Dankjewel.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Webkim, de florenz is idd mooi geworden!
(Je lijkt wat afgevallen in je gezicht)
Nee, een Tibetaans afgeknoopte bwcc.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef DaviniaHR het volgende:
Das een BWCC met chest belt neem ik aan?
Als ik van tevoren weet dat ik de doek ga gebruiken, knoop ik het thuis alvast om. Voor korte stukjes gebruik ik meestal de fcc en die moet je toch van tevoren knopen. Als ik langere stukken ga lopen gebruik ik meestal de fwcc en die knoop ik dan ook vast voor en haal ik voor het dragen gedeeltelijk los (zodat ik de band op m'n buik heb zitten en het kruis op de rug, de uiteinden hangen dan over m'n schouders aan de voorkant en raken de grond net niet).quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Troel het volgende:
Ok, ik heb eindelijk een nadeel gevonden
Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om goed te knopen zonder dat mijn doek soms op de grond komt. Binnen vind ik dat niet zo'n probleem, maar buiten vind ik dat helemaal niet prettig. Ik probeer nu half in de auto te knopen, zodat de doek dan in de auto valt, maar da's ook niet echt handig. Hoe doen jullie dat?
Prachtig tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Webkim het volgende:Die OP kunnen we ooit nog in boekvorm uit gaan geven.
Van tevoren thuis knopen; in de auto knopen, of vriendlief de uiteinden vast laten houden; en bij droog weer maakt het me niet veel uit als de doek op de grond komt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef Troel het volgende:
Ok, ik heb eindelijk een nadeel gevonden
Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar om goed te knopen zonder dat mijn doek soms op de grond komt. Binnen vind ik dat niet zo'n probleem, maar buiten vind ik dat helemaal niet prettig. Ik probeer nu half in de auto te knopen, zodat de doek dan in de auto valt, maar da's ook niet echt handig. Hoe doen jullie dat?
Is het te doen om er een pdf van te maken en die te linken, maar vraag me niet hoe het moet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he! Ik dacht eerst nog dat die lijst met afkortingen er wel bij kon, maar dan wordt het echt een draak van een OP.
Ik wil er wel een plaatje van maken wat makkelijk te bewerken is als er toevoegingen zijn, is het een kwestie van het plaatje in de opquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:42 schreef chacama het volgende:
[..]
Is het te doen om er een pdf van te maken en die te linken, maar vraag me niet hoe het moet?
Onder een spoiler zetten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he! Ik dacht eerst nog dat die lijst met afkortingen er wel bij kon, maar dan wordt het echt een draak van een OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |