toet toetquote:
niet overdrijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is al geregeld, bedankt voor je discretie! TopGozert dat je dr bent.
ik vond ook al dat er een klein sarcastisch randje aan zatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet overdrijven![]()
dan geloof ik er niets van
dat topgozert deed het 'm, niemand haalt het in zn kop om mij zo te noemen, al ben ik het natuurlijk welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vond ook al dat er een klein sarcastisch randje aan zat
heb ik geen toeter opquote:
naja...zodra je 42 bent kunnen we dat gozert wel weg laten natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat topgozert deed het 'm, niemand haalt het in zn kop om mij zo te noemen, al ben ik het natuurlijk wel
hele dag thuis gezeten en niet eens 3fm opgehadquote:
Toffe bejaarde danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naja...zodra je 42 bent kunnen we dat gozert wel weg laten natuurlijk
Ik snap sommige mensen echt niet.quote:De verhalen van spaarders die niet meer bij hun geld kunnen, zijn schrijnend. Ex-ondernemer Jan Quinten had drie weken geleden 250.000 euro geparkeerd bij Icesave, nadat hij zijn bedrijf had verkocht. "Van het geld wilden we een wereldreis maken, die we al zo lang aan het voorbereiden zijn. Terugverdienen gaat niet snel, want mijn bedrijf is verkocht, met concurrentiebeding. Onze droom valt in duigen."
Mieneke Braakman uit Harderwijk had het spaargeld van haar verstandelijk gehandicapte dochter, acht mille, bij Icesave ondergebracht. "Mijn partner en ik hebben besloten ál ons geld, ook van lopende rekeningen van SNS en Rabo af te halen en te bewaren op een veilig plekje."quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef maedel het volgende:
Godallemachtig, hoe stom kun je eigenlijk zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)elbank___.html?p=4,1
Dus je wilt je geld in tijden van financiële crisis wegzetten.
En dan ga je naar een bank waar tot 2 maanden geleden nog nooit iemand van gehoord had?![]()
[..]
Ik snap sommige mensen echt niet.
Er zijn momenteel 46 files met een totale lengte van 196 kilometer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef Mex_ het volgende:
Filevrije dagHet scheelde wel, een héél klein beetje.
Maar jij bent toch maar mooi thuisgebleven!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 46 files met een totale lengte van 196 kilometer.
Ja, ik ken m'n verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch maar mooi thuisgebleven!![]()
Ah, het is gearriveerd! Mooi, graag gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ken m'n verantwoordelijkheid![]()
Boekje was trouwens tof, ik heb me ziek gelachen, bedankt
Ja, en toch zijn mensen daar ook zelf debet aan heb ik het idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:31 schreef gr8w8 het volgende:
Op zich raar. Bank gaat failliet, mensen hun geld kwijt (met uitzondering van wat de staat garandeerd). Mensen gaan failliet, bank blijft ze hun leven lang achtervolgen voor hun centen.
"De mensen"hen ik geen fuck aan als het op mijn geld gaat. "De mensen" die hun geld weghalen, volgens mij ligt de bal nog steeds bij de lucky few met bakken met geld die als eerste begonnen te schuiven, in de vorm van aandelen en op grond daarvan eisen begonnen te stellen. Die zijn hoogstens wat virtueel geld kwijt geraakt, maar dat zijn krokodillentranen. Piet snot (wij dus) hobbelen lekker achter de feiten aan en ons paniekvoetbal maakt geen zak uit. Het gaat over miljarden en als wij dan met z'n alle onze spaarcentjes met drie, misschien vier nullen opnemen kan dat alleen met een beetje veel goede wil de druppel genoemd worden. Maar de emmer is voor 99% toch echt gevuld met iets anders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en toch zijn mensen daar ook zelf debet aan heb ik het idee.
Iedereen gaat z'n geld ineens opnemen.
Doe mij denken aan van die inflatieverhalen van 3e wereldlanden...
Gisteren zei iemand op de radio dat er in Azië jaren geleden een nog veel ergere crisis was, zijn ze gewoon weer uit het dal opgekrabbeld.
Als een bank (met AA rating) voor 20k een garantie af geeft, een kantoor in NL heeft, goedgekeurd is door de DNB, voor een groot deel gedekt wordt door het NL deposito stelsel dan verwacht je als spaarder niet dat zoiets kan gebeuren. Punt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:43 schreef maedel het volgende:
Als je geen verstand hebt van geld moet je er ook niet mee willen "winkelen".
Geen idee waar jij dat leest...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef gr8w8 het volgende:
He? Zeg je dat nou echt? "De mensen" zijn te stom om te kiezen waar ze hun spaargeld neer zetten?En de rijke mensen bekijken het gewoon beter? Wat een leuke mengelmoes van communisme met kapitalisme!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:13 schreef FUFR het volgende:
Maak het dan toch gewoon iedere maand op!
Dalijk gadde dr bij legge met 50K op de bank, nou fijn zeg, daar heb je dan veel aan
quote:Maar dat is dus ook zo bij banken die overeind wordt gehouden. Je krijgt nu het gevoel van, rommel maar wat aan, als je winst hebt, prop je het in je achterzak, mocht het fout gaan Wouter Bos bellen.
Ik heb geen zin in een welles nietus discussie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Geen idee waar jij dat leest...
Maar als je als ondernemer (nota bene) je 250.000 euro wereldreis/oudedagsvoorziening in IJsland neer gaat zetten ipv bij de Rabobank, dan vind ik je een idioot ja.
Dat jij nou generaliseert is jouw probleem
Ik heb het ook niet over een apenland, ik heb het over dat dit al tijden aan de gang is... dat mensen blijkbaar geen krant lezen of geen nieuws luisteren.
Nou ja, dan moet je dat soort uitspraken dus niet doen hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een welles nietus discussie.
Diezelfde Wouter Bos heeft toestemming gegeven dat Icesave hier in NL mag opereren, hij had er zelfs zoveel vertrouwen in dat hij de bank voor een groot deel onder het NL depositostelsel liet vallen. Hiermee heeft hij vertrouwen opgewerkt bij de Nederlandse spaarders en daarom vind ik het niet meer dan normaal dat hij nu een poging doet om de shit op te lossen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:19 schreef maedel het volgende:
Nederlandse Icesave-bank ook gesloten
Dit bedoel ik, wat LangeTabbetje zegt.
[..]
ik sprak een rotterdammert net voordat ik dit poste, die had het ook over effe gaan leggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |