Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, die erwtensoep was goed
begin nu alwordt morgen lekker op het werk
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ertesoep ik echt geweldig, maar dan wel zelf gemaakt he
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn mamma heeft gemaakt. Telt dat ook ?
word!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mamma voor, die mamma maakt is altijd het lekkerst toch?
quote:
die iddquote:
fixed?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:08 schreef lynda het volgende:
[..]u2!
Proeftijd
Bij aanvang van de arbeidsovereenkomst geldt een proeftijd van één maand (conform Art. 7:652 lid 4 BW). Gedurende deze termijn kan ieder der partijen zonder opzegtermijn de arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen
zie ben nog echt bezig ook
Great minds think alike!quote:
Zal ik jou anders het hele document toesturen? Kan je de overige 500 fouten die er expres in staan ook gelijk verbeterenquote:
sensaiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:11 schreef Sgele het volgende:
Dit ga je niet menen...WEER een nieuw topic![]()
Goedenavond mensen![]()
Hai! Young Grasshopperquote:
Uhu tot 21:15 sterkte daar benedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Sophietjuh het volgende:
Wat is het toch nog heerlijk rustig hier. Tijd voor een muziekje! En uitkijken voor mijn tenen, want de fretsels gaan de uit. Hé Logi
HELPquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Uhu tot 21:15 sterkte daar beneden
Tot nu toe nog niet echtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:19 schreef tripack het volgende:
avond mensenik kijk of er hier nog iets te beleven valt
jah en het halve internetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Sgele het volgende:
Tripaaahaaaaackkk!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hebben ze Fok! gewoon belocked ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |