quote:
Die heb ik pas bij Bart Smit voor ¤15 gekocht...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
ik vrees dat ik de rest van de dag wat afwezig ben, GTA4 is net in mijn brievenbus gevallen
Ge faalt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik pas bij Bart Smit voor ¤15 gekocht...
GTA zeg je... ik bedoelde eigenlijk GT4. Gran Turismo dus![]()
je lijkt Danny wel met dat accoord.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:24 schreef MPG het volgende:
Maar eigenlijk ben ik met bijna alles wel accoord, zo lang het NIET Rotterdamis
.
Essen (D)quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
je lijkt Danny wel met dat accoord.
ut was een australischequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:43 schreef BrandX het volgende:
Jackpotwinnares afgescheept met 50 euro
over domme amerikanen gesproken. Dit pik je toch niet? Dan eis je toch die 750.000 ???
Wat een kuttopic. Wat moet ik daarin lezen?quote:
Daar staat alles wat je moet weten over KSC. Dus het is geen kuttopic.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kuttopic. Wat moet ik daarin lezen?
Maar goed, een meet in Essen (D) dus. Leuk. Wanneer? Begin december als er kerstmarkt is of zo?
Hehehe... zit al dagen te worstelen met dezelfde 2 opdrachten bij GTA IVquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
ik vrees dat ik de rest van de dag wat afwezig ben, GTA4 is net in mijn brievenbus gevallen
De Historie der KSC.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kuttopic. Wat moet ik daarin lezen?
Maar goed, een meet in Essen (D) dus. Leuk. Wanneer? Begin december als er kerstmarkt is of zo?
Er druipt alleen maar "kijk ons een een tof kliekje zijn" vanaf. Het is dus wel een kuttopic.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar staat alles wat je moet weten over KSC. Dus het is geen kuttopic.
Ik ga niet dat hele roteind naar Duitsland rijden voor een meet van een Nederlands forumquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Essen (D)
Lees je in![]()
[KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
[..]
Ga fietsen. Een FA heeft ons getypeerd als meest open SC van heel FOK!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er druipt alleen maar "kijk ons een een tof kliekje zijn" vanaf. Het is dus wel een kuttopic.
Maar wij zijn ook allemaal tofquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er druipt alleen maar "kijk ons een een tof kliekje zijn" vanaf. Het is dus wel een kuttopic.
Zeiksnor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga niet dat hele roteind naar Duitsland rijden voor een meet van een Nederlands forum.
Dat is ook wel een goed punt ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef DaMart het volgende:
Ik ga niet dat hele roteind naar Duitsland rijden voor een meet van een Nederlands forum.
Blijf jij ook maar lekker in je moslimland zittenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, weet je.. ik kom lekker niet
Ook je zeiksnor?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend nog geschoren hoor.
heel goed!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend nog geschoren hoor.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mik zelden zo hoog dat ik een zeiksnor kan krijgen.
Welke dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen. Een FA heeft ons getypeerd als meest open SC van heel FOK!.
Kerstmarkten zijn niet tof. Zeker niet als je eerst naar Duitsland moet,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed punt ja.
Hoewel kerstmarkten in Duitsland altijd wel tof zijn. Bratwurst, Glühwein, Rösti en zo
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mik zelden zo hoog dat ik een zeiksnor kan krijgen.
Buzzer.quote:
Ga fietsenquote:[..]
Kerstmarkten zijn niet tof. Zeker niet als je eerst naar Duitsland moet,.
en nog minder tof als je ervoor uit Indonesie moet komen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Welke dan?
[..]
Kerstmarkten zijn niet tof. Zeker niet als je eerst naar Duitsland moet,.
Dan kom je ook. Ik kan iig drie personen wel kwijt in de auto, dus dat is carpoolen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook naar een kerstmarkt.
carpool je tot Singapore?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan kom je ook. Ik kan iig drie personen wel kwijt in de auto, dus dat is carpoolen.
Lollerz. Ik heb alleen MPG, sjowhan en JortK uit de KSC gemeet. De rest is chicken. En Fles en M_M, maar dat is uit een andere SC.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef Sebasser het volgende:
Die meet uit de TT, is dat dezelfde meet van 563 delen terug? of is die al geweest?
Chicken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz. Ik heb alleen MPG, sjowhan en JortK uit de KSC gemeet. De rest is chicken. En Fles en M_M, maar dat is uit een andere SC.
wat denk je nu zelf?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef Sebasser het volgende:
Die meet uit de TT, is dat dezelfde meet van 563 delen terug? of is die al geweest?
Chicken? Jij belde een uur tevoren af vorige week.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerz. Ik heb alleen MPG, sjowhan en JortK uit de KSC gemeet. De rest is chicken. En Fles en M_M, maar dat is uit een andere SC.
Er waren moslims op de weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Chicken? Jij belde een uur tevoren af vorige week.
Kipquote:
Jij hebt in ieder geval ook nog qu63, Kuukske en JDude gemeetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |