even groot als en kleiner of groter danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef lynda het volgende:
@ moozie: als mij
En dus 3cm kleiner als barra
Okeejquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:01 schreef lynda het volgende:
@ moozie: als mij
En dus 3cm kleiner als barra
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef lynda het volgende:
ja like i care! Ik ben bezig met arbeidsovereenkomst herschrijven dat is wel weer genoeg gezeik in ABN
quote:
thank godquote:
die is toch niet nieuw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:16 schreef Moozzie het volgende:
Hey wat ziet Moozzie
Logician heeft een nieuwe foto geupload, van der gezicht zelfs
Dat is vast een verkapte-gebruik-mij-ook-in-jullie-fotosoeps-foto![]()
Die foto vooraan stond er eerst nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die is toch niet nieuw?
logi is cute
boy your gonna get whoopedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die foto vooraan stond er eerst niet
Jah he![]()
1 meter 62 koediekoediekoedie![]()
Eetze aapie, mijn boodschappen worden nu gehaald en daarna ga ik koken, heb nog heel even to irl dusquote:
Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die erwtensoep was goed
begin nu alwordt morgen lekker op het werk
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt he
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?
word!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?
quote:
die iddquote:
fixed?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:08 schreef lynda het volgende:
[..]u2!
Proeftijd
Bij aanvang van de arbeidsovereenkomst geldt een proeftijd van één maand (conform Art. 7:652 lid 4 BW). Gedurende deze termijn kan ieder der partijen zonder opzegtermijn de arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen
zie ben nog echt bezig ook
Great minds think alike!quote:
Zal ik jou anders het hele document toesturen? Kan je de overige 500 fouten die er expres in staan ook gelijk verbeterenquote:
sensaiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Sgele het volgende:
Dit ga je niet menen...WEER een nieuw topic![]()
Goedenavond mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |