Was een leuke echoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dom, dan kun je zien wie er zwanger is.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Yep, lekker blond jong ding ben ik
Eensch.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Frutsel het volgende:
verlies palin is overwinning voor de mensheid
Sarah Palin(g)
Hoi Frutsquote:
Hmm.. zal het onthoudenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeg dat nog maar een keer als je hier bent dan
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Yep, lekker blond jong ding ben ik
dat is een goede vervanger van tropische slagregens met onweer inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. zal het onthouden
doe dan maar een downburst ofzo
Zoals Klonk al zei: ergens eind oktober moet kunnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wanneer gaan we meeten dan?![]()
zo zo, die pakt het goed aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Klonk het volgende:
niet al te ver van venlo, als vriendin lief ziet dat ik een tank benzine verspil om ergens koffie te gaan drinken word het toch minstens een paar woensdagen niet neuken
Jij neukt alleen op woendagen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Klonk het volgende:
niet al te ver van venlo, als vriendin lief ziet dat ik een tank benzine verspil om ergens koffie te gaan drinken word het toch minstens een paar woensdagen niet neuken
Ik kom wel een keer naar Den Haag danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zoals Klonk al zei: ergens eind oktober moet kunnen
Wat een kutvriendin. "Alleen neuken op woensdag"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Klonk het volgende:
Blijkens het is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij neukt alleen op woendagen?
Dan kan je ook wel ophouden met huilen dat die meet in de buurt van Venlo moet zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
ik mag toch hopen dat jullie niet denken dat ik serieus ben
dat zou ik ook zeggen nu jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden met huilen dat die meet in de buurt van Venlo moet zijn
ik huil heul nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden met huilen dat die meet in de buurt van Venlo moet zijn
Zondag?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer naar Den Haag dan
Wat mij betreft wel. Ik weet een superkoffietent, daar hebben ze koffie uit alle uithoeken van de wereld, en anders kunnen we nog altijd naar de standaard koffietent waar we met de boksboys altijd zijn, echte italiaanse koffie!quote:
Is wat vroeg dag, maar ik kijk even wat ik kan doenquote:
Italiaanse koffiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik weet een superkoffietent, daar hebben ze koffie uit alle uithoeken van de wereld, en anders kunnen we nog altijd naar de standaard koffietent waar we met de boksboys altijd zijn, echte italiaanse koffie!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef Klonk het volgende:
dan ga ik zondag tegen mezelf praten in de KSC, kan niet op Zondag
Moeten jullie ook niet zo'n godskolere end weg wonenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er dan ook hoor Klonk. Die lui mijden ons gewoon
Ja, maar Essen was ook wel een heel ruige bestemming toenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:07 schreef BrandX het volgende:
ach, bij KSC zijn we inmiddels gewend minikoffiemeets te hebben, grotere plannen mislukt op de een of andere manier altijd falikant
Enjoy!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:09 schreef Klonk het volgende:
ik vrees dat ik de rest van de dag wat afwezig ben, GTA4 is net in mijn brievenbus gevallen
En hebben ze daar ook thee?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik weet een superkoffietent, daar hebben ze koffie uit alle uithoeken van de wereld, en anders kunnen we nog altijd naar de standaard koffietent waar we met de boksboys altijd zijn, echte italiaanse koffie!
Goede woordkeus, falikant lijkt al op falenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:07 schreef BrandX het volgende:
ach, bij KSC zijn we inmiddels gewend minikoffiemeets te hebben, grotere plannen mislukt op de een of andere manier altijd falikant
Terechtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
85. 9 oktober 2008 Schade vliegtuig op duif verhaald
Alleen in Mongolistan
Essen was ik juist wel gekomenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar Essen was ook wel een heel ruige bestemming toen
KSCquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me ook echt af hoe ik aan die 33.000 posts kom af en toe...
Tevens: mogge![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |