Ik ga Lasagne eten over een half uurtje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo, uitzweten koffie dr bij.
Wat eten we vanavond?
Nou... Ik bedenk me net dat iemand die moeite heeft met blauw waarschijnlijk op mijn Hyves ook weinig boeiends zietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zou de wereld zich maar aanpassen aan mijKom je ook naar de meeting?
quote:
Ik ga zometeen uitetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo, uitzweten koffie dr bij.
Wat eten we vanavond?
Dat is het onderwerp toch?quote:
idd.. daar gaat je nachtrustquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp toch?![]()
Ik doe er behalve het cafe ook een gratis overnachting bij
Ja, dat is elke maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik lees de TT bijna nooit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp toch?![]()
Ik doe er behalve het cafe ook een gratis overnachting bij
Heb hier 98 bedden dus kan je makkelijk aan de andere kant van het hotel leggenquote:
kutquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb hier 98 bedden dus kan je makkelijk aan de andere kant van het hotel leggen![]()
Met mij?quote:
Moet je snel zijn...quote:
Met mij en mn klasgenoten voordat we nog een tentamen moeten makenquote:
Ik weet niet wat jij eet, maar wij eten poffertjesquote:
Ik wist het alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Was ik de enige die dat zag.
Ik kom er aan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij eet, maar wij eten poffertjes.
Over een minuut of 10quote:
Neuh waarvoor? Ik had geen behoefte om dr profiel nogeens te checken aangezien ik alles al weet, snap jequote:
Ja, op zn vroegst over anderhalf jaar denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef es70 het volgende:
Maar Mayrhofen klinkt dan wel weer zeer okay voor een meet.
zeg ik toch net.. uitetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat gaan jullie doen vanavond?.
alles?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh waarvoor? Ik had geen behoefte om dr profiel nogeens te checken aangezien ik alles al weet, snap je
Ik weet niets van haarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh waarvoor? Ik had geen behoefte om dr profiel nogeens te checken aangezien ik alles al weet, snap je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |