even groot als en kleiner of groter danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef lynda het volgende:
@ moozie: als mij
En dus 3cm kleiner als barra
Okeejquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef lynda het volgende:
@ moozie: als mij
En dus 3cm kleiner als barra
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
ja like i care! Ik ben bezig met arbeidsovereenkomst herschrijven dat is wel weer genoeg gezeik in ABN
quote:
thank godquote:
die is toch niet nieuw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:16 schreef Moozzie het volgende:
Hey wat ziet Moozzie
Logician heeft een nieuwe foto geupload, van der gezicht zelfs
Dat is vast een verkapte-gebruik-mij-ook-in-jullie-fotosoeps-foto![]()
Die foto vooraan stond er eerst nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die is toch niet nieuw?
logi is cute
boy your gonna get whoopedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die foto vooraan stond er eerst niet
Jah he![]()
1 meter 62 koediekoediekoedie![]()
Eetze aapie, mijn boodschappen worden nu gehaald en daarna ga ik koken, heb nog heel even to irl dusquote:
Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die erwtensoep was goed
begin nu alwordt morgen lekker op het werk
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt he
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?
word!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?
quote:
die iddquote:
fixed?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:08 schreef lynda het volgende:
[..]u2!
Proeftijd
Bij aanvang van de arbeidsovereenkomst geldt een proeftijd van één maand (conform Art. 7:652 lid 4 BW). Gedurende deze termijn kan ieder der partijen zonder opzegtermijn de arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen
zie ben nog echt bezig ook
Great minds think alike!quote:
Zal ik jou anders het hele document toesturen? Kan je de overige 500 fouten die er expres in staan ook gelijk verbeterenquote:
sensaiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Sgele het volgende:
Dit ga je niet menen...WEER een nieuw topic![]()
Goedenavond mensen![]()
Hai! Young Grasshopperquote:
Uhu tot 21:15 sterkte daar benedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Sophietjuh het volgende:
Wat is het toch nog heerlijk rustig hier. Tijd voor een muziekje! En uitkijken voor mijn tenen, want de fretsels gaan de uit. Hé Logi
HELPquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Uhu tot 21:15 sterkte daar beneden
Tot nu toe nog niet echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef tripack het volgende:
avond mensenik kijk of er hier nog iets te beleven valt
jah en het halve internetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Tripaaahaaaaackkk!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hebben ze Fok! gewoon belocked ja?
ssh tunnel nodig ?quote:
Taalfouten moet nog wel lukken, van wetsartikelen heb ik geen verstandquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Zal ik jou anders het hele document toesturen? Kan je de overige 500 fouten die er expres in staan ook gelijk verbeteren
Dan mag je wel gelijk alle dingen controleren, waaronder de verkeerde wetsartikelen, verkeerde termijnen en andere informatie die in het contract beschreven staan
Volgende keer is het misschien handig als je even kijkt wat de opdracht echt is![]()
dus nogmaals speciaal voor jou alleenDeze arbeidsovereenkomst is een grote overeenkomst vol fouten.
De volgende opdracht is een huurovereenkomst voor een bedrijfsruimte, welke wederom vol staat met de meest rare fouten.
Ik heb ook nog een oprichtingsakte, die heel verrassend, ook vol staat met fouten.
Dus niets te doen poepdoos?
Ik zou ontslag nemenquote:
jij hier?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Taalfouten moet nog wel lukken, van wetsartikelen heb ik geen verstand
Kijk dat zijn de actiesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ssh tunnel nodig ?
je mag die van mij gebruiken
Daarom dus ook de uitleg.. Hele arbeidsovereenkomst staat vol met lullige spelfouten, wat minder lullige spelfouten en meer rare dingen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Taalfouten moet nog wel lukken, van wetsartikelen heb ik geen verstand
quote:
Crazyquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
tripack, is logmein.com ook geblocked?
idd, lekkere erwtensoep en pannenkoeken van Mammiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?
Ik had ook wel eerder een plaatje, dunno wrom die nooit eerder zichtbaar was...maar goed ook trouwens...was een hele slechte paintquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:26 schreef Logician het volgende:
[..]
jij hier?![]()
ps: je hebt een plaatje!
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:27 schreef tripack het volgende:
[..]
kzit bij de klant
kan daar moeilijk ontslag bij nemen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
tripack, is logmein.com ook geblocked?
Oh wat een verassingquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Op verzoek van de werkgever kan werknemer verplicht worden de wekelijkse vergaderingen zonder kleding bij te wonen. Werknemers dienen zich voorshands goed gewassen te hebben alvorens de vergaderruimte wordt betreden
huhquote:
Had een overeenkomst voor een bordeel kunnen zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Juist
En dat is een makkelijke fout die in deze overeenkomst staat.
logisch?quote:
En zelfs dan heb je nog uitzondering op de uitzondering op de uitzonderingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Had een overeenkomst voor een bordeel kunnen zijn
loliquote:
om het ff ingewikkeld te makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef lynda het volgende:
[..]
En zelfs dan heb je nog uitzondering op de uitzondering op de uitzondering
* lynda gaat zich nu maar storten op de huurovereenkomst
3.5 Huurder is verplicht een genoegzame verzekering tegen bedrijfsschade te sluiten en door regelmatige premiebetaling te handhaven. Desgewenst moet verhuurder aan huurder de premiekwitanties tonen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
om het ff ingewikkeld te maken
Een Sensei hoeft dit niet te vragen hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fobo aant updatenwillen er nog mensen in mijn favo fokker lijst?
Jahquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
CrazyWerkt dat echt trouwens? Dat logmein.com?
Hmm..moet morgen op bezoek bij een opdrachtgever.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef Sgele het volgende:
Hmm...m'n hond is aan de tafel aan het kluiven
fecking kromlopende zinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef lynda het volgende:
[..]
3.5 Huurder is verplicht een genoegzame verzekering tegen bedrijfsschade te sluiten en door regelmatige premiebetaling te handhaven. Desgewenst moet verhuurder aan huurder de premiekwitanties tonen.
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast je stond er al in!Jewaits!
De fretsels aan mijn tenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:42 schreef Sgele het volgende:
Hmm...m'n hond is aan de tafel aan het kluiven
Dat ook.. Maar de huurder moet zich verzekeren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |