dit zijn dan ook custommade maskersquote:
Vertrouwen heb ik nooit in die man gehad. Maar ik hoop voor de mensen die dus geld in IJsland geparkeerd hebben staan dat hij wat voor hun kan betekenen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
WB gaat er z'n zegje over doen:
http://www.nos.nl/politiek24/
quote:Beste Icesave spaarder,
Helaas moeten wij meedelen dat Icesave zijn verplichtingen als spaarbank niet langer na kan komen, doordat onze moeder Landsbanki ten gevolge van de kredietcrisis in grote financiële problemen is gekomen. Dit betekent dat transacties die vanaf maandagmiddag zijn gedaan, noodgedwongen niet meer zijn doorgevoerd.
Wij betreuren zeer wat er is gebeurd.
Op de spaartegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. Dit betekent dat de dekking (tot 100.000 euro per persoon per bank) voor een deel (20.887 euro) voor rekening van het IJslandse depositogarantiestelsel komt. De Nederlandsche Bank (DNB) heeft aangekondigd de Nederlandse spaarders bij Icesave indien nodig te helpen met hun beroep op de dekking in IJsland. Onderstaand persbericht bevestigt dit.
Zodra dat mogelijk is zullen wij op deze site nadere informatie verstrekken.
Het Icesave Nederland team
das kut Mexquote:
Boeie, als het niet goed is ruil ik het wel weer omquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Mex_ het volgende:
Eh, geen H4?![]()
De Prius heeft die fratsen allemaal niet (dat je op het dashboard kan zien dat er een lampje kapot is)
Laat maar horen wanneer je hebt bij je thuis hebt liggen, trek ik hier thuis wel vast die stekker los, kan ik het meteen proberen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Boeie, als het niet goed is ruil ik het wel weer om.
Ja vanavondquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Laat maar horen wanneer je hebt bij je thuis hebt liggen, trek ik hier thuis wel vast die stekker los, kan ik het meteen proberen.
OMGquote:
dus eigenlijk is Mex' geld ook ons geld!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef gr8w8 het volgende:
En toch vind ik dat icesave maar raar, dat de nl-bank - ik dus ook - daarvoor op moet draaien. Die europese regeling vaneen ton garantie was toch europees om te voorkomen dat men naar 't buitenland ging met spaargeld? Dat slaat dus nergens op als nederland dus ook spaartegoeden in het buitenland garandeert. Of mis ik nu iets? Daar zullen vast ook nog wel voorwaarden voor komen in de toekomst.
Is al geregeld, bedankt voor je discretie! TopGozert dat je dr bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef FUFR het volgende:
heb hier wel een nummert maar ik ben discreet, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |