Ik hoop het niet, want dan zal het systeemplafond in de studio waarschijnlijk ook naar beneden komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat gaan we vanmiddag bij Rab krijgen? Hele middag happy hardcore![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:14 schreef Dandelion het volgende:
ik heb toch liever de nl-talige nummers van Froger. Die draaien ze tenminste niet op 3fm!
"Respect for the man in the ice cream van" vond ik te lang.quote:
Komt een Eigen huis uit de jaren '90. Dan komt die vast nog wel voorbij....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:14 schreef Dandelion het volgende:
ik heb toch liever de nl-talige nummers van Froger. Die draaien ze tenminste niet op 3fm!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan zal het systeemplafond in de studio waarschijnlijk ook naar beneden komen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk meefluitriedeltje. Qua tekst is 't niet veel.
Weet het wel zeker.quote:
Ha! "Magic Friend".. dat was toch lichtelijk gebaseerd op "Are Friends Electric' van Tubeway Army?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:51 schreef Litton-Lane het volgende:
2 Unlimited
Ik heb serieus al hun platen (op cd dan)
Heb ook nog een white label van Tribal DanceVinyl
En een single cassette van No Limit
Later werden het twee vrouwen. Die hebben 1 cd uitgebracht. Het gerucht gaat dat ze hetzelfde gaan doen als T-Spoon. Alleen die twee hadden toch ruzie (Ray en Anita)?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Producties zijn best aardig, zang ook wel. Maar die Ray.
anita in ieder geval met Stenders, volgens Stenders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Later werden het twee vrouwen. Die hebben 1 cd uitgebracht. Het gerucht gaat dat ze hetzelfde gaan doen als T-Spoon. Alleen die twee hadden toch ruzie (Ray en Anita)?
Lijkt er wel op ja:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha! "Magic Friend".. dat was toch lichtelijk gebaseerd op "Are Friends Electric' van Tubeway Army?
Is een typische Ekdom-plaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:54 schreef Dandelion het volgende:
deze plaat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
quote:Albert Heijn huismerk duurder dan A-merken 06-10-08
Overal zijn ze nou te zien: de reclames van Albert Heijn over hun huismerken. Ze zeggen dat hun huismerken minstens net zo goed zijn als de A-merken, maar veel goedkoper. Linda en Martin Verberne uit Rotterdam betwisten dit. Zij kwamen twee huismerkartikelen in hun Albert Heijn tegen die toch echt duurder zijn dan de A-merken.
Product 1: Chocoladevla Campina ¤ 1,14
Chocoladevla AH ¤ 1,23
Verschil: ¤ 0,09
Product 2: Chocoladehagel Venz ¤ 1,79 600 gram (kiloprijs 2,98)
Chocoladehagel AH ¤ 1,49 400 gram (kiloprijs 3,73)
Dus was de AH hagel ook 600 gram geweest, dan zou die 2,24 kosten. Een verschil van 45 cent.
Reactie Albert Heijn:
We hebben ruim 4000 huismerken in de winkels liggen en proberen die nauwlettend in de gaten te houden. Het kan dus zijn dat er heel soms een huismerk over het hoofd wordt gezien. Ze hebben de voorbeelden van de familie Verberne meteen onderzocht. De hagelslag van Venz is inderdaad goedkoper, maar dat ziet AH niet als het concurrerende A-merk. Dat is de Ruijter en daarom houden ze geen rekening met het aankoopbedrag van Venz.
Maar met de chocoladevla heeft de familie Verberne gelijk. Ze hebben het direct veranderd en vanaf dinsdag (7 okt.) is de huisvla goedkoper. Albert Heijn bedankt de oplettendheid van de familie Verberne!
Hoeft ook niet, ze hebben hem vast nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ren er in ieder geval niet voor naar de free record shop.
Die prijs van de vla wijzigt ook van dag tot dag, merk ik zelfquote:
Precies. Het zijn nou eenmaal boeren (boeruh! boeruh!) daar en die gaan toch echt wel door met zuipen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef borisz het volgende:
@ burgemeesters West-Friesland.
Nu gaat iedereen na drinken.
Komen ze er niet in, dan worden er een hoop schuren bijgebouwdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. Het zijn nou eenmaal boeren (boeruh! boeruh!) daar en die gaan toch echt wel door met zuipen...
ik wilde net zeggen dat je zelfs in je dichterlijke vrijheid te ver kan gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ben ik in de hoek. Dat ben ik het spotlicht, mijn godsdienst verliezende.
Wouwquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:15 schreef -Hans- het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Zelfdequote:
Elke dag van 11 tot 12 op KX.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:28 schreef Dandelion het volgende:
waar is henk westbroek als je em nodig hebt...
Die was wel écht flauwquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:37 schreef Sersjee het volgende:
Älanis, wil je een gebakken of gekookt" "I..."
Godskolere, ik word er helemaal flauw van!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, dat was een lekkere tosti: Ham/kaas en pesto!
Ik denk da'k me ziek meld... Ik bedoel, Stenders èn van Inkel! Veel legendarischer krijg je ze niet! Ja oke, Curry en van Inkel, maar toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:19 schreef broer het volgende:
Siebelink, Stenders en Van Inkel in één uitzending. Daar ga ik morgen even voor zitten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden ze hier ook Guinness hebben?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:19 schreef broer het volgende:
Siebelink, Stenders en Van Inkel in één uitzending. Daar ga ik morgen even voor zitten.
Is er wel weer eentje op het vakantie to do lijstje. Heb alleen gekeken op Google Aarde, maar echt veel leven is er geloof ik niet. Wel veul natuur.quote:
Dat snap ik, maar bij mij heeft het sentiment.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah yeah.
Jammer altijd van Song 2, maar goed. Yeah yeah.
heeeeel herkenbaar..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deed ik, maar mijn kantoor collega is er, dus is het gedaan met de rust...
Traditie dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:07 schreef Qunix het volgende:
HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
(wel net als vorig jaar en jaar daarvoor zelfde intro)
Ik denk dat ze niet 3x dezelfde artiesten willen draaienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer geen twee volle uren HH, blijft jammer.
Wanneer was dit?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Qunix het volgende:
Wel in de nacht 5 uur lang house classics
Wel hardcore kut iig.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Acda en de Frunnik. Altijd al happy hardcore gevonden.
Daar heb ik er ook nog wel 1 van. Sommige artiesten staan er dubbel op en dan heb je ook nog de 10 verschillende mixen van hetzelfde nummer.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:12 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ze niet 3x dezelfde artiesten willen draaien......
Nou er is veel meer dan wat jij denkt
Wat dacht je van de verzamelalbums
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog wel 1 van. Sommige artiesten staan er dubbel op en dan heb je ook nog de 10 verschillende mixen van hetzelfde nummer.
Ja hallo... Nachtradio (en dan helemaal de Freaknacht) of dagradio, dat is nogal een verschil... Denk dat een heleboel bedrijven niet echt blij zijn als hun "geluidsbehang" gedurende twee uur alleen maar oenkoenkoenk doet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:10 schreef Qunix het volgende:
Weer geen nonstop hakkuh....
Wel in de nacht 5 uur lang house classics maar geen 2 uur happy hardcore
Onze algemeen directeur heeft al es gevraagd of er een computer vastliep toen ie op een woensdag om half 4 langsliep.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo... Nachtradio (en dan helemaal de Freaknacht) of dagradio, dat is nogal een verschil... Denk dat een heleboel bedrijven niet echt blij zijn als hun "geluidsbehang" gedurende twee uur alleen maar oenkoenkoenk doet!
quote:Have u ever heard of Yabbadabbadance?
No...
Now, you're on it...
Tja, ik verzin het ook niet. Maar ik weet zeker dat hier de radio weer rap richting een andere zender gaat als het wel zou gebeuren. Ze zitten me nu al raar aan te kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Één dag in het jaar, twéé uurtjes hakken Sersjee...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onze algemeen directeur heeft al es gevraagd of er een computer vastliep toen ie op een woensdag om half 4 langsliep.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Toen ik nog thuis woonde en een houseplaat had opstaan, zei mijn vader "Is dit een plaat?? O, ik dacht dat je dit zelf had gemaakt".
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het al vrijdag: Move your Ass (LLink met Der Rudy)
ROFLquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Toen ik nog thuis woonde en een houseplaat had opstaan, zei mijn vader "Is dit een plaat?? O, ik dacht dat je dit zelf had gemaakt".
Ik herkende em ook alquote:
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat DJ Paul Elstak zei dat Scooter er zo graag bij wilde horen dat ie in een van zn platen allemaal namen van bekende DJs noemde in de hoop dat die DJs het dan gingen draaienquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die kerel ff zeggen dat ie de microfoon wat verder van z'n mond moet houden?
Dat verbaast me nou nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat DJ Paul Elstak zei dat Scooter er zo graag bij wilde horen dat ie in een van zn platen allemaal namen van bekende DJs noemde in de hoop dat die DJs het dan gingen draaien
uiteraardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt de playlist voor je liggen?
Of 'm gewoon uit zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die kerel ff zeggen dat ie de microfoon wat verder van z'n mond moet houden?
Er gaat uiteraard niets boven Goquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:31 schreef cosmick het volgende:
Doe mij maar "GO" ipv deze zenuwachtige klerebende.
Ook niet Porcelain?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er gaat uiteraard niets boven Go
Wat Moby betreft dan he
Ook leuk, maar "GO" vind ik toch wel de Moby c.q. (commerciele en dus Radio3-geschikte) houseplaat bij uitstek!quote:
Porcelain kun je ook niet echt een houseplaat noemen, dus dan kun je idd beter Go opzetten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook leuk, maar "GO" vind ik toch wel de Moby c.q. (commerciele en dus Radio3-geschikte) houseplaat bij uitstek!
De onzettend grote held. Z'n voorbeeld.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef cosmick het volgende:
Dus deze man is de held van Rabbering?
Dat jij nog niet geswitched bent naar een ander radiostation, snapt helemaal niemand...quote:
Ik had het nog gewoon over Verena van Dunequote:
Rabbelink heeft louter oog en oor voor LG.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het GODVERDOMME nou zo lastig om platen BINNEN een uur te plannen
Als je hoofd zo diep in iemands reet zit, kun je natuurlijk niet zien hoe laat het is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is het GODVERDOMME nou zo lastig om platen BINNEN een uur te plannen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je hoofd zo diep in iemands reet zit, kun je natuurlijk niet zien hoe laat het is.
Turn up the Bass ook!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Turn up the Base komt trouwens uit de '80s
Mij ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit mag altijd, ook op hakkuhdag trouwens.
Dat meen je niet?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:16 schreef D.Rose het volgende:
Maar goed dat ik niet gewonnen heb, ik had geen nummer van Scooter kunnen noemen
Turbulence 'n' Terroristsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef Qunix het volgende:
Deze wil ik horen: Turbilance - 6 million ways to die (choose one)
Je naam doet me aanquote:
Hoogstaand is het zeker niet maar daarom toch best leuk om na zo'n lange tijd weer eens te horen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jawel hoor
Zoals ik al zei, dit is nog steeds bagger.
with mosterdquote:
Helemaal mee eensquote:Net in de auto de muziek ook lekker hard gezet . De leukste middag van 90's request .
ik moet altijd hard rijden met deze muziekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef DaMook het volgende:
Net in de auto de muziek ook lekker hard gezet. De leukste middag van 90's request
.
Dat ging nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet altijd hard rijden met deze muziek
Oooh yeah !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef Qunix het volgende:
I KISS YOUR LIPS AND CLOSE MY EYES AND TAKE YOU TO PARADISE!!!!!
Ik heb daar de maxi single van. Met een speciale remix die je met hoofdtelefoon op moet luisteren voor de speciale effecten erin. Heel apart was dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:41 schreef -Hans- het volgende:
Zie ik ineens op 3Fm de clip van Culture Beat - Got To Get It.. ook een aardige plaat in die periode
Hij kende 'm wel, maar kwam niet op de naamquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef Sersjee het volgende:
Hij kent Bob Fosko niet! Het is een fokkin' schande!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb daar de maxi single van. Met een speciale remix die je met hoofdtelefoon op moet luisteren voor de speciale effecten erin. Heel apart was dat.
Ach ja....quote:T is en blijft jammer van het einde van de mix...
Dan nog. Bob Fosko! Kolere.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij kende 'm wel, maar kwam niet op de naam
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |