Geen echte KSC'ers (meer). En de andere marc ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval ook nog qu63, Kuukske en JDude gemeet
Ja, jij bent gewoon kip genoeg om niet naar het westen te komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz. Ik heb alleen MPG, sjowhan en JortK uit de KSC gemeet. De rest is chicken. En Fles en M_M, maar dat is uit een andere SC.
Utrecht is niet het westen? Zelfs Den Bosch is het westen voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij bent gewoon kip genoeg om niet naar het westen te komen.
Utrecht is het midden, Zandvoort het westenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Utrecht is niet het westen? Zelfs Den Bosch is het westen voor mij
alles ten westen van de maas is voor mij de randstadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Utrecht is het midden, Zandvoort het westen.
Goedemiddagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:23 schreef Leanne het volgende:
woei woei
ik ben hier
neem ff koffie, meteen weer weg scriptie afspraak, blegh!
Je bent in de war met "de bewoonde wereld"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
alles ten westen van de maas is voor mij de randstad
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met "de bewoonde wereld"
Klote nog steeds. Ziek of niet, morgen en overmorgen ben ik bereid om te gaan 'werken'.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:39 schreef BrandX het volgende:
succes leanne!
Hey AC4, hoe voel je je?
Dat suckt man, ziek zijn is never cool.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Klote nog steeds. Ziek of niet, morgen en overmorgen ben ik bereid om te gaan 'werken'.
Overmorgen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Klote nog steeds. Ziek of niet, morgen en overmorgen ben ik bereid om te gaan 'werken'.
Echt niet, als ze bellen en je bent niet thuis, dan ben jij de lul hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat suckt man, ziek zijn is never cool.
Tenzij, je doet alsof om naar een feest te gaan ofzo,.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we die invloed van jou maanden hebben moeten missen in de KSC...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mijn manager kreeg een brief dat ik niet opnam was. Manager gebeld en gevraagd waarom ze met een oud telefoonnummer belde dat niet eens meer bestond
Kutzooi daar, dus als je er niet bent kun je altijd wel wat verzinnen. Idiotenquote:
Mwah, ik ben tegen liegen en als ik ziek ben dan ben ik echt wel ziek hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutzooi daar, dus als je er niet bent kun je altijd wel wat verzinnen. Idioten
Wat een kromme zinnen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. Mijn manager kreeg een brief dat ik niet opnam was. Manager gebeld en gevraagd waarom ze met een oud telefoonnummer belde dat niet eens meer bestond
Alleen de was mag er uit. Ik heb typtyfus vandaag.quote:
Klinkt gemotiveerd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef BrandX het volgende:
pfff heb nu al geen zin meer, ben net anderhalf uur bezig
Met wat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef BrandX het volgende:
pfff heb nu al geen zin meer, ben net anderhalf uur bezig
Wat voor een pop?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
goed he
[..]
ben bezig met mijn POP
Ach niet een Persoonlijk Ontwikkelings Plan hequote:
Ow zo'n POP.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach niet een Persoonlijk Ontwikkelings Plan he
Nou ok is wel erg veel van het goede hoor. Lig hier te blaffen als een hond. Kutkriebelhoest. Koorts is al wel een stuk minder gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |