dan zijn de bonen na 1 dag niet meer vers gemalenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon je koffie vers laten malen bij een koffieboer, en een klein espressomachientje kopen
[ afbeelding ]
haar?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je LL nog nooit hebt gezien..Voor haar ga ik lopend naar Limburg
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
haar?
Ik zijn profiel zie ik echt 'man' staan als geslacht.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
nja op jouw leeftijd is een dutje niet overbodig
Dan haal je een klein molentje erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:45 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
dan zijn de bonen na 1 dag niet meer vers gemalen
In profielen kan zoveel staan..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
haar?
Hey es, is het al beter zo? Heb mn profiel nu pcies zoals je wouquote:
dan kan ik tappenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan haal je een klein molentje erbijHoeft niet zo groot allemaal hoor
![]()
Zal ik de meeting hosten? Ik stel mn cafe gratis ter beschikking, we hebben hier een mooie oude M28 Elektron staan met dubbel piston, 2 stoompijpjes en heet water, goede muziek en veel ruimte![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 26-08-2008 getrouwd met Fha, het lekkerste wijf op Fok!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:50 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
dan kan ik tappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mijn tere jonge ziel, wat doe je!
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
haar?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey es, is het al beter zo? Heb mn profiel nu pcies zoals je wou
sorriequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn tere jonge ziel, wat doe je!
![]()
Daar gaat mn nachtrust..quote:
Zou de wereld zich maar aanpassen aan mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:53 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor mij is het iig beter leesbaar, maar het lijkt me belangrijker dat je het zélf kunt lezen.
mn baas is nu gewend dat ie een paar uurtjes later gaat slapen dan normaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar gaat mn nachtrust..![]()
![]()
![]()
[..]
Zou de wereld zich maar aanpassen aan mijKom je ook naar de meeting?
Ik wacht op de foto's voor ik meer commentaar geefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:58 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
mn baas is nu gewend dat ie een paar uurtjes later gaat slapen dan normaal![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:57 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ah, nu is het veranderd naar het geslacht vrouw.
fotoboek ladylikequote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wacht op de foto's voor ik meer commentaar geef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |