Lijkt er wel op ja:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha! "Magic Friend".. dat was toch lichtelijk gebaseerd op "Are Friends Electric' van Tubeway Army?
Is een typische Ekdom-plaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:54 schreef Dandelion het volgende:
deze plaat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
quote:Albert Heijn huismerk duurder dan A-merken 06-10-08
Overal zijn ze nou te zien: de reclames van Albert Heijn over hun huismerken. Ze zeggen dat hun huismerken minstens net zo goed zijn als de A-merken, maar veel goedkoper. Linda en Martin Verberne uit Rotterdam betwisten dit. Zij kwamen twee huismerkartikelen in hun Albert Heijn tegen die toch echt duurder zijn dan de A-merken.
Product 1: Chocoladevla Campina ¤ 1,14
Chocoladevla AH ¤ 1,23
Verschil: ¤ 0,09
Product 2: Chocoladehagel Venz ¤ 1,79 600 gram (kiloprijs 2,98)
Chocoladehagel AH ¤ 1,49 400 gram (kiloprijs 3,73)
Dus was de AH hagel ook 600 gram geweest, dan zou die 2,24 kosten. Een verschil van 45 cent.
Reactie Albert Heijn:
We hebben ruim 4000 huismerken in de winkels liggen en proberen die nauwlettend in de gaten te houden. Het kan dus zijn dat er heel soms een huismerk over het hoofd wordt gezien. Ze hebben de voorbeelden van de familie Verberne meteen onderzocht. De hagelslag van Venz is inderdaad goedkoper, maar dat ziet AH niet als het concurrerende A-merk. Dat is de Ruijter en daarom houden ze geen rekening met het aankoopbedrag van Venz.
Maar met de chocoladevla heeft de familie Verberne gelijk. Ze hebben het direct veranderd en vanaf dinsdag (7 okt.) is de huisvla goedkoper. Albert Heijn bedankt de oplettendheid van de familie Verberne!
Hoeft ook niet, ze hebben hem vast nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ren er in ieder geval niet voor naar de free record shop.
Die prijs van de vla wijzigt ook van dag tot dag, merk ik zelfquote:
Precies. Het zijn nou eenmaal boeren (boeruh! boeruh!) daar en die gaan toch echt wel door met zuipen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:03 schreef borisz het volgende:
@ burgemeesters West-Friesland.
Nu gaat iedereen na drinken.
Komen ze er niet in, dan worden er een hoop schuren bijgebouwdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. Het zijn nou eenmaal boeren (boeruh! boeruh!) daar en die gaan toch echt wel door met zuipen...
ik wilde net zeggen dat je zelfs in je dichterlijke vrijheid te ver kan gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ben ik in de hoek. Dat ben ik het spotlicht, mijn godsdienst verliezende.
Wouwquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:15 schreef -Hans- het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice

Zelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |