Dit is zijn excuustruus...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was er van overtuigd dat die kerel homo was.
Erg mooi gesproken..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wow... De gemiddelde zandpad hoer uit de Oeral zou er voor geen goud mee over straat gaan, maar voor snuifdoosje Smit is het klaarblijkelijk om het even wiens glibberige paling haar vissersmutsje visiteert.
Hij neukt haar ook uitsluitend in haar sterretje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was er van overtuigd dat die kerel homo was.
Wil je vannacht- nacht -nacht - nacht, diep imme schachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij neukt haar ook uitsluitend in haar sterretje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wow... De gemiddelde zandpad hoer uit de Oeral zou er voor geen goud mee over straat gaan, maar voor snuifdoosje Smit is het klaarblijkelijk om het even wiens glibberige paling haar vissersmutsje visiteert.
I second that.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind ze wel leuk samen eigenlijk.
Ik denk serieus dat die heel lelijk worden als ze 50/50 krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:13 schreef Mr_DG het volgende:
Zolang ze samen maar geen kinderen krijgen
Hoogblonde verwijfde jongentjes met een varkenskop en zonder noemenswaardig denkend vermogenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat die heel lelijk worden als ze 50/50 krijgen
Het is te triest voor woorden dat jij dat weetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:54 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien wordt de beste jongen ongelooflijk gehyped door de media, zonder dat hij uberhaupt een hit heeft gehad. Het is toch te triest voor woorden dat hij op een Piratenfestijn komt aanzetten met een Robbie Williams Medley
Iemand moet het constateren he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is te triest voor woorden dat jij dat weet
Als 'piratenfestijn' inhoudt dat er onder dat volk massaal scheurbuik uitbreekt, juich ik het eigenlijk alleen maar toe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat er überhaupt iets bestaat als een piratenfestijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |