Ja, inderdaad. Suggestief gedrag, lekker hard-to-get spelen, zul je zien dat hij feitelijk geen nieuwe info heeft maar meer wil schermen met interessantdoenerij. Ik gun het hem van harte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:20 schreef Suijk het volgende:
Argh, komt 'ie weer met dat er een vergadering is geweest maar dat 'ie nog niks kan zeggen.Zeg dan niks!
Jij wilt niet weten wat ik jou allemaal gun.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Suggestief gedrag, lekker hard-to-get spelen, zul je zien dat hij feitelijk geen nieuwe info heeft maar meer wil schermen met interessantdoenerij. Ik gun het hem van harte.²
Dank je, maar ik mag geen bier. Hoest voor de rest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik jou allemaal gun.
Deze gesprekken mag je voor een PM bewaren BSB.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je, maar ik mag geen bier. Hoest voor de rest?²
Wat valt hieraan op?quote:De terugkeer van Gabri en Oleguer komt als geroepen voor Van Basten. Hij kan tegen FC Groningen niet beschikken over de geblesseerde Miralem Sulejmani, Ismaïl Aissati, Eyong Enoh en Maarten Stekelenburg. Gregory van der Wiel is geschorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
quote:8/10/2008 - 'Van Basten wilde Pranjic dolgraag hebben'
(Gepost door SvdE)
Marco van Basten had Danijel Pranjic afgelopen zomer dolgraag naar Ajax gehaald. Dat meldt Voetbal International in de nieuwste uitgave. Volgens VI zag Van Basten de komst van Pranjic zeker zitten, maar lag de prioriteit van Ajax bij het aantrekken van Miralem Sulejmani. [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Mooi, ik kijk er naar uit. Ben nl. best benieuwd. FC Twente heeft m.i. een hele goede weg ingeslagen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:09 schreef denthemen het volgende:
ik had en heb nu geen tijd om elk punt te bespreken.. Morgen zal ik dingen toelichten!! Maar verwacht niet die standaard dingen (oude logo etc) @ bansheeboy: ik ook van jou mop
Is dat niet van Oger?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:41 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand waar dit vest te koop is?
[ afbeelding ]
Hoeveel kansen moet Urby nog krijgen volgens jou? Als je rond de 100!! wedstrijden in Ajax 1 gespeeld hebt en daarvan is driekwart bagger heb je wat mij betreft genoeg kansen gehadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, Urby moet gewoon een kans krijgen..zondag speelde iedereen kut
Kan je mij wat gegevens PM'en? Verhuurbedrijf, ferry (Duinkerken ook?) etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ik geloof nog drie ofzo. Maar dat gaat makkelijk lukken. Busje huren kost pp 25 euro en dan heb je al een volle tank. Dus dan ben je al een heel eind. Ik denk dat we voor 80 euro (incl hotelovernachting) klaar zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |