Ik kan me daar niets bij voorstellen, en ik wil het niet weten ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik zat meer te denken in de richting van experimentjes met een fietspomp en zo
moet je maar internet hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:27 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
Nu ben je raar als je het niet hebt..
alles loopt ook via mail...
solliciteren dus ook
Handig zonder internet, een uitnodiging krijgen voor de dag erna vroeg in de ochtend
Ik ben ook wel toe aan een bakkie inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:24 schreef Klonk het volgende:
koffiezuipen, ben zo duf als de neten...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:24 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
zielig en afgesloten van de buitenwereld
quote:
*snif*quote:
had je maar internet moeten hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
dus ik heb nu de sterkste koffie die ik heb, darkroasted zooi, een dubbele pad en de minimale hoeveelheid water, en wakker worden, ho maar
Kun je daar in crimidorp geen speed krijgen of zo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
dus ik heb nu de sterkste koffie die ik heb, darkroasted zooi, een dubbele pad en de minimale hoeveelheid water, en wakker worden, ho maar
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:32 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
[..]
*snif*
jah thanx..
* LL kruipt op ace zn schoot
bijna schat.. bijna..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:35 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
had je maar internet moeten hebben
je kunt hard over de A73, denk dat dat de enige speed is die je hier kunt krijgen, al vermoed dat de intertoys vast ook wel Need for Speed heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar in crimidorp geen speed krijgen of zo?
dat is niet het probleem, het probleem is om half vijf in de middag proberen wakker te wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
Wakker worden met Senseoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
wakker proberen te blijven bedoel jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is niet het probleem, het probleem is om half vijf in de middag proberen wakker te worden
vers gezette koffiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wakker worden met Senseo![]()
Neem een kopje echte koffie of ga anders cola drinken![]()
[ afbeelding ]
nja op jouw leeftijd is een dutje niet overbodigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
wakker proberen te blijven bedoel je
dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hey Ladylike, ik heb jou volgens mij nog nooit gezien.
Kan dat?
Haha. Dat is voor mij te ver weg hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
dat zou best wel eens kunnen
moet je naar maastricht komen
[egomode]ik ben het waard.. al het lekkers komt van verquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha. Dat is voor mij te ver weg hoor.
Het is wel duidelijk dat je LL nog nooit hebt gezien..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha. Dat is voor mij te ver weg hoor.
Gewoon je koffie vers laten malen bij een koffieboer, en een klein espressomachientje kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:39 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
vers gezette koffie
op mn werk zijn de bonen vers gemalen en de koffie altijd vers..
eigenlijk moet ik zo'n apparaat thuis hebben, alleen jammer dat ie mn hele aanrecht dan inneemt
schatjuh toch!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je LL nog nooit hebt gezien..Voor haar ga ik lopend naar Limburg
lol. ik ben geen homoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:43 schreef Ladylike2 het volgende:
[..]
[egomode]ik ben het waard.. al het lekkers komt van ver![]()
[/egomode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |