Ze hossen enkel in hun blote barst als we 2-0 voorstaan tegen Boracquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
VAK410 = VAK410. Niks geen sfeergroep (heb echt een hekel aan die term net als sfeervak)
Wij staan nu inderdaad op 424/425, dus aan de Zuidzijde van het stadion. Op het vak 410 (aan de noordzijde dus) kun je nu lekker rustig zitten en op je gemak de wedstrijd kijken. Dus als je dat wilt, moet je daar lekker gaan zitten. Heb je nog een mooi uitzicht op ons ook
En verder zijn wij best lieve jongens (en meisjes) hoor.
Nou gelukkig had ik nog niks geboekt. Die maten gaan met SkyEurope ipv. de auto dit keer.quote:
Ik vind het qua geluid ook wel een verbetering hoor. Je hoort op tv duidelijk meer zang dan voorheen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
Ajax zelf is iig erg blij met 410 op het moment.. Op Zuid moeten sommige er nog aan wennen, is ook logisch ook natuurlijk!
Los van het feit dat we weer gegroeit zijn en dat er nu ook vaker met Zuid1 samen gezongen wordt, komt dat ook door dat we nu idealer zitten mbt de luidsprekers / camera's van de televisie. Dat was ook de reden dat je voorgaande jaren 410 niet of nauwelijks op tv hoorde en het uitvak wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het qua geluid ook wel een verbetering hoor. Je hoort op tv duidelijk meer zang dan voorheen.
Idd. Net als toen bij Willem II, heb je nu extra lang zo'n nare nasmaak.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Schanulleke het volgende:
Klote interlands!
Zeker een stuk duidelijker. Uitwedstrijden valt het me ook meer op trouwens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Los van het feit dat we weer gegroeit zijn en dat er nu ook vaker met Zuid1 samen gezongen wordt, komt dat ook door dat we nu idealer zitten mbt de luidsprekers / camera's van de televisie. Dat was ook de reden dat je voorgaande jaren 410 niet of nauwelijks op tv hoorde en het uitvak wel.
Ik weet natuurlijk niet hoe het op tv overkomt maar in het stadion is het verschil echt hughe. Volgens mij was het tegen Utreg of Vitesse, maar op een gegeven moment werd er dat 'Wij zijn Ajax Amsterdam' ingezet waarbij ik bij wijze van spreken van m'n stoel afflikkerde, jezus mina hé.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Los van het feit dat we weer gegroeit zijn en dat er nu ook vaker met Zuid1 samen gezongen wordt, komt dat ook door dat we nu idealer zitten mbt de luidsprekers / camera's van de televisie. Dat was ook de reden dat je voorgaande jaren 410 niet of nauwelijks op tv hoorde en het uitvak wel.
Okidoki dacht al hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Busje heb je niet veel aan, want dat heeft een maatje van me via zijn werk geregeld. Verder krijg je nergens zo goedkoop een busje natuurlijk
Maar wel een extra weekje om de slachtoffers van de medische staf weer op de been te krijgen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd. Net als toen bij Willem II, heb je nu extra lang zo'n nare nasmaak.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar wel een extra weekje om de slachtoffers van de medische staf weer op de been te krijgen.
quote:
Het kan toch veel simpeler: gewoon een tussenuitkaart voor mensen die 6/7/8 uitwedstrijden per seizoen bezoeken. Zonder puntensysteem of wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef denthemen het volgende:
Op verzoek wat punten uit de ASR. Voor een volledige uitleg + Notulen moeten jullie even wachten tot alles op de site komt, maar hier een paar belangrijke punten:
Kaartverkoop uitwedstrijden, tussenuitkaart:
Er kwam een idee om een soort gelijk systeem als bij feyenoord te doen, met punten en zo. Wij hebben een duidelijke en heldere uitleg gekregen waarom dit eigenlijk niet eerlijk is. Zo krijg je bij feyenoord ook punten voor de afstand, zo kan iemand met 3 wedstrijden meer punten krijgen dan iemand die 8 keer gaat, wat natuurlijk oneerlijk is. Er zijn nu circa 5000 uitkaart houders waarvan de helft maar 1 keer per seizoen gaat. Ajax wilt (of heeft?) het minimum daarom ook op 2 gezet.
Dat wil Ajax gewoon niet, dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het kan toch veel simpeler: gewoon een tussenuitkaart voor mensen die 6/7/8 uitwedstrijden per seizoen bezoeken. Zonder puntensysteem of wat.
Nee, maar wel raar dat ze het voor leden van de supportersvereniging wel kunnen invoeren (types die het teveel moeite vinden om naar een thuiswedstrijd te gaan maar wel ineens naar Ajax willen als ze 2 kilometer verderop in Breda spelen) en niet voor mensen die Ajax overal willen volgen maar door die 'mensen-die-maar-één-keer-gaan' dwars worden gezeten bij Feyenoord-uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat wil Ajax gewoon niet, dat is wel duidelijk.
Er klopt ook geen teringmoer van natuurlijk, hopelijk haal ik gewoon voorrang dit jaar, heb ik iig niet dat gezeik of ik wel of geen kaarten hebquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, maar wel raar dat ze het voor leden van de supportersvereniging wel kunnen invoeren (types die het teveel moeite vinden om naar een thuiswedstrijd te gaan maar wel ineens naar Ajax willen als ze 2 kilometer verderop in Breda spelen) en niet voor mensen die Ajax overal willen volgen maar door die 'mensen-die-maar-één-keer-gaan' dwars worden gezeten bij Feyenoord-uit.
Ik blijf het maar een raar verhaal vinden.
Zoals ik al eerder zei, men is bezig om de lat steeds hoger te leggen. De helft komt maar 1 wedstrijd, het worden er nu 2.. Je kunt er vanuit gaan dat ze dat ook nog wel doen, maar dan worden het er 3, net zolang tot je van dat soort af bentquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, maar wel raar dat ze het voor leden van de supportersvereniging wel kunnen invoeren (types die het teveel moeite vinden om naar een thuiswedstrijd te gaan maar wel ineens naar Ajax willen als ze 2 kilometer verderop in Breda spelen) en niet voor mensen die Ajax overal willen volgen maar door die 'mensen-die-maar-één-keer-gaan' dwars worden gezeten bij Feyenoord-uit.
Ik blijf het maar een raar verhaal vinden.
Wees blij, kunnen ze even herstellen.. 1 week dichterbij blessurevrijquote:
Vitesse, Roda, PSV en welke nog meer; Twente/Groningen ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:51 schreef denthemen het volgende:
Weet je wat het ook is, vorig jaar waren er 6 (!) uitwedstrijden niet uitverkocht, als het nou elke week flitsverkoop was, dan was het iets anders, maar zoals het nu is, ziet men de noodzaak er niet van
Twente wel, NAC en WII waren niet uitverkocht vorig jaar volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vitesse, Roda, PSV en welke nog meer; Twente/Groningen ofzo?
quote:'Ajax volgt aanvaller Dubarbier (22)'
Sebastián Dubarbier (22) van CFR Cluj uit Roemenie wordt in de gaten gehouden door de scouts van Ajax. Cluj speelt dit seizoen voor het eerst Champions League en Dubarbier maakt veel indruk.
Naast een aantal Franse clubs hebben ook Atlético Madrid, Ajax en Zenit Sint-Petersburg interesse hebben in de 22-jarige aanvaller van Argentijnse komaf, die ook over een Frans paspoort beschikt. FC Zenit zou al een bod hebben gedaan van 10 miljoen euro.
Mwah, zijn er niet heul vroeg bij ofzo.quote:
Gezellig met een biertje in de hand en een zak zoute knabbels op de bank vanachter de TV gescout zo te zien.quote:
TOPPERTJE een aanvaller!!!!!!! Die hadden we nog niet jongens!!!!!!!!!!quote:
Inderdaad. Alleen maar aanvallers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:58 schreef marp0 het volgende:
zoek een talentvolle verdediger meteen dan!
NEC was overboektquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
NEC-uit was vorig jaar ook niet uitverkocht dacht ik. Verder zal die Dubarbier vast niet komen als er al 10 miljoen door Zenit is geboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |