Onze algemeen directeur heeft al es gevraagd of er een computer vastliep toen ie op een woensdag om half 4 langsliep.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo... Nachtradio (en dan helemaal de Freaknacht) of dagradio, dat is nogal een verschil... Denk dat een heleboel bedrijven niet echt blij zijn als hun "geluidsbehang" gedurende twee uur alleen maar oenkoenkoenk doet!
quote:Have u ever heard of Yabbadabbadance?
No...
Now, you're on it...
Tja, ik verzin het ook niet. Maar ik weet zeker dat hier de radio weer rap richting een andere zender gaat als het wel zou gebeuren. Ze zitten me nu al raar aan te kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Één dag in het jaar, twéé uurtjes hakken Sersjee...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onze algemeen directeur heeft al es gevraagd of er een computer vastliep toen ie op een woensdag om half 4 langsliep.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Toen ik nog thuis woonde en een houseplaat had opstaan, zei mijn vader "Is dit een plaat?? O, ik dacht dat je dit zelf had gemaakt".
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het al vrijdag: Move your Ass (LLink met Der Rudy)
ROFLquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Toen ik nog thuis woonde en een houseplaat had opstaan, zei mijn vader "Is dit een plaat?? O, ik dacht dat je dit zelf had gemaakt".
Ik herkende em ook alquote:
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat DJ Paul Elstak zei dat Scooter er zo graag bij wilde horen dat ie in een van zn platen allemaal namen van bekende DJs noemde in de hoop dat die DJs het dan gingen draaienquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die kerel ff zeggen dat ie de microfoon wat verder van z'n mond moet houden?
Dat verbaast me nou nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me van vorig jaar herinneren dat DJ Paul Elstak zei dat Scooter er zo graag bij wilde horen dat ie in een van zn platen allemaal namen van bekende DJs noemde in de hoop dat die DJs het dan gingen draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |