quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:31 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, welke schandalige uitgave had jij nou gedaan? Ik ben nog steeds benieuwd!
Ja hoor, maar je moet dan wel de momenten even kiezen. Maar ik twijfel nog. Misschien vlecht en zit en knuffel ik -em wel alleen maar heeeeeelemaal zacht en leg ik hem in de kast voor een ooit-brusje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:30 schreef p_iglet het volgende:
Wrapkim, wat ik me bij die doek nu afvraag, durf je daar straks uberhaupt mee te dragen?
Hij mag alleen op handwas...En is super besmettelijk van kleur.
Alleen knuffelen is waarschijnlijk al voldoende, want kasjmier en zijde zijn heerlijk zacht. (En niet al te sterk, dus probeer de vezels zo min mogelijk te beschadigen.)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:55 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja hoor, maar je moet dan wel de momenten even kiezen. Maar ik twijfel nog. Misschien vlecht en zit en knuffel ik -em wel alleen maar heeeeeelemaal zacht en leg ik hem in de kast voor een ooit-brusje.
Ga je een Kleinsmekker maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef Webkim het volgende:
Stofjes gescoord voor nog een drager:
[ afbeelding ]
Het is nog niet compleet. Ik moet nog iets glanzends met blommen en een stukje appelgroen fluweel.
Die is wel behoorlijk kort..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:22 schreef Webkim het volgende:
Er staat voot 70 dollar een Girasol Polkka te koop op TBW, voor wie -em zo mooi vond (ik heb niet onthouden wie).
Llewella.. SHOWEN DIE HAP! ! ! ! !quote:Don't remember what I bought it as, but it measures at 4.42m.
Volgens mij is de enige die een kleinsmekker kan maken de persoon achter Kleinsmekkerquote:
Zoals een Ronja, een Maja...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:45 schreef owlet het volgende:
Ja, kleinsmekker maakt echt prachtige dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |