Dit is zijn excuustruus...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was er van overtuigd dat die kerel homo was.
Erg mooi gesproken..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wow... De gemiddelde zandpad hoer uit de Oeral zou er voor geen goud mee over straat gaan, maar voor snuifdoosje Smit is het klaarblijkelijk om het even wiens glibberige paling haar vissersmutsje visiteert.
Hij neukt haar ook uitsluitend in haar sterretje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was er van overtuigd dat die kerel homo was.
Wil je vannacht- nacht -nacht - nacht, diep imme schachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij neukt haar ook uitsluitend in haar sterretje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wow... De gemiddelde zandpad hoer uit de Oeral zou er voor geen goud mee over straat gaan, maar voor snuifdoosje Smit is het klaarblijkelijk om het even wiens glibberige paling haar vissersmutsje visiteert.
I second that.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind ze wel leuk samen eigenlijk.
Ik denk serieus dat die heel lelijk worden als ze 50/50 krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:13 schreef Mr_DG het volgende:
Zolang ze samen maar geen kinderen krijgen
Hoogblonde verwijfde jongentjes met een varkenskop en zonder noemenswaardig denkend vermogenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die heel lelijk worden als ze 50/50 krijgen
Het is te triest voor woorden dat jij dat weetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien wordt de beste jongen ongelooflijk gehyped door de media, zonder dat hij uberhaupt een hit heeft gehad. Het is toch te triest voor woorden dat hij op een Piratenfestijn komt aanzetten met een Robbie Williams Medley
Iemand moet het constateren he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden dat jij dat weet
Als 'piratenfestijn' inhoudt dat er onder dat volk massaal scheurbuik uitbreekt, juich ik het eigenlijk alleen maar toe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat er überhaupt iets bestaat als een piratenfestijn.
Nee hoor, uit Haaksbergen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb het eens even opgezocht want ik dacht al niet dat Thomas Berge uit Volendam kwam, en dat klopt: Hij komt uit Enschede.
Vind ik ook. Ik snap sowieso niet waarin 80 procent hier claimt dat Monique Smit zo enorm lelijk is. Ze is geen model maar lelijk? Gewoon normaal, leuk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik vind het best een leuk stelBerge kan ik desalniettemin niet uitstaan, maar ze passen leuk bijelkaar
Heb ik meer met met liedje Vanavondquote:
getsiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het gaat hier om Thomas Berge, niet om ene Berger. Ik weet niet waarom jij jouw vriend aanhaalt in dit topic?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:25 schreef Canisfire het volgende:
Berger komt uit Haaksbergen ! haha als hij hier loopt heeft hij altijd horde meisjes achter zich aan. Voelt zich nog al wat dat mannetje niemand mag hem hier ook hij sport wel eens bij mijn buurman in de gym ruimte
Ooh makkelijk scoren want ik weet niet precies de naam van die gast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat hier om Thomas Berge, niet om ene Berger. Ik weet niet waarom jij jouw vriend aanhaalt in dit topic?
quote:Jan Smit wist niets van nieuwe liefde Monique
AMSTERDAM - Jan Smit wist niet dat Thomas Berge een oogje heeft op zijn zusje Monique. "Ik wist van niets, maar ik vind Thomas Berge een aardige gozer", vertelde hij donderdag in Shownieuws."
Mijn moeder zegt altijd: 'als hij met kerst aan tafel zit, is het serieus, dus we wachten het maar af." Deze week vertelde Berge in een interview in weekblad Privé dat hij warme gevoelens koestert voor het 19-jarige zusje van de Volendamse zanger.
"We hebben dezelfde humor, kunnen enorm met elkaar lachen en lekker veel lol trappen", liet hij weten. "Blonde meisjes hebben altijd mijn voorkeur gehad, dus dat zegt genoeg."
Monique staat donderdagavond met haar broer in de Arnhemse Rijnhal, waar de 'Jan Smit komt naar je toe-toer' van start gaat. "Het gaat eindelijk gebeuren", zei Jan. "Ik ben niet nerveus; alle nummers zitten erin."
Yolanthe is ook van de partij om haar vriend te steunen. "Ze zit echter niet op de eerste rij. Dan willen alle fans met haar op de foto en dat kan ik haar niet aandoen", vertelde Smit. "We vinden voor haar wel een plekje uit het zicht naast het podium."
Minstens net zo blij als jij met de jouwe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh makkelijk scoren want ik weet niet precies de naam van die gast.
Nou je hebt je leuke reactie gehad hoor ik hoop dat je er blij mee bent.
Ik voorzie weer minstens 800 uur aan real life soaps, alsjeblieft zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:12 schreef joep.t het volgende:
Nou ik vind ze goed bij elkaar passen twee van die foute fake onintressante D-sterretjes
Melodie komt me bekend voor..maar ik weet niet meer van wat.quote:
Dat heb ik met die andere clip, die doet me denken aan Lemon Tree.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Melodie komt me bekend voor..maar ik weet niet meer van wat.![]()
Ja klopt! Maar waar dit nieuwe liedje van gejat is is me nog onduidelijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heb ik met die andere clip, die doet me denken aan Lemon Tree.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:54 schreef Terreros85 het volgende:
zij is leuk, hij is verschrikkelijk
Ja orgineel was het ditquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:22 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ]
Is haar hoofd gefotosoept, of is dat echt?
quote:'Thomas Berge en Monique Smit uit elkaar'.
De affaire tussen Thomas Berge en Monique Smit zou na drie weken alweer over zijn.
Dit heeft Thomas via zijn manager laten weten, meldt Shownieuws. Vorig jaar leerden de twee elkaar tijdens een TROS-cruise kennen. Toen hadden ze een leuke week samen, maaar de afstand bleek een probleem. Afgelopen maand werd bekend dat het het toch weer aan was.
De plotselinge breuk lijkt Monique Smit niet zo lekker te zitten. Zij wilde er liever niets over kwijt.
De manager van Thomas laat wel weten dat de twee elkaar nog wel 'heel leuk' vinden.
Nee man, die blonde komt uit Haaksbergen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:10 schreef Radegast het volgende:
Afstand te groot? Ze komen toch allebei uit Volendam?
Volgens mij heeft zij van heel Volendam de paling gerokenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:25 schreef Roberto258 het volgende:
Zij heeft een ander
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |