abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62250526

Het vorige deel: Slank de herfst in #257 - Lapo, fipo!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

[ Bericht 65% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 09-10-2008 01:29:14 ]
pi_62250572
Verdwenen spaargeld, gecancelde orders, een zieke kim, een zielige sjors met een zielige voet, een zielige voet van chico, een stomme kapper van co, een broodje conleche zonder sambal, een hele hele hele nare ex van poes

Dat dus.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:34:41 #3
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62250691
edit

[ Bericht 54% gewijzigd door mspoez op 09-10-2008 01:40:26 ]
Prrrrr
  donderdag 9 oktober 2008 @ 01:39:39 #4
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62250761
Op donderdag 9 oktober 2008 01:34 schreef mspoez het volgende:[/b]
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 9 oktober 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Verdwenen spaargeld, gecancelde orders, een zieke kim, een zielige sjors met een zielige voet, een zielige voet van chico, een stomme kapper van co, een broodje conleche zonder sambal, een hele hele hele nare ex van domme poes[\quote]
Prrrrr
pi_62251508
Kunnen jullie niet een beetje doorposten, schiet niet op zo.
pi_62251541
Die gast van de Britse X-Factor kon niet alleen goed zingen, 't is nog een lekker ding ook.
  Vis een optie? donderdag 9 oktober 2008 @ 07:09:55 #7
70532 loveli
N
pi_62251598
Goedemorgen iedereen. Dankzij de filevrije dag vandaag hoop ik zonder al te veel opstoppingen door te kunnen rijden naar Duitsland. Over 4 topics ben ik er weer!
crap in = crap out
  donderdag 9 oktober 2008 @ 07:47:46 #8
331 Merel
Be here now.
pi_62251781
mspoez, wat moet jij blij zijjn dat je van die engerd af bent zeg! Echt, prijs jezelf gelukkig dat je niet meer met die vent onder één dak woont.

loveli, er staan gewoon files vandaag, dat zei de jongen van het ontbijtnieuws net

Goeiemorgen trouwens!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62251930
Mogguh....
Wat een kut ex, Poez!

Hopelijk heeft ie één en ander toch veilig gedaan...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62252006
Ik ben vanmorgen thuis gewoon vergéten te ontbijten. Zit dus nu maar twee VitaLinea's te eten achter mijn bureau.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:24:32 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252067
Lol @ Co in OP. Ik heb nog geen nieuws uit Amersfoort. Raar hoor . Begin van de week is nu toch wel voorbij . Moet vanmiddag naar de loopbaanadviseur en de banenmarkt.
En ik ben een beetje blue , want ik was gisteravond zo stom om het met Haar over haar man te hebben, terwijl ik zijn bestaan altijd naar de achtergrond verdring en nu moet ik er steeds aan denken dat ze een heel eigen leven heeft (en houdt) met hem . Ik informeer nóóit meer naar hem .
Niet meer actief op Fok!
pi_62252128
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ Co in OP. Ik heb nog geen nieuws uit Amersfoort. Raar hoor . Begin van de week is nu toch wel voorbij . Moet vanmiddag naar de loopbaanadviseur en de banenmarkt.
En ik ben een beetje blue , want ik was gisteravond zo stom om het met Haar over haar man te hebben, terwijl ik zijn bestaan altijd naar de achtergrond verdring en nu moet ik er steeds aan denken dat ze een heel eigen leven heeft (en houdt) met hem . Ik informeer nóóit meer naar hem .
Lieffie.....
Ga toch "gewoon" voor een meisje die er helemaal voor jou is!
pi_62252170
Goedemorgen Ik zit alweer even op school Jeej!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:33:24 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252175
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lieffie.....
Ga toch "gewoon" voor een meisje die er helemaal voor jou is!
Ik weet het . Maar toch staat dat me ook weer niet aan . Ben bang dat ik me snel geclaimd zou voelen (en aangezien potten niet zelden binnen een week al samenwonen is die angst niet geheel ongegrond). Ik vind het systeem op zich wel werken, maar wel op voorwaarde dat er niet (teveel) over haar hubby wordt gesproken, want dan word ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:34:03 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252179
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Goedemorgen Ik zit alweer even op school Jeej!
Je bent niet op school maar op schule .
Niet meer actief op Fok!
pi_62252199
Haha, ja ik zit niet op de uni.. maar school klinkt echt als.. middelbare school!
Oke oke, ik zit op schuleee
pi_62252209
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik weet het . Maar toch staat dat me ook weer niet aan . Ben bang dat ik me snel geclaimd zou voelen (en aangezien potten niet zelden binnen een week al samenwonen is die angst niet geheel ongegrond). Ik vind het systeem op zich wel werken, maar wel op voorwaarde dat er niet (teveel) over haar hubby wordt gesproken, want dan word ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt.
Oh, ik dacht dat potten net mensen waren Niet dus
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:37:27 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252223
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat potten net mensen waren Niet dus
Nee, dat zul je zaterdag wel zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_62252263
Nou ik heb les
doeeg

Onee.. Ik heb werkcollege
doeeeg
pi_62252328
Die foto in de OP !
Weet je dat ik dat filmpje van Greys niet eens af durfde te kijken ik dacht, onee, straks gáán we weer...
pi_62252345
ze zijn al 2 weken bezig met het opnieuw bestraten van het parkeerterrein hier wat inhoudt dat ik ook op de dagen dat ik kan uitslapen vanaf half 8 wakker ben door die teringherrie... en ik word daar erg chago, verdrietig en boos van

ben moe en wil slapen

terechte kutochtend
Ja doei.
pi_62252472
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zal het wel gemist hebben ofzo, maar wat vindt de 'hubby' er dan van?
En de foto in de OP Het groeit bij hoor! Maar minder sip kijken helpt al.
Het mooi kotsende meisje.
pi_62252503
Was dan gister ook eerder gaan slapen MoBlo!

Op de file vrije dag heb ik er maar een kwartier langer over gedaan om op mijn werk te komen dan op mijn allersnelste woon-werk-verkeer-dag ooit!
pi_62252634
ookal was ik om 9 uur gaan slapen, dan nog ben ik niet uit mezelf om 8 uur wakker was het maar zo'n feest

blergh

zo maar eens mn nieuwe nigella ophalen
Ja doei.
pi_62252637
Ik heb om 10.00 uur mn halfjaarsgesprek.
Nog even afwachten hoe verschrikkelijk mijn dag wordt dus

Vief! Jezus wat een schrik zeg. Gelukkig is alles goed!

Vikje.. ze maakt je verdrietig.. dat kan toch niet goed zijn..
Fok!bejaarde
pi_62252673
Poes, wat een ongeloveloze eikel van een ex. Werkelijk..
Fok!bejaarde
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:21:01 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252903
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zal het wel gemist hebben ofzo, maar wat vindt de 'hubby' er dan van?
De hubby accepteert dat zij ook vrouwen nodig heeft in haar leven. Sterker nog: als hij dat niet had kunnen accepteren waren ze niet getrouwd. Maar ja, ik ken hem niet (hóef hem ook niet te kennen) en ik weet dus ook niet hoe 'ie er echt tegenover staat. Ik stel me zo voor dat hij het gewoon accepteert, omdat 'ie haar niet kwijt wil. Net als ik dus eigenlijk . En ik ben zelf allemaal vragen over hem gaan stellen gisteren, dus het is m'n eigen schuld. Nou ja, goeie les. Ik kom er wel weer overheen. Hoop ik... .

De Duitse heeft een enorme teringbende achtergelaten in de keuken . Kan niet eens bij de waterkoker om thee te zetten . Ik hoop voor haar dat ze vandaag gaat afwassen, want ik ga 't niet doen . Al die niet-afgespoelde borden met tomatensaus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:21:35 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252914
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:08 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb om 10.00 uur mn halfjaarsgesprek.
Nog even afwachten hoe verschrikkelijk mijn dag wordt dus

Haha, spannend . Succes! .
Niet meer actief op Fok!
pi_62252949
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:47 schreef Laureline het volgende:
Die foto in de OP !
Weet je dat ik dat filmpje van Greys niet eens af durfde te kijken ik dacht, onee, straks gáán we weer...
Ben ik nou een gevoelloze trut? Ik hoef daar echt geen traan om te laten, sterker nog, het deed me echt niets

MsPoez, ontzettend klote... Klinkt allemaal wel alsof je er erg goed aan zou doen je even te laten testen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:24:36 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62252979
Poes heeft d'r post geëdit. Watskeburt? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62252987
Anosmie, woei, succes Laat je niet kisten, rustig ademhalen, en duidelijk zijn!

Viking, je doet het nota bene zelf Je laat je gewoon bewust kwetsen... Niet doen!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:29:26 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62253085
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Anosmie, woei, succes Laat je niet kisten, rustig ademhalen, en duidelijk zijn!

Viking, je doet het nota bene zelf Je laat je gewoon bewust kwetsen... Niet doen!
Ik weet het . Ik moet bepaalde gespreksonderwerpen gewoon vermijden. En ik kom er ook wel weer overheen, maar vandaag nog even niet. Nou en verder zeg ik er niks meer over, want hoe meer ik erover zeg, hoe meer ik erover ga nadenken en dat levert niks op.
Niet meer actief op Fok!
pi_62253151
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben ik nou een gevoelloze trut? Ik hoef daar echt geen traan om te laten, sterker nog, het deed me echt niets

Ik huil wel heel makkelijk om dat soort dingen hoor, Ik brul al mee bij de fisherman's reclame, bovendien was ik toch al enorm labiel gisteren, dusse dat met dat gevoelloos zal wel meevallen.

Maar vandaag is alles anders, want ik heb Kimmetje weer ingehaald!
pi_62253159
Eetlijstje voor vandaag:

O: yoghurt
T: hazelnoten en mandarijn
L: crackers met pindakaas en chilisaus
T: smoothie yoghurt/framboos
T: mandarijn en peer
D: fajitas
T: wijn

Ik ben boos op de Mr. Hij verweet me laatst dat hij zo afvalt omdat ik maar steeds zo lijnerig kook. Ik voelde me helemaal schuldig... Tot ik vanmorgen zag wat hij meeneemt naar z'n werk. Hij eet gewoon overdag veel te weinig. En dan zit ie tegen mij te zeiken
pi_62253204
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben boos op de Mr. Hij verweet me laatst dat hij zo afvalt omdat ik maar steeds zo lijnerig kook. Ik voelde me helemaal schuldig... Tot ik vanmorgen zag wat hij meeneemt naar z'n werk. Hij eet gewoon overdag veel te weinig. En dan zit ie tegen mij te zeiken
Dat doet mijn (dunne!) vriendje ook! Hij doet de hele dag actief en dan eet ie ontbijt en 4 boterhammen en verder niets, dat zou echt niet genoeg moeten zijn.
Voor het avondeten is de oplossing een boys' en girls' portion
pi_62253208
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:

O: yoghurt
T: hazelnoten en mandarijn
L: crackers met pindakaas en chilisaus
T: smoothie yoghurt/framboos
T: mandarijn en peer
D: fajitas
T: wijn

Hier ook een meneer met een raar eetpatroon....
Werkt de laatste tijd van 7.00 tot een uur of 20.00/21.00 en neemt wat broodjes mee die die meestal niet eens opeet....
'savonds eet ie 3 happen, maar vreet daarna wél een pak koeken of chocola enzo op!

En dan wordt ie boos als ik er wat van zeg...
pi_62253250
Ow....
Vraagje voor SHE...

Ik heb thuis zo'n bodypump dvd liggen....
Kan ik die gewoon doen ( dan zie ik wat ze doen en wat ik moet doen)
of beter jouw schemaatje uit de op aanhouden?

Spiergroeptechnisch gezien en ivm slank enzo...
pi_62253576
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat doet mijn (dunne!) vriendje ook! Hij doet de hele dag actief en dan eet ie ontbijt en 4 boterhammen en verder niets, dat zou echt niet genoeg moeten zijn.
Voor het avondeten is de oplossing een boys' en girls' portion
Oh, maar dat doen we ook heus wel, verschillende porties. Hij eet sowieso meer carbs dan ik bij z'n avondeten.

Hij wou vanmorgen de deur uit zonder ontbijt. Met enkel een cakeje en een peer bij zich, voor de hele dag

Fuck, ik ben pissig
pi_62253662
die van mij wordt niet dunner hij schept gewoon twee grote borden op, en ik maar een normale

Net Nigella Christmas gehaald, en ben alleen door het lezen al spontaan 5 kilo zwaarder geworden mèn!!!

geweldige recepten, die natuurlijk nog wel uitgeprobeerd moeten worden voordat ik mensen uitnodig voor een kerstdiner
Ja doei.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:03:39 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62253776
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
die van mij wordt niet dunner hij schept gewoon twee grote borden op, en ik maar een normale

Net Nigella Christmas gehaald, en ben alleen door het lezen al spontaan 5 kilo zwaarder geworden mèn!!!

geweldige recepten, die natuurlijk nog wel uitgeprobeerd moeten worden voordat ik mensen uitnodig voor een kerstdiner
Ik kom wel een keertje eten.
Mijn humeur gaat er langzaam maar zeker op vooruit .
Niet meer actief op Fok!
pi_62253790
Inspiratieloze TVP. Vandaag vrij!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62253802
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kom wel een keertje eten.
Mijn humeur gaat er langzaam maar zeker op vooruit .
Kijk anders zo'n programma van nigella Leuk altijd!
pi_62253863
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, maar dat doen we ook heus wel, verschillende porties. Hij eet sowieso meer carbs dan ik bij z'n avondeten.

Hij wou vanmorgen de deur uit zonder ontbijt. Met enkel een cakeje en een peer bij zich, voor de hele dag

Fuck, ik ben pissig
Jij bent echt zo anders hè! Zo verzorgend! En nu maak je je dus druk om wat hij eet en zo.

Ik heb overigens helemaal niet het idee dat jij te lijnerig kookt! Klinkt altijd erg lekker en gevarieerd. Als ik Mr. CF was zou ik mijn handjes dichtknijpen, maar zo zie je maar weer, alles went en hij is nu verwend. Dat gaat hem nog vies tegenvallen als het ooit uit raakt en hij komt daarna een wat minder verzorgend type tegen!
pi_62253954
uni-waarts
Ja doei.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:15:00 #45
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62253980
Ik was ook mijn bed niet uit te rammen vanochtend en dat terwijl de wekker pas om half 8 ging.
Ik slaap OF niet, OF alleen maar.

Doe eens normaal !!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:31:32 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62254359
Ik ben een duitstalige sollicitatiebrief aan het schrijven Dat is moeilijk! En ik heb nog een leuke vacature bij Tennet gezien maar ik heb geen zin en tijd om brieven te schrijven.
Verder gaat alles goed hier.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:31:55 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62254371
Jullie hoeven niet te posten hoor!
Ik vermaak mezelf wel!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:32:48 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62254394
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef SHE het volgende:
Jullie hoeven niet te posten hoor!
Ik vermaak mezelf wel!
Wat een heerlijk humeurtje .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:37:31 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62254506
Ga zo een kipje grillen Ik wou dat ie nu al klaar was, want ik heb honger. Kook maar even een eitje ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62254531
SHE,

Weet jij eten waar je meer energie van krijgt? Zoals een milde snuif coke zeg maar, maar dan zonder kater?
Dat is het enige wat ik soms mis: energie. (ik bedoel ook echt een bepaald soort eten he, niet zeggen dat je dan meer KH's moet eten, want dat werkt voor mij niet, sterker nog: dan heb ik nog minder energie juist.) Ik wil weer net als vroeger uit mijn bed springen en dan zin in de dag hebben. Nu ben ik het eerste uur sws bezig met opgang te komen en 's avonds heb ik ook vaak nergens meer echt zin in. Dus ik hoop dat er een mandarijntje bestaat met opwekkende krachten zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')