quote:[ afbeelding ] Op donderdag 9 oktober 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Verdwenen spaargeld, gecancelde orders, een zieke kim, een zielige sjors met een zielige voet, een zielige voet van chico, een stomme kapper van co, een broodje conleche zonder sambal, een hele hele hele nare ex van domme poes[\quote]
Lieffie.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ Co in OP. Ik heb nog geen nieuws uit Amersfoort. Raar hoor. Begin van de week is nu toch wel voorbij
. Moet vanmiddag naar de loopbaanadviseur en de banenmarkt.
En ik ben een beetje blue, want ik was gisteravond zo stom om het met Haar over haar man te hebben, terwijl ik zijn bestaan altijd naar de achtergrond verdring en nu moet ik er steeds aan denken dat ze een heel eigen leven heeft (en houdt) met hem
. Ik informeer nóóit meer naar hem
.
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lieffie.....
Ga toch "gewoon" voor een meisje die er helemaal voor jou is!
Je bent niet op school maar op schulequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
GoedemorgenIk zit alweer even op school
Jeej!
Oh, ik dacht dat potten net mensen warenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar toch staat dat me ook weer niet aan
. Ben bang dat ik me snel geclaimd zou voelen (en aangezien potten niet zelden binnen een week al samenwonen is die angst niet geheel ongegrond). Ik vind het systeem op zich wel werken, maar wel op voorwaarde dat er niet (teveel) over haar hubby wordt gesproken, want dan word ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt.
Nee, dat zul je zaterdag wel zienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat potten net mensen warenNiet dus
Zal het wel gemist hebben ofzo, maar wat vindt de 'hubby' er dan van?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar toch staat dat me ook weer niet aan
. Ben bang dat ik me snel geclaimd zou voelen (en aangezien potten niet zelden binnen een week al samenwonen is die angst niet geheel ongegrond). Ik vind het systeem op zich wel werken, maar wel op voorwaarde dat er niet (teveel) over haar hubby wordt gesproken, want dan word ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt.
De hubby accepteert dat zij ook vrouwen nodig heeft in haar leven. Sterker nog: als hij dat niet had kunnen accepteren waren ze niet getrouwd. Maar ja, ik ken hem niet (hóef hem ook niet te kennen) en ik weet dus ook niet hoe 'ie er echt tegenover staat. Ik stel me zo voor dat hij het gewoon accepteert, omdat 'ie haar niet kwijt wil. Net als ik dus eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zal het wel gemist hebben ofzo, maar wat vindt de 'hubby' er dan van?
Haha, spannendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:08 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb om 10.00 uur mn halfjaarsgesprek.
Nog even afwachten hoe verschrikkelijk mijn dag wordt dus![]()
Ben ik nou een gevoelloze trut? Ik hoef daar echt geen traan om te laten, sterker nog, het deed me echt nietsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:47 schreef Laureline het volgende:
Die foto in de OP!
Weet je dat ik dat filmpje van Greys niet eens af durfde te kijkenik dacht, onee, straks gáán we weer...
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Anosmie, woei, succesLaat je niet kisten, rustig ademhalen, en duidelijk zijn!
Viking, je doet het nota bene zelfJe laat je gewoon bewust kwetsen... Niet doen!
Ik huil wel heel makkelijk om dat soort dingen hoor, Ik brul al mee bij de fisherman's reclame, bovendien was ik toch al enorm labiel gisteren, dusse dat met dat gevoelloos zal wel meevallen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik nou een gevoelloze trut? Ik hoef daar echt geen traan om te laten, sterker nog, het deed me echt niets
Dat doet mijn (dunne!) vriendje ook! Hij doet de hele dag actief en dan eet ie ontbijt en 4 boterhammen en verder niets, dat zou echt niet genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben boos op de Mr. Hij verweet me laatst dat hij zo afvalt omdat ik maar steeds zo lijnerig kook. Ik voelde me helemaal schuldig... Tot ik vanmorgen zag wat hij meeneemt naar z'n werk. Hij eet gewoon overdag veel te weinig. En dan zit ie tegen mij te zeiken
Hier ook een meneer met een raar eetpatroon....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: yoghurt
T: hazelnoten en mandarijn
L: crackers met pindakaas en chilisaus
T: smoothie yoghurt/framboos
T: mandarijn en peer
D: fajitas
T: wijn
Ik ben boos op de Mr. Hij verweet me laatst dat hij zo afvalt omdat ik maar steeds zo lijnerig kook. Ik voelde me helemaal schuldig... Tot ik vanmorgen zag wat hij meeneemt naar z'n werk. Hij eet gewoon overdag veel te weinig. En dan zit ie tegen mij te zeiken
Oh, maar dat doen we ook heus wel, verschillende porties. Hij eet sowieso meer carbs dan ik bij z'n avondeten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat doet mijn (dunne!) vriendje ook! Hij doet de hele dag actief en dan eet ie ontbijt en 4 boterhammen en verder niets, dat zou echt niet genoeg moeten zijn.
Voor het avondeten is de oplossing een boys' en girls' portion
Ik kom wel een keertje eten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
die van mij wordt niet dunner![]()
hij schept gewoon twee grote borden op, en ik maar een normale
NetNigella Christmas
gehaald, en ben alleen door het lezen al spontaan 5 kilo zwaarder geworden mèn!!!
![]()
geweldige recepten, die natuurlijk nog wel uitgeprobeerd moeten worden voordat ik mensen uitnodig voor een kerstdiner
Kijk anders zo'n programma van nigellaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje eten.
Mijn humeur gaat er langzaam maar zeker op vooruit.
Jij bent echt zo anders hè! Zo verzorgend! En nu maak je je dus druk om wat hij eet en zo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dat doen we ook heus wel, verschillende porties. Hij eet sowieso meer carbs dan ik bij z'n avondeten.
Hij wou vanmorgen de deur uit zonder ontbijt. Met enkel een cakeje en een peer bij zich, voor de hele dag
Fuck, ik ben pissig
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef SHE het volgende:
Jullie hoeven niet te posten hoor!
Ik vermaak mezelf wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |