Leuk hoor, vooral de eerste drie albums. Begin dit jaar nog live gezien in Enschedequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eels, dat luisterde ik eigenlijk nooit. Moet het toch maar eens gaan doen.
Dat live album van ze is tof (Oh what a beautiful morning).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk hoor, vooral de eerste drie albums. Begin dit jaar nog live gezien in Enschede.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik ff naar Suzanne Vega.
true, maar ja op 3fm hoe je niet veel beter te verwachten... of je moet van limp bizkit houden...quote:
oh nee, van de week ook al AC/DC gehoord ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
true, maar ja op 3fm hoe je niet veel beter te verwachten... of je moet van limp bizkit houden...
SCOOTER in da house.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat gaan we vanmiddag bij Rab krijgen? Hele middag happy hardcore![]()
Mwah, vorige keer met DJ Paul Elstak draaide Paul meer andere muziek dan alleen happy hardcore en aanverwante zaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
SCOOTER in da house.
dus die kans is groot!
Dat zou mooi zijn. Anders gaat een paar collega's rennen, denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer met DJ Paul Elstak draaide Paul meer andere muziek dan alleen happy hardcore en aanverwante zaken.
Goed voor de conditiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Anders gaat een paar collega's rennen, denk ik.
Hèhè, de week is weer doormidden.quote:
Ik heb een visual...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
. Mijn over-de-pooltafel-hangen theme song
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |