Oh man, doe dat ding toch wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
Ineens oliedruk weg midden in de Beneluxtunnel.
Sta zonder koppeling op de vluchtstrook van de A15.
Oliepijl bleek gelukkig nog goed, koppeling is leeg.
Nu gaat ze een paar dagen eerder naar de dealer, berger komt zo.
Was lekker weer en heerlijk rijden vanochtend.quote:
Buell 1125.quote:Suzuki kopen![]()
![]()
Temparamentvol italiaans he.............quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
Je wil een reactie uitroepen op die 9 jaar Jap rijder?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef bvvt het volgende:
Temparamentvol italiaans he.............
![]()
doe zoals ik - al bijna 9 jaar op de zelfde japanse motor..........................
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
OMG Dat is snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je wil een reactie uitroepen op die 9 jaar Jap rijder?-->
![]()
SV is trouwens best een leuke motor.![]()
![]()
En kan me niet bommen verder, heb nog fabrieksgarantie, en ze is onwijs lekker.![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Over 20 jaar is er geen keus meer en rijden we allemaal op sexloze electrische machines met Bose-speakers om een beetje geluid te maken
De discussie over Akrapovic, Two Brothers, Screamin' Eagle of Termignoni zal dan gaan over Bose, JBL, Magnat of Infinty
italiaans...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was lekker weer en heerlijk rijden vanochtend.
Maar ja, oliedruklampje midden in de tunnel is wel ff spannend.![]()
Gelukkig peil in orde, anders waren we verder van huis.
De Corsaro zou woensdag@ de dealer zijn, nu is ze er met 20 minuutjes al.
We hebben allemaal wel eens een mindere ochtend.![]()
Dat had ik, inc yamaha gitaar, wit!quote:
Je kan ook niet alles doen/hebben/kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat had ik, inc yamaha gitaar, wit!![]()
Maar nu al heel lang niet meer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles doen/hebben/kopen
/ervaringsdeskundige die het nog steeds probeert
Staan ook nog op mijn verlanglijstje :quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd, anders had ik ook allang weer SM gereden en een fatsoenlijke desktop pc + scherm(en) gehad
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Staan ook nog op mijn verlanglijstje :![]()
Maar binnenkort is het weer Sinterklaas
Wat is snel?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef rib-1 het volgende:
Over 20 jaar is er geen keus meer en rijden we allemaal op sexloze electrische machines met Bose-speakers om een beetje geluid te maken
De discussie over Akrapovic, Two Brothers, Screamin' Eagle of Termignoni zal dan gaan over Bose, JBL, Magnat of Infinty
je band wordt niet eens warm, je geeft te weinig gas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen en volgende week maar weer met de Trophy.![]()
Zat nog een foto van een paar maanden geleden te kijken. Vering valt wel mee toch.![]()
[ afbeelding ]
Één en ander nav die schaamrandloze pics.
Goed aan de schone rand dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Cageon het volgende:
je band wordt niet eens warm, je geeft te weinig gas.
Die rullen zijn opgepikt rubber![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zo instellen dat de vpn uni NIET je internet verbinding is...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
Heb ik nodig om sommige sites van de uni te bekijken, maar als ik dan Fok wil refreshen word ik uitgelogd omdat ik onder een ander ip online ben
alleen krijg ik dan toch die andere sites toch ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan zo instellen dat de vpn uni NIET je internet verbinding is...
dan kun je beiden
ligt eraan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen krijg ik dan toch die andere sites toch ook niet
En dat uitzoeken heb ik ook geen zin inZo vaak heb ik het nou ook weer niet nodig
Hallloooooquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
Heb ik nodig om sommige sites van de uni te bekijken, maar als ik dan Fok wil refreshen word ik uitgelogd omdat ik onder een ander ip online ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Halllooooo![]()
je kan ook weg vinken de optie bij het inloggen: Verbind deze sessie aan dit IP
Vinkje weg en je kan via elk IPDacht dat je dan iedere keer opnieuw moest inloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ag, boeiendgewoon zo min mogelijk vpn gebruiken
![]()
zo iets jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dacht dat je dan iedere keer opnieuw moest inloggen?
ag, boeiendgewoon zo min mogelijk vpn gebruiken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
My life is brilliant.
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the highway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.![]()
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
Dan moet je niet refreshenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
In een keer zie ik het.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
My life is brilliant.
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the highway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.![]()
[ afbeelding ]
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
In een keer zie ik het.
your'e beautifull - but dead, hartstikke dead - onder garantie
en dat is echt nodig zo te zien.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:40 schreef rib-1 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/184498334
Alleen heb ik een pishekel aan schilderen
http://www.zwedenhuizen.com/ny13.htmquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef rib-1 het volgende:
Je kan voor 30.000 euro uiteraard ook een seizoen racen
Een prima donna die mooi staat te wezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:23 schreef bvvt het volgende:
In een keer zie ik het.
your'e beautifull - but dead, hartstikke dead - onder garantie
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:37 schreef rib-1 het volgende:
http://www.zwedenhuizen.com/ny13.htm
Je moet voor hetzelfde bedrag verbouwen en dan heb je een vrijstaande woning op een goed stuk grond (1500 m2) voor ¤ 30.000![]()
Dat is ook het maximale wat ze wil rijden voor een volledige revisie WB. Dat weet je tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een prima donna die mooi staat te wezen.![]()
Inmiddels wel meer dan 4.000 mee gereden.![]()
![]()
I pushed my luck!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is ook het maximale wat ze wil rijden voor een volledige revisie WB. Dat weet je toch
Geen gezeik met de buren, allemaal mensen die je toch niet kan verstaan, de enige gekleurde in het dorpquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Belastingen en ander gezeur......![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I pushed my luck!![]()
Volgende week woensdag kwam net even te laat.
Ribí's heaven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:01 schreef rib-1 het volgende:
Geen gezeik met de buren, allemaal mensen die je toch niet kan verstaan, de enige gekleurde in het dorp
Na één jaar allemaal new born halfbloedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat wel in de buurt bij je.quote:![]()
Ik heb ws een carbon uitlaat gevonden voor de SZR.![]()
Waar staat ie? Heb morgenmiddag vrij om een stukkie te rijdenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij staat wel in de buurt bij je.![]()
Ik heb ws een carbon uitlaat gevonden voor de SZR.
Probeer ik idd, maar vergeet af en toe dat ik de vpn nog aan heb staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:13 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dan moet je niet refreshen
/Helpdesk België
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
Waar staat ie? Heb morgenmiddag vrij om een stukkie te rijden
Toffe shitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uitlaatje gewonnen.![]()
That is going to be quite nice for the SZR.![]()
En helemaal compleet met DB killer en linkpijp.![]()
Montage zal ook ongeveer zoals het plaatje zijn.![]()
Hoofdprijs van een rally waar ie aan mee had gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Toffe shit
Waar heb je die mee gewonnenHad je de pincode van je vriendin goed gegokt
Druk niet, maar zaterdag is altijd raak @zhe kid(s).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
zal er morgen eens langs rijden
jij bent druk morgen?
Me vergissen met het overboeken van een verkeerde rekening werkt niet meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:56 schreef rib-1 het volgende:
Toffe shit
Waar heb je die mee gewonnenHad je de pincode van je vriendin goed gegokt
Dikke klappen dan?!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Af te halen bij Motoport Wateringen.
Ik denk dat ze pas volgende week kijken.
Misschien kan je het weekend er op voor taxi spelen.![]()
Uitlaatje gewonnen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
That is going to be quite nice for the SZR.![]()
En helemaal compleet met DB killer en linkpijp.![]()
Montage zal ook ongeveer zoals het plaatje zijn.![]()
Idd, dat worden dikke klappen voor ene klein fietsje.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, dat worden dikke klappen voor ene klein fietsje.
Zoals een viswijf keet kan schoppen op de maandagochtend.
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:36 schreef -XX- het volgende:
![]()
Geluid filmpje maken wanneer hij er op zit.?
Dat wil ik wel horen Miss ID=81.![]()
hmm, net wakkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:51 schreef Cageon het volgende:
om 11:30 ben ik denk ik @ dome
ff met duo rondje rijden... (en wat MFers, met duo ligt tempo toch wat lager)
De 6 is koffiekoekje aprovedquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef Reintji het volgende:
Beste MC!![]()
Hopelijk binnenkort hopelijk het fel begeerde motorbewijs. Nu heb ik les op een ER-5N, dat lijkt me wel een fijne motor om mee te beginnen, prima zit, lekker sturen en ben toch niet opzoek naar extreem sportieve prestaties.
Wat is het verschil tussen de ER-5n en de ER-6F/N qua prestaties?
Wat hij dus zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:52 schreef rib-1 het volgende:
[..]
ER-5n => Kinderspeelgoed/prestaties
ER-6F/N => Grote kinderspeelgoed/prestaties
Behalve die van Koffiekoekje![]()
![]()
Nee,.. het is een bewijs dat 'n 'ondha rijd als een wijf en stuurt als een teef/bitch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is dit het bewijs dat motoren vrouwelijk zijn![]()
Wel een aardig filmpje
En waar de beste mp3's zijn te downlooienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Verfrissen doe je op de badkamerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:13 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Dan moet je niet refreshen
/Helpdesk België
Op een aanhangerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een prima donna die mooi staat te wezen.![]()
Inmiddels wel meer dan 4.000 mee gereden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De 6 is koffiekoekje aproved
[..]
Wat hij dus zegt
+ de 6 is koffiekoekje aproved
Tevens powned de 6 de pizza corsaro op alle fronten't zit em niet in de prestaties, maar in het feit dat ie altijd start. Wat em uiteindelijk sneller maakt
[/late reactie]
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee,.. het is een bewijs dat 'n 'ondha rijd als een wijf en stuurt als een teef/bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens powned de 6 de pizza corsaro op alle fronten't zit em niet in de prestaties, maar in het feit dat ie altijd start. Wat em uiteindelijk sneller maakt
[/late reactie]
Nu ga je te ver.quote:
[..]
De 6 is koffiekoekje aproved
[..]
Wat hij dus zegt
+ de 6 is koffiekoekje aproved
[/late reactie]
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hij staat mooi binnen. ze hebben alleen wel de hoop opgegeven dat hij ooit nog gaat rijden.
rijden was weer heerlijk
1.39 hiero, is idd betere shit!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:01 schreef Geerd het volgende:
De prijs voor een litertje druppelwater begint ook weer redelijk te worden 1,37,- hiero.
Ahhhhhhh, das altijd leukquote:
ik heb me tank ook weer vol gegooit.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:01 schreef Geerd het volgende:
De prijs voor een litertje druppelwater begint ook weer redelijk te worden 1,37,- hiero.
Germany zekers.....quote:
Ruilenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
heb niet getankt vandaag. motor loopt echt 1:15
Errr .. wat zeiden ze dan precies.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:34 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hij staat mooi binnen. ze hebben alleen wel de hoop opgegeven dat hij ooit nog gaat rijden.
rijden was weer heerlijk
Is dat zo bijzonder?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik snap ét. Waar heb ik dat aan verdiend.quote:
Dat haalt die van mij bjna nooit....................meesal 1 op 17-18quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:32 schreef Den_Haag het volgende:
Morgen statistiek doen om het volgende stuk van de paper te kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef TataK het volgende:
Morgen een rit(je) van Den Bosch naar Meerssen (bij Maastricht).Vertrek tussen 08.00 en 09.00
Het enige dat BazzieK met van mij pakt is m'n portemonnee (zelf moet íe hard sparen voor z'n Triumph Street Triple R)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Morgen statistiek doen om het volgende stuk van de paper te kunnen schrijven![]()
's Avonds filmpje pakken met m'n pa
Dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:28 schreef TataK het volgende:
[..]
Dat haalt die van mij bjna nooit....................meesal 1 op 17-18
En wat vond je ervan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:05 schreef bvvt het volgende:
Vandaag nog ff snel een blik geworpen in het onderkomen van brabant motors.
Moest toch eens kijken wat ze voor prijzen vragen voor die bikes daaro.![]()
Heb ze niet echt gesproken. werkplaats was eigenlijk al leeg toen ik er was.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Errr .. wat zeiden ze dan precies.![]()
[..]
Vind het best netjes. ook gezien mijn rijstijlquote:Is dat zo bijzonder?![]()
Die van Geerd loopt 1:16 of beter denk ik.![]()
Dikke Joris lijkt best een zuurpruim soms. Het hoofd is niet gastvrij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 07:11 schreef TataK het volgende:
En wat vond je ervan?OF
In elk geval gemoedelijke sfeer daar (vind ik dan)
Vroeg naar huis, terwijl mijn motor niet klaar is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:34 schreef Den_Haag het volgende:
Heb ze niet echt gesproken. werkplaats was eigenlijk al leeg toen ik er was.
Al schiet dat ook niet echt op.quote:Hij staat stil in een hoekje, met wat olie eronder.![]()
Ik denk dat de Trophy je nog 3 km per liter verder brengt.quote:Vind het best netjes. ook gezien mijn rijstijl
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niks kunnen doengeen tijd
binnenkort tentamens dus voorlopig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:58 schreef Cageon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjeh last loodjes ehh
allen 4pit-overstappersquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:09 schreef Cageon het volgende:
tering wat staan er een hoop TLR's te koop zeg
toen ik m wou hebben stonden er niet zo veel, waren het allemaal Sjes![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
mjeh last loodjes ehh
[..]
allen 4pit-overstappers
dan gaan ze ook circuit rijden anders kan ik het niet begrijpenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
mjeh last loodjes ehh
[..]
allen 4pit-overstappers
quote:Kerel, zelfs met duo ben je niet te houden...
quote:Cageon>>> Je kunt wel sturen kerel! Ziet er goed uit....Ben benieuwd hoe het gaat met je nieuwe fiets, denk even wennen maar dat komt zeker net zo goed als nu....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Zelfde met ZXR400tjes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:09 schreef Cageon het volgende:
tering wat staan er een hoop TLR's te koop zeg
toen ik m wou hebben stonden er niet zo veel, waren het allemaal Sjes![]()
ja welke mafkees gaat er dan ook op een 400 rijdenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gastehknakkers kunnen gewoon niet rijden
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
edit: je gaat chillen laat maar
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:35 schreef Geerd het volgende:
markВ zegt (16:29):
hey
markВ zegt (16:29):
kan misschien motor kopen van de schoonbroer van m'n broer
biertje?||Trophy 1200 zegt (16:34):
wat voor een?
markВ zegt (16:34):
een rooie
biertje?||Trophy 1200 zegt (16:34):
Ja goffedomme, heerlijk tijgerbrood, pak ik de pot pindakaas uit de kast... wat denk je, nog niet genoeg voor 1 sneetjequote:
Respect voor je zus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]Nee geloof me, pics hoef ik echt niet te posten zo aantrekkelijk is ze niet
plus ze is bezet
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
hehe nouja was mijn zusje maar zo lekker, dan zou ik haar zelf doen![]()
![]()
dat hoofd is wel jammerquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
hehe nouja was mijn zusje maar zo lekker, dan zou ik haar zelf doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Wel als ik er nog in zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Genoeg compensatie.![]()
[..]
Ja dan zit die dikke buik in de weg.
hij staat ook te koop op MF...quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Cageon, op MF is er misschien wel een TLR-koper. De zijne is dit weekend gejat.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.
Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Genoeg compensatie.![]()
[..]
Ja dan zit die dikke buik in de weg.
Tofjensquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:11 schreef Crashcat het volgende:
Intermot 2008..
Foto's zijn niet door mij genomen. Amateurisme aanwezig
...
In het Den Haag regio topicquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
hij staat ook te koop op MF...
thanks voor de tip
is er een topic over? ik kan zo snel niets vinden
quote:
Aparte voorkeurquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:11 schreef Crashcat het volgende:
Intermot 2008..
Foto's zijn niet door mij genomen. Amateurisme aanwezig
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sleutelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:52 schreef Den_Haag het volgende:
Netjes hoor. zo zie je mij niet sleutelen.
Lijmenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, nokkenaskettingspanner gefixt met vloeibare pakking, kleppendeksel gespoten, dalijk ook monteren met extra vloeibare prutEn dan zou het lekker over moeten zijn
kop niet vlak?quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
4 x m6 doorgeboord/getapt + rvs m6 draadeind geplaatst en 3 x m8 doorgetapt voor kleppendekselDat plakwerk is extra, want er kwam toch nog olie door de (goede) pakking heen ofzo
Maar heb er wel vertrouwen in dat het nu dicht zit
Mogelijk had je je kop moeten vlakkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
4 x m6 doorgeboord/getapt + rvs m6 draadeind geplaatst en 3 x m8 doorgetapt voor kleppendekselDat plakwerk is extra, want er kwam toch nog olie door de (goede) pakking heen ofzo
Maar heb er wel vertrouwen in dat het nu dicht zit
Goed manquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kop wel vlak, deksel ook, maar zat nog vast met 4 vd 6 bouten. Of wat ik me nu bedenk is dat een draadeindje nog een tiende mm te veel kan uitsteken waardoor de deksel niet goed sluit, maar nu zag het er prima uit. Morgen fix ik de laatste 2 resterende dekselbouten, die waren ook gaar m7.
Je weet dat Rib nu aan je lippen hangt.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee ik kijk nog ff naar die 1e pic, morgen trek ik het deksel er weer af en kort 1 draadeindje 2 mm in. Ga geen risico nemen dat als ie lekker op bedrijfstemperatuur is ineens weer zo'n oliefontein gaat spuiten![]()
eerst nieuw zaagje kopen want de oude is nu bot![]()
Gehad jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je weet dat Rib nu aan je lippen hangt.....
Hij heeft namelijk een erg mooie olie boot gehad
Duur voor een tweedehandse backprotectorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef Den_Haag het volgende:
Is deze rugprotector trouwens wat? (en de prijs redelijk?)
http://www.motor-forum.nl(...)otector-mt-xl-1.html
En dat is klotequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kleppendeksel lekt niet meer![]()
echter de voetpakking wel![]()
dus eventjes diep zuchten
ja nog meer omdat die bouten vd framebeugel zo vast zitten... Dat ik mijn sleutel er wel op verbuig maar de moer vast blijft zittenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja nog meer omdat die bouten vd framebeugel zo vast zitten... Dat ik mijn sleutel er wel op verbuig maar de moer vast blijft zittenDus ik lepel het blok er ook niet 123 uit anders had ik dat al lang gedaan
bekend probleem van de GS500 volgens mijquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja nog meer omdat die bouten vd framebeugel zo vast zitten... Dat ik mijn sleutel er wel op verbuig maar de moer vast blijft zittenDus ik lepel het blok er ook niet 123 uit anders had ik dat al lang gedaan
heb nog wel een TLr voor je....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ik trek zo alles er maar weer af
Zal eens kijken. iemand nog aanraders? (vind het rijden zo zonder maar eigenlijk niks)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Duur voor een tweedehandse backprotector
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200258643262
20 Euro, helaas al verkocht
Maar er staan meer aanbiedingen
zo gebeurt...quote:
50 euro bieden en dat is nog veelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal eens kijken. iemand nog aanraders? (vind het rijden zo zonder maar eigenlijk niks)
quote:
bling bling, picca's jeweetsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, alles ligt er af![]()
Geen wonder dat hij lekte, het was een lokale sahara tussen de tapeinden en de voetpakkingNu is alles weer als nieuw, wat een beetje wd40 met geduld al niet kan
Nu ga ik een oude tandenborstel zoeken en ook maar meteen de cilinder en kop een grondige schoonmaakbeurt geven
Je dingt mee naar de titel Nico Zwinkels van FOK MCquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geen wonder dat hij lekte, het was een lokale sahara tussen de tapeinden en de voetpakkingNu is alles weer als nieuw, wat een beetje wd40 met geduld al niet kan
Nu ga ik een oude tandenborstel zoeken en ook maar meteen de cilinder en kop een grondige schoonmaakbeurt geven
toffe peerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
as we speak ben ik aan het oploaden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
as we speak ben ik aan het oploaden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je dingt mee naar de titel Nico Zwinkels van FOK MC
Bedoelde meer qua merken en kwaliteit. Kan alleen die oude test vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:03 schreef rib-1 het volgende:
[..]
50 euro bieden en dat is nog veel
De slappe tijden voor de motorzaken komen er weer aanStraks komen er allemaal aanbiedingen, hou die in de gaten zou ik zeggen
Ik vermoed dat dit de eerste keer is dat de motor open is geweest sinds 32000 km. Afstelling is wel ruk ja, moet ik nog wat aan doen want dit is niks...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef bvvt het volgende:
Tering wat een aanslag op de koppen - pikzwart.
Das nie zo goed
slechte verbranding
enig idee hoeveel dat blok onderhand al gelopen heeft?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef bvvt het volgende:
Das nie zo goed
slechte verbranding
Das toch geen backfire?? das lafjes tegen aanhangen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://s283.photobucket.com/albums/kk288/vuile_beunkoe/?action=view¤t=Video020.flv
Krijgt nu veel meer (makkelijker) lucht hey zonder dat filter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik noem het nergens backfiremaar uhm is het iets om mij zorgen over te maken? het leek alleen te zijn zonder filter
Overgestapt op shagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijgt nu veel meer (makkelijker) lucht hey zonder dat filter.
Klote zon.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:17 schreef Den_Haag het volgende:
het frame glimt maar een beetje
Kan je het ook in ene keer goed doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt best wel mee, en zuigerhemd en veren zien er ietwat vaag netjes uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:44 schreef bvvt het volgende:
Das nie zo goed
slechte verbranding![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klote zon.
[..]
Kan je het ook in ene keer goed doen?
Sinds de GS in mijn bezit is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Valt best wel mee, en zuigerhemd en veren zien er ietwat vaag netjes uit.
- zijn de tank + kappen er al zeker 5 keer afgeschroefd
- is het kleppendeksel een keer of 8 eraf gehaald
- is de kop nu 3 keer op zijn plek gezethet helpt natuurlijk als alles gemonteerd zit je nog 2 gare draadgangen ontdekt
![]()
- de uitlaat is er nu 2 keer af gegaan, vorige week en vandaag,
- koplamp is er ook al een keer op en af geweest :p
- Voorvork is ook open geweest
dat was het wel zon beetje![]()
Ik moet zeggen dat het blok, pakkingen, en de cilinder nu brandschoon zijn, morgen de kop even compleet olievrij maken, en dan kan alles weer op zijn plekMisschien als ik zin heb spuit ik de uitlaat ook ff netjes zwart
![]()
Met andere woorden, een GS heeft voor jou geen geheimen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sinds de GS in mijn bezit is:
- zijn de tank + kappen er al zeker 5 keer afgeschroefd
- is het kleppendeksel een keer of 8 eraf gehaald
- is de kop nu 3 keer op zijn plek gezethet helpt natuurlijk als alles gemonteerd zit je nog 2 gare draadgangen ontdekt
![]()
- de uitlaat is er nu 2 keer af gegaan, vorige week en vandaag,
- koplamp is er ook al een keer op en af geweest :p
- Voorvork is ook open geweest
dat was het wel zon beetje![]()
Ik moet zeggen dat het blok, pakkingen, en de cilinder nu brandschoon zijn, morgen de kop even compleet olievrij maken, en dan kan alles weer op zijn plekMisschien als ik zin heb spuit ik de uitlaat ook ff netjes zwart
een GS heeft geen geheimen meer voor mij, en voor Richard ook niet want hij was er bij toen ik em uit elkaar trokquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met andere woorden, een GS heeft voor jou geen geheimen.![]()
Alleen jammer dat je vrienden ook zo'n ding aansmeert.![]()
![]()
WB was vrij vandaag, en heeft een leuk setje geshopt voor 10 euro.![]()
[ afbeelding ]
Deurstopper, want de stalling waait steeds dicht.
Terwijl ik er net een motor in wil duwen.![]()
Digitale bandenspanningsmeter.
Reserve, want ik had er al eentje.
Maar koopje enzo.![]()
Led verlichting voor op de kop.
Voor het wintersleutelen.![]()
![]()
En gehoorbescherming.![]()
Voor als vriendinnetje weer eens roept dat ik met de motor getrouwd ben.![]()
En we gaan slijpen, borstelen en polijsten.![]()
[ afbeelding ]
Alles voor op de boormachine. Een dremel vond ik toch wat te gortig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering - WB met zijn koop ziekte.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met andere woorden, een GS heeft voor jou geen geheimen.![]()
Alleen jammer dat je vrienden ook zo'n ding aansmeert.![]()
![]()
WB was vrij vandaag, en heeft een leuk setje geshopt voor 10 euro.![]()
[ afbeelding ]
Deurstopper, want de stalling waait steeds dicht.
Terwijl ik er net een motor in wil duwen.![]()
Digitale bandenspanningsmeter.
Reserve, want ik had er al eentje.
Maar koopje enzo.![]()
Led verlichting voor op de kop.
Voor het wintersleutelen.![]()
![]()
En gehoorbescherming.![]()
Voor als vriendinnetje weer eens roept dat ik met de motor getrouwd ben.![]()
En we gaan slijpen, borstelen en polijsten.![]()
[ afbeelding ]
Alles voor op de boormachine. Een dremel vond ik toch wat te gortig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke lullo brengt zijn auto dan ook naar een gast die met je praat op msn alsof ie een 14 jarig meisje isquote:
word up, neger!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welke lullo brengt zijn auto dan ook naar een gast die met je praat op msn alsof ie een 14 jarig meisje is
niks mis meequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja misschien wel leuk om zaterdag dan ff ook langs de rijschool te rijdenik heb er samen met een vriend tegelijk gelesd, en vlak daarna/ tegelijk nog een vriend van me.
a damn, ik besef me nu dat ik eigenlijk 24/7 bezig ben met motor /rijden / sleutelen / dromen![]()
Vos Oss motoren?quote:
precies, dat eerste ritje zit me dwars, de vraag WANNEEEER dat gaat zijnquote:Dat dwars zittenvorige week met een maat naar Termaat geweest voor nieuw helmpje. Werd een Shark RSI Titan, mooie helm, mooi prijsje
Iets meer dan hij in gedachten had maargoed, hij leek niet echt blij met zijn aankoop, was toch meer dan hij had gedacht. Na de 1e rit niks meer over gehoord
![]()
baf ariaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aaahhhh heb mijn 0.5L pul uit de kast getoverd en gevuld met heerlijk koude Bavaria
blijft allemaal bierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, het is geen Schultenbrau
alleen bij uitzondering en er niks beters is en ik het toch op een zuipen zet.quote:
Maar idd, wat heb je aan mannelijkheid, het gaat toch om de tijden?quote:Samen met de TLR ook afscheid genomen van je mannelijkheid?
Krijg je dit soort ideeen door het rijden van Suzuki's?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
alleen bij uitzondering en er niks beters is en ik het toch op een zuipen zet.
[..]
Maar idd, wat heb je aan mannelijkheid, het gaat toch om de tijden?![]()
depends welke je bedoeldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Krijg je dit soort ideeen door het rijden van Suzuki's?![]()
* Cocktailprikker schopt GS500 uit de schuur plakt er een bord gratis op
Maar vanavond terug lach ik!quote:
quote:WB, jij nog adressen voor rugprotectoren? (en tips qua merk etc)
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Eerder al een testje afgegeven.![]()
Heb hem van de Aldi Lidl, best gestest. En laatst gebruikt 2006.![]()
Nu gaat mijn pak niet meer dicht met.
quote:
Piepschuim.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
@WB, waarom niet gewoon stuk piepschuim van de gamma?
Je moet proberen welke fijn zitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Den_Haag het volgende:
was de sarcasme disclaimer vergeten
Iemand op MF had het ook nog even het merk Jopa. is meer offroadcross werk. Zoek eigenlijk iets als zo'n Spidi of Dainese
quote:
Gewoon suf denk ik. En daardoor gaat het goed. Zie mezelf rijden.quote:
Pasvorm is iddd heel belangrijk, behalve het comfort, ook of hij goed boven en beneden aansluit.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:24 schreef rib-1 het volgende:
Je moet proberen welke fijn zitEen backprotector is veilig maar als het gebruik je irriteert gebruik je het niet
Of als het totale oppervlak van je lichaam in massa toeneemt maar niet evenredig verdeeld wordt/WB
Ik denk dat het gros zichzelf er onderuit had geremdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon suf denk ik. En daardoor gaat het goed. Zie mezelf rijden.![]()
Arie Molenaar?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
nope. de meeste hebben er maar eentje liggen. Schiet niet echt op qua passen he.
Geen motorsportzaken in de regio?
En ik zag pas na een seconde wat er gebeurde. Toen het voorbij was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef rib-1 het volgende:
Ik denk dat het gros zichzelf er onderuit had geremd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |