quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dus ik kan BE nu inhuren om mee te kijken en voor tips?
Ik heb ook nog geen moment spijt gehad van mijn Storch Anna. Ik vind het mooier dan de Ulli (mijn eerste doek), maar draag ze allebei even graag, doordat de Ulli al veel zachter is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef owlet het volgende:
Yep, da's storch annahet was mijn eerste geweven doek en daarom ben ik er misschien nog steeds zo verliefd op. Maar daarnaast is een streepstorch ook echt wel een heel lekkere doek die oersterk is, veel kan hebben en toch heel zacht kan worden.
En Anna heeft het soort kleuren waardoor hij eigenlijk altijd leuk staat.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:44 schreef Macka66 het volgende:
Als je dat nou doet met de doek in handen dan wordt 'ie vanzelf wel zachter![]()
Een doek zo uit de verpakking is zelden al op z'n zachtst, daar is minimaal een keer gebruiken (of heftig knuffelen of mishandelen) voor nodig.
maar ik kan me heeeeel goed voorstellen hoe frustrerend dat wachten is, zowel op de doek als op je kindje![]()
Anna?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:42 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ok, hij moet nog betaald en er mist iets aan de gegevens, maar toch...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:17 schreef Webkim het volgende:
Owlet, ik vind -em iig heul mooi, maar het moet wel even wennen. Qua hoe je zo'n enorme lap netjes omslaat en toch zorgt dat het strak blijft zitten. Maar toen ik het eenmaal op zijn plek had zijn we wel mooi naar de suup gewandeld. Even tampons kopen met een kind op mijn kont.
Het werkt verslavend, eenmaal begonnen kan je er moeilijk vanaf stappenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 07:13 schreef Troel het volgende:
Er is een nadeel aan draagdoeken. Je wordt er hebberig van
t lijkt net alsof dat koppie er bijna afgebungeld wordquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:05 schreef Macka66 het volgende:
Griezelplaatje! Gepikt uiit SHO/Celebs en hun kotertjes deel 9, Jessica Alba & Honor.
[ afbeelding ]
die is erg mooi qua kleur gewordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:20 schreef Webkim het volgende:
Men winne een saaie draagdoek op eBay.
[ afbeelding ]
Men neme vervolgens een vrije zaterdag, textielverf en een heleboel geduld.
En voila:
eenmaal turquoise Florenz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar was ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zegnaaimeet
Vroeger is er toch wel eens een geweest? Maar dan voor wiegebekleding van jessie voor Janneke ofzo, dacht ik
Ik stel m`n huis beschikbaar voor wie wil
Ik knoop dan toch wel over een jas, over eigenlijk liever over een vest ofzo. vest + doek + eventueel een brede shawl is dan meestal wel warm genoeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef PM-girl het volgende:
Nu het koudere weer aanbreekt (oké, vandaag nog even niet), merk ik dat ik het dragen links laat liggen. Immers, over een jas kan ik niet knopen, ik heb het eenmaal gedaan maar dat was veel te los en dus kreeg ik rugpijn.
Voorheen kon ik buikdragen en kon ik mijn jas aan, maar nu dus niet.
Hoe doen jullie rugdragers dat?
Ik had de neiging om vandaag een foto te maken van mijn nichtje in een BB, omdat het er echt alles behalve comfortabel uitzagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:05 schreef Macka66 het volgende:
Griezelplaatje! Gepikt uiit SHO/Celebs en hun kotertjes deel 9, Jessica Alba & Honor.
[ afbeelding ]
Wat mooi!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:01 schreef Llewella het volgende:
Even getest zonder Amber maar met een hop erin
[ afbeelding ]
De banden mogen alleen de volgende keer wat langer
Fijn! En dan is meteen het fleecejack grotendeels uit zichtquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik had vanmorgen geknoopt over mijn fleecejack en dat was erg goed gelukt. Ik had zowaar Simon helemaal ingepakt met armen en al. Dat wil hij anders nooit, nu hield hij het 5 minuten vol om zijn handen niet vrij te maken!
Daarna zat hij ook niet meer zo strak vast merkte ik. Maar geen rugpijn!
Dankjewel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, de florenz is idd mooi geworden!
(Je lijkt wat afgevallen in je gezicht)
Nee, een Tibetaans afgeknoopte bwcc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Das een BWCC met chest belt neem ik aan?
Als ik van tevoren weet dat ik de doek ga gebruiken, knoop ik het thuis alvast om. Voor korte stukjes gebruik ik meestal de fcc en die moet je toch van tevoren knopen. Als ik langere stukken ga lopen gebruik ik meestal de fwcc en die knoop ik dan ook vast voor en haal ik voor het dragen gedeeltelijk los (zodat ik de band op m'n buik heb zitten en het kruis op de rug, de uiteinden hangen dan over m'n schouders aan de voorkant en raken de grond net niet).quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Troel het volgende:
Ok, ik heb eindelijk een nadeel gevonden
Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om goed te knopen zonder dat mijn doek soms op de grond komt. Binnen vind ik dat niet zo'n probleem, maar buiten vind ik dat helemaal niet prettig. Ik probeer nu half in de auto te knopen, zodat de doek dan in de auto valt, maar da's ook niet echt handig. Hoe doen jullie dat?
Prachtig tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Webkim het volgende:Die OP kunnen we ooit nog in boekvorm uit gaan geven.
Van tevoren thuis knopen; in de auto knopen, of vriendlief de uiteinden vast laten houden; en bij droog weer maakt het me niet veel uit als de doek op de grond komt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Troel het volgende:
Ok, ik heb eindelijk een nadeel gevonden
Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om goed te knopen zonder dat mijn doek soms op de grond komt. Binnen vind ik dat niet zo'n probleem, maar buiten vind ik dat helemaal niet prettig. Ik probeer nu half in de auto te knopen, zodat de doek dan in de auto valt, maar da's ook niet echt handig. Hoe doen jullie dat?
Is het te doen om er een pdf van te maken en die te linken, maar vraag me niet hoe het moet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he! Ik dacht eerst nog dat die lijst met afkortingen er wel bij kon, maar dan wordt het echt een draak van een OP.
Ik wil er wel een plaatje van maken wat makkelijk te bewerken is als er toevoegingen zijn, is het een kwestie van het plaatje in de opquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef chacama het volgende:
[..]
Is het te doen om er een pdf van te maken en die te linken, maar vraag me niet hoe het moet?
Onder een spoiler zetten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he! Ik dacht eerst nog dat die lijst met afkortingen er wel bij kon, maar dan wordt het echt een draak van een OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |