er liep een Marokkaan voorbij Beursplein 5, direct alle handelaren in paniek. Ze dachten dat er een aanslag gepleegd ging worden.quote:
Ze hoopten op een aanslag, dat zou aan de negatieve handel een einde roepen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er liep een Marokkaan voorbij Beursplein 5, direct alle handelaren in paniek. Ze dachten dat er een aanslag gepleegd ging worden.
Het was 1.5 uuurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tadaaaaaaa. De beurs deed weer een "Hans Klok-je".
De show begon wat eerder deze keer. Hans Klok blijft een illusionist natuurlijk, je valt van de ene verbazing in de ander.quote:
We zijn nog op zoek naar de ontwerper van de achtbaan.... Nog niet gevonden overigens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De show begon wat eerder deze keer. Hans Klok blijft een illusionist natuurlijk, je valt van de ene verbazing in de ander.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in de plus?
http://www.debeurs.nl/debeurs/
ja is al gewijzigd... hij veerde nog wat na, maar is nu op -1.73% volgens yahoo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, de opruiming geeft weer eens problemen
Ik gok op een geestelijk gehandicapte die ze achter Theme Park hebben gezetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zijn nog op zoek naar de ontwerper van de achtbaan.... Nog niet gevonden overigens.
dat dus. Niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja is al gewijzigd... hij veerde nog wat na, maar is nu op -1.73% volgens yahoo.
Verrek nu weer op -1.29% ik weet het niet meer.. ik kijk over een half uur wel![]()
Beetje raar... komt ze wel goed uit. En is eigenlijk wel een leuke testcase (na afgelopen maandag en woensdag zeker).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wanneer mag er nou weer eens in Fortis gehandeld worden, echt onwaarschijnlijk dat men al een week niet van zijn stukken af mag.
Mwah we blijven er toch een dikke procent boven. Boven de 280 iig, dat is al ietsquote:
selamat malamquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga tukken, morgenochtend gluur ik wel weer hoe rood het is (of groen, maar die kans is heden ten dage nog altijd kleiner)
Ik vermoed steeds meer dat men bewust aan het rekken is. De AFM laat zich voor het karretje van de Belgen spannen ten koste van de aandeelhouders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef Drugshond het volgende:
Beetje raar... komt ze wel goed uit.
Eens, typisch Fortis zou je bijna zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vermoed steeds meer dat men bewust aan het rekken is. De AFM laat zich voor het karretje van de Belgen spannen ten koste van de aandeelhouders.Wat is dat nou voor onzin dat men niet zo weten hoe Fortis er voor staat. Ze weten toch wat ze verkocht hebben, trek dat af van hoe het bedrijf er in augustus voor stond en je weet wat er nog van over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |