bazen zoals de BAAS ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
citrix is voor bazen!heb er nooit mee gewerkt maar er wel veel geld aan verdient
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb via een proxy gecheckt wat het was, en het bevestigde mijn vermoedens![]()
![]()
Die is niet van mij.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:13 schreef GilaMonyet het volgende:
Moozzie de fipo hunter heeft zelfs een fipo poster gemaakt
[ afbeelding ]
je collega moet gewoon wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was even met collega in gesprek
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoooi @ iedereeen die hoi tegen me zei
@ aes sedai verhaal: dat is niet WoW maar WoT (dus geen world of warcraft (videogame) maar Wheel of Time (een van de beste reeksen aller tijden.))
@ runX nee voor mensen die rijk willen worden
hup moozzie! op maken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik was even met collega in gesprek
ah die ken ik nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoooi @ iedereeen die hoi tegen me zei
@ aes sedai verhaal: dat is niet WoW maar WoT (dus geen world of warcraft (videogame) maar (een van de beste reeksen aller tijden.))
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef Afhaalchinees het volgende:en wat is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb via een proxy gecheckt wat het was, en het bevestigde mijn vermoedens
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |