abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62269974
Ziet er nú al leuk uit!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:00:09 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62270023
Ohhhh, dat wordt een hele mooie drager. En dat hollands motiefje is zoooo
pi_62270442
Leuke stofjes idd.....
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:54:34 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62274040
DaviniaHR: Girasol Mokka 4.2 m / Medley Satin 4.5

De stofjes zien er idd erg leuk uit!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62276230
Aangepast Davinia.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62276320
Er staat voot 70 dollar een Girasol Polkka te koop op TBW, voor wie -em zo mooi vond (ik heb niet onthouden wie).
Hardloper.
IG @webkim
pi_62276373
Vanmiddag had ik weer ruzie met de storch. Anna wilde er eigenlijk al niet in op mijn rug, maar ik heb d'r omgepraat. We zouden het 1 keer proberen, daarna mocht ze in de mei tai. Zelf vond ze dat ze wel goed zat, dus we hebben wel boodschappen gedaan. Voor mij zat het echter wel heel vervelend. Ik heb er steeds ruzie mee, alle filmpjes ten spijt. De doek ging nu steeds onder d'r billen uit en als ik hem terugdeed, ging hij los van mijn schouder. Het was het 1 of het ander. Pas 25 meter van huis (op de terugweg dus) zat hij goed. Redelijk goed dan. En op een meet een tijd terug zat ze in 1 keer goed, dus ergens in mij zit een stukje dat het wel kan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62278189
Webkim; mooie stofjes! Ben benieuwd!

Ik heb gister stofjes zitten knippen en al een deel in elkaar gezet. Nu nog banden opvullen; wellicht nog wat versiering op het rugpand, en dan in elkaar zetten. Wil hem morgen afhebben zodat ik m'n stiefmoeder eens kan laten proberen hoe dat is ipv de babybjorn.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62278205
Webkim, welke schandalige uitgave had jij nou gedaan? Ik ben nog steeds benieuwd!
pi_62279323
Yppy, en als je een BWCC (evt met chestbelt) gebruikt ipv rucksack?
rucksack blijft hier ook nauwelijks zitten.
pi_62279581
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 07:31 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, welke schandalige uitgave had jij nou gedaan? Ik ben nog steeds benieuwd!

Waarom kiezen tussen katoen, zijde of cashmere als je ze alledrie kan hebben? In EEN doek? En nu moet er dus ooit nog wel een vers babietje in hoor. *hoopt*
Hardloper.
IG @webkim
pi_62279614
Oehja Llewella, je tai! Foto's willen we zien.
Enne, welk patroon heb je gebruikt?
Hardloper.
IG @webkim
pi_62279876
dubbel
pi_62279887
Wrapkim, wat ik me bij die doek nu afvraag, durf je daar straks uberhaupt mee te dragen?
Hij mag alleen op handwas... En is super besmettelijk van kleur.
pi_62280478
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef p_iglet het volgende:
Wrapkim, wat ik me bij die doek nu afvraag, durf je daar straks uberhaupt mee te dragen?
Hij mag alleen op handwas... En is super besmettelijk van kleur.
Ja hoor, maar je moet dan wel de momenten even kiezen. Maar ik twijfel nog. Misschien vlecht en zit en knuffel ik -em wel alleen maar heeeeeelemaal zacht en leg ik hem in de kast voor een ooit-brusje.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:23:16 #66
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62281031
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:55 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ja hoor, maar je moet dan wel de momenten even kiezen. Maar ik twijfel nog. Misschien vlecht en zit en knuffel ik -em wel alleen maar heeeeeelemaal zacht en leg ik hem in de kast voor een ooit-brusje.
Alleen knuffelen is waarschijnlijk al voldoende, want kasjmier en zijde zijn heerlijk zacht. (En niet al te sterk, dus probeer de vezels zo min mogelijk te beschadigen.)

Wel een uitkomst zo'n mooie doek met zowel kasjmier als zijde, nu hoef je maar een luxe doek aan te schaffen ipv twee
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62282797
Wow webkim, mooie stofjes...
Llewella, ben benieuwd hoe je tai wordt...
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:31:39 #68
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62284222
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Webkim het volgende:
Stofjes gescoord voor nog een drager:
[ afbeelding ]
Het is nog niet compleet. Ik moet nog iets glanzends met blommen en een stukje appelgroen fluweel.
Ga je een Kleinsmekker maken?
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 00:22 schreef Webkim het volgende:
Er staat voot 70 dollar een Girasol Polkka te koop op TBW, voor wie -em zo mooi vond (ik heb niet onthouden wie).
Die is wel behoorlijk kort..
quote:
Don't remember what I bought it as, but it measures at 4.42m.
Llewella.. SHOWEN DIE HAP! ! ! ! !
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_62284402
Noli heel scherp.
En een 4.2 is niet zo kort hoor. Je kan er een rucksack mee of een shortcroscarry of een bwcc zonder chestbelt of heupdragen of of of.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62284465
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef Noli. het volgende:

[..]

Ga je een Kleinsmekker maken?
Volgens mij is de enige die een kleinsmekker kan maken de persoon achter Kleinsmekker

Mooie stofjes Webkim, wat wil je er van gaan maken?

Een 4.2. is inderdaad nog verbazingwekkend veelzijdig. Ik kan met mijn 4.2. didy olaf, zwangere buik en peuter nét geen SHBC maken maar een rucksackachtig iets met een lexitwist of een chestbelt kan nog makkelijk!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:42:05 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62284505
deze is ook mooi
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62284594
Ja, kleinsmekker maakt echt prachtige dingen!
Maar heel veel innovatiefs is er ook niet meer te doen met de verschillende dragers en ik neem aan dat je niet het patroon letterlijk overtrekt, dus ik vind het altijd jammer als mensen bijvoorbeeld een "kleinsmekker maken".
Kom op, geef jezelf wat credit!

Kleinsmekker is niet de uitvinder van dit type drager en ook niet de ontwerper van de stof en óók niet het bedrijf met de rechten op het gebruiken van heldere kleuren en aparte stoffen.
Dus als je een eigen drager maakt met stof die jij mooi vind dan is het gewoon jóuw drager, geen kloon van welk bedrijf dan ook
pi_62284633
Wow die is inderdaad fleurig zeg
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:39:52 #74
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62286021
Owlet heeft idd wel een beetje gelijk. Maar ik moet ook zeggen dat de meeste mensen die al wat langer in 'Draagdoekland' vertoeven meestal wel meteen weten wat je met het begrip Kleinsmekker bedoelt.

Ik bedoelde ook niet letterlijk dat ze een Kleinsmekker ging maken of niet.
Meer een "sort of", ik vergat alleen de aanhalingstekens want mijn lief zat me achter de broek dat ik even snel brood moest smeren en Wilyan's zwemtas bij elkaar moest zoeken (nou ja, de inhoud dan).
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:58:20 #75
141844 Macka66
pi_62286546
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:45 schreef owlet het volgende:
Ja, kleinsmekker maakt echt prachtige dingen!
Zoals een Ronja, een Maja...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62287377
Ik hoop vanavond foto's te kunnen maken en te kunnen showen.
Ik heb het patroon van Slingomama gebruikt; maar ik zit nu al te bedenken hoe ik wellicht volgende keer er zelf een variatie in aan kan brengen.
De schouderbanden zitten er nu in; en heb hem net binneste buiten gekeerd en alvast even gekeken hoe het staat; maar dat wordt een hele leuke zoete!

Nu even Amber en mij optutten; moet zo naar de huisarts laatste controle van de mirena.

(Ik durf overigens nou net niet met amber in doek achter de naaimachine te zitten; tijdens de zwangerschap is tijdens slingmaken een naald afgebroken en dat leek bijna een heuze aanslag op m'n leven ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62288589
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:39 schreef Noli. het volgende:
Owlet heeft idd wel een beetje gelijk. Maar ik moet ook zeggen dat de meeste mensen die al wat langer in 'Draagdoekland' vertoeven meestal wel meteen weten wat je met het begrip Kleinsmekker bedoelt.

Ik bedoelde ook niet letterlijk dat ze een Kleinsmekker ging maken of niet.
Meer een "sort of", ik vergat alleen de [ afbeelding ] aanhalingstekens [ afbeelding ] want mijn lief zat me achter de broek dat ik even snel brood moest smeren en Wilyan's zwemtas bij elkaar moest zoeken (nou ja, de inhoud dan).
Och, ik bedoelde het ook helemaal niet zo serieus. Ik vind het gewoon jammer als mensen hun eigen creativiteit gebruiken zonder daar alle credits voor te krijgen

quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:58 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zoals een Ronja, een Maja...
Nou, precies!
pi_62288692
Oe..... Webkim.... mooi hoor!!!

Nog geen spoor van mijn Binana.
pi_62288758
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:16 schreef Reinhilde het volgende:
Oe..... Webkim.... mooi hoor!!!

Nog geen spoor van mijn Binana.
Je moet voor een Binana welk op elk moment van het bestelproces geduld hebben zeg
pi_62289560
Komt door de kleur die ik besteld heb, die had ze niet meer in voorraad. En toen was het vakantie. En toen duurde het nog wat langer. En nog een beetje langer. En hij zou gister verstuurd worden. Pffffffffffffffffffffff.

Als die doek niet ultra zacht is, dan spring ik uit mn vel denk ik!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:44:17 #81
141844 Macka66
pi_62291231
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:45 schreef Reinhilde het volgende:
Komt door de kleur die ik besteld heb, die had ze niet meer in voorraad. En toen was het vakantie. En toen duurde het nog wat langer. En nog een beetje langer. En hij zou gister verstuurd worden. Pffffffffffffffffffffff.

Als die doek niet ultra zacht is, dan spring ik uit mn vel denk ik!
Als je dat nou doet met de doek in handen dan wordt 'ie vanzelf wel zachter
Een doek zo uit de verpakking is zelden al op z'n zachtst, daar is minimaal een keer gebruiken (of heftig knuffelen of mishandelen ) voor nodig.
maar ik kan me heeeeel goed voorstellen hoe frustrerend dat wachten is, zowel op de doek als op je kindje
pi_62292218
Webkim, ik vond de polkka mooi.. Maar ik net Lampo van je overgenomen, dus helaas. Verder vind ik drie doeken wel genoeg.

Misschien met kerst een doek? Of voor mn verjaardag... De Mojito vind ik ook nog erg leuk!

Verder heb ik op de site van Macka zitten kijken, en ik vind zo'n carrier ook erg leuk. Die zou ik graag voor M. willen hebben. Maar we wachten even op de 13e maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62292767
voor BE!
Een hipcrosscarry, een bwcc, een shbc, ze kan het allemaal.
En Sasha? Die laat het gelaten over zich heen komen.

Hardloper.
IG @webkim
pi_62292816
Mooi mannetje in de mooiste doek die er is
pi_62295156
ventje

mijn nieuwe stukje
Maneki.Neko: TricotSlen / Ellaroo Maija 5.0 /rood-oranje-gele Perraja / Didymos Indio 4.6

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-10-2008 00:04:06 ]
Saartje
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:38:55 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62296492
voor BE en met zo'n mooie doek met zo'n knappe vent kan het gewoon niet meer mis gaan.

Morgen ga ik met de kids een paar dagen naar Brabant. Mee: Hopp en Beco... oh, ja kleren en kinderen..
pi_62297025
Er zit een kind op mijn kont!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62297390
Twee keer hoeft nu ook weer niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_62297445
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:06 schreef p_iglet het volgende:
Yppy, en als je een BWCC (evt met chestbelt) gebruikt ipv rucksack?
rucksack blijft hier ook nauwelijks zitten.
Dat was eigenlijk ook de bedoeling. Anna gaat echter steeds rechtop zitten als ze op mijn rug is, dan vind ik het moeilijk om de doek er goed overheen te krijgen. Terwijl ik het op die meet dus wel deed, zonder spiegel zelfs. En als Anna dan tegenwerkt dan wordt ik zenuwachtig en dan is het verstandiger te stoppen, anders wordt ik daar niet vrolijk van.

Zit het lekker Webkim? Ik voelde me toen zo geplet. Een witte doek durf ik echt niet. Zowel Anna als ik kan daar niet mee omgaan.

Die rode met zon... wat mooi.
*OUD heilige*
pi_62297448
En als je nou eens de doek al om haar schouder doet voor je haar op je rug zet? Of haar vanaf iets hoogs (BE deed het vanmiddag vanaf het aanrecht met Sasha) met doek en al op je rug hijst?
Hardloper.
IG @webkim
pi_62297484
Dat kan ik idd nog eens proberen, vanaf de commode. Het gekke is dat ze in de mei tai helemaal plat gaat liggen.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:29:59 #92
141844 Macka66
pi_62297649
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 21:00 schreef Webkim het volgende:
Er zit een kind op mijn kont!
[ afbeelding ]
Hee, die heeft owlet ook! Die Ellaroo podeagi dan he, het kind is heel anders
Ziet er knus uit hoor!
pi_62298351
Even getest zonder Amber maar met een hop erin

De banden mogen alleen de volgende keer wat langer
Amber Mae
pi_62298447
Ik denk he Llewella, maar dat kan zomaar een verkeerde veronderstelling zijn, maar volgens mij houd jij erg van roze.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62298496
Ja maar... Ik heb een blauw shirtje aan
Amber Mae
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 22:12:20 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62298587
Ik kan het!
Het was gezellig en ik heb van alles geoefend! En ik wil idd een andere doek! En ik hoor net van hier naast me 'je hebt toch nog een verjaardagskado te goed? Bestel maar een doek!'

En nu ben ik eigenlijk wel ook gelijk gevallen voor de Storch die we op die foto gebruiken. Welke is dat Webkim? Of Owlet, aangezien jij hem overduidelijk herkent? Ik vind hem echt heel mooi!
Oh wacht, ik zie het al. Het is de Anna toch?

Sowieso nog een wat andere storchs bekijken, want ik geloof wel dat dat de weving is die het moet gaan worden.
pi_62298614
Anna.
Deze doeken zijn qua feel en stevigte vergelijkbaar met m'n Storch BE. Die ik te leen had vond je te roze, maar ze hebben nog meer kleurtjes. Kiek maar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62298632
llewella, wat mooi!

Webkim, een prachtpodaegi, al zeg ik het zelf Ben je er net zo blij mee als ik?

Yppy, wat bij ons de laatste tijd het beste werkte was om vanaf de bank of de tafel te werken. Dan kan ik Ronja alvast op de doek zetten waardoor ik meteen zeker weet dat de doek tot in haar knieën en tot in haar nek zit. Als ik dan de chestbelt van de SHBC meteen strak trek terwijl ik met haar opsta dan heeft ze nauwelijks tijd om te protesteren. Doordat een van de banden van de SHBC over een schouder gaat kan er ook niets zakken tijdens het knopen.
pi_62298699
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het!
Het was gezellig en ik heb van alles geoefend! En ik wil idd een andere doek! En ik hoor net van hier naast me 'je hebt toch nog een verjaardagskado te goed? Bestel maar een doek!'
quote:
En nu ben ik eigenlijk wel ook gelijk gevallen voor de Storch die we op die foto gebruiken. Welke is dat Webkim? Of Owlet, aangezien jij hem overduidelijk herkent? Ik vind hem echt heel mooi!
Oh wacht, ik zie het al. Het is de Anna toch?

Sowieso nog een wat andere storchs bekijken, want ik geloof wel dat dat de weving is die het moet gaan worden.
Yep, da's storch anna het was mijn eerste geweven doek en daarom ben ik er misschien nog steeds zo verliefd op. Maar daarnaast is een streepstorch ook echt wel een heel lekkere doek die oersterk is, veel kan hebben en toch heel zacht kan worden.
En Anna heeft het soort kleuren waardoor hij eigenlijk altijd leuk staat.
pi_62298702
Owlet, ik vind -em iig heul mooi, maar het moet wel even wennen. Qua hoe je zo'n enorme lap netjes omslaat en toch zorgt dat het strak blijft zitten. Maar toen ik het eenmaal op zijn plek had zijn we wel mooi naar de suup gewandeld. Even tampons kopen met een kind op mijn kont.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')