OMGquote:
dus eigenlijk is Mex' geld ook ons geld!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef gr8w8 het volgende:
En toch vind ik dat icesave maar raar, dat de nl-bank - ik dus ook - daarvoor op moet draaien. Die europese regeling vaneen ton garantie was toch europees om te voorkomen dat men naar 't buitenland ging met spaargeld? Dat slaat dus nergens op als nederland dus ook spaartegoeden in het buitenland garandeert. Of mis ik nu iets? Daar zullen vast ook nog wel voorwaarden voor komen in de toekomst.
Is al geregeld, bedankt voor je discretie! TopGozert dat je dr bent.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef FUFR het volgende:
heb hier wel een nummert maar ik ben discreet, sorry.
toet toetquote:
niet overdrijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is al geregeld, bedankt voor je discretie! TopGozert dat je dr bent.
ik vond ook al dat er een klein sarcastisch randje aan zatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet overdrijven![]()
dan geloof ik er niets van
dat topgozert deed het 'm, niemand haalt het in zn kop om mij zo te noemen, al ben ik het natuurlijk welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vond ook al dat er een klein sarcastisch randje aan zat
heb ik geen toeter opquote:
naja...zodra je 42 bent kunnen we dat gozert wel weg laten natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat topgozert deed het 'm, niemand haalt het in zn kop om mij zo te noemen, al ben ik het natuurlijk wel
hele dag thuis gezeten en niet eens 3fm opgehadquote:
Toffe bejaarde danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naja...zodra je 42 bent kunnen we dat gozert wel weg laten natuurlijk
Ik snap sommige mensen echt niet.quote:De verhalen van spaarders die niet meer bij hun geld kunnen, zijn schrijnend. Ex-ondernemer Jan Quinten had drie weken geleden 250.000 euro geparkeerd bij Icesave, nadat hij zijn bedrijf had verkocht. "Van het geld wilden we een wereldreis maken, die we al zo lang aan het voorbereiden zijn. Terugverdienen gaat niet snel, want mijn bedrijf is verkocht, met concurrentiebeding. Onze droom valt in duigen."
Mieneke Braakman uit Harderwijk had het spaargeld van haar verstandelijk gehandicapte dochter, acht mille, bij Icesave ondergebracht. "Mijn partner en ik hebben besloten ál ons geld, ook van lopende rekeningen van SNS en Rabo af te halen en te bewaren op een veilig plekje."quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:14 schreef maedel het volgende:
Godallemachtig, hoe stom kun je eigenlijk zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)elbank___.html?p=4,1
Dus je wilt je geld in tijden van financiële crisis wegzetten.
En dan ga je naar een bank waar tot 2 maanden geleden nog nooit iemand van gehoord had?![]()
[..]
Ik snap sommige mensen echt niet.
Er zijn momenteel 46 files met een totale lengte van 196 kilometer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:03 schreef Mex_ het volgende:
Filevrije dagHet scheelde wel, een héél klein beetje.
Maar jij bent toch maar mooi thuisgebleven!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 46 files met een totale lengte van 196 kilometer.
Ja, ik ken m'n verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch maar mooi thuisgebleven!![]()
Ah, het is gearriveerd! Mooi, graag gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ken m'n verantwoordelijkheid![]()
Boekje was trouwens tof, ik heb me ziek gelachen, bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |