisatie af hier en dan ga ik verder zoeken naar een andere baan misschien binnen de fotografie (eerst even een soort van betaalde stage) en dan als ik eenmaal het begeerde papiertje op zak heb wil ik ook die stap maken naar een eigen toko.
Ik zou het wel in de gaten houden maar niet zomaar die kat toe-eigenen! Sowieso als ie al met je meeloopt is ie mensen gewend,en zal die wel een thuis hebben,als ie er verder goed uitziet en niet eng mager is hetzelfde verhaal!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
BE, misschien wel goed idee inderdaad! Ik heb nog wel een felgekleurd klein halsbandje! Als hij een baasje heeft, moet hij die wel zien.![]()
En nee inderdaad, je bent niet gekeen hond op kantoor is raar!
Behalve natuurlijk, zoals bij een collega van mij, als het om een blindegeleidehond gaatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik snap dat mensen een voorliefde hebben voor huisdieren maar ik kan niet begrijpen dat je je viervoeter mee neemt naar kantoor. Prima als je een eenmanszaak hebt of desnoods personeel maar in goed overleg. En niet je viervoeter aan het personeel opdringen en dan commentaar geven dat ik maar de deur van ons kantoor moet dicht doen. Persoonlijk vind ik een hond of kat niet thuis horen op de werkvloer.
ja, uiteraard. Ze wijkt niet van zijn zijde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Lilly, een blinde geleide hond zal vast heel erg trouw naast of vlakbij het baasje blijven waardoor andere collega's er dan geen hinder van ondervinden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie hem niet kent --> De lelijkste hond ter wereld
En vanuit een andere hoek is hij nog veel sexier...
niet op klikken als je snel schrikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |