Oh man, doe dat ding toch wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
Ineens oliedruk weg midden in de Beneluxtunnel.
Sta zonder koppeling op de vluchtstrook van de A15.
Oliepijl bleek gelukkig nog goed, koppeling is leeg.
Nu gaat ze een paar dagen eerder naar de dealer, berger komt zo.
Was lekker weer en heerlijk rijden vanochtend.quote:
Buell 1125.quote:Suzuki kopen![]()
![]()
Temparamentvol italiaans he.............quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
Je wil een reactie uitroepen op die 9 jaar Jap rijder?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef bvvt het volgende:
Temparamentvol italiaans he.............
![]()
doe zoals ik - al bijna 9 jaar op de zelfde japanse motor..........................
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
Maar nu even niet..
OMG Dat is snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je wil een reactie uitroepen op die 9 jaar Jap rijder?-->
![]()
SV is trouwens best een leuke motor.![]()
![]()
En kan me niet bommen verder, heb nog fabrieksgarantie, en ze is onwijs lekker.![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Over 20 jaar is er geen keus meer en rijden we allemaal op sexloze electrische machines met Bose-speakers om een beetje geluid te maken
De discussie over Akrapovic, Two Brothers, Screamin' Eagle of Termignoni zal dan gaan over Bose, JBL, Magnat of Infinty
italiaans...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was lekker weer en heerlijk rijden vanochtend.
Maar ja, oliedruklampje midden in de tunnel is wel ff spannend.![]()
Gelukkig peil in orde, anders waren we verder van huis.
De Corsaro zou woensdag@ de dealer zijn, nu is ze er met 20 minuutjes al.
We hebben allemaal wel eens een mindere ochtend.![]()
Dat had ik, inc yamaha gitaar, wit!quote:
Je kan ook niet alles doen/hebben/kopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat had ik, inc yamaha gitaar, wit!![]()
Maar nu al heel lang niet meer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles doen/hebben/kopen
/ervaringsdeskundige die het nog steeds probeert
Staan ook nog op mijn verlanglijstje :quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd, anders had ik ook allang weer SM gereden en een fatsoenlijke desktop pc + scherm(en) gehad
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Staan ook nog op mijn verlanglijstje :![]()
Maar binnenkort is het weer Sinterklaas
Wat is snel?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:32 schreef rib-1 het volgende:
Over 20 jaar is er geen keus meer en rijden we allemaal op sexloze electrische machines met Bose-speakers om een beetje geluid te maken
De discussie over Akrapovic, Two Brothers, Screamin' Eagle of Termignoni zal dan gaan over Bose, JBL, Magnat of Infinty
je band wordt niet eens warm, je geeft te weinig gas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
Morgen en volgende week maar weer met de Trophy.![]()
Zat nog een foto van een paar maanden geleden te kijken. Vering valt wel mee toch.![]()
[ afbeelding ]
Één en ander nav die schaamrandloze pics.
Goed aan de schone rand dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:04 schreef Cageon het volgende:
je band wordt niet eens warm, je geeft te weinig gas.
Die rullen zijn opgepikt rubber![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zo instellen dat de vpn uni NIET je internet verbinding is...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
Heb ik nodig om sommige sites van de uni te bekijken, maar als ik dan Fok wil refreshen word ik uitgelogd omdat ik onder een ander ip online ben
alleen krijg ik dan toch die andere sites toch ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan zo instellen dat de vpn uni NIET je internet verbinding is...
dan kun je beiden
ligt eraan...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen krijg ik dan toch die andere sites toch ook niet
En dat uitzoeken heb ik ook geen zin inZo vaak heb ik het nou ook weer niet nodig
Hallloooooquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
Heb ik nodig om sommige sites van de uni te bekijken, maar als ik dan Fok wil refreshen word ik uitgelogd omdat ik onder een ander ip online ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:44 schreef bvvt het volgende:
[..]
Halllooooo![]()
je kan ook weg vinken de optie bij het inloggen: Verbind deze sessie aan dit IP
Vinkje weg en je kan via elk IPDacht dat je dan iedere keer opnieuw moest inloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ag, boeiendgewoon zo min mogelijk vpn gebruiken
![]()
zo iets jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dacht dat je dan iedere keer opnieuw moest inloggen?
ag, boeiendgewoon zo min mogelijk vpn gebruiken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
My life is brilliant.
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the highway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.![]()
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
Dan moet je niet refreshenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Roderick2085 het volgende:Ik word gek van die vpn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |